Ondersteboven met het scherm open op de vensterbank (boven de verwarming) zetten. Kan nog wel eens werken.quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:00 schreef tessie het volgende:
Ik had een LK gemaild, maar heb nog geen reactie terug gehad. Maar het gaat ondertussen ook best wel goed eigenlijk, dus heb er ook niet zo'n haast mee. En volgende week komt die mevrouw van het CB ook nog hier, zij is geen LK maar ze weet wel heel veel van bv en fingerfeeding enzo.
Ik zat net trouwens onhandig te doen, en toen viel mijn kolf flesje om, en druppelde er zo wat melk op mijn laptop. Het leek niet zoveel, maar nu doet mijn laptop het dus niet meer
Deze heb ik atm te huur van de LK http://www.medela.nl/BENELUX/breastfeeding/products/symphony.phpquote:Op vrijdag 24 september 2010 18:39 schreef Ticootje het volgende:
Ik weet niet of je kunt kolven met een hoedje... Je hebt al de meest professionele kolf (toch ziekenhuis/huur kolf?) Je hebt een handkolf? Ik zou even een goede electische huren bij de thuiszorg. Die zijn meer geschikt voor fulltime kolven. MEt mijn handkolf trok ik ook mn tepels kapot.
Als je hart zegt doorgaan, dan moet je dat doen. Maar laat de borstvoeding niet ten koste van alles gaan. Je hebt echt al voldoende voor je kiezen gehad.
ruim 1,5 week nu, en toch ondanks de openheid van de tepels wel zodanig dat het niet meer voelt alsof er 10000 naalden door die heule kleine openingen willenquote:Op vrijdag 24 september 2010 20:25 schreef Ticootje het volgende:
Die kolf sympony is inderdaad de goede. Hoelang heb je die nu? Misschien gaat het snel beter met deze kolf.
NEE! Niet doen als je spruw hebt.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:07 schreef DaviniaHR het volgende:
maffe, je kan natuurlijk ook een heel kleinbeetje melk op je tepels laten drogen, en als dat droog is, daktarin eroverheen. dat ff laten intrekken, schoon zoogcompres erop en de boel weer netjes hangen.(dat deed ik tenminste toen ik spruwgeïnduceerde kloven had. ging de spruw ook prachtig mee weg.)
zit je wel iets langer met een ontbloot bovenlijf, maar ach.
twinkly, dank voor je antwoord!ik heb vooralsnog geen knobbels of bobbels gehad, en ook geen gevoelige klieren, dus wrs komt er geen bo door het slechtere drinken. maar ben er toch bang voor... ik kreeg ook geen pijnlijke stuwing, maar har luiers werden ook minder vol (of ik verschoonde ze vaker, ik weet nog steeds van voren niet dat ik van achter leef, maar das voor een ander topic
) maar daardoor ga / ging ik ook twijfelen aan mn productie. een mens moet toch irreele angsten mbt bv? houdt het leven spannend en zo
al drinkt ze vandaag al een stuk beter. behalve links. ineens gaat de rugbyhouding minder lekker, ze glijdt weg of zo. en met de doorgeschoven madonnahouding spuit het haar neus uit op een tsrgeeft ook zo'n troep.
ach, het gaat goed, en ik ben allang blij daarover
trouwens tico, wat een onwijs lieve foto!![]()
![]()
deed ik wel, en daarna daktarin erover heen als het droog was.quote:Op zaterdag 25 september 2010 14:09 schreef Ticootje het volgende:
[..]
NEE! Niet doen als je spruw hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |