Waarom zou ik het moeten negeren? Het gaat over mij hoor. En als je steeds wil prikken kun je een beuk terugverwachten op een gegeven moment.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als het gisteren gewoon genegeerd was, was er weinig aan de hand geweest.... en dan was jij nu al zwanger geweest van Pietje, na een heftige nacht waar wij, geheel wars van enige vorm van vertrutting, via diverse webcams getuige van waren geweest.
Wat zou dat een mooie COS zijn geworden, met een aantal ervaringsdeskundigen die jullie pogingen tot voortplanten live van commentaar voorzien
Omdat het door te reageren tot rel gemaakt is.... en dat was niet nodig geweest.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:04 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Waarom? Er word gestoken en men ragt komt met een antwoord daar op.
Er is nog niets uit de hand gelopen, niemand totaal over de zeik... Tot nu toe worden de mensen die het verdienen compleet onder tafel gepost zonder dat er mensen naar de FB rennen om te janken.
Er zijn nog niet eens echt dramatische scheldwoorden gebruikt.
Dit is een rel van lik mijn clitje en er word gereageerd alsof de Disana/Lobasca Krieg II is uitgebroken.
Het is vertrutting en daar kan je van vinden wat je wil, maar het is wél vertrutting.
Ik zeg niet dat jij het had moeten negeren, maar de directe reactie van Pietje vond ik daarentegen niet handig....quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten negeren? Het gaat over mij hoor. En als je steeds wil prikken kun je een beuk terugverwachten op een gegeven moment.
Wb dat borderline, je doet de borderliners tekort als je mij een borderliner noemt maar schijnbaar werkt het altijd zo, als een vrouw niet doet wat Teun wil dan heeft ze borderline en is het een hoer.
Prachtig hoor als vrouwen dat zo schattig en grappig vinden van ons Teuntjepleuntjekneusje maar ik vind het een frust. Een behoorlijke!
Ze zijn nu allemaal wegquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Wat een hoop verwijderde reacties
Lieverd, dit is toch geen rel? Toe nou toch...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het door te reageren tot rel gemaakt is.... en dat was niet nodig geweest.
even voor de goede orde, ik sta niet naast Teun of naast Noek, maar als het over de desbetreffende persoon gaat moet je toch wel reageren, je kan je toch niet alles laten zeggen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Omdat het door te reageren tot rel gemaakt is.... en dat was niet nodig geweest.
Ik hoop dat het weer beter is vanmiddag!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
Intussen is het nog steeds bijna weekend.
En gooit ze glas in de tuin!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarom zou ik het moeten negeren? Het gaat over mij hoor. En als je steeds wil prikken kun je een beuk terugverwachten op een gegeven moment.
Wb dat borderline, je doet de borderliners tekort als je mij een borderliner noemt maar schijnbaar werkt het altijd zo, als een vrouw niet doet wat Teun wil dan heeft ze borderline en is het een hoer.
Nou ja, voor sommige mensen kennelijk wel.... en inmiddels is het al bijna 24 uur gezeik over hetzelfde.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lieverd, dit is toch geen rel? Toe nou toch...
omdat je elkaar vroeger wel kankersnol mocht noemen? Dat was kickuuh......quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
Er staan er wel meer hier niet naast de een of naast de ander, en je hoeft je idd niet alles te laten zeggen, maar sommige dingen worden groter dan ze zijn omdat anderen zich er ook gelijk tegenaan bemoeien.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
even voor de goede orde, ik sta niet naast Teun of naast Noek, maar als het over de desbetreffende persoon gaat moet je toch wel reageren, je kan je toch niet alles laten zeggen.
mag dat nou niet meer danquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omdat je elkaar vroeger wel kankersnol mocht noemen? Dat was kickuuh......
Dit is geen rel, dit is een pittige discussie. Het is pas een echte rel als er posts verwijderd worden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:14 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoiets gaat zitten afkappen als mensen tegen elkaar bezig zijn. Alleen maar omdat je er geen posts meer over ziet staan betekend niet dat het weg is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou ja, voor sommige mensen kennelijk wel.... en inmiddels is het al bijna 24 uur gezeik over hetzelfde.
Come on Noek, ik wordt hier door velen voor van alles en nog wat uitgemaakt en krijg lately van sommigen de diagnose mee dat ik midlife heb. Daar hoor je mij toch ook niet over miepenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef Noek het volgende:
[..]
Prachtig hoor als vrouwen dat zo schattig en grappig vinden van ons Teuntjepleuntjekneusje maar ik vind het een frust. Een behoorlijke!
Ik scheld niet met het woord kanker.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
omdat je elkaar vroeger wel kankersnol mocht noemen? Dat was kickuuh......
Eensch, eentje die niet eens lekker op gang mag komen van Herr Obersturmbahnführer Pieter Der Schlachter.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:18 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dit is geen rel, dit is een pittige discussie.
daar heb je ook wel weer gelijk aan, maar dat komt omdat het open en bloot werd uitgevochten, maar van die kliekjes vind ik beetje onzin, je hebt met de 1 meer een klik dan met een ander maar om dan gelijk bij een kliekje te horen wat gister door iemand werd gezegt nee, ik merk hier weinig van kliekjes en lag vannacht echt te denken wie hoort er bij wie etc. maar kon gewoon niks ontdekken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er staan er wel meer hier niet naast de een of naast de ander, en je hoeft je idd niet alles te laten zeggen, maar sommige dingen worden groter dan ze zijn omdat anderen zich er ook gelijk tegenaan bemoeien.
Ja, ga ff op 't voorbeeld in ipv op 't principe.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik scheld niet met het woord kanker.
Teun zou zeggen: Dat weten we nou wel, hou op met janken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:17 schreef Teun_ZHV het volgende:
Mijn reactie daarop is inmiddels bekend, daarna viel de schijnbaar ook aangesproken goegemeente over mij heen, Pietermans voorop.
Dat dus... had het gewoon even laten uitrazen en het onderling even laten uitvechten, maar voorkomen is niet altijd beter dan genezen, vooral niet als er al een wondje is, en er dus geen sprake meer is van voorkomen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Dat krijg je als je zoiets gaat zitten afkappen als mensen tegen elkaar bezig zijn. Alleen maar omdat je er geen posts meer over ziet staan betekend niet dat het weg is.
Daarom denk ik ook dat het in deze slimmer was geweest om het een beetje meer ruimte te geven en daarna te zeggen: Nou, lucht het op? Zijn we klaar? Weten we weer hoe oud we eigenlijk zijn?
Dit is nu eenmaal qua moderatie niet te vergelijken met een willekeurig 49 topique, dit zijn mensen die terug komen en met elkáár posten. Als daar iets scheef zit kan je niet zeggen; slotje, doorlopen, wat bij een los topic wel zou kunnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |