Lachûhhhh!quote:Er woont een Belg in Den Haag, maar hij raakt zijn Belgische accent maar niet kwijt. Hij besluit bij een echte Hagenees Haags te leren. Na 4 weken kan hij eindelijk de zin: geef mij een broodje ei met ui, in het plat Haags uitspreken. Hij loopt, trots als een pauw, een winkel in en zegt: "Hé geef mij een broodje ei met ui". Waarop de verkoper tegen hem zegt: "Je bent zeker een Belg?" "Hoezo", vraagt de Belg, "dat was toch Haags?" "Jazeker, maar je staat in een fietsenwinkel."
Haha, nu moet je een grappig plaatje postenquote:
Ja iedereen wel. Maar ook echt Haags-Haags?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:16 schreef jna het volgende:
Ik kan wel Haags lullen hoorik doe het natuurlijk niet, maar ik kan het wel
plaatjes werken hier nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, nu moet je een grappig plaatje posten
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:27 schreef gers het volgende:
WWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEND
Ik oordeel pas nadat ik het ook echt gehoord hebquote:
Ik doe volgens jaar mee aan oh oh Salouquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik oordeel pas nadat ik het ook echt gehoord heb
Salou, wat 1998quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:37 schreef jna het volgende:
[..]
Ik doe volgens jaar mee aan oh oh Salou
Dat is waar, daar hoef je je bij Salou geen zorgen over te makenquote:
Vind hem anders best netjes.quote:
In den haag hebben we een nieuw model Seat. De sergonisosquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind hem anders best netjes.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:42 schreef L.no het volgende:
Oeh, nieuwe banners.. zelfs Luctor zit erin:
Villa Luctor Et Emergo
Bed and Breakfast - Costa del Sol Echt genieten onder de spaanse zon!
http://www.villa-luctoretemergo.com/
Bestaande er dan een Spaanse zon?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:18 schreef jna het volgende:
Ja en dan ga je daar die villa, zit je daar, komt die hele spaanse zon nooit tevoorschijn!
Ja, jij hebt die advertentie geschreven, ik niet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Bestaande er dan een Spaanse zon?![]()
In wat opzicht is die anders dan de zon die de rest van de Aarde (en de andere planeten in ons zonnestelsel) krijgt?
Ik maak helemaal geen reclame voor mijn villa. Dus dat moeten anderen geweest zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja, jij hebt die advertentie geschreven, ik niet...
quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:31 schreef jna het volgende:
Er staat alleen een heel groot bord: LUCTORROLL'D!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:31 schreef jna het volgende:
Er staat alleen een heel groot bord: LUCTORROLL'D!
Zo is datquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef Bloempje. het volgende:
Bleeegh, ik ben reuze moe...![]()
Maar het is wel weekend
Tijd genoeg dus om lekker uit te rusten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:48 schreef Bloempje. het volgende:
Bleeegh, ik ben reuze moe...![]()
Maar het is wel weekend
'quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:56 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Vind hem anders best netjes.
[ afbeelding ]
Ze proberen echt de wereld over te nemen hèquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, krijg een mailtje van Windows Live Messenger, dat ik morgen jarig ben...
ja, dat weet ik zelf ook wel
Zal wel de enige zijnquote:
Hoho, ik ken 2 negers uit De Lierquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zal wel de enige zijnOf Bootje moet opeens een kleurtje gekregen hebben
Google had je wel een smsje gestuurd.. of een kaartje thuisquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ze proberen echt de wereld over te nemen hè
Of zo'n plaatje op je zoekpaginaquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:30 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Google had je wel een smsje gestuurd.. of een kaartje thuis
Is toch wel fijn dat ze je op de hoogte brengen daarvan. Mocht je je eigen verjaardag vergeten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef PieterBas het volgende:
Uhm, krijg een mailtje van Windows Live Messenger, dat ik morgen jarig ben...
ja, dat weet ik zelf ook wel
Huh, heb je trouwplannen joh?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch wel fijn dat ze je op de hoogte brengen daarvan. Mocht je je eigen verjaardag vergeten.
Als ze zoiets nou zouden doen bij je trouwdag.![]()
De bitchquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:00 schreef jna het volgende:
[..]
Heeft ie stiekem toch met dzjenn gedate
Nee, nog niet, maar dat is toch altijd het grote probleem bij mannen.quote:
Oh kan bestquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, nog niet, maar dat is toch altijd het grote probleem bij mannen.
Sinds wanneer is een Luctortje.. onopgemerkt trouwen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 20:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Is toch wel fijn dat ze je op de hoogte brengen daarvan. Mocht je je eigen verjaardag vergeten.
Als ze zoiets nou zouden doen bij je trouwdag.![]()
Mijn eigen verjaardag weet ik nog wel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:06 schreef L.no het volgende:
Luc, je kan google agenda gebruiken en de sms functie aanzetten. Dan krijg je braafjes een sms wanneer iets is.
Dan schrijf je je trouwdag ook daarop.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn eigen verjaardag weet ik nog wel.
En de belangrijkste verjaardagen staan al in mijn foon.
Ik ben toch nog niet getrouwd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:09 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan schrijf je je trouwdag ook daarop.
Nog niet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben toch nog niet getrouwd.
Jij bent toch de kut die een trouwdag zal vergeten zonder het te hebben toch. Nu heb je iig een oplossing.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ben toch nog niet getrouwd.
Hohohohoquote:Op vrijdag 17 september 2010 22:23 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij bent toch de k*t die een trouwdag zal vergeten zonder het te hebben toch. Nu heb je iig een oplossing.
Oja, er is een verschil tussen schelden en vloeken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:32 schreef jna het volgende:
Dat schelden heb je zeker in Friesland geleerd?
Goed op tijd, we zijn trots! Slaapsequote:
Nu mis ik Piles.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:07 schreef Bravebart het volgende:
Blijft ook echt een zwaaitopic dit hè
Dat is op zondag toch ook het geval?quote:Op vrijdag 17 september 2010 22:24 schreef Bravebart het volgende:
Anders is straks z'n internet geblokkeerd, je weet hoe dat gaat in Zeeland
Op zondag wordt volgens mij gewoon de stroom afgesloten door de netbeheerderquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:08 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat is op zondag toch ook het geval?
Nee, dan krijgen de paarden rust die de dynamo aanslingeren!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Op zondag wordt volgens mij gewoon de stroom afgesloten door de netbeheerder
Paarden?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:09 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Nee, dan krijgen de paarden rust die de dynamo aanslingeren!
Er zit absoluut een stijgende lijn in!quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:17 schreef Isdatzo het volgende:
Je blijft je verbazen hè! Misschien wordt het dan toch ooit nog iets met dat zeeland..
Overijssel! Ook niet bestquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Isdatzo het volgende:
Zullen we nu maar overgaan op een andere provincie?
Ik zal het morgen eens vragenquote:
Wie kijkt er dan ook CCquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef jna het volgende:
Flikker eens op met die Jeff dunham op comedy central
Agreed.. wat uitgemolken is dat zeg..quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef jna het volgende:
Moet ik blij zijn dat m'n TV nog steeds kapot is?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:37 schreef jna het volgende:
Over uitgemolken gesproken. Hebben jullie al een koe?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:44 schreef L.no het volgende:
[..]
Agreed.. wat uitgemolken is dat zeg..
Nope, nog niet. Dadelijk krijgt hij nog ruzie met al die katten hier.quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:46 schreef jna het volgende:
[..]
Over uitgemolken gesproken. Hebben jullie al een koe?
Ja tenzij je spark of insanity nog nooit hebt gezien. Maar dan heb je echt onder een steen gelegen. Oh wacht, dat heb jij ook gedaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:45 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Moet ik blij zijn dat m'n TV nog steeds kapot is?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tenzij je spark of insanity nog nooit hebt gezien. Maar dan heb je echt onder een steen gelegen. Oh wacht, dat heb jij ook gedaan
Wattuh?quote:Op vrijdag 17 september 2010 23:48 schreef jna het volgende:
[..]
Ja tenzij je spark of insanity nog nooit hebt gezien. Maar dan heb je echt onder een steen gelegen. Oh wacht, dat heb jij ook gedaan
Houniet.quote:Your musical compatibility with Bravebart is Low
Music you have in common includes Pendulum, Lostprophets, The Prodigy, Flogging Molly and Houniet.
11.8533%quote:
WTF? Een neger uit De Lier?quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:23 schreef Bravebart het volgende:
Hahahahaha, die neger uit De Lier heeft bij mij op de middelbare school gezeten![]()
Ja!quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:29 schreef L.no het volgende:
[..]
WTF? Een neger uit De Lier?![]()
Een neger?
Serieus?
Ohquote:
THE FUCK DOE JE MANquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:43 schreef The_Dean het volgende:
* The_Dean zuipt L.no's drinken op
Keek, jaquote:
quote:
Wel tof. Volgens mij ben je nu de enige die m tegenwoordig nog volgt.quote:
Stiekem ben ik gewoon de grootste kamper hierquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel tof. Volgens mij ben je nu de enige die m tegenwoordig nog volgt.
Zelfs van Luc hoor ik niets meer.
Ik zit mobielquote:Op zaterdag 18 september 2010 02:05 schreef L.no het volgende:
Dat is heul geen kampingprogramma.
Maar waar zijn jouw PI's gebleven, Bart?
quote:
quote:
Ik kijk tegenwoordig The big bang theory.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:52 schreef L.no het volgende:
[..]
Wel tof. Volgens mij ben je nu de enige die m tegenwoordig nog volgt.
Zelfs van Luc hoor ik niets meer.
Lienquote:
Wtf, het was mij bijna gelukt.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:35 schreef Isdatzo het volgende:
http://ajanlo.kapu.hu/video/post.php?id=965g9309223cd020a488
De BH ging al los man, maar verder kwam ik niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Hoe ver was je gekomen?
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:55 schreef L.no het volgende:
[..]
De BH ging al los man, maar verder kwam ik niet.
Dat deed ik. Maar toen die meid enkel haar BH en slipje aanhad en ze een beetje aan het dansen was, ging die gozer alles weer terugspoelen.quote:
Eerst dat kleine mannetje, nu Nero.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Waarom wil Nero niet branden.
Intussen al 18 minuten bezig en nog steeds op 0 %.
Nero was al een hele week aan het kutten. Heb nu eindelijk zover dat ie begint met het 'brandproces'.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:20 schreef L.no het volgende:
[..]
Eerst dat kleine mannetje, nu Nero.
* L.no aait Luc.
Hm, jammer.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:26 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nero was al een hele week aan het kutten. Heb nu eindelijk zover dat ie begint met het 'brandproces'.
En ik heb geen idee waarom het niet werkt.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:57 schreef gers het volgende:
[..]
rosmalen
Lith
ravenstein
megen
macharen
haren
Berghem
Heesch
geffen
nuland
Oijen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:07 schreef Isdatzo het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ee/hij_is_terug.html
Dat tweede sowieso. Van dat eerste weet ik niets.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wat, heeft 'ie een chick?
Of is 'ie gewoon jarig?
DIE MOET IK HEBBEN!!!quote:
quote:
quote:
Ik heb colaquote:
Boek lezenquote:Op zaterdag 18 september 2010 15:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb cola![]()
Maar ik verveel me een beetje.
Ik heb nog een goed boek liggen inderdaad.quote:
Veel plezierquote:Op zaterdag 18 september 2010 16:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb nog een goed boek liggen inderdaad.![]()
Preciesquote:
Ik ga over mijn boek wel langer doen, denk ik.quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Precies
Eindelijk m'n boek uit na 5 maanden
Lees je zó weinig?quote:Op zaterdag 18 september 2010 16:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga over mijn boek wel langer doen, denk ik.
Ja, en het is ook best een dik boek.quote:
Ik ken hetquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ja, en het is ook best een dik boek.![]()
Doordeweeks ben ik meestal te moe om nog te lezen in bed. En in het weekend ga ik meestal te laat naar bed om dan nog te gaan lezen in bed.
Dat heb ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ken hetEn ik lees ook nog eens 6 boeken tegelijk (nu 5 dan
) wat ook niet echt meehelpt voor de uitheid
Die krijg ik zoquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Watvoor leuke cadeaus heb je gehad?
VRIEND!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef jna het volgende:
Altijd aardig van Ajax als je 3 kaartjes thuisbezorgd krijgt voor CL wedstrijden ipv de 2 die je hebt besteld en betaald
Hoe laat spreken we waar af?quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:59 schreef jna het volgende:
Altijd aardig van Ajax als je 3 kaartjes thuisbezorgd krijgt voor CL wedstrijden ipv de 2 die je hebt besteld en betaald
quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:56 schreef PieterBas het volgende:
Het zal waarschijnlijk iets voor de uitzet zijn...
Ik ga misschien naar Ajax - Milan.. misschien misschien misschienquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef jna het volgende:
Wat hebben jullie er voor over?het is trouwens voor Ajax - Auxerre
ja daar ga ik ook naartoe, maar daar hebben ze wel gewoon 2 kaartjes opgestuurd.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ik ga misschien naar Ajax - Milan.. misschien misschien misschien.
En euh, een frikadellenbroodje?
Dat bleek het ook zo te zijnquote:
Wanneer is die ook alweer?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:33 schreef jna het volgende:
Wat hebben jullie er voor over?het is trouwens voor Ajax - Auxerre
19 oktquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Wanneer is die ook alweer?
Dan ben ik nog niet op vakantie, dus dat kan.quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:52 schreef jna het volgende:
Ja toch geef ik je weinig kans dat je binnen komt met dat kaartje
quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:58 schreef PieterBas het volgende:
Vandaag officieus mijn atletiek jurycursus gehaald
12 van de 12 meerkeuzevragen goed beantwoord en zeker 4 open vragen goed beantwoord(van de 8)
quote:Op zaterdag 18 september 2010 20:02 schreef PieterBas het volgende:
Ik had door de meerkeuzevragen al 120 punten (12x10) van de benodigde 141
Dan moet ik eerst iets downloaden natuurlijk.quote:
quote:
Ik zie het ook liever zelf, maar die mogelijkheid heb ik nu niet.quote:Op zondag 19 september 2010 13:42 schreef Isdatzo het volgende:
Maar je hebt gelijk, wel spannender op de radio maar als ik kan kiezen wil ik het toch zien. Kan ik 't zelf beoordelen en ben ik niet veroordeeld tot het wedstrijdbeeld van de commentator.
Tuuk wel.quote:Op zondag 19 september 2010 13:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie het ook liever zelf, maar die mogelijkheid heb ik nu niet.
Ja ik weet 't, stream loopt een goede minuut achter op de radio.quote:Op zondag 19 september 2010 13:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Je loopt een beetje achter.
Daarom luister ik dus ook liever de radio.quote:Op zondag 19 september 2010 13:48 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ja ik weet 't, stream loopt een goede minuut achter op de radio.
Ik zie hoor de 0-3 nu eerder vallen dan de 1-2.quote:
Hoezoquote:Op zondag 19 september 2010 13:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom luister ik dus ook liever de radio.
quote:Op zondag 19 september 2010 13:49 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hoezo? Als je de radio niet aan hebt merk je er niks van dat je een minuut achterloopt.
Behalve bij ajax-psv want dan krijg ik allemaal smsjes als de boeren gescoord hebben.
Welke omgeving?quote:Op zondag 19 september 2010 13:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik wil graag met de omgeving mee juichen.
De Feyenoorders die hier achter wonen. (achterburen)quote:
Haha. Kut voor zequote:Op zondag 19 september 2010 13:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
De Feyenoorders die hier achter wonen. (achterburen)![]()
Moeders die voetbal volgenquote:En mijn moeder die beneden luistert.![]()
quote:Op zondag 19 september 2010 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha. Kut voor ze.
[..]
Moeders die voetbal volgen?
quote:Op zondag 19 september 2010 13:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
En heracles gaat ook gewoon winnen.
Kak, ik dacht in spiegelbeeldquote:
Denken dat Feyenoord zou gaan winnen.quote:
quote:Op zondag 19 september 2010 14:29 schreef jna het volgende:
Makkie. Appeltje, eitje. Morgen weer lachend naar Amsterdam
Ik had goede hoopquote:Op zondag 19 september 2010 14:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Denken dat Feyenoord zou gaan winnen.![]()
Oh ok.quote:Op zondag 19 september 2010 14:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Uitbraak roda, prachtig lobje... eindigt op de lat.
Ik kom langzaam tot het besef dat ze misschien altijd wel gelijk had!quote:
Dat ze nooit van de joden winnen? Klopt.quote:Op zondag 19 september 2010 14:50 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik kom langzaam tot het besef dat ze misschien altijd wel gelijk had!
Feyenoord is niet voor niets 010.quote:Op zondag 19 september 2010 14:51 schreef jna het volgende:
[..]
Dat ze nooit van de joden winnen? Klopt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
quote:Op zondag 19 september 2010 14:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Feyenoord is niet voor niets 010.
Ik zit er supermooi tussenin in DelftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker van 2 walletjes eten
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
Ik reis morgen wel via Rotjeknor ipv Den Haagquote:Op zondag 19 september 2010 15:02 schreef jna het volgende:
Misschien had ik toch naar de EUR moeten gaan, dan had ik morgen meer plezier gehad denk ik.
Helaas heb ik op mijn werk maar één Feyenoord fan. Maar dat is nog niet eens een echte, want ze geeft zelf helemaal niets om voetbal.quote:Op zondag 19 september 2010 14:59 schreef PieterBas het volgende:
Zo ik heb morgen weer zin om naar kantoor te gaan
Even langs de afdelingen lopen met veel Feyenoord fans
maar in Kralingen gaat het veel te goedquote:Op zondag 19 september 2010 15:02 schreef jna het volgende:
Misschien had ik toch naar de EUR moeten gaan, dan had ik morgen meer plezier gehad denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |