Waarom zou ik het moeten negeren? Het gaat over mij hoor. En als je steeds wil prikken kun je een beuk terugverwachten op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het gisteren gewoon genegeerd was, was er weinig aan de hand geweest.... en dan was jij nu al zwanger geweest van Pietje, na een heftige nacht waar wij, geheel wars van enige vorm van vertrutting, via diverse webcams getuige van waren geweest.
Wat zou dat een mooie COS zijn geworden, met een aantal ervaringsdeskundigen die jullie pogingen tot voortplanten live van commentaar voorzien
Omdat het door te reageren tot rel gemaakt is.... en dat was niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom? Er word gestoken en men ragt komt met een antwoord daar op.
Er is nog niets uit de hand gelopen, niemand totaal over de zeik... Tot nu toe worden de mensen die het verdienen compleet onder tafel gepost zonder dat er mensen naar de FB rennen om te janken.
Er zijn nog niet eens echt dramatische scheldwoorden gebruikt.
Dit is een rel van lik mijn clitje en er word gereageerd alsof de Disana/Lobasca Krieg II is uitgebroken.
Het is vertrutting en daar kan je van vinden wat je wil, maar het is wél vertrutting.
Ik zeg niet dat jij het had moeten negeren, maar de directe reactie van Pietje vond ik daarentegen niet handig....quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten negeren? Het gaat over mij hoor. En als je steeds wil prikken kun je een beuk terugverwachten op een gegeven moment.
Wb dat borderline, je doet de borderliners tekort als je mij een borderliner noemt maar schijnbaar werkt het altijd zo, als een vrouw niet doet wat Teun wil dan heeft ze borderline en is het een hoer.
Prachtig hoor als vrouwen dat zo schattig en grappig vinden van ons Teuntjepleuntjekneusje maar ik vind het een frust. Een behoorlijke!
Ze zijn nu allemaal wegquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een hoop verwijderde reacties
Lieverd, dit is toch geen rel? Toe nou toch...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het door te reageren tot rel gemaakt is.... en dat was niet nodig geweest.
even voor de goede orde, ik sta niet naast Teun of naast Noek, maar als het over de desbetreffende persoon gaat moet je toch wel reageren, je kan je toch niet alles laten zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het door te reageren tot rel gemaakt is.... en dat was niet nodig geweest.
Ik hoop dat het weer beter is vanmiddag!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intussen is het nog steeds bijna weekend.
En gooit ze glas in de tuin!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten negeren? Het gaat over mij hoor. En als je steeds wil prikken kun je een beuk terugverwachten op een gegeven moment.
Wb dat borderline, je doet de borderliners tekort als je mij een borderliner noemt maar schijnbaar werkt het altijd zo, als een vrouw niet doet wat Teun wil dan heeft ze borderline en is het een hoer.
Nou ja, voor sommige mensen kennelijk wel.... en inmiddels is het al bijna 24 uur gezeik over hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, dit is toch geen rel? Toe nou toch...
omdat je elkaar vroeger wel kankersnol mocht noemen? Dat was kickuuh......quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staan er wel meer hier niet naast de een of naast de ander, en je hoeft je idd niet alles te laten zeggen, maar sommige dingen worden groter dan ze zijn omdat anderen zich er ook gelijk tegenaan bemoeien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even voor de goede orde, ik sta niet naast Teun of naast Noek, maar als het over de desbetreffende persoon gaat moet je toch wel reageren, je kan je toch niet alles laten zeggen.
mag dat nou niet meer danquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omdat je elkaar vroeger wel kankersnol mocht noemen? Dat was kickuuh......
Dit is geen rel, dit is een pittige discussie. Het is pas een echte rel als er posts verwijderd worden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoiets gaat zitten afkappen als mensen tegen elkaar bezig zijn. Alleen maar omdat je er geen posts meer over ziet staan betekend niet dat het weg is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, voor sommige mensen kennelijk wel.... en inmiddels is het al bijna 24 uur gezeik over hetzelfde.
Come on Noek, ik wordt hier door velen voor van alles en nog wat uitgemaakt en krijg lately van sommigen de diagnose mee dat ik midlife heb. Daar hoor je mij toch ook niet over miepenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Prachtig hoor als vrouwen dat zo schattig en grappig vinden van ons Teuntjepleuntjekneusje maar ik vind het een frust. Een behoorlijke!
Ik scheld niet met het woord kanker.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omdat je elkaar vroeger wel kankersnol mocht noemen? Dat was kickuuh......
Eensch, eentje die niet eens lekker op gang mag komen van Herr Obersturmbahnführer Pieter Der Schlachter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is geen rel, dit is een pittige discussie.
daar heb je ook wel weer gelijk aan, maar dat komt omdat het open en bloot werd uitgevochten, maar van die kliekjes vind ik beetje onzin, je hebt met de 1 meer een klik dan met een ander maar om dan gelijk bij een kliekje te horen wat gister door iemand werd gezegt nee, ik merk hier weinig van kliekjes en lag vannacht echt te denken wie hoort er bij wie etc. maar kon gewoon niks ontdekken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staan er wel meer hier niet naast de een of naast de ander, en je hoeft je idd niet alles te laten zeggen, maar sommige dingen worden groter dan ze zijn omdat anderen zich er ook gelijk tegenaan bemoeien.
Ja, ga ff op 't voorbeeld in ipv op 't principe.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik scheld niet met het woord kanker.
Teun zou zeggen: Dat weten we nou wel, hou op met janken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn reactie daarop is inmiddels bekend, daarna viel de schijnbaar ook aangesproken goegemeente over mij heen, Pietermans voorop.
Dat dus... had het gewoon even laten uitrazen en het onderling even laten uitvechten, maar voorkomen is niet altijd beter dan genezen, vooral niet als er al een wondje is, en er dus geen sprake meer is van voorkomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoiets gaat zitten afkappen als mensen tegen elkaar bezig zijn. Alleen maar omdat je er geen posts meer over ziet staan betekend niet dat het weg is.
Daarom denk ik ook dat het in deze slimmer was geweest om het een beetje meer ruimte te geven en daarna te zeggen: Nou, lucht het op? Zijn we klaar? Weten we weer hoe oud we eigenlijk zijn?
Dit is nu eenmaal qua moderatie niet te vergelijken met een willekeurig 49 topique, dit zijn mensen die terug komen en met elkáár posten. Als daar iets scheef zit kan je niet zeggen; slotje, doorlopen, wat bij een los topic wel zou kunnen.
Nee hoor, 't mag niet meer van Piet en daar ik de eerste zal zijn die tegen een ban oploopt, vind ik het prima zo (voorlopigquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:21 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Teun zou zeggen: Dat weten we nou wel, hou op met janken.
En: "fuck ze"
Snap ik wel, maar er zit nog iets tússen dit vanaf post 1 sussen en het compleet uitbreken van forumwijde flamewars waarbij we uiteindelijk het internet stuk maken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, ga ff op 't voorbeeld in ipv op 't principe.
Ja want de personen in kwestie zijn ook echt in staat om "het even uit te vechten" en het daarna voorgoed te laten rusten. Want dit ook echt iets van nu, en is nog nooit eerder voorgekomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:
Dat dus... had het gewoon even laten uitrazen en het onderling even laten uitvechten, maar voorkomen is niet altijd beter dan genezen, vooral niet als er al een wondje is, en er dus geen sprake meer is van voorkomen.
Heaumeaux.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Nee hoor, 't mag niet meer van Piet en daar ik de eerste zal zijn die tegen een ban oploopt, vind ik het prima zo (voorlopig)
*Kladblok klaar heeft liggen, maar pen niet kan vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
Een opmerking een keer negeren lijkt mij prima, maar dit gaat al een week zo.
Steeds van die steekjes (ook, of vooral naar Pietje en mij), steeds even uitlokken, en dat daarna ook gewoon toegeven daar lol aan te beleven.
Ja dan gaan er op een keer wel mensen reageren ja, dan heb je precies hoe je het wil hebben en kan je met een kladblok erbij alle onderlinge verhoudingen weer scherp krijgen voor jezelf.
En dat heet mindgame.
Ik heb niks vanaf post 1 gesust, want ik heb 't zelf aangewakkerd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Snap ik wel, maar er zit nog iets tússen dit vanaf post 1 sussen en het compleet uitbreken van forumwijde flamewars waarbij we uiteindelijk het internet stuk maken.
Oh, er zijn wel kliekjes, maar de meesten zijn wel in staat om kliekje-overschrijdend te posten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar heb je ook wel weer gelijk aan, maar dat komt omdat het open en bloot werd uitgevochten, maar van die kliekjes vind ik beetje onzin, je hebt met de 1 meer een klik dan met een ander maar om dan gelijk bij een kliekje te horen wat gister door iemand werd gezegt nee, ik merk hier weinig van kliekjes en lag vannacht echt te denken wie hoort er bij wie etc. maar kon gewoon niks ontdekken.
ja ik hoor bij laysa maar we vormen geen kliekje hoor.
dan wordt het toch eerder op D-K is ook een lekker ding, en nog lekker jong ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:25 schreef Noek het volgende:
Het gaat niet om een rel. Als ik wil rellen, dan doe ik dat godverdorie thuis wel want dan hou ik er misschien wel bloemen en een beurt aan over en dan meld ik dat daarna trots op FOK! dat ik neuk. Hiep hoi.![]()
Toverheks klimt toch ook niet op Laysa (sorry meiden, het is maar een voorbeeld) als ze het goed met elkaar kunnen vinden maar goed, ik wil wel een beurt van Gert want dat is een goede vriend van me en dat is lastig te verkroppen ofzo. Whatevah.
Zoek het ook maar uit. Ik ga naar LIF en daarna shoppen.
Da's nog ergerquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb niks vanaf post 1 gesust, want ik heb 't zelf aangewakkerd.
Ja, eigenlijk ben je gewoon een vuige relnicht in het blauwquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ik heb niks vanaf post 1 gesust, want ik heb 't zelf aangewakkerd.
PietjePuk, De Ruige Rakker!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben je gewoon een vuige relnicht in het blauw
was jij een kliekje met Ianquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Oh, er zijn wel kliekjes, maar de meesten zijn wel in staat om kliekje-overschrijdend te posten.
Vrijwel iedereen doet wel eens een post waarvan anderen denken "nou, nou.... is dat nou nodig?" en als het toevallig iemand uit je eigen "kliekje" is dan zeg je dat niet in een post, terwijl je dat van iemand die je niet zo mag waarschijnlijk wel zou zeggen.
Overigens ben ik kliekloos, en dat houden we zo, hoewel Ian en ik vroeger wel een kliekje waren
Heerlijk toch, de frustratie en onmacht van leden van een zieltogende partij, die schijnbaar niets anders rest dan als kleine verontwaardigde kinderen te dreinen en te janken. Elke vorm van redelijkheid is uit het oog verloren en niemands dan hun eigen zelfzuchtige, zielige belang dienend, grijpen ze alles aan om de formatie van een kabinet te frustreren.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:01 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
De PvdA zegt dat jij en Pietje bruinhemden zijn
http://www.telegraaf.nl/b(...)bruin___.html?p=11,2
Bij sommige onderlinge verbanden hoort het er dan toch gewoon bij??quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja want de personen in kwestie zijn ook echt in staat om "het even uit te vechten" en het daarna voorgoed te laten rusten. Want dit ook echt iets van nu, en is nog nooit eerder voorgekomen.
Hoe lang komen julli eensgezinden hier nou al? Wat een enorme bullshit.
Bovenstaande tekst onderschrijftquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk toch, de frustratie en onmacht van leden van een zieltogende partij, die schijnbaar niets anders rest dan als kleine verontwaardigde kinderen te dreinen en te janken. Elke vorm van redelijkheid is uit het oog verloren en niemands dan hun eigen zelfzuchtige, zielige belang dienend, grijpen ze alles aan om de formatie van een kabinet te frustreren.
Linkse Fanaten, wat een loosers!
Zo mocht wel even tussen "de rel" door, hè
Leandra is overduidelijk zwanger als ze dát er niet uit heeft gepiktquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Hij schrijft inderdaad 'ik wordt'
Jij & Ian verwijten mij 't "sussen vanaf post 1". Dat is gewoon niet zo want ik heb 't zelf aangewakkerd, dat was m'n punt richting 't kusjekroelmodden wat jullie mij verwijten. Dat is bullshit.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
Bij sommige onderlinge verbanden hoort het er dan toch gewoon bij??
Op het moment dat jij dan gelijk reageert met "get a life" weet je dan toch ook dat je niet sust?!
Had Noek en Teun dat lekker onderling laten uitvechten, Gert is over twee weken terug en die zou er dan ook nog rustig op terugekomen, dus dan kan het allemaal nog een keertje over.
Tot "Linkse Fanaten" dacht ik dat je het over het CDA hadquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Heerlijk toch, de frustratie en onmacht van leden van een zieltogende partij, die schijnbaar niets anders rest dan als kleine verontwaardigde kinderen te dreinen en te janken. Elke vorm van redelijkheid is uit het oog verloren en niemands dan hun eigen zelfzuchtige, zielige belang dienend, grijpen ze alles aan om de formatie van een kabinet te frustreren.
Goed, jij je zin; niet vanaf post 1 maar wel in een vroeg stadiumquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij & Ian verwijten mij 't "sussen vanaf post 1". Dat is gewoon niet zo want ik heb 't zelf aangewakkerd, dat was m'n punt richting 't kusjekroelmodden wat jullie mij verwijten. Dat is bullshit.
En ik reageerde zo omdat 't een sneer was richting iemand die er nu niet is, dat laat ik dan niet door wie dan ook uitvechten om er later over 3 weken op terug te komen.
Het was niet eens een sneer, maar meer een objectieve waarneming in de richting van iemand die er WEL is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Jij & Ian verwijten mij 't "sussen vanaf post 1". Dat is gewoon niet zo want ik heb 't zelf aangewakkerd, dat was m'n punt richting 't kusjekroelmodden wat jullie mij verwijten. Dat is bullshit.
En ik reageerde zo omdat 't een sneer was richting iemand die er nu niet is, dat laat ik dan niet door wie dan ook uitvechten om er later over 3 weken op terug te komen.
Als je mensen al in het Engels gaat uitschelden, dan staat het wel zo intelligent als je bij het gebruik van dat Engels iig geen spelfouten maakt, zeker als je linkse fanaten uitscheldt, want dat impliceert dat je zelf rechts bent en dus van je verwacht kan worden dat je goed verdient omdat je een opleiding hebt gehad, of je iig een secretaresse kunt permitteren die taalkundig wel dusdanig is onderlegd dat ze een woord als "Losers" weet te spellen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik denk toch ook dat je het soms beter even flink uit de klauwen kan laten lopen, dan dat je af klaar en in de mand roept.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Doe eens lief in de richting van Jian, hij is een goeie knulquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je mensen al in het Engels gaat uitschelden, dan staat het wel zo intelligent als je bij het gebruik van dat Engels iig geen spelfouten maakt, zeker als je linkse fanaten uitscheldt, want dat impliceert dat je zelf rechts bent en dus van je verwacht kan worden dat je goed verdient omdat je een opleiding hebt gehad, of je iig een secretaresse kunt permitteren die taalkundig wel dusdanig is onderlegd dat ze een woord als "Losers" weet te spellen.
Het was wel degelijk een sneer, zure bitchquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Het was niet eens een sneer, maar meer een objectieve waarneming in de richting van iemand die er WEL is.
Erger nog, ik heb net zitten terugzoeken en ik kan het niet vindenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra is overduidelijk zwanger als ze dát er niet uit heeft gepikt
Ik ook hoor. Dus ik neem het je niet kwalijk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Erger nog, ik heb net zitten terugzoeken en ik kan het niet vinden
Dan verschillen we van meningquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk toch ook dat je het soms beter even flink uit de klauwen kan laten lopen, dan dat je af klaar en in de mand roept.
Zit je nou Black Sabbath voor "teringherrie" uit te maken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:
voor |Ian wat een teringherrie pppfftttt
Krijg ik daar een note voor?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening.
Okay, dus we hebben nu een "rel" omdat je bewust hebt aangewakkerd??quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ok ok, er zat wel wat venijn in misschienquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Het was wel degelijk een sneer, zure bitch
ja en ozzy is ook engquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Zit je nou Black Sabbath voor "teringherrie" uit te maken?
Je naam werd niet genoemd, jankwijf. Niet alles gaat over jouquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ok ok, er zat wel wat venijn in misschien![]()
Maar dat kwam vooral dan omdat dat stel mij typeerde door vakantiegangers met notebook mee belachelijk zaten te maken
Ja, je schoenveters....quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
"Looser" is natuurlijk perfect Engels.
Zolang je het hebt over iets dat nog losser zit dan je al dacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |