abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86623859
quote:
Op maandag 20 september 2010 00:55 schreef taken het volgende:

[..]

Dan heb je dus mijn opmerking gemist dat het totaal verschillende mensen op totaal verschillende lokaties zijn...
Het hoofd negeer je volledig?

Wel knap dat het "God bless" op het kruis in precies hetzelfde handschrift is geschreven terwijl het totaal verschillende mensen op totaal verschillende lokaties zijn trouwens.

[ Bericht 18% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2010 01:01:51 ]
pi_86623976
Maar nog even over de no-plane theory..
Wat ik daar nooit aan heb begrepen, hoe zit het dan met alle nabestaanden van de mensen in het vliegtuig die je in interviews ziet? Acteurs?

En alle mensen die het hebben zien gebeuren op de grond? En de amateurbeelden, wie heeft die ge-edit?

Dan zou het voor degene die dit heeft opgezet toch veel makkelijker zijn geweest om echt vliegtuigen te kapen?

Ik sta echt wel open voor theorieën die buiten het normale beeld vallen, maar een no-plane scenario is i.m.o. echt enorm ongeloofwaardig.
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
pi_86624058
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:04 schreef Me_Wesley het volgende:
Maar nog even over de no-plane theory..
Wat ik daar nooit aan heb begrepen, hoe zit het dan met alle nabestaanden van de mensen in het vliegtuig die je in interviews ziet? Acteurs?

En alle mensen die het hebben zien gebeuren op de grond? En de amateurbeelden, wie heeft die ge-edit?

Dan zou het voor degene die dit heeft opgezet toch veel makkelijker zijn geweest om echt vliegtuigen te kapen?

Ik sta echt wel open voor theorieën die buiten het normale beeld vallen, maar een no-plane scenario is i.m.o. echt enorm ongeloofwaardig.
Kijk hier maar eens goed rond. Daar kun je de antwoorden op je vragen terugvinden.

http://www.septemberclues.info

En wie is er bereid om zich op te offeren door met een vliegtuig een gebouw te rammen?
pi_86624094
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kijk hier maar eens goed rond. Daar kun je de antwoorden op je vragen terugvinden.

En wie is er bereid om zich op te offeren door met een vliegtuig een gebouw te rammen?
Ik ga even rondneuzen ;)

Maar als je als overheid iemand neemt en zijn vrouw en kinderen bedreigt, zijn ze vaak tot veel in staat ;)
'And I called your name,
  maandag 20 september 2010 @ 01:11:17 #280
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_86624136
No plane-theorie. Godverdomme zeg, dit kunnen jullie toch niet serieus menen? :{ :D

Dat ene filmpje waarin hij zegt dat het een bal is, daar zie je toch best wel dat het een vliegtuig is? :?
pi_86624144
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:09 schreef Me_Wesley het volgende:

[..]

Ik ga even rondneuzen ;)

Maar als je als overheid iemand neemt en zijn vrouw en kinderen bedreigt, zijn ze vaak tot veel in staat ;)
Kan zijn inderdaad, maar dat iemand gaat flippen en een fout maakt en de gebouwen mist is natuurlijk ook een zeer reële kans.
  maandag 20 september 2010 @ 01:13:03 #282
68638 Zwansen
pi_86624180
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:08 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Zelfmoordterroristen natuurlijk.
pi_86624186
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:11 schreef Zwansen het volgende:
No plane-theorie. Godverdomme zeg, dit kunnen jullie toch niet serieus menen? :{ :D

Dat ene filmpje waarin hij zegt dat het een bal is, daar zie je toch best wel dat het een vliegtuig is? :?
Jawel :D

Mooi nep vliegtuig:

Hier laten ze zien hoe het gedaan kan zijn:

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2010 01:15:08 ]
  maandag 20 september 2010 @ 01:18:33 #284
68638 Zwansen
pi_86624305
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Jawel :D

Mooi nep vliegtuig:

[ afbeelding ]

Hier laten ze zien hoe het gedaan kan zijn:

Dus alle mensen die het hebben gezien zitten in het complot? :?

En alle media die uitzonden dus ook? Dit kun je toch niet geloven want:

1. Zoveel mensen zullen niet eens WILLEN meewerken aan zoiets verschrikkelijks
2. Zoveel mensen kunnen dit nooit geheim houden. Er hoeft er maar 1tje uit de school te klappen. En dat is blijkbaar nog steeds niet gebeurd.
3. Wat voor reden hebben die mensen (tienduizenden?) om mee te werken?
pi_86624411
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:11 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Kan zijn inderdaad, maar dat iemand gaat flippen en een fout maakt en de gebouwen mist is natuurlijk ook een zeer reële kans.
Heb de site vluchtig doorgenomen..
Maar projectielen gebruiken, vervolgens de media instrueren en ze live-beelden laten faken, oke, daar kan ik nog inkomen.

Maar zulke massale 'hersenspoeling', alle camera's van toekijkers jammen met stoorzenders, zelf bewerkte amateurbeelden verspreiden..

De planning en mogelijke dingen die fout kunnen gaan maken dit toch echt tot een van de minst credible complottheoriën, imo.
'And I called your name,
pi_86624413
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:18 schreef Zwansen het volgende:

[..]

2. Zoveel mensen kunnen dit nooit geheim houden. Er hoeft er maar 1tje uit de school te klappen. En dat is blijkbaar nog steeds niet gebeurd.
Wie zegt dat er zoveel mensen waren die het gezien hebben? Ik denk dat Manthattan flink werd ontruimd na de eerste explosie (fake impact).

Alle media waren maar een stuk of 5 tv stations. Lokale zenders lagen er uit door de antennes op de torens en gingen de grote zenders toen maar uitzenden.

Als er geen of nagenoeg geen slachtoffers zijn gevallen, dan is het niet zo verschrikkelijk natuurlijk. Denk ook dat ze er flink voor betaald hebben gekregen.

In sicilië weet men in ieder mafia stadje heus wel wie de mafia bazen zijn, maar praten doen ze er niet over. Zelfde hier, dunkt me.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-09-2010 01:23:55 ]
  maandag 20 september 2010 @ 01:27:37 #287
68638 Zwansen
pi_86624526
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wie zegt dat er zoveel mensen waren die het gezien hebben? Ik denk dat Manthattan flink werd ontruimd na de eerste explosie (fake impact).

Alle media waren maar een stuk of 5 tv stations. Lokale zenders lagen er uit door de antennes op de torens en gingen de grote zenders toen maar uitzenden.

Als er geen of nagenoeg geen slachtoffers zijn gevallen, dan is het niet zo verschrikkelijk natuurlijk. Denk ook dat ze er flink voor betaald hebben gekregen.

In sicilië weet men in ieder mafia stadje heus wel wie de mafia bazen zijn, maar praten doen ze er niet over. Zelfde hier, dunkt me.
Wow, jij ben echt geindoctrineerd dat jij zo makkelijk deze dingen aanneemt. :o

Ben je trouwens wel eens in NY geweest? Vanuit bijna heel NY waren de WTC-torens te zien. Dan praat je over miljoenen mensen.

Ik ga er volgende week trouwens heen, zal dit eens vragen aan mensen. Ben eigenlijk wel benieuwd.
  maandag 20 september 2010 @ 01:28:16 #288
68638 Zwansen
pi_86624539
Zitten die Franse amateurs ook in het complot btw?
pi_86624567
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:27 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Wow, jij ben echt geindoctrineerd dat jij zo makkelijk deze dingen aanneemt. :o

Ben je trouwens wel eens in NY geweest? Vanuit bijna heel NY waren de WTC-torens te zien. Dan praat je over miljoenen mensen.

Ik ga er volgende week trouwens heen, zal dit eens vragen aan mensen. Ben eigenlijk wel benieuwd.
Of jij... ;)

Ja, daar ben ik geweest ja. In 2002. Ground Zero van dichtbij bekeken.

Die torens waren ook prima te zien hoor, en die stonden ook echt wel in brand. Alleen de oorzaak van de brand was imho geen vliegtuig(en).
pi_86624607
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:28 schreef Zwansen het volgende:
Zitten die Franse amateurs ook in het complot btw?
Ja.

Uit de Naudet docu:

Deze man had een flinke duw moeten krijgen, maar de andere man die hem inhaalt is deels van lucht.
pi_86624768
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:31 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja.

Uit de Naudet docu:

[ afbeelding ]

Deze man had een flinke duw moeten krijgen, maar de andere man die hem inhaalt is deels van lucht.
Die man met het colbertje heeft zijn arm naar achter en die gast loopt tegen zijn openhangende colbertje aan :?
'And I called your name,
pi_86624851
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:18 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Dit maakt het voor mij ook ongeloofwaardig, hoewel ook ik steeds meer vreemde dingen ga zien.
Maar zoveel mensen in een complot is echt ondenkbaar, ook al zijn ze er goed voor betaald. Ieder mens heeft een geweten wat kan gaan opspelen. Te groot risico dus.
pi_86624894
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:46 schreef piepie het volgende:

[..]

Dit maakt het voor mij ook ongeloofwaardig, hoewel ook ik steeds meer vreemde dingen ga zien.
Maar zoveel mensen in een complot is echt ondenkbaar, ook al zijn ze er goed voor betaald. Ieder mens heeft een geweten wat kan gaan opspelen. Te groot risico dus.
Denk je dat iemand serieus genomen wordt als ie gaat praten? Hij wordt geridiculiseerd bij het leven, als ie al niet wordt omgebracht.
pi_86624908
Die vliegschooleigenaar Rudi Dekkers, zit die dan ook in het complot? ... :?
Die had 2 van de terroristen vliegles gegeven.
Ik had de vraag al eerder gesteld, maar geen reactie.

http://www.ezzulia.nl/interviews/rudidekkers.html
pi_86624932
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:50 schreef piepie het volgende:
Die vliegschooleigenaar Rudi Dekkers, zit die dan ook in het complot? ... :?
Die had 2 van de terroristen vliegles gegeven.
Ik had de vraag al eerder gesteld, maar geen reactie.

http://www.ezzulia.nl/interviews/rudidekkers.html
Geen idee. Goede vraag.
pi_86624945
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:49 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Denk je dat iemand serieus genomen wordt als ie gaat praten? Hij wordt geridiculiseerd bij het leven, als ie al niet wordt omgebracht.
Hmmm, dat weet ik zo net nog niet.

Zijn er geen goede journalisten meer op deze wereld?
Watergate werd toch ook door 2 journalisten aan het licht gebracht.
  maandag 20 september 2010 @ 06:27:06 #297
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86625629
quote:
Op maandag 20 september 2010 01:11 schreef Zwansen het volgende:

Het was voor mij ook even schrikken..
Moest al wennen aan het idee dat het mogelijk een inside job zou zijn.
The truth was in here.
pi_86625649
quote:

[..]

Ja.

Uit de Naudet docu:

[ afbeelding ]

:') serieus?
  maandag 20 september 2010 @ 08:04:46 #299
8372 Bastard
Persona non grata
pi_86626108
quote:

[..]

Ja.

Uit de Naudet docu:

[ afbeelding ]

Ziet er mij.. normaal uit moet ik zeggen anders :?
Wat zou het nut zijn van invoegen van een springende mijnheer vlgs jou? Sorry als je de vraag misschien al eens gehoord hebt. :)
The truth was in here.
  maandag 20 september 2010 @ 08:22:43 #300
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_86626279
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')