Waarom zou ik het moeten negeren? Het gaat over mij hoor. En als je steeds wil prikken kun je een beuk terugverwachten op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het gisteren gewoon genegeerd was, was er weinig aan de hand geweest.... en dan was jij nu al zwanger geweest van Pietje, na een heftige nacht waar wij, geheel wars van enige vorm van vertrutting, via diverse webcams getuige van waren geweest.
Wat zou dat een mooie COS zijn geworden, met een aantal ervaringsdeskundigen die jullie pogingen tot voortplanten live van commentaar voorzien
Omdat het door te reageren tot rel gemaakt is.... en dat was niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom? Er word gestoken en men ragt komt met een antwoord daar op.
Er is nog niets uit de hand gelopen, niemand totaal over de zeik... Tot nu toe worden de mensen die het verdienen compleet onder tafel gepost zonder dat er mensen naar de FB rennen om te janken.
Er zijn nog niet eens echt dramatische scheldwoorden gebruikt.
Dit is een rel van lik mijn clitje en er word gereageerd alsof de Disana/Lobasca Krieg II is uitgebroken.
Het is vertrutting en daar kan je van vinden wat je wil, maar het is wél vertrutting.
Ik zeg niet dat jij het had moeten negeren, maar de directe reactie van Pietje vond ik daarentegen niet handig....quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten negeren? Het gaat over mij hoor. En als je steeds wil prikken kun je een beuk terugverwachten op een gegeven moment.
Wb dat borderline, je doet de borderliners tekort als je mij een borderliner noemt maar schijnbaar werkt het altijd zo, als een vrouw niet doet wat Teun wil dan heeft ze borderline en is het een hoer.
Prachtig hoor als vrouwen dat zo schattig en grappig vinden van ons Teuntjepleuntjekneusje maar ik vind het een frust. Een behoorlijke!
Ze zijn nu allemaal wegquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een hoop verwijderde reacties
Lieverd, dit is toch geen rel? Toe nou toch...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het door te reageren tot rel gemaakt is.... en dat was niet nodig geweest.
even voor de goede orde, ik sta niet naast Teun of naast Noek, maar als het over de desbetreffende persoon gaat moet je toch wel reageren, je kan je toch niet alles laten zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het door te reageren tot rel gemaakt is.... en dat was niet nodig geweest.
Ik hoop dat het weer beter is vanmiddag!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intussen is het nog steeds bijna weekend.
En gooit ze glas in de tuin!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten negeren? Het gaat over mij hoor. En als je steeds wil prikken kun je een beuk terugverwachten op een gegeven moment.
Wb dat borderline, je doet de borderliners tekort als je mij een borderliner noemt maar schijnbaar werkt het altijd zo, als een vrouw niet doet wat Teun wil dan heeft ze borderline en is het een hoer.
Nou ja, voor sommige mensen kennelijk wel.... en inmiddels is het al bijna 24 uur gezeik over hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, dit is toch geen rel? Toe nou toch...
omdat je elkaar vroeger wel kankersnol mocht noemen? Dat was kickuuh......quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staan er wel meer hier niet naast de een of naast de ander, en je hoeft je idd niet alles te laten zeggen, maar sommige dingen worden groter dan ze zijn omdat anderen zich er ook gelijk tegenaan bemoeien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even voor de goede orde, ik sta niet naast Teun of naast Noek, maar als het over de desbetreffende persoon gaat moet je toch wel reageren, je kan je toch niet alles laten zeggen.
mag dat nou niet meer danquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omdat je elkaar vroeger wel kankersnol mocht noemen? Dat was kickuuh......
Dit is geen rel, dit is een pittige discussie. Het is pas een echte rel als er posts verwijderd worden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoiets gaat zitten afkappen als mensen tegen elkaar bezig zijn. Alleen maar omdat je er geen posts meer over ziet staan betekend niet dat het weg is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, voor sommige mensen kennelijk wel.... en inmiddels is het al bijna 24 uur gezeik over hetzelfde.
Come on Noek, ik wordt hier door velen voor van alles en nog wat uitgemaakt en krijg lately van sommigen de diagnose mee dat ik midlife heb. Daar hoor je mij toch ook niet over miepenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Prachtig hoor als vrouwen dat zo schattig en grappig vinden van ons Teuntjepleuntjekneusje maar ik vind het een frust. Een behoorlijke!
Ik scheld niet met het woord kanker.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omdat je elkaar vroeger wel kankersnol mocht noemen? Dat was kickuuh......
Eensch, eentje die niet eens lekker op gang mag komen van Herr Obersturmbahnführer Pieter Der Schlachter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is geen rel, dit is een pittige discussie.
daar heb je ook wel weer gelijk aan, maar dat komt omdat het open en bloot werd uitgevochten, maar van die kliekjes vind ik beetje onzin, je hebt met de 1 meer een klik dan met een ander maar om dan gelijk bij een kliekje te horen wat gister door iemand werd gezegt nee, ik merk hier weinig van kliekjes en lag vannacht echt te denken wie hoort er bij wie etc. maar kon gewoon niks ontdekken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staan er wel meer hier niet naast de een of naast de ander, en je hoeft je idd niet alles te laten zeggen, maar sommige dingen worden groter dan ze zijn omdat anderen zich er ook gelijk tegenaan bemoeien.
Ja, ga ff op 't voorbeeld in ipv op 't principe.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik scheld niet met het woord kanker.
Teun zou zeggen: Dat weten we nou wel, hou op met janken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn reactie daarop is inmiddels bekend, daarna viel de schijnbaar ook aangesproken goegemeente over mij heen, Pietermans voorop.
Dat dus... had het gewoon even laten uitrazen en het onderling even laten uitvechten, maar voorkomen is niet altijd beter dan genezen, vooral niet als er al een wondje is, en er dus geen sprake meer is van voorkomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoiets gaat zitten afkappen als mensen tegen elkaar bezig zijn. Alleen maar omdat je er geen posts meer over ziet staan betekend niet dat het weg is.
Daarom denk ik ook dat het in deze slimmer was geweest om het een beetje meer ruimte te geven en daarna te zeggen: Nou, lucht het op? Zijn we klaar? Weten we weer hoe oud we eigenlijk zijn?
Dit is nu eenmaal qua moderatie niet te vergelijken met een willekeurig 49 topique, dit zijn mensen die terug komen en met elkáár posten. Als daar iets scheef zit kan je niet zeggen; slotje, doorlopen, wat bij een los topic wel zou kunnen.
Nee hoor, 't mag niet meer van Piet en daar ik de eerste zal zijn die tegen een ban oploopt, vind ik het prima zo (voorlopigquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun zou zeggen: Dat weten we nou wel, hou op met janken.
En: "fuck ze"
Snap ik wel, maar er zit nog iets tússen dit vanaf post 1 sussen en het compleet uitbreken van forumwijde flamewars waarbij we uiteindelijk het internet stuk maken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ga ff op 't voorbeeld in ipv op 't principe.
Ja want de personen in kwestie zijn ook echt in staat om "het even uit te vechten" en het daarna voorgoed te laten rusten. Want dit ook echt iets van nu, en is nog nooit eerder voorgekomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:
Dat dus... had het gewoon even laten uitrazen en het onderling even laten uitvechten, maar voorkomen is niet altijd beter dan genezen, vooral niet als er al een wondje is, en er dus geen sprake meer is van voorkomen.
Heaumeaux.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, 't mag niet meer van Piet en daar ik de eerste zal zijn die tegen een ban oploopt, vind ik het prima zo (voorlopig)
*Kladblok klaar heeft liggen, maar pen niet kan vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
Een opmerking een keer negeren lijkt mij prima, maar dit gaat al een week zo.
Steeds van die steekjes (ook, of vooral naar Pietje en mij), steeds even uitlokken, en dat daarna ook gewoon toegeven daar lol aan te beleven.
Ja dan gaan er op een keer wel mensen reageren ja, dan heb je precies hoe je het wil hebben en kan je met een kladblok erbij alle onderlinge verhoudingen weer scherp krijgen voor jezelf.
En dat heet mindgame.
Ik heb niks vanaf post 1 gesust, want ik heb 't zelf aangewakkerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Snap ik wel, maar er zit nog iets tússen dit vanaf post 1 sussen en het compleet uitbreken van forumwijde flamewars waarbij we uiteindelijk het internet stuk maken.
Oh, er zijn wel kliekjes, maar de meesten zijn wel in staat om kliekje-overschrijdend te posten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar heb je ook wel weer gelijk aan, maar dat komt omdat het open en bloot werd uitgevochten, maar van die kliekjes vind ik beetje onzin, je hebt met de 1 meer een klik dan met een ander maar om dan gelijk bij een kliekje te horen wat gister door iemand werd gezegt nee, ik merk hier weinig van kliekjes en lag vannacht echt te denken wie hoort er bij wie etc. maar kon gewoon niks ontdekken.
ja ik hoor bij laysa maar we vormen geen kliekje hoor.
dan wordt het toch eerder op D-K is ook een lekker ding, en nog lekker jong ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:25 schreef Noek het volgende:
Het gaat niet om een rel. Als ik wil rellen, dan doe ik dat godverdorie thuis wel want dan hou ik er misschien wel bloemen en een beurt aan over en dan meld ik dat daarna trots op FOK! dat ik neuk. Hiep hoi.![]()
Toverheks klimt toch ook niet op Laysa (sorry meiden, het is maar een voorbeeld) als ze het goed met elkaar kunnen vinden maar goed, ik wil wel een beurt van Gert want dat is een goede vriend van me en dat is lastig te verkroppen ofzo. Whatevah.
Zoek het ook maar uit. Ik ga naar LIF en daarna shoppen.
Da's nog ergerquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb niks vanaf post 1 gesust, want ik heb 't zelf aangewakkerd.
Ja, eigenlijk ben je gewoon een vuige relnicht in het blauwquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb niks vanaf post 1 gesust, want ik heb 't zelf aangewakkerd.
PietjePuk, De Ruige Rakker!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben je gewoon een vuige relnicht in het blauw
was jij een kliekje met Ianquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, er zijn wel kliekjes, maar de meesten zijn wel in staat om kliekje-overschrijdend te posten.
Vrijwel iedereen doet wel eens een post waarvan anderen denken "nou, nou.... is dat nou nodig?" en als het toevallig iemand uit je eigen "kliekje" is dan zeg je dat niet in een post, terwijl je dat van iemand die je niet zo mag waarschijnlijk wel zou zeggen.
Overigens ben ik kliekloos, en dat houden we zo, hoewel Ian en ik vroeger wel een kliekje waren
Heerlijk toch, de frustratie en onmacht van leden van een zieltogende partij, die schijnbaar niets anders rest dan als kleine verontwaardigde kinderen te dreinen en te janken. Elke vorm van redelijkheid is uit het oog verloren en niemands dan hun eigen zelfzuchtige, zielige belang dienend, grijpen ze alles aan om de formatie van een kabinet te frustreren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De PvdA zegt dat jij en Pietje bruinhemden zijn
http://www.telegraaf.nl/b(...)bruin___.html?p=11,2
Bij sommige onderlinge verbanden hoort het er dan toch gewoon bij??quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja want de personen in kwestie zijn ook echt in staat om "het even uit te vechten" en het daarna voorgoed te laten rusten. Want dit ook echt iets van nu, en is nog nooit eerder voorgekomen.
Hoe lang komen julli eensgezinden hier nou al? Wat een enorme bullshit.
Bovenstaande tekst onderschrijftquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk toch, de frustratie en onmacht van leden van een zieltogende partij, die schijnbaar niets anders rest dan als kleine verontwaardigde kinderen te dreinen en te janken. Elke vorm van redelijkheid is uit het oog verloren en niemands dan hun eigen zelfzuchtige, zielige belang dienend, grijpen ze alles aan om de formatie van een kabinet te frustreren.
Linkse Fanaten, wat een loosers!
Zo mocht wel even tussen "de rel" door, hè
Leandra is overduidelijk zwanger als ze dát er niet uit heeft gepiktquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hij schrijft inderdaad 'ik wordt'
Jij & Ian verwijten mij 't "sussen vanaf post 1". Dat is gewoon niet zo want ik heb 't zelf aangewakkerd, dat was m'n punt richting 't kusjekroelmodden wat jullie mij verwijten. Dat is bullshit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
Bij sommige onderlinge verbanden hoort het er dan toch gewoon bij??
Op het moment dat jij dan gelijk reageert met "get a life" weet je dan toch ook dat je niet sust?!
Had Noek en Teun dat lekker onderling laten uitvechten, Gert is over twee weken terug en die zou er dan ook nog rustig op terugekomen, dus dan kan het allemaal nog een keertje over.
Tot "Linkse Fanaten" dacht ik dat je het over het CDA hadquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk toch, de frustratie en onmacht van leden van een zieltogende partij, die schijnbaar niets anders rest dan als kleine verontwaardigde kinderen te dreinen en te janken. Elke vorm van redelijkheid is uit het oog verloren en niemands dan hun eigen zelfzuchtige, zielige belang dienend, grijpen ze alles aan om de formatie van een kabinet te frustreren.
Goed, jij je zin; niet vanaf post 1 maar wel in een vroeg stadiumquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij & Ian verwijten mij 't "sussen vanaf post 1". Dat is gewoon niet zo want ik heb 't zelf aangewakkerd, dat was m'n punt richting 't kusjekroelmodden wat jullie mij verwijten. Dat is bullshit.
En ik reageerde zo omdat 't een sneer was richting iemand die er nu niet is, dat laat ik dan niet door wie dan ook uitvechten om er later over 3 weken op terug te komen.
Het was niet eens een sneer, maar meer een objectieve waarneming in de richting van iemand die er WEL is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij & Ian verwijten mij 't "sussen vanaf post 1". Dat is gewoon niet zo want ik heb 't zelf aangewakkerd, dat was m'n punt richting 't kusjekroelmodden wat jullie mij verwijten. Dat is bullshit.
En ik reageerde zo omdat 't een sneer was richting iemand die er nu niet is, dat laat ik dan niet door wie dan ook uitvechten om er later over 3 weken op terug te komen.
Als je mensen al in het Engels gaat uitschelden, dan staat het wel zo intelligent als je bij het gebruik van dat Engels iig geen spelfouten maakt, zeker als je linkse fanaten uitscheldt, want dat impliceert dat je zelf rechts bent en dus van je verwacht kan worden dat je goed verdient omdat je een opleiding hebt gehad, of je iig een secretaresse kunt permitteren die taalkundig wel dusdanig is onderlegd dat ze een woord als "Losers" weet te spellen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk toch ook dat je het soms beter even flink uit de klauwen kan laten lopen, dan dat je af klaar en in de mand roept.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens lief in de richting van Jian, hij is een goeie knulquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je mensen al in het Engels gaat uitschelden, dan staat het wel zo intelligent als je bij het gebruik van dat Engels iig geen spelfouten maakt, zeker als je linkse fanaten uitscheldt, want dat impliceert dat je zelf rechts bent en dus van je verwacht kan worden dat je goed verdient omdat je een opleiding hebt gehad, of je iig een secretaresse kunt permitteren die taalkundig wel dusdanig is onderlegd dat ze een woord als "Losers" weet te spellen.
Het was wel degelijk een sneer, zure bitchquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was niet eens een sneer, maar meer een objectieve waarneming in de richting van iemand die er WEL is.
Erger nog, ik heb net zitten terugzoeken en ik kan het niet vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra is overduidelijk zwanger als ze dát er niet uit heeft gepikt
Ik ook hoor. Dus ik neem het je niet kwalijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog, ik heb net zitten terugzoeken en ik kan het niet vinden
Dan verschillen we van meningquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk toch ook dat je het soms beter even flink uit de klauwen kan laten lopen, dan dat je af klaar en in de mand roept.
Zit je nou Black Sabbath voor "teringherrie" uit te maken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
voor |Ian wat een teringherrie pppfftttt
Krijg ik daar een note voor?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening.
Okay, dus we hebben nu een "rel" omdat je bewust hebt aangewakkerd??quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok ok, er zat wel wat venijn in misschienquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was wel degelijk een sneer, zure bitch
ja en ozzy is ook engquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit je nou Black Sabbath voor "teringherrie" uit te maken?
Je naam werd niet genoemd, jankwijf. Niet alles gaat over jouquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok ok, er zat wel wat venijn in misschien![]()
Maar dat kwam vooral dan omdat dat stel mij typeerde door vakantiegangers met notebook mee belachelijk zaten te maken
Ja, je schoenveters....quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
"Looser" is natuurlijk perfect Engels.
Zolang je het hebt over iets dat nog losser zit dan je al dacht
Nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Je naam werd niet genoemd, jankwijf. Niet alles gaat over jou
Ik doe helemaal niet niet lief, ik probeer hem er op een wijze die hij iig zal onthouden wat Engels bij te brengen, zodat hij zichzelf niet nog een keer voor schut zet met zo'n taalfout.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens lief in de richting van Jian, hij is een goeie knul
Die mensen moeten rausquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je schoenveters....
Maar mensen die "verliezer" bedoelen en dan looser schrijven, zouden IMHO niet eens een veterstrikdiploma moeten hebben.
het intro vind ik wel mooi, maar dat zingen er tussen doorquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
@Haks:
Even helemaal afluisteren, bitte. Doet de pan uit rocken
Stel je voor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet niet lief, ik probeer hem er op een wijze die hij iig zal onthouden wat Engels bij te brengen, zodat hij zichzelf niet nog een keer voor schut zet met zo'n taalfout.
Heksje!!?? Dit is een wereldplaat joh!!!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je schoenveters....
Maar mensen die "verliezer" bedoelen en dan looser schrijven, zouden IMHO niet eens een veterstrikdiploma moeten hebben.
Oh dear.... krijgen we nou de veterstrikdiploma-rel weer?
Uhuh, uit de tijd dat nummers gewoon nog lekker tot de ruime 7 minuten doorgingen want: boeien!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het intro vind ik wel mooi, maar dat zingen er tussen doormaar ik luister nu ben al op 4 min. is lang nummertje
Nog even nagelezen en ....... ja, dat zou ook passenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef remlof het volgende:
[..]
Tot "Linkse Fanaten" dacht ik dat je het over het CDA had
toen had hij nog niet de make-doos ontdektquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nu misschien, tijdens Black Sabbath zag hij er zo uit:
[ afbeelding ]
Bijna schattigOzzy in het midden
En erg overhyped enzeaux... Doe mij maar:quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Heksje!!?? Dit is een wereldplaat joh!!!!!!
Hey! Niets tegen rockers met opgemaakte ogen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
toen had hij nog niet de make-doos ontdektja zo moet een lekkere rocker eruit zien, en niet met die opgemaakte ogen enzo.
Voor een VVD-er is het beduidend slordiger als je domme taalfouten maakt dan van bijvoorbeeld een SP'er....quote:
Die is ook briljantquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
dit doet me zo denken jong en op de camping van mijn ouders
Euh... alle?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
meertje heb jij geturnd, cool
! Wat voor toestel
?
ja maar jou staat het, ken me nog een foto herrineren van jou ging je naar 1 of ander feest woonde je nog in duitsland en had je mera nog niet ontmoet.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hey! Niets tegen rockers met opgemaakte ogen!![]()
*voelt zich zwáár aangesproken.
Die tekst vermoeden dat er meer laag opgeleiden SP stemmen dan VVD. En daar ben ik nog niet zo van overtuigd. Dat moet wel ergens te vinden zijn?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een VVD-er is het beduidend slordiger als je domme taalfouten maakt dan van bijvoorbeeld een SP'er....
En voor mensen die moeite hebben met begrijpend lezen nu gaan denken dat ik neerkijk op SP'ers....
Nee, dat doe ik niet. Op PVV'ers wel trouwens![]()
Toen had ik Mera allang ontmoet hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja maar jou staat het, ken me nog een foto herrineren van jou ging je naar 1 of ander feest woonde je nog in duitsland en had je mera nog niet ontmoet.
ik heb em aan,moet je in t donker keihard aanzettenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
dit doet me zo denken jong en op de camping van mijn ouders
Geweldig toch?quote:
Wat een kul, dus een bankdirecteur met dyslexie zou niet op de VVD kunnen stemmen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor een VVD-er is het beduidend slordiger als je domme taalfouten maakt dan van bijvoorbeeld een SP'er....
En voor mensen die moeite hebben met begrijpend lezen nu gaan denken dat ik neerkijk op SP'ers....
Nou, als dat het enige is wat je tegen mijn betoog kunt inbrengen, dan heb ik er vrede meequote:Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je mensen al in het Engels gaat uitschelden, dan staat het wel zo intelligent als je bij het gebruik van dat Engels iig geen spelfouten maakt, zeker als je linkse fanaten uitscheldt, want dat impliceert dat je zelf rechts bent en dus van je verwacht kan worden dat je goed verdient omdat je een opleiding hebt gehad, of je iig een secretaresse kunt permitteren die taalkundig wel dusdanig is onderlegd dat ze een woord als "Losers" weet te spellen.
Ik vermoed dat die aantallen schuiven, zelfs de SP heeft imiddels nog maar weinig kamerleden die geen hogere opleiding hebben genoten, terwijl dat een paar jaar geleden anders lag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die tekst vermoeden dat er meer laag opgeleiden SP stemmen dan VVD. En daar ben ik nog niet zo van overtuigd. Dat moet wel ergens te vinden zijn?
Hij lijkt ouder.....quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geweldig toch?Vooral Arno, mijn beste Duitschland maatje, die op zijn 43e nog even als Punkert mee gaat
Was voor carnaval
Ik vind wel dit, ook interessant: “Kloof in opleidingsniveau levert gevaar voor democratie”.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:50 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die tekst vermoeden dat er meer laag opgeleiden SP stemmen dan VVD. En daar ben ik nog niet zo van overtuigd. Dat moet wel ergens te vinden zijn?
oh maar toen wisten we het nog niet toch??? dat jij en mera verliefd waren of haal ik nu alles door elkaar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:50 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Toen had ik Mera allang ontmoet hoorMaar toen had ik inderdaad ook hendig sjieke make up op
Die heeft een secretaresse, die het NL wel beheerst.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:53 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wat een kul, dus een bankdirecteur met dyslexie zou niet op de VVD kunnen stemmen?
Ja hij lijkt iets minder op zijn gemak in zijn punkerrol dan jij.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:53 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Geweldig toch?Vooral Arno, mijn beste Duitschland maatje, die op zijn 43e nog even als Punkert mee gaat
Was voor carnaval
Dank je Teun, dat had ik nodig, want ik was wel even uit het veld geslagen door die felle uithaal van Leandra hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens lief in de richting van Jian, hij is een goeie knul
Hij is 20 jaar van zijn leven zo rondgestaptquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja hij lijkt iets minder op zijn gemak in zijn punkerrol dan jij.
Tof!
Ik wist het lekker al voordat ze elkaar ontmoetten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh maar toen wisten we het nog niet toch??? dat jij en mera verliefd waren of haal ik nu alles door elkaar.
Klassieker Heks en een geweldig nummerquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
Dat was volgens mij ver ná de eerste meet dus toen had ik allang verkeringquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:56 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh maar toen wisten we het nog niet toch??? dat jij en mera verliefd waren of haal ik nu alles door elkaar.
Dat zou een leuke zijn voor een onderzoek.... hoeveel mensen ten tijde van het volgen van de opleiding daadwerkelijk genietenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:54 schreef Jian het volgende:
[..]
Nou, als dat het enige is wat je tegen mijn betoog kunt inbrengen, dan heb ik er vrede mee![]()
Oh en een opleiding heb je genoten, niet "gehad" , dat wordt stilistisch gewoon niet gewaardeerd
Ik heb laatst ook nog in een pit gestaan, naja laatst, op schollenpop.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Hij is 20 jaar van zijn leven zo rondgestaptHij voelde zich meer dan op zijn gemak, misschien voor de foto even niet, maar hij had de avond van zijn leven toen hij weer in de pitt mee mocht beuken
Jij met je ranke deerne-lijfje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik heb laatst ook nog in een pit gestaan, naja laatst, op schollenpop.
Was even weer wennen, maar je zit er zo weer in
Nee, dat zijn allemaal huppelkutten,quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, je schoenveters....
Oh dear.... krijgen we nou de veterstrikdiploma-rel weer?
Sinds wanneer laat je een secretaresse op Fok! posten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die heeft een secretaresse, die het NL wel beheerst.
Het is mogelijk.quote:Overigens is de kans vrij klein dat iemand met dyslexie bankdirecteur wordt, dat zoiemand een goedlopend eigen bedrijf heeft is weer van een andere orde, en wel prima mogelijk.
oh oke, ja de tijd gaat snel Ian, en dat meen ik echt, de weken vliegen om hier in Amsterdam. zo is het weekend en zo staat er weer een weekend voor de deur, en als je nou zegt dat komt omdat je het druk hebt, nee ik doe geen fuck maar heb gewoon tijd tekort.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:58 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat was volgens mij ver ná de eerste meet dus toen had ik allang verkering![]()
We zitten op de 8 maanden ondertussen, geloof ik?
Niet alleen in Amsterdam hoor, Haks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh oke, ja de tijd gaat snel Ian, en dat meen ik echt, de weken vliegen om hier in Amsterdam. zo is het weekend en zo staat er weer een weekend voor de deur, en als je nou zegt dat komt omdat je het druk hebt, nee ik doe geen fuck maar heb gewoon tijd tekort.
Het was bij Sepultura.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:59 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Jij met je ranke deerne-lijfje?![]()
Was zeker een soort van Slayer pit dan, alleen voor wijven en heaumeaux
Ja, wrijf het er nog maar eens in, ik ga toch al gebukt onder een minderwaardigheidscomplexquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik doe helemaal niet niet lief, ik probeer hem er op een wijze die hij iig zal onthouden wat Engels bij te brengen, zodat hij zichzelf niet nog een keer voor schut zet met zo'n taalfout.
Je bent geen 16 of 17 en je zit niet op het MBO te doen alsof je studeert toch??quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Jian het volgende:
[..]
Nee, dat zijn allemaal huppelkutten,of krijg ik een ander hokje, please
Hokjes, hokjes, hokjes, wil je er een keer serieus over praten, ik ken wel mensen hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nu jij ook weer in NL woont komen jullie volgend jaar parkpop hier vieren he?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:03 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ook niet echt gewelddadig geloof ikMaar wel tof, had ik willen zien
Is het werkelijk mogelijk of is het alleen maar in theorie mogelijk?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:00 schreef Dementor het volgende:
Het is mogelijk.
Maar waar hebben we het over?
Dat lijkt me een datequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:06 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nu jij ook weer in NL woont komen jullie volgend jaar parkpop hier vieren he?
(meestal laatste zondag van juni)
Was tof, en best hard nog
Maar ik hield gewoon steeds iedereen vast zodat ik niet viel.
Jij hoort in t rijtje ,lieverds ,thuis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar eens in, ik ga toch al gebukt onder een minderwaardigheidscomplexIk weet godverdomme niet eens in wat voor een hokje ik thuishoor
Van alles want gratis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef Ian_Nick het volgende:
Wacht evenWat voor bands spelen er zoal op Parkpop?
Och, mijn inschatting is dat Leandra prima in dat hokje past, al zal ze het zelf niet zo zien en zich zeker tegen die stelling verzettenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:51 schreef Teun_ZHV het volgende:
Daarnaast kijk ik totaal niet neer op PVV-ers, dat zou getuigen van hautain gedrag en jezelf beter vinden dan een medemens. Nogal kwalijk in mijn ogen.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:02 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, wrijf het er nog maar eens in, ik ga toch al gebukt onder een minderwaardigheidscomplexIk weet godverdomme niet eens in wat voor een hokje ik thuishoor
Whut?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van alles want gratis.
Behalve Snoop, want die mag niet.
Noek komt ook.
Ik ben idd niet het type dat roept dat iedereen gelijk is....quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, mijn inschatting is dat Leandra prima in dat hokje past, al zal ze het zelf niet zo zien en zich zeker tegen die stelling verzetten
Schijt, Snoop had ik uitermate relaxed gevondenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:09 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Van alles want gratis.
Behalve Snoop, want die mag niet.
Noek komt ook.
I am gonne shoot an old lady ...... en jij mag haar naam raden Heksquote:
hahahha je hebt gelijk, Bob stak zijn vinger op en niemand reageerde, nou Bob kom er maar in Noek zit te wachten hahaquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:13 schreef Jian het volgende:
[..]
I am gonne shoot an old lady ...... en jij mag haar naam raden Heks
Prop me alsjeblieft in een hokje, ik weet hoe veilig je daar bij voelt, barbiegril (in a barbieworld)quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je bent geen 16 of 17 en je zit niet op het MBO te doen alsof je studeert toch??
Dat waren huppelkutten.... amper de beugel uit het bekkie en de scooter ernaast
Heb je erg behoefte aan een hokje? Of kun je omgaan met de vrijheid die een hokloos leven je biedt?
Als dat te moeilijk is dan wil ik best kijken of ik nog een passend hokje voor je heb hoor
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Jij hoort in t rijtje ,lieverds ,thuis.![]()
Wees er maar blij mee, hoort lang niet iedereen bij zie je....hahahah
bij ons is hij nog steeds van harte welkomquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Schijt, Snoop had ik uitermate relaxed gevonden
ik las het al op het arnhem topicquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:17 schreef remlof het volgende:
And another boring day in Arnhem town:
[ afbeelding ]
Bus uitgebrand op John Frostbrug
OMG... mij in het hoekje bij barbiegirl proppen?? Je hebt geen ideequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Prop me alsjeblieft in een hokje, ik weet hoe veilig je daar bij voelt, barbiegril (in a barbieworld)
het is Barbiegirlquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:15 schreef Jian het volgende:
[..]
Prop me alsjeblieft in een hokje, ik weet hoe veilig je daar bij voelt, barbiegril (in a barbieworld)
tuurlijk wel, een beetje beter je best doen Bobquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het gaat te hard kom er niet tussen
Mensen dragen verantwoordelijkheid voor hun daden en mogen daarop beoordeeld worden. Maar zo makkelijk kom je niet weg tante, want elke Belg het predicaat kinderverkrachter meegeven omdat Marc Dutroux een Belg is gaat in mijn optiek niet op en ik weet dat dit extreem is, maar daar neigen jouw stellingen nogal eens naar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben idd niet het type dat roept dat iedereen gelijk is....
Daarmee stel je immers dat Marc Dutroux en Moeder Theresa gelijk zijn.
Dit gaat zo enorm fout lopen binnen een paar maanden na de formatie...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe Verhagen Ab Klink piepelde![]()
http://www.telegraaf.nl/b(...)matie___.html?p=20,1
En niet eens een type diploma?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik heb geen veterstrikdiploma.![]()
Wel ehh.. 5 turndiploma's, 5 zwemdiploma's, 3 verkeersdiploma's en 2 EHBO diploma's._!
En dan nog ergens wat schooldiploma's die nergens toe doen.
Lolquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:19 schreef Toverheks het volgende:
[..]
het is Barbiegirlen geen barbie op de gril
Duuuuuwwwwen!!!!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tuurlijk wel, een beetje beter je best doen Bob
verdorie kan het knopje niet vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
tuurlijk wel, een beetje beter je best doen Bob
ja ja mijn engels gaat vooruit, ben best trots op mezelfquote:
Bob!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:20 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Het gaat te hard kom er niet tussen
Ehm nee, als ik daar naar zou neigen dan zou ik immers ook rustig PVV stemmen.... die zijn er immers nogal goed in iedere moslim als potentiële terrorist te zien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Mensen dragen verantwoordelijkheid voor hun daden en mogen daarop beoordeeld worden. Maar zo makkelijk kom je niet weg tante, want elke Belg het predicaat kinderverkrachter meegeven omdat Marc Dutroux een Belg is gaat in mijn optiek niet op en ik weet dat dit extreem is, maar daar neigen jouw stellingen nogal eens naar.
Jeugsentiment.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:24 schreef Copycat het volgende:
Voor wie zich aangesproken voelt, and then some.
Nee, bij de "Barbiegril" da's wat anders.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
OMG... mij in het hoekje bij barbiegirl proppen?? Je hebt geen idee
Oei, dat klinkt niet best.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Heb last van Private Message Syndrome
Goeiequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Heb last van Private Message Syndrome
Ja, ik zag het dankzij Toverheks.... maar als het geen typo was (waar ik het voor aanzag) dan was het dus een doodsverwensing??quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:26 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nee, bij de "Barbiegril" da's wat anders.
Eerder dubbelop, als ik me niet vergis is een "barbie" toch ook een soort van gril?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zag het dankzij Toverheks.... maar als het geen typo was (waar ik het voor aanzag) dan was het dus een doodsverwensing??
Dat had ik nou weer niet achter Jian gezocht
Wat zou je ervan zeggen om beide niet te doen, of is iemand mishandelen niet zo erg omdat iemand vermoorden erger is?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ehm nee, als ik daar naar zou neigen dan zou ik immers ook rustig PVV stemmen.... die zijn er immers nogal goed in iedere moslim als potentiële terrorist te zien.
Juist het feit dat men mensen beoordeelt op hun afkomst en niet op hun (wan)daden is wat mij zo tegen de borst stuit.
En als ik hautain zou zijn omdat ik daar op neerkijk, dan graag.... dat is nog altijd beter dan mensen be- of veroordelen op basis van hun afkomst.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar heb je ook wel weer gelijk aan, maar dat komt omdat het open en bloot werd uitgevochten, maar van die kliekjes vind ik beetje onzin, je hebt met de 1 meer een klik dan met een ander maar om dan gelijk bij een kliekje te horen wat gister door iemand werd gezegt nee, ik merk hier weinig van kliekjes en lag vannacht echt te denken wie hoort er bij wie etc. maar kon gewoon niks ontdekken.
ja ik hoor bij laysa maar we vormen geen kliekje hoor.
Is dat niet het Australische koosnaampje voor de barbecue?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
Eerder dubbelop, als ik me niet vergis is een "barbie" toch ook een soort van gril?
Nah, ik weet niet, als je een gril bedoelt zoals in een modeverschijnsel dan is het wel een gril van meer dan 50 jaar....quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Eerder dubbelop, als ik me niet vergis is een "barbie" toch ook een soort van gril?
Ik dacht het welquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is dat niet het Australische koosnaampje voor de barbecue?
Dat is al vervelend genoeg, maar weet jij waar dat knopje zit?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef Ian_Nick het volgende:
@Bob, ik heb nog geen nieuws voor je, helaas.
Heks klimt op een bezemsteel.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:31 schreef Laysa het volgende:
Hihi ik moest echt lachen ....nee Noek ik klim niet boven op heks en andersom ook niet....Ik klim boven op DK
Nou, ik heb simpelweg geen respect voor mensen die op die manier met hun medemens wensen om te gaan.... dus dat maakt dat ik geen respect heb voor Wilders en vooral de blinde volgers van de blonde leider.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zou je ervan zeggen om beide niet te doen, of is iemand mishandelen niet zo erg omdat iemand vermoorden erger is?
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Dat is al vervelend genoeg, maar weet jij waar dat knopje zit?
Och, mens ik ben meedogenloos als het er op aankomt, je moest eens wetenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:28 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, ik zag het dankzij Toverheks.... maar als het geen typo was (waar ik het voor aanzag) dan was het dus een doodsverwensing??
Dat had ik nou weer niet achter Jian gezocht
Misschien kanquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs nog nooit van gehoord.![]()
En ik wil het ook niet weten ook, tijdens die ava hype kreeg ik 25 pm's per dag
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef Toverheks het volgende:
en als ik het goed begrijp is barbie gril een hoertje of zoiets zoiets staat er op youtube ff zoeken.
Iemand inmiddels een linkje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mijn godKen je die scene van Harrie Jekkers?
Van die ouders die met die twee pre-pubers op weg zijn naar die apenrots in Gibraltar?
En dat die moeder iedere keer vraagt of er iemand een dropje wil?
Nee? Ga eens opzoeken dan.
Ken je m wel? Dat dropje en je "gezellig FOK!forum" gemiep zijn ongeveer hetzelfde.
Die is volgens mij druk bezig bussen in de fik te steken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Misschien kaneen direct link geven.
Ja, alsof ik me weg zou laten jagenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:33 schreef Jian het volgende:
[..]
Och, mens ik ben meedogenloos als het er op aankomt, je moest eens wetenMaar een partijtje sparren als dit, daar geniet ik 100x meer van dan van "babytalk" en c1000 cakjes bakken, dus wat mij betreft blijf je gewoon lekker rondhuppelen hier
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:35 schreef Toverheks het volgende:
en als ik het goed begrijp is barbie gril een hoertje of zoiets zoiets staat er op youtube ff zoeken.
Is ook af en toe nodig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:36 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die is volgens mij druk bezig bussen in de fik te steken.
Die kutbussen die ook maar denken dat ze zomaar kunnen doen en laten waar ze zin in hebben.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:38 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Is ook af en toe nodig.
[ afbeelding ]
o nee dat bedoelde ik niet hoor, Jian zegt dat openlijk gewoon denk eerder was tikfout. en dacht, ga jullie ff laten zien dat me engels echt met sprongen vooruit gaatquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
![]()
Oh, Jian heeft gewoon dus heel lelijk lopen doen met die opmerking....
Mooi is dat, en ik maar denken dat we een onschuldige discussie hadden met een beetje plagen over en weer
Ja dacht het eens gezien te hebben, een popupje met keuzesquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik ken die functie ook niet Bob, bestaat dat wel?
Ja, nou heb ik weer geen reden voor een rel met Jianquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
o nee dat bedoelde ik niet hoor, Jian zegt dat openlijk gewoon denk eerder was tikfout. en dacht, ga jullie ff laten zien dat me engels echt met sprongen vooruit gaat
oh natuurlijk wel, Jian kom er maar weer inquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, nou heb ik weer geen reden voor een rel met Jian
Net als toen je dacht dat je pm's rechtstreeks in de inbox van remlof zouden belandenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:41 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
Ja dacht het eens gezien te hebben, een popupje met keuzes
Jij scheert nogal eens mensen over één kam, dat is ook inherent aan mensen in hokjes proppen, waar je ook zo goed in bent. Dat geeft je waarschijnlijk een "veilig" gevoel, het gevoel dat je controle hebt. Ik ben er redelijk van overtuigd dat je zo je hele leven hebt ingedeeld. Misschien moet je eens proberen om mensen een ietsjepietsje minder bevooroordeeld tegemoet te treden. Je zult denk ik versteld staan over wat je je dan allemaal gewaar wordt. Maar je mag natuurlijk ook gewoon je oogklepjes ophoudenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou, ik heb simpelweg geen respect voor mensen die op die manier met hun medemens wensen om te gaan.... dus dat maakt dat ik geen respect heb voor Wilders en vooral de blinde volgers van de blonde leider.
En dat heeft weinig te maken met of mishandelen erger of minder erg is dan vermoorden.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef liesje1979 het volgende:
Net als toen je dacht dat je pm's rechtstreeks in de inbox van remlof zouden belanden
Ik zal even kijken of ik het kan vinden, maar ben bang van niet.
Nee, dank je, als hij mij net een prostituee genoemd heeft dan hoeft het niet meerquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh natuurlijk wel, Jian kom er maar weer in
Maar ik zit in de nieuwe layout en dan is alles een beetje anders.quote:1.2. Hoe kan ik mijn berichten bewaren op mijn eigen computer
De knop "exporteren" staat standaard niet aan. Via de instellingen pagina kan je aanvinken dat je deze extra optie wel wil zien.
Jij geeft de voorkeur aan aids.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik scheld niet met het woord kanker.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Heks klimt op een bezemsteel.
Denk daar maar over na.
Het valt nogal mee met mijn over één kam scheren, het wordt alleen niet altijd zo gelezen als ik het bedoel, en vervolgens wordt mij verweten op mensen neer te kijken...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:44 schreef Jian het volgende:
[..]
Jij scheert nogal eens mensen over één kam, dat is ook inherent aan mensen in hokjes proppen, waar je ook zo goed in bent. Dat geeft je waarschijnlijk een "veilig" gevoel, het gevoel dat je controle hebt. Ik ben er redelijk van overtuigd dat je zo je hele leven hebt ingedeeld. Misschien moet je eens proberen om mensen een ietsjepietsje minder bevooroordeeld tegemoet te treden. Je zult denk ik versteld staan over wat je je dan allemaal gewaar wordt. Maar je mag natuurlijk ook gewoon je oogklepjes ophouden( en nee ik heb het nu even niet over Wilders of zijn aanhangers, maar gewoon in het algemeen.)
heb ook nog een toverstafjequote:
Dan word het hoog tijd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, alsof ik me weg zou laten jagen![]()
Overigens geniet ik er ook van, juist omdat het zo lekker sparren is.... slaan zonder blauwe plekken.
En die babytalk hoort er nu gewoon bij, maar ik heb nog geen cake van de C-mille gehad
van D_K of van je broer en schoonzus, leuk nieuws Laysaquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:48 schreef Laysa het volgende:
Baby talk![]()
Net gehoord dat in de buik van mn schoonzusje een heus meisje huist
Mijn broerquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
van D_K of van je broer en schoonzus, leuk nieuws Laysa
Ja, dat viel mij ook al op, het complete gebrek aan moderatiequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:52 schreef Jian het volgende:
Goed klaar!
Ik wil nog wel even opmerken dat Leandra begonnen is met een ongemeen felle uithaal naar mijen dat Pietje toen weer in geen velden of wegen te zien was!
M.a.w. die opmerking van Teun over selectief modden hangt nog wel steeds in mijn hoofd
Wat leuk! Weer een klein hummeltje in de familiequote:
Nah volgens mij is Gert er echt wel klaar mee en negeert ie eventuele steken van Teun richting hem of wuift ie het weg met een grapje. Ik vind juist Gert zwaar relaxt de laatste tijd wat dit betreft.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Leandra het volgende:
[..]
Okay, dus we hebben nu een "rel" omdat je bewust hebt aangewakkerd??
My bad, ik dacht echt dat je "get a life" sussend bedoeld was.
Dus omdat het nu uitgevochten (voor zover mogelijk) omdat Gert er over 3 weken niet op terugkomt??
Ik ben benieuwd, Teun is namelijk niet de enige die goed is in het prinicpe "alles wat u post kan en zal tegen u gebruikt worden..."
Oeh, wat leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:48 schreef Laysa het volgende:
Baby talk![]()
Net gehoord dat in de buik van mn schoonzusje een heus meisje huist
Team Cc!quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Geen kliekje. I walk alone, always been on my own, ever since the day I was born. So I don't mind walking alone.
Eerst zien dan geloven....quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah volgens mij is Gert er echt wel klaar mee en negeert ie eventuele steken van Teun richting hem of wuift ie het weg met een grapje. Ik vind juist Gert zwaar relaxt de laatste tijd wat dit betreft.
die link aanvinken werkt niet en slaat niet op en het was ergens in opties. ik pmquote:
Ja, omdat hij er niet is, zekerquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:55 schreef Marrije het volgende:
Ik vind juist Gert zwaar relaxt de laatste tijd wat dit betreft.
hahahahquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, omdat hij er niet is, zeker
Shit.quote:
Dat helpt wel....quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:56 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ja, omdat hij er niet is, zeker
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat leuk! Weer een klein hummeltje in de familie
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oeh, wat leuk![]()
Gefeliciteerd![]()
En zelfs voor Jian is het leuk, want met een meisje heb je een hoop kans op barbietalk
Ik wil wel weer eens een lidmaatje ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:59 schreef Leandra het volgende:
Doe je gewoon net als Wilders; geen mogelijkheden voor lidmaatschap.
Ok, ik kan ook niet verder voor je kijken want mijn instellingen staan anders.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:56 schreef BobdeStreamer het volgende:
[..]
die link aanvinken werkt niet en slaat niet op en het was ergens in opties. ik pmwel even.
Je vergeet te melden dat ik hem niet tot nauwelijks reden geef om te reageren. Bovendien lijkt Gert het de laatste tijd gemunt te hebben op Jian en ontleed hij zo ongeveer alles wat die postquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:55 schreef Marrije het volgende:
[..]
Nah volgens mij is Gert er echt wel klaar mee en negeert ie eventuele steken van Teun richting hem of wuift ie het weg met een grapje. Ik vind juist Gert zwaar relaxt de laatste tijd wat dit betreft.
Had dat luxe hotel niet allerlei uitgebreide services??quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:01 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik wil wel weer eens een lidmaatje ...
Volgend agendapunt!
Dat vergat ik niet, ik had het dan ook over eventuele steken. Eerlijk gezegd zijn ze mij ontgaan, ik weet dus niet of je Gert nog zit te porren of niet. Maar wat ik wel mee krijg is dat als ik Gert op jou zie reageren dat het vrij relaxt is. Of ik interpreteer dat verkeerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat ik hem niet tot nauwelijks reden geef om te reageren. Bovendien lijkt Gert het de laatste tijd gemunt te hebben op Jian en ontleed hij zo ongeveer alles wat die post
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef Noek het volgende:
Feli Laysa!![]()
De pm naar je mail sturen? Kan dat?
Als het goed is kan je dus bij instellingen iets aanvinken waardoor je, je pm kan exporteren ja.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef Noek het volgende:
Feli Laysa!![]()
Betalen voor seks? No Way. Ik moet gewoon weer eens een avondje op jacht en iets mee naar huis sleurenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:04 schreef Leandra het volgende:
Had dat luxe hotel niet allerlei uitgebreide services??
Hoewel me dat dan weer niet zo zou trekken, niet eens zozeer om het feit dat het een betaalde service is, maar gewoon omdat de kans klein is dat het mijn type zou zijn
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vergat ik niet, ik had het dan ook over eventuele steken. Eerlijk gezegd zijn ze mij ontgaan, ik weet dus niet of je Gert nog zit te porren of niet. Maar wat ik wel mee krijg is dat als ik Gert op jou zie reageren dat het vrij relaxt is. Of ik interpreteer dat verkeerd.
Jep, hij komt de laatste maanden redelijk relaxt over, daar heb je geen woord over gelogen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef Marrije het volgende:
[..]
Dat vergat ik niet, ik had het dan ook over eventuele steken. Eerlijk gezegd zijn ze mij ontgaan, ik weet dus niet of je Gert nog zit te porren of niet. Maar wat ik wel mee krijg is dat als ik Gert op jou zie reageren dat het vrij relaxt is. Of ik interpreteer dat verkeerd.
Goeie lyrics en ik ben een "sucker" voor goeie lyricsquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:54 schreef Copycat het volgende:
Geen kliekje. I walk alone, always been on my own, ever since the day I was born. So I don't mind walking alone.
Tenzij de mannenvrienden overduidelijk homo zijn, dan kan het weer wel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:07 schreef Copycat het volgende:
[..]
Betalen voor seks? No Way. Ik moet gewoon weer eens een avondje op jacht en iets mee naar huis sleuren.
Maar dan moet ik dus niet met mannenvrienden op stap, want dat schrikt af.
Heb het gezien en zou natuurlijk moeten kunnen, heb een pm gestuurd aan 't opperhoofd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef Noek het volgende:
Feli Laysa!![]()
Eentje maar. En we hebben een platonische verliefdheid naar elkaar, dus echt alleen maar oog voor elkaar als we samen zijn. De rest is zo he als je het krijgen wil. Alleen wil ik ze niet (meer) krijgen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef Leandra het volgende:
Tenzij de mannenvrienden overduidelijk homo zijn, dan kan het weer wel...
Kom maar in mijn hokje hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Goeie lyrics en ik ben een "sucker" voor goeie lyrics![]()
Maar goed voortbordurend op kliekjes, ook geen kliekje! (alsof iemand mij in zijn/haar kliekje zou willen hebben)
Like a hobo a i was born to walk alone
quote:29 jaar heb ik in een fabriek in Kampen gewerkt, nooit mijn hand opgehouden. Nu is de fabriek failliet en ik in de ww. Ik besloot op mijn 51e om de opleiding Helpende in de Zorg te gaan doen. Ik moest de opleiding zelf betalen, de boeken en reiskosten ook.
Ik loop nu onbetaald 16 uur per week stage lopen waarvan 8 uur oftewel een dag school in Zwolle. Het UVW trekt die ene dag van mijn ww-uitkering af. Ik hou 730 euro in de maand over. Ik heb het ervoor over, want ik wil mezelf verbeteren. En nu dit: in mijn klas zitten twee Iraanse vrouwen, niet erg gemotiveerd, vluchtelingen. De dames genieten een socialedienstuitkering van 865 euro, krijgen de boeken en opleiding geheel betaald en ontvingen ook gratis een notebook van de Sociale Dienst.
Hoe is het mogelijk dat een Nederlandse die tientallen jaren gewerkt heeft voor haar centen zo achtergesteld wordt op nieuwkomers in Nederland die nooit ergens aan meebetaald hebben?
Ik vind dit zo oneerlijk, zo vernederend, waar zijn we in dit land mee bezig? Dit is toch volslagen verkeerd.
J. Jager, Kampen
Ik heb nog een shirt van Whitesnake en dit vond ik het mooist mooie liedje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Maar goed voortbordurend op kliekjes, ook geen kliekje! (alsof iemand mij in zijn/haar kliekje zou willen hebben)
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:10 schreef Jian het volgende:
[..]
Wat zeurt ie nou? Hij heeft toch een dak boven zijn hoofd en te eten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hierom stemmen mensen PVV en ik begrijp dat wel!
[..]
Heb ik weerquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:03 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Je vergeet te melden dat ik hem niet tot nauwelijks reden geef om te reageren. Bovendien lijkt Gert het de laatste tijd gemunt te hebben op Jian en ontleed hij zo ongeveer alles wat die post
Er zit natuurlijk wat in dat er daar iets niet helemaal in de haak is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee, als je zo platonisch verliefd gaat zitten zijn dat je alleen maar oog voor elkaar hebt is het geen optiequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Eentje maar. En we hebben een platonische verliefdheid naar elkaar, dus echt alleen maar oog voor elkaar als we samen zijn. De rest is zo he als je het krijgen wil. Alleen wil ik ze niet (meer) krijgen.
Komt goed, als ik er even werk van maak.
Als je de tekst goed had gelezen had je geweten dat het om een vrouw gaat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat zeurt ie nou? Hij heeft toch een dak boven zijn hoofd en te eten?
nee daar ben ik het niet mee eens, het is gewoon de waarheid, de nederlanders worden achter gesteld, en als er 1 NIET op de pvv stemt ben ik het wel, maar op sommige punten moet ik wilders wel gelijk geven.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Als die uitkeringtrekkers zijn hetzelfde!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je de tekst goed had gelezen had je geweten dat het om een vrouw gaat.
Bullshit, mensen in die positie worden achtergesteld. Dat heeft niets met Nederlander/Buitenlander te maken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:18 schreef Toverheks het volgende:
de nederlanders worden achter gesteld,
Zolang het maar geen scholieren zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:20 schreef Copycat het volgende:
De meeste van mijn goede vrienden waren eerst lovers (loovers?). Maar dat is op een gegeven moment een gepasseerd station en dan is de vriendschap zoveel belangrijker.
Tijd voor vers, nieuw bloed. Jong ook!
Ik haal er niet uit dat het verhaal van een vrouw komt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als je de tekst goed had gelezen had je geweten dat het om een vrouw gaat.
Jong is idd beter...Voor je het weet zitten ze in een crisisquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:20 schreef Copycat het volgende:
De meeste van mijn goede vrienden waren eerst lovers (loovers?). Maar dat is op een gegeven moment een gepasseerd station en dan is de vriendschap zoveel belangrijker.
Tijd voor vers, nieuw bloed. Jong ook!
"haar centen".quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haal er niet uit dat het verhaal van een vrouw komt.
Maar ik denk niet dat het trieste relaas van de vrouw waar het D_K om gaat
J. Jager uit Kampen vergeet dan kennelijk even dat hij/zij schijnbaar niet de enige in huis is met een inkomen, en bij die 2 Iraanse dames zal dat wel zo zijn, anders kregen ze geen sociale dienst uitkering voor een alleenstaande.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:14 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Dit is echt een wereldnummer, één van mijn favorieten ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Ik heb nog een shirt van Whitesnake en dit vond ik het mooist mooie liedje.
Adje.Ik zou zo graag in zijn kliek willen maar ik heb er al zoveel.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik haal er niet uit dat het verhaal van een vrouw komt.
quote:Hoe is het mogelijk dat een Nederlandse die tientallen jaren gewerkt heeft voor haar centen zo
Is MBO school?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:20 schreef liesje1979 het volgende:
Zolang het maar geen scholieren zijn.
Die man of vrouw heeft niet gestudeerd. Nooit ergens zijn hand opgehouden, is gewoon direct na de middelbare school gaan werken. Buiten zijn schuld om krijgt hij de zak en dan is er plots sprake van ongelijke omstandigheden met medecursisten. De rechtvaardiging voor die ongelijkheid is ver te zoeken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het gaat natuurlijk vooral om het verkrijgen van een gratis notebook en daarnaast de constatering dat de dames vermoedelijk gestuurd worden, want niet gemotiveerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
J. Jager uit Kampen vergeet dan kennelijk even dat hij/zij schijnbaar niet de enige in huis is met een inkomen, en bij die 2 Iraanse dames zal dat wel zo zijn, anders kregen ze geen sociale dienst uitkering voor een alleenstaande.
Als je een WW, WAO of WIA uitkering hebt die onder het bijstandsniveau zit dan kun je in aanmerking komen voor een aanvulling tot bijstandsniveau, daarvoor gelden dan wel weer dezelfde eisen al bij ieder ander.
Het is dus niet zo dat iemand die altijd parttime gewerkt heeft en in de WW komt ineens een aanvulling tot bijstandsniveau krijgt terwijl zijn/haar partner ook een inkomen heeft.
Verder zijn er nog wat haken en ogen aan dat verhaal, maar het verwijt dat de buitenlandse dames meer krijgen, zou ook opgaan als die dames niet buitenlands waren maar wel een bijstandsuitkering hadden.
Piepen...krakenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:21 schreef Laysa het volgende:
[..]
Jong is idd beter...Voor je het weet zitten ze in een crisis
Dat wist ik.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Is MBO school?
Guilty as charged, dan. En het was niet eens voor herhaling vatbaar.
Weer verder met de Italiaanse make-up pitch.
Het is een vrouw, verdommequote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die man of vrouw heeft niet gestudeerd. Nooit ergens zijn hand opgehouden, is gewoon direct na de middelbare school gaan werken. Buiten zijn schuld om krijgt hij de zak en dan is er plots sprake van ongelijke omstandigheden met medecursisten. De rechtvaardiging voor die ongelijkheid is ver te zoeken.
Wat een uitermate goede zaak is, uiteraard.quote:Jij zeurt ook wel eens en voorlopig studeer jij al jarenlang voor een flink deel op kosten van de samenleving.
Ik hoef niet eens te lezen om te weten wat er staan. Teuntje toch!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Die man heeft niet gestudeerd. Nooit ergens zijn hand opgehouden, is gewoon direct na de middelbare school gaan werken. Buiten zijn schuld om krijgt hij de zak en dan is er plots sprake van ongelijke omstandigheden met medecursisten. De rechtvaardiging voor die ongelijkheid is ver te zoeken.
Jij zeurt ook wel eens en voorlopig studeer jij al jarenlang voor een flink deel op kosten van de samenleving. Ook nog eens een opleiding die in ieder geval economisch nauwelijks geld zal opleveren, maar daar wil ik dan verder, naast het vermelden, verder niet over zeuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |