abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_86529313
Nu met OP.
Go hard or go home
pi_86529328
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als het gisteren gewoon genegeerd was, was er weinig aan de hand geweest.... en dan was jij nu al zwanger geweest van Pietje, na een heftige nacht waar wij, geheel wars van enige vorm van vertrutting, via diverse webcams getuige van waren geweest.

Wat zou dat een mooie COS zijn geworden, met een aantal ervaringsdeskundigen die jullie pogingen tot voortplanten live van commentaar voorzien O+
Waarom zou ik het moeten negeren? Het gaat over mij hoor. En als je steeds wil prikken kun je een beuk terugverwachten op een gegeven moment.

Wb dat borderline, je doet de borderliners tekort als je mij een borderliner noemt maar schijnbaar werkt het altijd zo, als een vrouw niet doet wat Teun wil dan heeft ze borderline en is het een hoer.
Prachtig hoor als vrouwen dat zo schattig en grappig vinden van ons Teuntjepleuntjekneusje maar ik vind het een frust. Een behoorlijke!
Go hard or go home
pi_86529377
hoi
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_86529415
blijft een leuk nummertje, ja las iets van Borderline in vorig topic.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:12:10 #5
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86529461
Ouderwetsche tvp.
pi_86529505
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom? Er word gestoken en men ragt komt met een antwoord daar op.
Er is nog niets uit de hand gelopen, niemand totaal over de zeik... Tot nu toe worden de mensen die het verdienen compleet onder tafel gepost zonder dat er mensen naar de FB rennen om te janken.

Er zijn nog niet eens echt dramatische scheldwoorden gebruikt.
Dit is een rel van lik mijn clitje en er word gereageerd alsof de Disana/Lobasca Krieg II is uitgebroken.
Het is vertrutting en daar kan je van vinden wat je wil, maar het is wél vertrutting.
Omdat het door te reageren tot rel gemaakt is.... en dat was niet nodig geweest.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_86529511
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten negeren? Het gaat over mij hoor. En als je steeds wil prikken kun je een beuk terugverwachten op een gegeven moment.

Wb dat borderline, je doet de borderliners tekort als je mij een borderliner noemt maar schijnbaar werkt het altijd zo, als een vrouw niet doet wat Teun wil dan heeft ze borderline en is het een hoer.
Prachtig hoor als vrouwen dat zo schattig en grappig vinden van ons Teuntjepleuntjekneusje maar ik vind het een frust. Een behoorlijke!
Ik zeg niet dat jij het had moeten negeren, maar de directe reactie van Pietje vond ik daarentegen niet handig....
Het was prima geweest als het tussen jullie uitgevochten was, of desnoods nog wat mensen die er hun mening over hebben, maar op het moment dat iemad die blauw is reageert is dat simpelweg anders dan wanneer iemand die niet blauw is reageert.

Het was IMHO geen enkel probleem geweest als jij en anderen degenen waren geweest die gereageerd hadden, maar nu werd het vooral een rel omdat Pietje als eerste reageerde, en die reageerde blauw, dat is simpelweg een andere reactie.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86529517
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat een hoop verwijderde reacties _O-
Ze zijn nu allemaal weg :D
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:14:33 #9
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86529546
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Omdat het door te reageren tot rel gemaakt is.... en dat was niet nodig geweest.
Lieverd, dit is toch geen rel? Toe nou toch... -O-
pi_86529558
Intussen is het nog steeds bijna weekend. w/
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_86529561
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

even voor de goede orde, ik sta niet naast Teun of naast Noek, maar als het over de desbetreffende persoon gaat moet je toch wel reageren, je kan je toch niet alles laten zeggen.
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:15:18 #12
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86529573
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intussen is het nog steeds bijna weekend. w/
Ik hoop dat het weer beter is vanmiddag!
pi_86529574
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef Noek het volgende:

[..]

En gooit ze glas in de tuin! :D
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:15:49 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86529596
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Nou ja, voor sommige mensen kennelijk wel.... en inmiddels is het al bijna 24 uur gezeik over hetzelfde.
Wullie bin KOEL © Soneal
  Moderator vrijdag 17 september 2010 @ 11:16:58 #15
184769 crew  Deisyy
pi_86529636
Failliet?

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_86529647
quote:
omdat je elkaar vroeger wel kankersnol mocht noemen? Dat was kickuuh......
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:17:34 #17
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86529662
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even voor de goede orde, ik sta niet naast Teun of naast Noek, maar als het over de desbetreffende persoon gaat moet je toch wel reageren, je kan je toch niet alles laten zeggen.
Er staan er wel meer hier niet naast de een of naast de ander, en je hoeft je idd niet alles te laten zeggen, maar sommige dingen worden groter dan ze zijn omdat anderen zich er ook gelijk tegenaan bemoeien.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86529671
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

mag dat nou niet meer dan >:)
pi_86529675
Het draadje ging al een tijdje over vakantiegangers die met notebook mee af en toe een posting plaatsen op een forum. Dat type vakantieganger werd nogal belachelijk gemaakt.

Welnu, ik ben zo'n vakantieganger die een notebook meeneemt en af toe post, voelde mij dus aangesproken en vrij om erop te reageren.

Mijn reactie daarop is inmiddels bekend, daarna viel de schijnbaar ook aangesproken goegemeente over mij heen, Pietermans voorop.
  Moderator vrijdag 17 september 2010 @ 11:18:51 #20
184769 crew  Deisyy
pi_86529703
quote:

[..]

Dit is geen rel, dit is een pittige discussie. Het is pas een echte rel als er posts verwijderd worden.

Ik zie geen verwijderde posts ;)
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:19:07 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86529710
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Nee, dan krijg je een PM ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:19:19 #22
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86529716
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nou ja, voor sommige mensen kennelijk wel.... en inmiddels is het al bijna 24 uur gezeik over hetzelfde.
Dat krijg je als je zoiets gaat zitten afkappen als mensen tegen elkaar bezig zijn. Alleen maar omdat je er geen posts meer over ziet staan betekend niet dat het weg is.
Daarom denk ik ook dat het in deze slimmer was geweest om het een beetje meer ruimte te geven en daarna te zeggen: Nou, lucht het op? Zijn we klaar? Weten we weer hoe oud we eigenlijk zijn?

Dit is nu eenmaal qua moderatie niet te vergelijken met een willekeurig 49 topique, dit zijn mensen die terug komen en met elkáár posten. Als daar iets scheef zit kan je niet zeggen; slotje, doorlopen, wat bij een los topic wel zou kunnen.
  Moderator vrijdag 17 september 2010 @ 11:19:30 #23
184769 crew  Deisyy
pi_86529720
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Kolere, er mag tegenwoordig niets meer }:|
pi_86529733
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef Noek het volgende:

[..]

Come on Noek, ik wordt hier door velen voor van alles en nog wat uitgemaakt en krijg lately van sommigen de diagnose mee dat ik midlife heb. Daar hoor je mij toch ook niet over miepen
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:19:55 #25
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86529735
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ik scheld niet met het woord kanker.
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:20:38 #26
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86529763
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:18 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Dit is geen rel, dit is een pittige discussie.
Eensch, eentje die niet eens lekker op gang mag komen van Herr Obersturmbahnführer Pieter Der Schlachter. ;(
pi_86529765
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er staan er wel meer hier niet naast de een of naast de ander, en je hoeft je idd niet alles te laten zeggen, maar sommige dingen worden groter dan ze zijn omdat anderen zich er ook gelijk tegenaan bemoeien.
daar heb je ook wel weer gelijk aan, maar dat komt omdat het open en bloot werd uitgevochten, maar van die kliekjes vind ik beetje onzin, je hebt met de 1 meer een klik dan met een ander maar om dan gelijk bij een kliekje te horen wat gister door iemand werd gezegt nee, ik merk hier weinig van kliekjes en lag vannacht echt te denken wie hoort er bij wie etc. maar kon gewoon niks ontdekken.
ja ik hoor bij laysa maar we vormen geen kliekje hoor.
pi_86529768
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik scheld niet met het woord kanker.
Ja, ga ff op 't voorbeeld in ipv op 't principe.
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:21:27 #29
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86529785
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Teun_ZHV het volgende:

Mijn reactie daarop is inmiddels bekend, daarna viel de schijnbaar ook aangesproken goegemeente over mij heen, Pietermans voorop.
Teun zou zeggen: Dat weten we nou wel, hou op met janken.
En: "fuck ze"
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:22:23 #30
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86529810
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoiets gaat zitten afkappen als mensen tegen elkaar bezig zijn. Alleen maar omdat je er geen posts meer over ziet staan betekend niet dat het weg is.
Daarom denk ik ook dat het in deze slimmer was geweest om het een beetje meer ruimte te geven en daarna te zeggen: Nou, lucht het op? Zijn we klaar? Weten we weer hoe oud we eigenlijk zijn?

Dit is nu eenmaal qua moderatie niet te vergelijken met een willekeurig 49 topique, dit zijn mensen die terug komen en met elkáár posten. Als daar iets scheef zit kan je niet zeggen; slotje, doorlopen, wat bij een los topic wel zou kunnen.
Dat dus... had het gewoon even laten uitrazen en het onderling even laten uitvechten, maar voorkomen is niet altijd beter dan genezen, vooral niet als er al een wondje is, en er dus geen sprake meer is van voorkomen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  One tough cookie vrijdag 17 september 2010 @ 11:23:17 #31
169210 liesje1979
pi_86529835
Een opmerking een keer negeren lijkt mij prima, maar dit gaat al een week zo.
Steeds van die steekjes (ook, of vooral naar Pietje en mij), steeds even uitlokken, en dat daarna ook gewoon toegeven daar lol aan te beleven.
Ja dan gaan er op een keer wel mensen reageren ja, dan heb je precies hoe je het wil hebben en kan je met een kladblok erbij alle onderlinge verhoudingen weer scherp krijgen voor jezelf.
En dat heet mindgame. :')
pi_86529836
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:21 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Teun zou zeggen: Dat weten we nou wel, hou op met janken.
En: "fuck ze"
Nee hoor, 't mag niet meer van Piet en daar ik de eerste zal zijn die tegen een ban oploopt, vind ik het prima zo (voorlopig :P )
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:23:23 #33
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86529838
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Ja, ga ff op 't voorbeeld in ipv op 't principe.
Snap ik wel, maar er zit nog iets tússen dit vanaf post 1 sussen en het compleet uitbreken van forumwijde flamewars waarbij we uiteindelijk het internet stuk maken.

Laat ze dan eerst even gaan en geef ze daarna een ram voor hun bek. Want nu staan er misschien geen posts over, ze vinden elkaar nogsteeds niet lief. Toch?

Verder vind ik je nogsteeds sexy en zou ik zwaar met je tongen als we op een hageneesch Oh Oh Cherso revival schuurfeest waren, enzo.
pi_86529848
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:22 schreef Leandra het volgende:
Dat dus... had het gewoon even laten uitrazen en het onderling even laten uitvechten, maar voorkomen is niet altijd beter dan genezen, vooral niet als er al een wondje is, en er dus geen sprake meer is van voorkomen.
Ja want de personen in kwestie zijn ook echt in staat om "het even uit te vechten" en het daarna voorgoed te laten rusten. Want dit ook echt iets van nu, en is nog nooit eerder voorgekomen.

Hoe lang komen julli eensgezinden hier nou al? Wat een enorme bullshit.
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:24:10 #35
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86529868
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Nee hoor, 't mag niet meer van Piet en daar ik de eerste zal zijn die tegen een ban oploopt, vind ik het prima zo (voorlopig :P )
Heaumeaux.
pi_86529889
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef liesje1979 het volgende:
Een opmerking een keer negeren lijkt mij prima, maar dit gaat al een week zo.
Steeds van die steekjes (ook, of vooral naar Pietje en mij), steeds even uitlokken, en dat daarna ook gewoon toegeven daar lol aan te beleven.
Ja dan gaan er op een keer wel mensen reageren ja, dan heb je precies hoe je het wil hebben en kan je met een kladblok erbij alle onderlinge verhoudingen weer scherp krijgen voor jezelf.
En dat heet mindgame. :')
*Kladblok klaar heeft liggen, maar pen niet kan vinden :7
pi_86529900
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef Ian_Nick het volgende:
Snap ik wel, maar er zit nog iets tússen dit vanaf post 1 sussen en het compleet uitbreken van forumwijde flamewars waarbij we uiteindelijk het internet stuk maken.
Ik heb niks vanaf post 1 gesust, want ik heb 't zelf aangewakkerd.
pi_86529921
Het gaat niet om een rel. Als ik wil rellen, dan doe ik dat godverdorie thuis wel want dan hou ik er misschien wel bloemen en een beurt aan over en dan meld ik dat daarna trots op FOK! dat ik neuk. Hiep hoi. :')

Toverheks klimt toch ook niet op Laysa (sorry meiden, het is maar een voorbeeld) als ze het goed met elkaar kunnen vinden maar goed, ik wil wel een beurt van Gert want dat is een goede vriend van me en dat is lastig te verkroppen ofzo. Whatevah.

Zoek het ook maar uit. Ik ga naar LIF en daarna shoppen. 8-)
Go hard or go home
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:26:09 #39
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86529950
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
daar heb je ook wel weer gelijk aan, maar dat komt omdat het open en bloot werd uitgevochten, maar van die kliekjes vind ik beetje onzin, je hebt met de 1 meer een klik dan met een ander maar om dan gelijk bij een kliekje te horen wat gister door iemand werd gezegt nee, ik merk hier weinig van kliekjes en lag vannacht echt te denken wie hoort er bij wie etc. maar kon gewoon niks ontdekken.
ja ik hoor bij laysa maar we vormen geen kliekje hoor.
Oh, er zijn wel kliekjes, maar de meesten zijn wel in staat om kliekje-overschrijdend te posten.

Vrijwel iedereen doet wel eens een post waarvan anderen denken "nou, nou.... is dat nou nodig?" en als het toevallig iemand uit je eigen "kliekje" is dan zeg je dat niet in een post, terwijl je dat van iemand die je niet zo mag waarschijnlijk wel zou zeggen.

Overigens ben ik kliekloos, en dat houden we zo, hoewel Ian en ik vroeger wel een kliekje waren :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86529964
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:25 schreef Noek het volgende:
Het gaat niet om een rel. Als ik wil rellen, dan doe ik dat godverdorie thuis wel want dan hou ik er misschien wel bloemen en een beurt aan over en dan meld ik dat daarna trots op FOK! dat ik neuk. Hiep hoi. :')

Toverheks klimt toch ook niet op Laysa (sorry meiden, het is maar een voorbeeld) als ze het goed met elkaar kunnen vinden maar goed, ik wil wel een beurt van Gert want dat is een goede vriend van me en dat is lastig te verkroppen ofzo. Whatevah.

Zoek het ook maar uit. Ik ga naar LIF en daarna shoppen. 8-)
dan wordt het toch eerder op D-K is ook een lekker ding, en nog lekker jong ook *O*
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:27:04 #41
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86529981
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Da's nog erger :o
Maar je wil dus niet meer tongen? ;(
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:27:10 #42
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86529986
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:24 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk ben je gewoon een vuige relnicht in het blauw :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86529993
Nu hou ik mij in en rustig hè, maar die wijven blijven maar doorzeiken...'t zit verdomme in hun genen |:(
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:28:16 #44
104871 remlof
Europees federalist
pi_86530018
*insert dramatisch scheldwoord
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:28:19 #45
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530021
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, eigenlijk ben je gewoon een vuige relnicht in het blauw :*
PietjePuk, De Ruige Rakker!
pi_86530026
:')
Go hard or go home
pi_86530056
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:26 schreef Leandra het volgende:

[..]

Oh, er zijn wel kliekjes, maar de meesten zijn wel in staat om kliekje-overschrijdend te posten.

Vrijwel iedereen doet wel eens een post waarvan anderen denken "nou, nou.... is dat nou nodig?" en als het toevallig iemand uit je eigen "kliekje" is dan zeg je dat niet in een post, terwijl je dat van iemand die je niet zo mag waarschijnlijk wel zou zeggen.

Overigens ben ik kliekloos, en dat houden we zo, hoewel Ian en ik vroeger wel een kliekje waren :')
was jij een kliekje met Ian :o hahaha nou ben ook kliekloos hoor, kan mij echt niet schelen wie met wie omgaat, wie met wie het doet of gedaan heeft, de meeste eigenlijk jullie allemaal als ik er zo over nadenk zijn me even lief. en dit meen ik, heb aan niemand een hekel hier alleen aan die kutafkortingen die er steeds worden gebruikt.
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:29:43 #48
241662 Jian
Well, well, well
pi_86530084
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:01 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

De PvdA zegt dat jij en Pietje bruinhemden zijn :P

http://www.telegraaf.nl/b(...)bruin___.html?p=11,2
Heerlijk toch, de frustratie en onmacht van leden van een zieltogende partij, die schijnbaar niets anders rest dan als kleine verontwaardigde kinderen te dreinen en te janken. Elke vorm van redelijkheid is uit het oog verloren en niemands dan hun eigen zelfzuchtige, zielige belang dienend, grijpen ze alles aan om de formatie van een kabinet te frustreren.
Linkse Fanaten, wat een loosers!

Zo mocht wel even tussen "de rel" door, hè :P
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:30:50 #49
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86530119
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Ja want de personen in kwestie zijn ook echt in staat om "het even uit te vechten" en het daarna voorgoed te laten rusten. Want dit ook echt iets van nu, en is nog nooit eerder voorgekomen.

Hoe lang komen julli eensgezinden hier nou al? Wat een enorme bullshit.
Bij sommige onderlinge verbanden hoort het er dan toch gewoon bij??
Op het moment dat jij dan gelijk reageert met "get a life" weet je dan toch ook dat je niet sust?!

Had Noek en Teun dat lekker onderling laten uitvechten, Gert is over twee weken terug en die zou er dan ook nog rustig op terugekomen, dus dan kan het allemaal nog een keertje over.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:31:26 #50
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530142
SATM!
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:32:04 #51
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530167
Komt Gert al over 2 weken terug? O+

*O* *O* *O*
pi_86530171
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:28 schreef Noek het volgende:
:')
Hij schrijft inderdaad 'ik wordt' :D
Screw them.
We're going home.
pi_86530183
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:29 schreef Jian het volgende:

[..]

Heerlijk toch, de frustratie en onmacht van leden van een zieltogende partij, die schijnbaar niets anders rest dan als kleine verontwaardigde kinderen te dreinen en te janken. Elke vorm van redelijkheid is uit het oog verloren en niemands dan hun eigen zelfzuchtige, zielige belang dienend, grijpen ze alles aan om de formatie van een kabinet te frustreren.

Bovenstaande tekst onderschrijft :Y
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:32:49 #54
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530198
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef CarOnline het volgende:

[..]

Hij schrijft inderdaad 'ik wordt' :D
Leandra is overduidelijk zwanger als ze dát er niet uit heeft gepikt :o
pi_86530201
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:30 schreef Leandra het volgende:
Bij sommige onderlinge verbanden hoort het er dan toch gewoon bij??
Op het moment dat jij dan gelijk reageert met "get a life" weet je dan toch ook dat je niet sust?!

Had Noek en Teun dat lekker onderling laten uitvechten, Gert is over twee weken terug en die zou er dan ook nog rustig op terugekomen, dus dan kan het allemaal nog een keertje over.
Jij & Ian verwijten mij 't "sussen vanaf post 1". Dat is gewoon niet zo want ik heb 't zelf aangewakkerd, dat was m'n punt richting 't kusjekroelmodden wat jullie mij verwijten. Dat is bullshit.

En ik reageerde zo omdat 't een sneer was richting iemand die er nu niet is, dat laat ik dan niet door wie dan ook uitvechten om er later over 3 weken op terug te komen.
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:33:22 #56
104871 remlof
Europees federalist
pi_86530218
quote:

[..]

Tot "Linkse Fanaten" dacht ik dat je het over het CDA had :')
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:34:51 #57
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530277
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Jij & Ian verwijten mij 't "sussen vanaf post 1". Dat is gewoon niet zo want ik heb 't zelf aangewakkerd, dat was m'n punt richting 't kusjekroelmodden wat jullie mij verwijten. Dat is bullshit.

En ik reageerde zo omdat 't een sneer was richting iemand die er nu niet is, dat laat ik dan niet door wie dan ook uitvechten om er later over 3 weken op terug te komen.
Goed, jij je zin; niet vanaf post 1 maar wel in een vroeg stadium O+ Moet je ook zelf weten, ik geef alleen maar aan wat volgens mij beter had gewerkt, omdat je nu een hoop frustie hebt :') /care

Bovendien was het imho een veeg naar Noekie en die is er wel degelijk en heeft ook al gewoon hendig sjiek teruggeslagen 8-)

Jij bent wél de reden dat ik mijn popcorn weer op kan bergen :(

Verder gaat dit topic vanaf nu over Black Sabbath.
pi_86530281
quote:

[..]

Het was niet eens een sneer, maar meer een objectieve waarneming in de richting van iemand die er WEL is.
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:35:03 #59
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86530289
quote:
[..]

Als je mensen al in het Engels gaat uitschelden, dan staat het wel zo intelligent als je bij het gebruik van dat Engels iig geen spelfouten maakt, zeker als je linkse fanaten uitscheldt, want dat impliceert dat je zelf rechts bent en dus van je verwacht kan worden dat je goed verdient omdat je een opleiding hebt gehad, of je iig een secretaresse kunt permitteren die taalkundig wel dusdanig is onderlegd dat ze een woord als "Losers" weet te spellen.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:36:28 #60
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530346
"Looser" is natuurlijk perfect Engels.
Zolang je het hebt over iets dat nog losser zit dan je al dacht :')
  Moderator vrijdag 17 september 2010 @ 11:36:35 #61
184769 crew  Deisyy
pi_86530353
quote:

[..]

Ik denk toch ook dat je het soms beter even flink uit de klauwen kan laten lopen, dan dat je af klaar en in de mand roept.
pi_86530379
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als je mensen al in het Engels gaat uitschelden, dan staat het wel zo intelligent als je bij het gebruik van dat Engels iig geen spelfouten maakt, zeker als je linkse fanaten uitscheldt, want dat impliceert dat je zelf rechts bent en dus van je verwacht kan worden dat je goed verdient omdat je een opleiding hebt gehad, of je iig een secretaresse kunt permitteren die taalkundig wel dusdanig is onderlegd dat ze een woord als "Losers" weet te spellen.
Doe eens lief in de richting van Jian, hij is een goeie knul :{
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:37:18 #63
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530389
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:34 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Het was niet eens een sneer, maar meer een objectieve waarneming in de richting van iemand die er WEL is.
Het was wel degelijk een sneer, zure bitch :D
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:37:27 #64
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86530395
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Leandra is overduidelijk zwanger als ze dát er niet uit heeft gepikt :o
Erger nog, ik heb net zitten terugzoeken en ik kan het niet vinden :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:37:46 #65
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530409
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Erger nog, ik heb net zitten terugzoeken en ik kan het niet vinden :')
Ik ook hoor. Dus ik neem het je niet kwalijk.
pi_86530422
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef Deisyy het volgende:
Ik denk toch ook dat je het soms beter even flink uit de klauwen kan laten lopen, dan dat je af klaar en in de mand roept.
Dan verschillen we van mening :+.
pi_86530439
voor |Ian wat een teringherrie pppfftttt

FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:39:20 #68
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530472
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:

Zit je nou Black Sabbath voor "teringherrie" uit te maken? -O-
  Moderator vrijdag 17 september 2010 @ 11:39:34 #69
184769 crew  Deisyy
pi_86530480
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Dan verschillen we van mening :+.
Krijg ik daar een note voor? *O*
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:39:46 #70
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86530496
quote:
[..]

Okay, dus we hebben nu een "rel" omdat je bewust hebt aangewakkerd??
My bad, ik dacht echt dat je "get a life" sussend bedoeld was.

Dus omdat het nu uitgevochten (voor zover mogelijk) omdat Gert er over 3 weken niet op terugkomt??
Ik ben benieuwd, Teun is namelijk niet de enige die goed is in het prinicpe "alles wat u post kan en zal tegen u gebruikt worden..."
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86530513
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Het was wel degelijk een sneer, zure bitch :D
Ok ok, er zat wel wat venijn in misschien :@

Maar dat kwam vooral dan omdat dat stel mij typeerde door vakantiegangers met notebook mee belachelijk zaten te maken ;(
pi_86530516
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:39 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Zit je nou Black Sabbath voor "teringherrie" uit te maken? -O-
ja en ozzy is ook eng :'(
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:40:32 #73
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530526
@Haks:

Even helemaal afluisteren, bitte. Doet de pan uit rocken :9
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:41:03 #74
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530547
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef Teun_ZHV het volgende:

[..]

Ok ok, er zat wel wat venijn in misschien :@

Maar dat kwam vooral dan omdat dat stel mij typeerde door vakantiegangers met notebook mee belachelijk zaten te maken ;(
Je naam werd niet genoemd, jankwijf. Niet alles gaat over jou 8-)
Wat een vrouwengedrag zeg, om daar zo mee te zitten... Had ik niet verwacht van iemand die heel stoer "fuck ze" gaat roepen. 8-)
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:41:51 #75
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86530582
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:36 schreef Ian_Nick het volgende:
"Looser" is natuurlijk perfect Engels.
Zolang je het hebt over iets dat nog losser zit dan je al dacht :')
Ja, je schoenveters....

Maar mensen die "verliezer" bedoelen en dan looser schrijven, zouden IMHO niet eens een veterstrikdiploma moeten hebben.

Oh dear.... krijgen we nou de veterstrikdiploma-rel weer? :')
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_86530612
Bla bla. Weekend! w/
pi_86530621
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Je naam werd niet genoemd, jankwijf. Niet alles gaat over jou 8-)
Niet :?

Nah, toch voelde ik mij aangesproken en reageerde, vond ik, best wel netjes. Als je de tekst niet meer weet, dan wil ik die best nog een keer plaatsen :Y
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:43:33 #78
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86530630
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:37 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Doe eens lief in de richting van Jian, hij is een goeie knul :{
Ik doe helemaal niet niet lief, ik probeer hem er op een wijze die hij iig zal onthouden wat Engels bij te brengen, zodat hij zichzelf niet nog een keer voor schut zet met zo'n taalfout.
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:44:01 #79
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530646
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ja en ozzy is ook eng :'(
Nu misschien, tijdens Black Sabbath zag hij er zo uit:

Bijna schattig O+ Ozzy in het midden :Y
pi_86530654
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, je schoenveters....

Maar mensen die "verliezer" bedoelen en dan looser schrijven, zouden IMHO niet eens een veterstrikdiploma moeten hebben.

Die mensen moeten raus 8-)
pi_86530659
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef Ian_Nick het volgende:
@Haks:

Even helemaal afluisteren, bitte. Doet de pan uit rocken :9
het intro vind ik wel mooi, maar dat zingen er tussen door :N maar ik luister nu ben al op 4 min. is lang nummertje
pi_86530665
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik doe helemaal niet niet lief, ik probeer hem er op een wijze die hij iig zal onthouden wat Engels bij te brengen, zodat hij zichzelf niet nog een keer voor schut zet met zo'n taalfout.
Stel je voor!
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:44:41 #83
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530672
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bla bla. Weekend! w/
Ik snap het ook niet, dit topic gaat overduidelijk over Black Sabbath nu.
pi_86530687
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:38 schreef Toverheks het volgende:

Heksje!!?? Dit is een wereldplaat joh!!!!!! 8-)
pi_86530688
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:41 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, je schoenveters....

Oh dear.... krijgen we nou de veterstrikdiploma-rel weer? :')
*O* dat is 1 van mijn 3 diploma`s, heb ook 2 zwemdiploma`s hoor *O*
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:45:38 #86
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530702
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Toverheks het volgende:

[..]

het intro vind ik wel mooi, maar dat zingen er tussen door :N maar ik luister nu ben al op 4 min. is lang nummertje
Uhuh, uit de tijd dat nummers gewoon nog lekker tot de ruime 7 minuten doorgingen want: boeien! *O*

Black Sabbath is de shit O+
pi_86530716
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:46:14 #88
241662 Jian
Well, well, well
pi_86530726
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:33 schreef remlof het volgende:

[..]

Tot "Linkse Fanaten" dacht ik dat je het over het CDA had :')
Nog even nagelezen en ....... ja, dat zou ook passen :{
pi_86530732
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Nu misschien, tijdens Black Sabbath zag hij er zo uit:

[ afbeelding ]

Bijna schattig O+ Ozzy in het midden :Y
toen had hij nog niet de make-doos ontdekt :+ ja zo moet een lekkere rocker eruit zien, en niet met die opgemaakte ogen enzo.
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:46:59 #90
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530750
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Anniebab het volgende:

[..]

Heksje!!?? Dit is een wereldplaat joh!!!!!! 8-)
En erg overhyped enzeaux... Doe mij maar:

Gewéldig nummer :9 Dát is nog 's rockmuziek :9
pi_86530783
Ik heb geen veterstrikdiploma. :'(
Wel ehh.. 5 turndiploma's, 5 zwemdiploma's, 3 verkeersdiploma's en 2 EHBO diploma's. :')_!
En dan nog ergens wat schooldiploma's die nergens toe doen. w/
pi_86530802
dit doet me zo denken jong en op de camping van mijn ouders
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:48:48 #93
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530813
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:46 schreef Toverheks het volgende:

[..]

toen had hij nog niet de make-doos ontdekt :+ ja zo moet een lekkere rocker eruit zien, en niet met die opgemaakte ogen enzo.
Hey! Niets tegen rockers met opgemaakte ogen! :(

*voelt zich zwáár aangesproken.
pi_86530815
meertje heb jij geturnd :o, cool :D! Wat voor toestel :P?
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:48:52 #95
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_86530816
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Stel je voor!
Voor een VVD-er is het beduidend slordiger als je domme taalfouten maakt dan van bijvoorbeeld een SP'er....

En voor mensen die moeite hebben met begrijpend lezen nu gaan denken dat ik neerkijk op SP'ers....
Nee, dat doe ik niet. Op PVV'ers wel trouwens :')
Wullie bin KOEL © Soneal
  FOK!Babe vrijdag 17 september 2010 @ 11:49:15 #96
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_86530829
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Toverheks het volgende:
dit doet me zo denken jong en op de camping van mijn ouders
Die is ook briljant O+ Ik heb die plaat "Live In Japan" O+ O+ O+
pi_86530847
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
meertje heb jij geturnd :o, cool :D! Wat voor toestel :P?
Euh... alle? :') Behalve de rekstok, die mocht ik overslaan want eng _O-
Ik zou willen dat ik nog zo lenig was. -O-
Moet nu al flink moeite doen om mijn schoentjes met klitteband vast te krijgen. :{
  vrijdag 17 september 2010 @ 11:50:09 #98
104871 remlof
Europees federalist
pi_86530868
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:
Op PVV'ers wel trouwens :')
Tof, ik ook :P
pi_86530872
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Hey! Niets tegen rockers met opgemaakte ogen! :(

*voelt zich zwáár aangesproken.
ja maar jou staat het, ken me nog een foto herrineren van jou ging je naar 1 of ander feest woonde je nog in duitsland en had je mera nog niet ontmoet.
pi_86530874
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 11:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Voor een VVD-er is het beduidend slordiger als je domme taalfouten maakt dan van bijvoorbeeld een SP'er....

En voor mensen die moeite hebben met begrijpend lezen nu gaan denken dat ik neerkijk op SP'ers....
Nee, dat doe ik niet. Op PVV'ers wel trouwens :')
Die tekst vermoeden dat er meer laag opgeleiden SP stemmen dan VVD. En daar ben ik nog niet zo van overtuigd. Dat moet wel ergens te vinden zijn?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')