Ik kreeg ook kippenvel.quote:
Wat een slechte vergelijkingquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik kreeg ook kippenvel.
Weer zo'n schriel door merg-en-been gaand jankstemmetje.
Moest ook weer terugdenken aan Sumera. Vreselijk.
Jep, precies dat.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:00 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Ik kreeg ook kippenvel.
Weer zo'n schriel door merg-en-been gaand jankstemmetje.
Moest ook weer terugdenken aan Sumera. Vreselijk.
Het is te zoet... en daar moet ze overheen stappen, dan is het vast te pruimenquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben er nog niet over uit. Ik ben een zoete-muziek fanboy, maar dit is denk ik niet goed genoeg.
Nah, dan zijn we het tenminste eens over 1 persoon.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat een slechte vergelijking
Sumera was top. Jennifer is gewoon slecht.
Zoet is ok, maar dit is niet goed genoeg qua niveau.quote:Op vrijdag 5 november 2010 23:07 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het is te zoet... en daar moet ze overheen stappen, dan is het vast te pruimen
Sumera is kut, Jennifer is nog kutterquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:03 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Wat een slechte vergelijking
Sumera was top. Jennifer is gewoon slecht.
In mijn ogen komt dat dus omdat het te zoet is... maar misschien dat dat ik wel verkeerd ziequote:Op vrijdag 5 november 2010 23:18 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Zoet is ok, maar dit is niet goed genoeg qua niveau.
ik mis ook die power in haar stemquote:Op vrijdag 5 november 2010 23:04 schreef Asskimo het volgende:
Knap meisje, bekende naam maar ik vind het allemaal niet zo mooi klinken. Wat mij betreft veel te soft.
Al die min of meer bekende namen zijn door. Ten Brink, Rosenberg, Ewbank.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:24 schreef Loveless85 het volgende:
maar alle dames en heren juryleden durven het 'zusje van' niet tegen de schenen te schoppen?
Ze rekenen waarschijnlijk ook alle momenten mee dat ze ze zien oefenen de hele week.quote:Op zaterdag 6 november 2010 09:49 schreef female81 het volgende:
[..]
Al die min of meer bekende namen zijn door. Ten Brink, Rosenberg, Ewbank.
Ik ben er bij de eerste twee ook nog niet uit in hoeverre talent een rol heeft gespeeld.
Oh jaaaaaaaquote:Op zaterdag 6 november 2010 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
Ik krijg zo'n 'Emilia' gevoel bij haar. I'm a big big girl, in a big big world.
Ook om te braken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |