Nja, jammer dat je er niet bij bent... maar pokeravond met vrienden is toch ook tofquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:59 schreef -Vaduz- het volgende:
Voice of Holland neem ik op.Dat wil ik echt gaan volgen, jammer dat dat niet live met jullie gaat...
Ik zat dus te wachten tot iemand anders sloot omdat ik niks wistquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:02 schreef Myraela het volgende:
Zet er maar een toffe TT in Benny, ik weet niets.
Je bent ziek?quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:05 schreef Zeroku het volgende:
Maak ervan 'wens hier Zero beterschap'.
Wel opvallend, de MSP niet kennen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef Loveless85 het volgende:
"Waar Benny goede muziek leert kennen"
Gisteren had ik zo'n 40 graden koorts, twee dichte oren, een keel van schuurpapier en een hoofd van betonquote:
*meldt*quote:
Beterschap, anders kun je niet mee vissen binnenkorts.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gisteren had ik zo'n 40 graden koorts, twee dichte oren, een keel van schuurpapier en een hoofd van beton. Vandaag begonnen met medicatie en helpt een heleboel.
quote:
Hoi kuikentjequote:
Hoi Patjequote:
Rotzak!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:09 schreef iBenny het volgende:
Lache... de ik zag in die balk waar je de TT in veranderd, de TT veranderen
Beetje wel jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:07 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wel opvallend, de MSP niet kennen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |