SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 31 augustus.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP).![]()
![]()
quote:S107 3D R/C Radio Control Model Helicopter (Red) + 2 LED Mini Pig Keychain Flashlight (White)
Total Price: $ 29.87
Perfect Match Price: $ 29.86
Save: $0.01
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Haha,quote:
Die combinaties zijn ook altijd zo kansloos
Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.![]()
Lukraak bij elkaar gepakt ofzoquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:44 schreef bularax het volgende:
[..]
Haha,
Die combinaties zijn ook altijd zo kansloos
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''![]()
Al m'n biggetjes zijn zoek, dus ik heb maar eventjes gebruik gemaakt van de aanbieding. Altijd leuk!
Bedankt voor de tip.
[ Bericht 3% gewijzigd door Joene94 op 17-09-2010 22:06:58 ]![]()
Weet iemand hoe het zit met die Paypal fees via Taobao. Meeste sellers rekenen 4 a 5% paypal fee. Maar nu zie ik dit:
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_display-fees-outside
2,9% + 30 dollarcent.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Hello!
Even een vraagje. Ik ga deels op mezelf wonen en heb een grote ruimte en ben niet vaak ''thuis''. Ik zit te denken aan een camera van DX. Mag best 100$ kosten als het maar goed werkt. Ik ga ook wat ''Dummy'' modelletjes hangen.
Ik wil er zo min mogelijk naar omkijken, het liefst dat ik de beelden via mijn PC kan terugkijken.. maar volgens mij is dat vrij moeilijk?[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.![]()
Eentje met een bewegingssensor die gaat opnemen als hij wat ziet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Dionysiou het volgende:
Hello!
Even een vraagje. Ik ga deels op mezelf wonen en heb een grote ruimte en ben niet vaak ''thuis''. Ik zit te denken aan een camera van DX. Mag best 100$ kosten als het maar goed werkt. Ik ga ook wat ''Dummy'' modelletjes hangen.
Ik wil er zo min mogelijk naar omkijken, het liefst dat ik de beelden via mijn PC kan terugkijken.. maar volgens mij is dat vrij moeilijk?![]()
https://www.paypal.com/us(...)e633fcf61b288f5ebea2 Verschilt per landquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:22 schreef W00fer het volgende:
Weet iemand hoe het zit met die Paypal fees via Taobao. Meeste sellers rekenen 4 a 5% paypal fee. Maar nu zie ik dit:
https://www.paypal.com/cgi-bin/webscr?cmd=_display-fees-outside
2,9% + 30 dollarcent.![]()
Als je het wilt terug kijken op je PC, heb je heeeel veel geheugen nodig op je PC.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:23 schreef Dionysiou het volgende:
Hello!
Ik wil er zo min mogelijk naar omkijken, het liefst dat ik de beelden via mijn PC kan terugkijken.. maar volgens mij is dat vrij moeilijk?
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.26358
Die kan je via het web kijken, vraag me alleen niet hoe![]()
of dit:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.37156Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Je zou ook een tweedehands Axis ip camera kunnen kopen. Die dingen hebben infrarood waardoor ze buiten ook nog bruikbaar zijn. Goede configuratie, drivers en stand-alone (zonder pc) kunnen ze ook werken. Nieuw zijn ze veel te duur. Of je moet allemaal zelf pielen.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Hoe werkt http://www.zarmark.com/
is er free shipping ik kan geen duidelijkheid eruit halen ook al met vertaler.![]()
Ik weet niet hoe jouw situatie is qua netwerk. Maar als je bedraad netwerk of wifi aanwezig hebt is een IP-camera denk ik het handigst. Bijvoorbeeld de eerste link van de post hierboven. Qua harde schijf geheugen moet je dan denken aan 500 gig tot een terabyte. Dan kun je vrij lang mee door maar geen maand o.i.d.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
https://www.paypal.com/us(...)e633fcf61b288f5ebea2 Verschilt per land
Je kunt ook iets analoogs doen zoals de tweede link hierboven, maar dan ga je ruimschoots over de 100 euro heen wil je iets zinnigs hebben. Dan heb je dus een DVR nodig, een soort dvd-recorder die je beelden opneemt.
De links die ik bedoel staan dus in de post van bularax
EDIT: dit moet dus een reactie zijn op Dionysiou
[ Bericht 2% gewijzigd door Iemand91 op 17-09-2010 21:02:15 ]![]()
http://www.zarmark.com/howtobuy.htmlquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef Sleutelwoord het volgende:
Hoe werkt http://www.zarmark.com/
is er free shipping ik kan geen duidelijkheid eruit halen ook al met vertaler.![]()
Ditquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef Snaavel het volgende:
Maar nu is mijn vraag nog steeds niet beantwoord.. Varkens?
![]()
is het free shipping?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:39 schreef Snaavel het volgende:
[..]
http://www.zarmark.com/howtobuy.html
kost dat ding nou 1 cent?:Pquote:![]()
![]()
Wanneer gaat TNT nou eens samenwerken met Hong Kong post? Dan kan ik mijn pakketjes normaal volgen.Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Zoveel ruimte heb je helemaal niet nodig man. MJPEG compressie is goed zat. Hij neemt dan alleen stills op als er iets gebeurd. De hele dag een livestream naar internet vreet dataverkeer. Bovendien wil je geen tientallen gigs op je hardeschijf van een stilstaande huiskamer waar niks gebeurd. De kwaliteit bij MJPEG is wat minder dan avi, maargoed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw situatie is qua netwerk. Maar als je bedraad netwerk of wifi aanwezig hebt is een IP-camera denk ik het handigst. Bijvoorbeeld de eerste link van de post hierboven. Qua harde schijf geheugen moet je dan denken aan 500 gig tot een terabyte. Dan kun je vrij lang mee door maar geen maand o.i.d.
Je kunt ook iets analoogs doen zoals de tweede link hierboven, maar dan ga je ruimschoots over de 100 euro heen wil je iets zinnigs hebben. Dan heb je dus een DVR nodig, een soort dvd-recorder die je beelden opneemt.
De links die ik bedoel staan dus in de post van bularaxFriettent dikke Willie, met Willie![]()
of voor leuke handeltjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:47 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, jammer.. waren leuk voor als toi toi toitjes voor als ik een theater voorstelling speel..
, voor 1 cent kopen; voor een paar euro verkopen
![]()
![]()
1 varkentje per account.
Dus niet een per adres, dus als je er meer wil moet je gewoon meerdere accounts aanmaken.![]()
![]()
Je link werkt niet, ik kom daarmee in mijn Paypal inbox.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
https://www.paypal.com/us(...)e633fcf61b288f5ebea2 Verschilt per landFriettent dikke Willie, met Willie![]()
Wie wil die verkens nou voor 1 euro kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
of voor leuke handeltjes, voor 1 cent kopen; voor een paar euro verkopen
Mongolen en belgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef bularax het volgende:
[..]
Wie wil die verkens nou voor 1 euro kopen
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-09-2010 20:58:55 ]![]()
Ben het met je eens, hij heeft vast niet veel detail nodig. Maar dat het alleen opneemt moet natuurlijk wel net een optie van je camera zijn. En de hele dag livestream, ik dacht dat zoiets alleen gebeurde als iemand het bekeek via internet en niet altijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:54 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zoveel ruimte heb je helemaal niet nodig man. MJPEG compressie is goed zat. Hij neemt dan alleen stills op als er iets gebeurd. De hele dag een livestream naar internet vreet dataverkeer. Bovendien wil je geen tientallen gigs op je hardeschijf van een stilstaande huiskamer waar niks gebeurd. De kwaliteit bij MJPEG is wat minder dan avi, maargoed.
![]()
Nee, je kunt ook streamen zonder dat er iemand kijkt. Als je zelf de server host, is dat geen data verstoken. Als je een exteren streamhost gebruikt, dan verzend hij het daar naartoe. Daar wordt het dan in een loop gedraaid (sowieso zit er wat latency op) en daarna gaat het verloren (overschreven met nieuwe beelden).Friettent dikke Willie, met Willie![]()
De goedkopere hebben een webinterface om het een en ander aan instellingen te veranderen. Maar daar houdt het mee op. Een hardware encoder, backend voor het streamen stand-alone enzovoorts zit er niet in. Dat moet je normaal bij die goedkopere met een PC doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef Iemand91 het volgende:
Ik dacht dat die ip-camera's zelf een soort van server hadden die daarvoor zorgden.Friettent dikke Willie, met Willie![]()
Wat zijn de kansen dat je een BB gun binnen kan krijgen ?
Niet dat ik er één wil kopen. Ik heb ooit succesvol een boksbeugel binnen gehad in de tijden van DP, maar ik lees hier en daar soms dat mensen succesvol deze BB guns binnenkrijgen.
Als deze reactie niet deugt bij de mods. Haal ik hem wel weg.![]()
![]()
![]()
![]()
Zoiets kun je eigenlijk niet inschatten.Is gewoon Random.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:11 schreef Sdm007 het volgende:
Wat zijn de kansen dat je een BB gun binnen kan krijgen ?
Niet dat ik er één wil kopen. Ik heb ooit succesvol een boksbeugel binnen gehad in de tijden van DP, maar ik lees hier en daar soms dat mensen succesvol deze BB guns binnenkrijgen.
Als deze reactie niet deugt bij de mods. Haal ik hem wel weg.![]()
![]()
Bezorgd TNT eigenlijk ook op zaterdag DX pakketjes?Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²![]()
Yesquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bezorgd TNT eigenlijk ook op zaterdag DX pakketjes?
Nee, alleen van Bol.com en Italiaanse winkelsquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bezorgd TNT eigenlijk ook op zaterdag DX pakketjes?
[b]Mijn Reviews[/b]
Ex-crew.![]()
Wat is er cool aan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik weet niet of 'ie al voorbij is gekomen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44826
AWESUM!![]()
Dat lijkt op mecano!quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:49 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46121
Een palletsorteerder!
Ebay.quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Net een nieuw PP-account aangemaakt, hopelijk dat ik maandag weer met een directe bankoverschrijving kan betalen![]()
![]()
Niks. Heb je dat ergens zien staan dan?quote:Op zaterdag 2 april 2011 21:19 schreef Harajuku. het volgende:
Waarom staat het dan in de TT? Leven jullie in het verleden ofzo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:25 schreef bularax het volgende:
[..]
Niks. Heb je dat ergens zien staan dan?![]()
Heel veel hong kong sellers. Als ik iets op DX of FP of zo gezien heb, zoek ikhet op op ebay en meestal is daar wel een HK-seller goedkoper. En je krijgt je geld terug als het niet aankomtquote:![]()
![]()
Dat kan helemaal niet, johquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom staat het dan in de TT? Leven jullie in het verleden ofzo?
Zou je ze ook aan mij kunnen PM'en..?quote:Op donderdag 16 september 2010 17:55 schreef Mula het volgende:
[..]
Zie je PM. Geen zin om herkend te worden aan mijn inrichting. Ookal zie je op deze foto alleen een stukkie muur.
Zit er serieus aan te denken ook maar zoiets aan te schaffen voor nieuwe huis.Kees de palletsorteerder zal waarsch. al vrezen voor z'n baan. Z'n broer niet, da's toch maar een lamme.quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:49 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46121
Een palletsorteerder!
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Pretty cool. Alleen weer plaatsvervangende schaamte voor het niveau van een, waarsch. puberende Nederlander in het "Cool!" topic daar onder..quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik weet niet of 'ie al voorbij is gekomen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44826
AWESUM!![]()
![]()
quote:Rutgertje
what does it?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Nee maar waar kan je het in NL kopen dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:28 schreef Skonk het volgende:
[..]
Waarom staat het dan in de TT? Leven jullie in het verleden ofzo?
![]()
Gewoon bij van die afrosupermarkten?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Nee maar waar kan je het in NL kopen dan?![]()
Zie je, nu is kool-aid weer ter spraken.. dus de TT klopt gewoon
Heeft er trouwens iemand een ocarina ergens gezien voor goedkoop... liefst eentje die op die van zelda lijkt..![]()
![]()
http://cgi.ebay.com/OCARI(...)&hash=item3a5ecca7ddquote:Op zaterdag 18 september 2010 19:06 schreef Snaavel het volgende:
Zie je, nu is kool-aid weer ter spraken.. dus de TT klopt gewoon
Heeft er trouwens iemand een ocarina ergens gezien voor goedkoop... liefst eentje die op die van zelda lijkt..
Een eckte authentieke uit Bulgarije, met fingering chart!![]()
![]()
Zijn er nu eigenlijk ePads voor rond de ¤100 die android 2 draaien?
En anders welke is de beste voor die prijs?
Zag er eentje voor ¤70 al..
http://cgi.ebay.nl/Black-(...)&hash=item23096f4354
En dat is volgens mij deze:
![]()
Dat is weer de neppe van de neppe..quote:Op zaterdag 18 september 2010 19:27 schreef Kadooosh het volgende:
Zijn er nu eigenlijk ePads voor rond de ¤100 die android 2 draaien?
En anders welke is de beste voor die prijs?
Zag er eentje voor ¤70 al..
http://cgi.ebay.nl/Black-(...)&hash=item23096f4354
En dat is volgens mij deze:
ik heb de Wits A81E gekocht voor 220 dollar, maar dan heb je wel 2.2 android.
ook een voordeel is dat die niet als de Ipad er uit ziet, waardoor je je niet hoeft te schamen om dat ding in de bus uit je tas te trekken, zonder dat iemand opmerkt dat het een nep Ipad is.. want mij gaat het om Android en niet om IOS![]()
Ik zou, om eerlijk te zijn, ook niet voor een 7 inch gaan.. Denk aan resoluties bij die pads.. Als je zijwaarts moet gaan scrollen om een website normaal te kunnen bekijken, tsjah.. Moet op de eee pc 4g/surf van m'n vriendin ook, en da's rete irritant.Weet jij toevallig nog welke toko in Breda..? Zitten er volgens mij meerdere. Ga ook graag shoppen voor buitenlandse dingen zoals eten e.d., maar hier in de buurt zit niet heel erg veel. Breda kom ik nog wel eens, dus misschien daar iets te vinden..?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb Kool Aid inderdaad bij de toko in Breda gekocht, maar daar hadden ze niet zoveel keuze.
Bij het winkelcentrum in de Hoge Vught, naast de Aldi. Is wel al bijna 2 jaar geledenquote:Op zaterdag 18 september 2010 20:42 schreef neo2000 het volgende:
Ik zou, om eerlijk te zijn, ook niet voor een 7 inch gaan.. Denk aan resoluties bij die pads.. Als je zijwaarts moet gaan scrollen om een website normaal te kunnen bekijken, tsjah.. Moet op de eee pc 4g/surf van m'n vriendin ook, en da's rete irritant.
[..]
Weet jij toevallig nog welke toko in Breda..? Zitten er volgens mij meerdere. Ga ook graag shoppen voor buitenlandse dingen zoals eten e.d., maar hier in de buurt zit niet heel erg veel. Breda kom ik nog wel eens, dus misschien daar iets te vinden..?![]()
Heb m'n minimicroscoopje voor m'n iPhone binnen, hier 2 fototjes van een spijkerbroek en het gaasje van de standaard oordopjes
76.000.000 2009-12-24 01:28 Semmm![]()
tuurlijk niet.quote:Op zondag 19 september 2010 00:23 schreef Jmsls het volgende:
Is dit legaal in Nederland? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6198
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.![]()
http://www.dealextreme.co(...)9199~threadid.435783quote:Op zondag 19 september 2010 00:23 schreef Jmsls het volgende:
Is dit legaal in Nederland? http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6198
Je zou niet de eerste zijn die een brief van de douane krijgt.![]()
Wow gaafquote:Op zondag 19 september 2010 00:18 schreef Semmm het volgende:
Heb m'n minimicroscoopje voor m'n iPhone binnen, hier 2 fototjes van een spijkerbroek en het gaasje van de standaard oordopjes
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
DIe op het Brabantplein? Overigens: diegene die die mini microscoop heeft gekocht; linkje?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef 08gnoT. het volgende:
Ik heb Kool Aid inderdaad bij de toko in Breda gekocht, maar daar hadden ze niet zoveel keuze.
![]()
Ah, okay, thanks.. Toch maar eens een keer kijken dan.quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:13 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
Bij het winkelcentrum in de Hoge Vught, naast de Aldi. Is wel al bijna 2 jaar geleden
Jammer, vond m er wel gruwelijk uit zienquote:Op zondag 19 september 2010 01:38 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
http://www.dealextreme.co(...)9199~threadid.435783
Je zou niet de eerste zijn die een brief van de douane krijgt.
I want to bla bla bla![]()
Tsja, de Nederlandse wapenwet is nogal streng. Airsoften is ook erg tof, maar daarvoor moet je wel naar België rijden...quote:Op zondag 19 september 2010 11:51 schreef Jmsls het volgende:
[..]
Jammer, vond m er wel gruwelijk uit zien
faaluser die leuk denkt te zijn dus negeer dat.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: