abonnement Unibet Coolblue
pi_86783497
Die laatste foto van Amelie :D _O- en wat een geweldig leuk feestjurkje O+ de kleur staat haar mooi! Alvast veel plezier. Oh en als ik dat pyjamaatje zie wil ik eigenlijk ook wel weer wat pyjamaatjes aan 1 stuk, het staat zo lief!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86783582
Oeh die chinesige jurkjes zijn zo leuk. Isabeau heeft ze ook O+ O+ Maar Amélietje met d'r donkere haartjes is d'r voor gemaakt O+
Lekker bekkie :D
pi_86783965
Huup O+ Amelie in dat jurkje.

Sorboo :D wat doet ze dat ook koelbloedig, die pasta naar binnen werken. Ooo wat zou ik graag willen dat Mette dat ook doet, ik denk dat ik haar onder het broodeten dit filmpje laat zien, als voorbeeld hoe het wel moet :Y)
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_86784307
Isabeau at eerst ook nauwelijks iets hoor. Alles werd rigoreus op de grond gemikt. Maar ineens ging de knop om en nu staat ze zelfs aan mijn been te trekken als ík iets eet.
  vrijdag 24 september 2010 @ 13:45:24 #181
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_86787525
Floris met Konijn! O+

Daan! :D

Hannah is er ook al vroeg bij! Rienk moet ook altijd even aan de laptop zitten :Y

Minke met dr mooie ogen O+

Amélie, wat een prachtige jurk O+ Ik wil ook een meisje! O+Isabeau wat eet je toch heerlijk! :Y) Ik denk dat ik Rienks knop eens zoeken ga, die eet nog steeds zo moeilijk }:| Die likt aan zijn brood en tieft het dan met een sierlijke boog op de grond :{w

Wolf, wat ben je toch leuk! O+

Wie de billen van Rienk wil zien en al zn andere foto's mag in een PM even vragen naar de url. We hebben een online gallery. :Y (Of gewoon even in de afbeeldings url knippen ;) )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86787689
oh ja rienk heeft dezelfde kleur konijn toch?
vicky's kraamkado voor floris O+

amelie met staartjes O+
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:06:54 #183
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_86788362
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 13:49 schreef Sonnetje85 het volgende:
oh ja rienk heeft dezelfde kleur konijn toch?
vicky's kraamkado voor floris O+

amelie met staartjes O+
Nee, Rienk heeft een andere!





Mooi he O+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:09:15 #184
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_86788469
Huup, Rienk heeft een uur lang *gekrijst* Daarna heb ik hem een paracetamol gegeven en 10 minuten later was hij weer de oude gezellige Rienk. Hij heeft er nu helemaal geen last meer van! Gelukkig maar! Ik was zo bang dat hij tijden zielig zou zijn ;( Maar het valt allemaal reuze mee! ^O^
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86788533
Elyas wat ben je al groot knul! O+

Jolie, mooi blij meisje O+ O+ Ze heeft zo'n prachtige lieve uitstraling!

Evie, wat wordt je groot en wat ben je mooi met je knipje O+

Thomas mooi kind O+

Alexa O+ Wat leuk dat ze nu al probeert te tekenen! Niels is ook jaloers op het haar van R :Y

Wat staat Mart die pet geweldig, hij heeft echt een koppie daarvoor! O+

Anna wat ben je een prachtige meid met je mooie haartjes en grote blauwe ogen O+ O+

Noortje O+ Mooi meisje! Ze is helemaal geen klein baby'tje meer! :o

Raissa wat een mooi bruidsmeisje heb je O+

Rienk met je lekkere billetjes O+ Niels heeft net zo'n scharminkeltjesfiguurtje als jij :D Weer een bewijs dat ze op elkaar lijken!
Wat fijn dat het wat beter gaat met zijn handje, het ziet er ook al veel minder rood uit gelukkig.

Meike en Lars O+ Wat wordt Lars groooooot! Hij lijkt al bijna een peuter met al die haartjes en zijn stoere tuinbroek.

Punky Ivan O+ Heb je lekker geslapen jochie? Ik kan me bij die tweede foto helemaal voorstellen wat hij voor geluidjes maakt :D

Stoere Floris O+ waar is dat kleine baby'tje gebleven :o

Daan lekkere lachebek O+ Ik ga spontaan meedoen!

Hannah O+ ook al zo gek op knopjes :D

Minke O+ O+ Leukerd!! Goh, haar nichtje is wat groter en molliger, maar Minke lijkt ouder en wijzer, al bijna een dreumesje!

Wolfje!! O+ O+ Cutie! Wat een enorm leuke broek heeft hij!

Amélie wat heb je een prachtige jurk voor de verjaardag van opa! O+ (wat een jonge opa trwns!)

Isabeau wat kun jij veel op :o Ze slikt het ook gewoon zonder te kauwen door he _O- Slurp!
Niels eet misschien 5 stukjes :D Maar die heeft een voorkeur voor groenten en stukjes veg.burger of ei ofzo.
Wat heeft Isabeau een leuk vriendje O+ Zo'n lief verlegen koppie.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86788930
Twinkly, qua lengte zijn ze bijna gelijk (moet even de stats van Minke volgende week afwachten, maar als ze een cm is gegroeit zitten ze al gelijk) maar het scheelt wel een ruime kilo geloof ik.... Maar ze zijn zo cute samen, enige nadeel was dat Minke constant alles wilde hebben waar haar nichtje mee speelde... inclusief speen en bijhorende ketting... Totdat Minke haar de gehele ketting in der gezicht gooide, toen hebben we dat spelletje maar even afgebroken :@ .

Amelie, wat een mooi jurkje heb jij gekregen! O+ (die laatste foto is wel geniaal!)
Isabeau! Geweldig eetmonstertje... _O_ wel slim om het zo op het blad te mikken ipv een bordje wat weggegoot kan worden...
Wolfje O+ Wat is het toch een mooierd!
  vrijdag 24 september 2010 @ 14:25:58 #187
313287 Groofsken3
1,2,3, wat maakt het uit...
pi_86789121
Minke, wat is ze toch een mooi exemplaar O+ :P .

En Wolf, zo heerlijk ontspannen met die speen in zijn mondje.

Amélie, wat staat haar dat goed dat jurkje. O+ . Haha, en die met die tomaat.

En Vlundur wat geweldig, je mannen zo bij elkaar O+ *; O+ .

Isabeau, ik heb het niet helemaal afgekeken het filmpje, maar ze zit heerlijk te smullen zie ik. :Y)
pi_86789330
Wat mooi allemaal weer!!! O+
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_86790195
Vlindur, die laatste foto! O+ O+
pi_86790344
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:06 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Nee, Rienk heeft een andere!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Mooi he O+
begrijp me vooraf niet verkeerd maar de eerste foto doet me denken aan de uitdukking van
die kelner in de tv serie The Adams Family (lurch) :')
Die tweede foto is echt heel vertederend! :Y ^O^
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_86790793






maf gras


heej, ik zie de kat!


engerd.
gisteren stond hij echt... :X
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_86790957
Isabeau is vandaag zo vreselijk vrolijk! Dat in combinatie met d'r vrolijke staarten schreeuwde gewoon om foto's :D

Dus:


Proost


:D


:o




Ik vind vooral de reflectie grappig




O+
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:42:45 #193
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_86792298
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 14:55 schreef rubje het volgende:

[..]

begrijp me vooraf niet verkeerd maar de eerste foto doet me denken aan de uitdukking van
die kelner in de tv serie The Adams Family (lurch) :')
Die tweede foto is echt heel vertederend! :Y ^O^
Heb je die uitdrukking zwart op wit? Ik herken hem namelijk niet :N
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86792634
Jij/je fototoestel maakt echt mooie duidelijke foto's Twinkly! Die tweede van Niels in het gras is echt mega cute O+ O+ en ik blijf me erover verbazen hoeveel tanden hij al heeft van boven

ah dat H&M truitje is echt leuk bij Rienk

Wat is Isabeau's haar al lang! Mega blij kind :D
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_86792655
Hier is lurch: http://www.statefansnatio(...)s/2008/11/lurch1.jpg

Niels O+ Die tandjes maken hem wel echt een jongetje vind ik, ipv baby (niet ipv een meisje)... En die ik-kijk-naar-de-kat-foto vind ik wel uber-lief!

Isabeau! O+ wat is ze heerlijk vrolijk op de foto's! LIef hoor Sorbootje...
pi_86792810
Oh jee ik had Niels helemaal niet gezien! Wat is het toch een heerlijke vent O+ O+
  vrijdag 24 september 2010 @ 15:59:51 #197
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_86792957
Niels en Isabeau O+ O+ O+

Die gestreepte trui van Niels, is die toevallig bijna te klein? O-)
En de reflectiefoto van Isabeau is echt mooi zeg! O+

Ik vind Rienk helemaal niet op lurch lijken! }:|

Die foto's van Rienk zijn al oud hoor, die zijn van juni ofzo :+ Toen scheen de zon nog wel es :{w :')
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86793111
aahhh oohhh ooeeee etc etc

wat weer een fantastische foto's hier!!! ik heb echt ff geen tijd om op allemaal te reageren nu, maar ik heb echt weer genoten O+ O+ O+
met een speciale vermelding voor de blottebillenfoto's van Rienk O+
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  vrijdag 24 september 2010 @ 16:05:55 #199
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_86793165
quote:
Op vrijdag 24 september 2010 16:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
aahhh oohhh ooeeee etc etc

wat weer een fantastische foto's hier!!! ik heb echt ff geen tijd om op allemaal te reageren nu, maar ik heb echt weer genoten O+ O+ O+
met een speciale vermelding voor de blottebillenfoto's van Rienk O+
Dat vraagt eigenlijk wel weer om een nieuwe blote billen reeks he O+

Zullen we een blotebillen topic openen? Of komen er dan enge meneren? :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_86793239
Rienk lijkt helemaal niet op Lurch en zijn blik ook niet. Rienk lijkt op zijn papa, dat wel!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')