Waar stres je dan om? Ik heb nog nooit uitval van haar door stres gehadquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:53 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij zo gestrest geweest de afgelopen weken dat ik echt immense haaruitval heb gehad.Als ik ging douchen kon ik zooooveel haren eruit trekken steeds.
Gelukkig maar!quote:
Zit je nu op je telefoon te fokken?quote:
Ik heb wel wat ervaring met verven, maar bedankt voor de tip.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:54 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dat is niet goed.. Misschien moet je beter even wachten met blonderen dan want het is echt slecht voor je haar..
Zo'n vriend die ik ken wilde het net als gordon hebben, heeft hij het een paar x gebleekt, nu kun je het gewoon er letterlijk uittrekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging mensen verleiden langs de weg in Noorwegen.![]()
Gebruik ik PI's?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je nu op je telefoon te fokken?
Die ja!quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:Toffe foto!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging mensen verleiden langs de weg in Noorwegen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
Als ik mijn rempedaal een cm in trap dan zit je al tegen het raam als je geen gordel aan hebt. Misschien dat het per auto verschilt maar zoals ik al zij bij onze auto maakt het niet uit of je hem normaal hard intrapt o er echt vol in gaat hangen. Afstand hebben we gemeten en was geen opmerkbaar verschil dat niet verklaard had kunnen worden door het niet op tijd beginnen met remmen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:54 schreef Marco001 het volgende:
[..]
geloof het niet..
Komttijd heeft hier wel gelijk in..
Tenminste, ik heb tijdens de slipcursus ook geleerd ddat om helemaal vol te remmen, je zo hard mogelijk moest remmen, het stuur naar je toe moest proeberen te trekken en proberen je tegen het rempedaal af te zetten, dus als het ware je naar boven toe drukken. (waarbij je enigszins los komt van de stoel..) Pas dan bereik je de maximale effectiviteit van je remmen..
Oh, en dat je hard moet remmen om de remschijven te ontroesten is ook bullshit.. gewoon remmen voor een stoplicht is ook meer als voldoende...
Danku. Je had die blikken moeten zien van de vrouwen die naast de mannen in de auto zaten.quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:58 schreef Mexicaantje. het volgende:NoorwegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ging mensen verleiden langs de weg in Noorwegen.
Auteur: Anna Reactie: In het Engels ken ik daar een mooie uitdrukking voor....
Sud the fuck off... Twats...
Deze persoon ging mij pm'en hoe ik het lekkerst klaarkomquote:
Hoe kom jij het lekkerst klaar dan?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:12 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Deze persoon ging mij pm'en hoe ik het lekkerst klaarkom![]()
Toen ik zocht naar dingen met die username kwam ik uit bij jou post in het vorige SC topic
ja weetikveel ik kom altijd wel lekker klaarquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:14 schreef MarkM het volgende:
[..]
Hoe kom jij het lekkerst klaar dan?
Mijn vraag was ook niet serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:16 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ja weetikveel ik kom altijd wel lekker klaar
maar als je het echt weten wil, de combinatie vingeren-beffen werkt altijd wel het heftigst.
Maar waarom zou je dat in gods naam gaan pm'en naar iemand?![]()
Ben je je armen kwijt?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Danku. Je had die blikken moeten zien van de vrouwen die naast de mannen in de auto zaten.
Jammer alleen dat ik dat lichaam niet meer heb.
Maar nu weet je het welquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:19 schreef MarkM het volgende:
[..]
Mijn vraag was ook niet serieus bedoeld.
da's gewoon bullshit, dat ligt dan eerder aan de testomgeving.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:01 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Als ik mijn rempedaal een cm in trap dan zit je al tegen het raam als je geen gordel aan hebt. Misschien dat het per auto verschilt maar zoals ik al zij bij onze auto maakt het niet uit of je hem normaal hard intrapt o er echt vol in gaat hangen. Afstand hebben we gemeten en was geen opmerkbaar verschil dat niet verklaard had kunnen worden door het niet op tijd beginnen met remmen.
In de rugleuning ja, je zitvlak komt los.quote:En als ik de rem vol in ram dan druk ik mezelf in de stoel![]()
En dan geen foto's in je fobo. Anticlimaxquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:16 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
ja weetikveel ik kom altijd wel lekker klaar
maar als je het echt weten wil, de combinatie vingeren-beffen werkt altijd wel het heftigst.
Maar waarom zou je dat in gods naam gaan pm'en naar iemand?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |