quote:Politie houdt 3 verdachten schietincident aan
Publicatiedatum: 18-9-2010 13:52:49
ARNHEM - Bij een schietincident aan de Watermuntstraat in Arnhem is zaterdagmiddag 18 september 1 gewonde gevallen. Vlak na het incident kon de politie drie verdachten aanhouden.
Iets na 13:00 uur heeft er een schietincident plaatsgevonden op de Watermuntstraat in Arnhem. De aanleiding voor het incident is nog niet bekend. Daarbij raakte een man (personalia nog niet bekend) gewond aan zijn been. Hij is per ambulance overgebracht naar het ziekenhuis. De politie is direct na het schietincident in de omgeving gaan zoeken. Korte tijd later kon de politie op de Koppelweg ter hoogte van de Zeegsingel drie verdachten, twee vrouwen en een man uit Arnhem, aanhouden. De verdachten zijn overgebracht naar het politiebureau. De politie doet nader onderzoek naar het schietincident.
Dit dusquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:43 schreef _Loki het volgende:
Jeetje, gaat wel goed hier de laatste tijd
Ook waar ik woon!quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:12 schreef Guppyfriend het volgende:
Ieuw, das vlak bij waar ik woon
Waar blijven die foto's?quote:
Oh niet. Het is verneukt. Iedereen vind het leuk behalve ik. Dus ga morgen zelf even wat halen om het te fixen.quote:
Ja mag ik!quote:
Dan nog, ik wil fotoquote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh niet. Het is verneukt. Iedereen vind het leuk behalve ik. Dus ga morgen zelf even wat halen om het te fixen.
Ja dat bedoel ik dus. Ik heb highlights laten zetten en zo moest het eigenlijk worden :quote:
Het haar is een essentieel factor.quote:Op zondag 19 september 2010 21:06 schreef Adelante het volgende:
Nee dat zie jij verkeerd, het gaat ons om de chick, het haar is bijzaak
Ja inderdaad. Bij mannen kijk ik als eerste naar het haar.quote:Op zondag 19 september 2010 21:07 schreef donroyco het volgende:
[..]
Het haar is een essentieel factor.
Britney zonder haar zit voor altijd in je geheugen.
En, hoe was het?quote:Op zondag 19 september 2010 21:09 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Bij mannen kijk ik als eerste naar het haar.
Oh neequote:Op zondag 19 september 2010 20:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh niet. Het is verneukt. Iedereen vind het leuk behalve ik. Dus ga morgen zelf even wat halen om het te fixen.
Ja dus.quote:
Hmhm.quote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |