Waarom niet?quote:Op woensdag 22 september 2010 11:24 schreef trui het volgende:
en die schmink-actie bij 't kdv... hmm, ik weet niet of ik daar zo blij mee zou zijn bij zo'n kleintje, maar ach.
ik zou zelf bij zo'n kleintje gewoon nog geen 'troep' op 't gezicht smeren, gaat erg tegen mijn gevoel in. (maar ik heb dan ook kinderen met een eczeem-gevoelige huid). en zoiets zou ik al helemaal niet bij kindjes van anderen doen. mijn ervaring is trouwens ook dat schmink er lang niet altijd zo makkelijk af gaat.quote:
ook ik vind het gewoon te moeilijk om op iedereen te reageren, maar omdat ik hier mijn naam zag moest ik wel even reageren natuurlijkquote:Op woensdag 22 september 2010 11:24 schreef trui het volgende:
leonieke, wat een leukerd is Thomas! (en ik zie nog steeds de gelijkenis met DJMO's Jan.)
quote:Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef bixister het volgende:
wat wordt is ze groot he...
[ afbeelding ]
Dat is ook mijn favorietquote:Op donderdag 23 september 2010 12:19 schreef juttertje het volgende:
wat een mooie foto's Raissa! Wat is ze groot geworden, maar nog altijd met die mooie ogen!
ik vind de vierde foto echt heel mooi
Dank je! Maar het was niet ons eigen huwelijk hoorquote:
Héél grootquote:Op donderdag 23 september 2010 12:32 schreef bixister het volgende:
wat wordt is ze groot he...
[ afbeelding ]
oooh!quote:Op donderdag 23 september 2010 12:57 schreef Raissa het volgende:
Dank je! Maar het was niet ons eigen huwelijk hoorZe was bruidsmeisje bij een goede vriend van me. Ik mocht getuige zijn en zij bruidsmeisje, ze mocht vast oefenen voor volgend jaar dus
Oh en ik was zó trots
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |