Geen idee, nog nooit highlights gehad... Misschien een vraagje in LIF aan wagen?quote:Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dus.Highlights kun je toch weer oververven toch? Als ik lichtbruin ofzo haal. Niet dat het oranje word ofzo.
Bruin lukt wel, rood moet je niet proberen. Had ik een keer gedaan, het werd oranje/rozequote:Op zondag 19 september 2010 21:17 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dus.Highlights kun je toch weer oververven toch? Als ik lichtbruin ofzo haal. Niet dat het oranje word ofzo.
Pics van toen je haar zo was?quote:Op maandag 20 september 2010 09:31 schreef _Loki het volgende:
[..]
Bruin lukt wel, rood moet je niet proberen. Had ik een keer gedaan, het werd oranje/roze
Maar dan moet je er wel echt zeker van zijn dat er geen roodtinten in zitten, anders krijg je hetzelfde.
Een crimineel!quote:Op maandag 20 september 2010 09:39 schreef _Loki het volgende:
bwehehe ja die heb ik
Even zoeken.
-weg-
Ik heb er echt een heel gaar hoofd, kwam met uit te douche en het verkleinen van 't plaatje maakt m'n haar nog 10x fuzzy-er.
Ja.
Goede vraagquote:Op maandag 20 september 2010 12:55 schreef w00h00 het volgende:
Ìk heb voor mijn afstudeer nog wat literatuur nodig omtrent (organisatie) communicatie.
Is de kans groot dat ik dit kan vinden bij de bibliotheek in de stad?
Done.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:57 schreef _Loki het volgende:
NOOH ik wil m'n foto weghalen maar ik kan m'n post niet aanpassen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |