Zoveel ruimte heb je helemaal niet nodig man. MJPEG compressie is goed zat. Hij neemt dan alleen stills op als er iets gebeurd. De hele dag een livestream naar internet vreet dataverkeer. Bovendien wil je geen tientallen gigs op je hardeschijf van een stilstaande huiskamer waar niks gebeurd. De kwaliteit bij MJPEG is wat minder dan avi, maargoed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:36 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jouw situatie is qua netwerk. Maar als je bedraad netwerk of wifi aanwezig hebt is een IP-camera denk ik het handigst. Bijvoorbeeld de eerste link van de post hierboven. Qua harde schijf geheugen moet je dan denken aan 500 gig tot een terabyte. Dan kun je vrij lang mee door maar geen maand o.i.d.
Je kunt ook iets analoogs doen zoals de tweede link hierboven, maar dan ga je ruimschoots over de 100 euro heen wil je iets zinnigs hebben. Dan heb je dus een DVR nodig, een soort dvd-recorder die je beelden opneemt.
De links die ik bedoel staan dus in de post van bularax
of voor leuke handeltjesquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:47 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, jammer.. waren leuk voor als toi toi toitjes voor als ik een theater voorstelling speel..
Je link werkt niet, ik kom daarmee in mijn Paypal inbox.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
https://www.paypal.com/us(...)e633fcf61b288f5ebea2 Verschilt per land
Wie wil die verkens nou voor 1 euro kopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:55 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
of voor leuke handeltjes, voor 1 cent kopen; voor een paar euro verkopen
Mongolen en belgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:58 schreef bularax het volgende:
[..]
Wie wil die verkens nou voor 1 euro kopen
Ben het met je eens, hij heeft vast niet veel detail nodig. Maar dat het alleen opneemt moet natuurlijk wel net een optie van je camera zijn. En de hele dag livestream, ik dacht dat zoiets alleen gebeurde als iemand het bekeek via internet en niet altijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:54 schreef W00fer het volgende:
[..]
Zoveel ruimte heb je helemaal niet nodig man. MJPEG compressie is goed zat. Hij neemt dan alleen stills op als er iets gebeurd. De hele dag een livestream naar internet vreet dataverkeer. Bovendien wil je geen tientallen gigs op je hardeschijf van een stilstaande huiskamer waar niks gebeurd. De kwaliteit bij MJPEG is wat minder dan avi, maargoed.
De goedkopere hebben een webinterface om het een en ander aan instellingen te veranderen. Maar daar houdt het mee op. Een hardware encoder, backend voor het streamen stand-alone enzovoorts zit er niet in. Dat moet je normaal bij die goedkopere met een PC doen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:25 schreef Iemand91 het volgende:
Ik dacht dat die ip-camera's zelf een soort van server hadden die daarvoor zorgden.
Zoiets kun je eigenlijk niet inschatten.Is gewoon Random.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:11 schreef Sdm007 het volgende:
Wat zijn de kansen dat je een BB gun binnen kan krijgen ?
Niet dat ik er één wil kopen. Ik heb ooit succesvol een boksbeugel binnen gehad in de tijden van DP, maar ik lees hier en daar soms dat mensen succesvol deze BB guns binnenkrijgen.
Als deze reactie niet deugt bij de mods. Haal ik hem wel weg.![]()
![]()
Yesquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bezorgd TNT eigenlijk ook op zaterdag DX pakketjes?
Nee, alleen van Bol.com en Italiaanse winkelsquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:36 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Bezorgd TNT eigenlijk ook op zaterdag DX pakketjes?
Wat is er cool aan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik weet niet of 'ie al voorbij is gekomen:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.44826
AWESUM!![]()
![]()
Dat lijkt op mecano!quote:Op zaterdag 18 september 2010 02:49 schreef 08gnoT. het volgende:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.46121
Een palletsorteerder!
Ebay.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |