Waarom niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:24 schreef trui het volgende:
en die schmink-actie bij 't kdv... hmm, ik weet niet of ik daar zo blij mee zou zijn bij zo'n kleintje, maar ach.
ik zou zelf bij zo'n kleintje gewoon nog geen 'troep' op 't gezicht smeren, gaat erg tegen mijn gevoel in. (maar ik heb dan ook kinderen met een eczeem-gevoelige huid). en zoiets zou ik al helemaal niet bij kindjes van anderen doen. mijn ervaring is trouwens ook dat schmink er lang niet altijd zo makkelijk af gaat.quote:
ook ik vind het gewoon te moeilijk om op iedereen te reageren, maar omdat ik hier mijn naam zag moest ik wel even reageren natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 11:24 schreef trui het volgende:
leonieke, wat een leukerd is Thomas! (en ik zie nog steeds de gelijkenis met DJMO's Jan.)
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef bixister het volgende:
wat wordt is ze groot he...
[ afbeelding ]
Dat is ook mijn favorietquote:Op donderdag 23 september 2010 12:19 schreef juttertje het volgende:
wat een mooie foto's Raissa! Wat is ze groot geworden, maar nog altijd met die mooie ogen!
ik vind de vierde foto echt heel mooi
Dank je! Maar het was niet ons eigen huwelijk hoorquote:
Héél grootquote:Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef bixister het volgende:
wat wordt is ze groot he...
[ afbeelding ]
oooh!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Raissa het volgende:
Dank je! Maar het was niet ons eigen huwelijk hoorZe was bruidsmeisje bij een goede vriend van me. Ik mocht getuige zijn en zij bruidsmeisje, ze mocht vast oefenen voor volgend jaar dus
Oh en ik was zó trots
Oooh Rienk!quote:Op donderdag 23 september 2010 14:03 schreef Vlindur het volgende:
[ ]
Zo was zijn handje vrijdag nog
[ ]
Hij krijgt een langer gezicht![]()
[ ]
Zo was zijn handje gister. Inmiddels zijn alle blaren lek. Het ziet er wel goed uit (Rienk heeft zondag zijn hand gebrand aan de kachel)
[ ]
Hij ging in bad en stond helemaal blij te gillen, als hij op zijn tenen gaat staan kan ie nét over de rand kijken![]()
![]()
[ ]
Zo klein issie maar!
[ ]
En in bad zitten is er niet meer bij. Staan, staan en nog eens staan
Jij herinnerde me er aan dat ik nog foto's hadquote:Op donderdag 23 september 2010 13:38 schreef Vlindur het volgende:
Oeh, kinderen!![]()
![]()
![]()
![]()
Raissa, ik herken de bruidegom![]()
Wat een plaatje is ze toch
vind je? ben je denk de eerste die hey zo duidelijk zegquote:Op donderdag 23 september 2010 22:31 schreef octopussy het volgende:
Sonnetje, wat lijkt Floris op jou!
Happyme, ik word instant blij van de foto van Daan![]()
What does this button do?
[ afbeelding ]
Nerd in de dop
[ afbeelding ]
Nee, Rienk heeft een andere!quote:Op vrijdag 24 september 2010 13:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh ja rienk heeft dezelfde kleur konijn toch?
vicky's kraamkado voor floris
amelie met staartjes
begrijp me vooraf niet verkeerd maar de eerste foto doet me denken aan de uitdukking vanquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:06 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Nee, Rienk heeft een andere!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mooi he
Heb je die uitdrukking zwart op wit? Ik herken hem namelijk nietquote:Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef rubje het volgende:
[..]
begrijp me vooraf niet verkeerd maar de eerste foto doet me denken aan de uitdukking van
die kelner in de tv serie The Adams Family (lurch)![]()
Die tweede foto is echt heel vertederend!![]()
Dat vraagt eigenlijk wel weer om een nieuwe blote billen reeks hequote:Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
aahhh oohhh ooeeee etc etc
wat weer een fantastische foto's hier!!! ik heb echt ff geen tijd om op allemaal te reageren nu, maar ik heb echt weer genoten![]()
![]()
![]()
met een speciale vermelding voor de blottebillenfoto's van Rienk
Eens met dat!quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef Sorbootje het volgende:
Rienk lijkt helemaal niet op Lurch en zijn blik ook niet. Rienk lijkt op zijn papa, dat wel!
*knip*quote:Op vrijdag 24 september 2010 16:08 schreef Sorbootje het volgende:
Rienk lijkt helemaal niet op Lurch en zijn blik ook niet. Rienk lijkt op zijn papa, dat wel!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |