Dat en terechte klacht.quote:Op vrijdag 17 september 2010 06:36 schreef bijdehand het volgende:
Dan hebben ze zo'n hangkont waarbij de vetkwabben het winnen van de broek.
Nou, wat een feest!quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:08 schreef trolololo het volgende:
Je hebt geluk; jij bent een van de laatsten die in mat'64 materieel zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:34 schreef FCZwolleZuid het volgende:
TS vieze voyeur!Viespeuk... Als je me echt wil, PM dan maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan ook nog niet eens weten dat je bilnaad met een d schrijft. Wat een treurnis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:13 schreef Verbal het volgende:
"Vrouw die topic!"
Even tvp om later nog even terug te kunnen pakken om te laten zien hoe ongeletterdheid de hersenen aantast.
V.
Dat is een opzichzelf staande klacht. Vrouwen met een legging. Daar moet je echt een bijzonder goed zitvlak voor hebben als vrouw wil je daarmee wegkomen. Helaas is dat maar zelden het geval.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:37 schreef SuperwormJim het volgende:
Walgelijk inderdaad!
[ afbeelding ]
Redelijk idd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:39 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Bovenstaande jongedame komt er dan wel weer aardig mee weg.
en dan zelf zichtbaar zijn in het raamquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:05 schreef Chowi het volgende:
Stiekem foto's maken van meisjes in de trein..
das toch niet zo verkeerd?quote:
Ik ben bang dat "ze" omdraait en dat we dan een of andere half omgebouwde vent zien ofzoquote:
Die blonde van Oh Oh Chersoquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat "ze" omdraait en dat we dan een of andere half omgebouwde vent zien ofzo
Barbie die eerder op een mislukte babyborn lijktquote:
Heerser Herald.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:08 schreef Salatrel het volgende:
en dan zelf zichtbaar zijn in het raam![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat "ze" omdraait en dat we dan een of andere half omgebouwde vent zien ofzo
En zelfs dat wordt voor sommige vrouwen sterk afgeraden!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
je moet ook niet gewoon een legging dragen maar met een jurkje of lang shirt wat over je kont valt
Je moet er het figuur voor hebben. En het moet bij je passenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zelfs dat wordt voor sommige vrouwen sterk afgeraden!!
gewoon een legging dragen staat gewoon nietquote:
draag dan geen leggingquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
gewoon een legging dragen staat gewoon niet
een legging met een jurkje staat leuk, alleen een legging is gewoon niet modieusquote:
Dragen vrouwen die ook dan? Ik zie daar alleen van die tjappies mee lopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie liever dat dan die broeken waar het kruis op de knieën hangt.
Vind ik echt veel irritanter.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dragen vrouwen die ook dan? Ik zie daar alleen van die tjappies mee lopen
What is this I don't even.quote:
Lame.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
je moet ook niet gewoon een legging dragen maar met een jurkje of lang shirt wat over je kont valt
Lekker warm in de laarzenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een drollenvanger. voor vrouwen die wel poepen
Daar is al een topic van.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:48 schreef Underverse het volgende:
Ik zie wel graag meer pics van die lekkere kontjes!
van die jumpsuits?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:36 schreef Zwappel het volgende:
Ik zag ergens ook vrouwen in een soort huispak achtig iets van een soort van pyamastof, zag je ook de rondingen perfect in![]()
Iemand plaatjes van wat ik bedoel?
Ligt er aan hoe je het draagt ofcourse.quote:
Ja, maar.. Over mooie kontjes kan ik niet klagenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wat een kanon!!
TS SHAME ON YOU!!
Je had toch wel wat lekkerdere foto's kunnen schieten
Pics!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het draagt ofcourse.
ik ben aan het zoeken maar kan nog niets vinden, als je me even een pm stuurt dan weet ik je account en zal ik het je de volgende keer laten zienquote:
Pics ter verduidelijking. Verras me.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
van die jumpsuits?
[..]
Er was toch een andere topic van!? Geef ons even de link... Ik ben lui, snap je!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:08 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Pics ter verduidelijking. Verras me.
sommige vrouwen dragen jurkjes en leggings met verkeerde kleur combi's dan staat het voor geen fuckquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Underverse het volgende:
[..]
Er was toch een andere topic van!? Geef ons even de link... Ik ben lui, snap je!
Precies... Het zou mij niet echt boeien... Ik kijk dwars door kleding heen... Aan de andere kant, als zij het zo leuk vind.. Misschien is dat wel iets bijzonders aan haar...quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:20 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
sommige vrouwen dragen jurkjes en leggings met verkeerde kleur combi's dan staat het voor geen fuckje moet er mee om kunnen gaan
Jumpsuits jaquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
van die jumpsuits?
[..]
Er is wel een topic van maar die staat niet vol met pics ter verduidelijking!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:19 schreef Underverse het volgende:
[..]
Er was toch een andere topic van!? Geef ons even de link... Ik ben lui, snap je!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 07:05 schreef Chowi het volgende:
Stiekem foto's maken van meisjes in de trein..
Internetheldenquote:Op vrijdag 17 september 2010 11:31 schreef Skonk het volgende:
Weer zo'n psychofokker die stiekem foto's van meisjes maakt
Als ik er ooit zo een zie krijgt ie toch een kankerdreun
Oké dan.quote:Op woensdag 22 september 2010 17:49 schreef Underverse het volgende:
Het zijn die vrouwen die het tekort aan fantasie willen compenseren...
Ze hopen een gewone man te vinden...
Mannen zijn over het algemeen niet echt slim... Maar wel sterk... Dat is de gewone man..
Als je op de regel dan toch een uitzondering bent, word het lastig een leuke vrouw te vinden..
Tegen de evolutionaire stroming in zwemmen staat gelijk als een strijd tegen een god!
Dus? Ik zie je al zitten met je puistenkop, telefoon trillend in de hand.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:53 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Internethelden
De dame in kwestie is niet herkenbaar in beeld. En het is gewoon een voorbeeldje om een klacht te ondersteunen.
M'n koffie, wat doe je?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Barbie die eerder op een mislukte babyborn lijkt
Of een huge cameltoe.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Pruikje op en gaanquote:Op donderdag 23 september 2010 10:00 schreef Zwappel het volgende:
[..]
Van mij hoeft het niet met zo'n kapsel.
Dat vind ik dan weer niet erg om te zien. Vroeger op school zat er bij mij een meisje in de klas, en wat ze ook voor broek aanhad, die cameltoe was zichtbaarquote:
Had je aan haar moeten vragen, niet jezelf.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:35 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan weer niet erg om te zien. Vroeger op school zat er bij mij een meisje in de klas, en wat ze ook voor broek aanhad, die cameltoe was zichtbaarHeb me vaak afgevraagd hoe ze er zonder broek uitzag.
Daar heb je gelijk in.. Maar ja, als je 15 bent ga je niet aan je klasgenootje vragen: hoe ziet het er bij jou in je broekje uit.quote:Op donderdag 23 september 2010 10:36 schreef Skonk het volgende:
[..]
Had je aan haar moeten vragen, niet jezelf.
Dat zie je verkeerd voor jequote:Op donderdag 23 september 2010 08:38 schreef Skonk het volgende:
[..]
Dus? Ik zie je al zitten met je puistenkop, telefoon trillend in de hand.
Beetje normaal persoon gaat geen foto's van mensen nemen, stiekem.
quote:
Alsof jullie haar niet keihard zouden doen. Zelfs ik wil datquote:
Yo Amber Rose, I'm really happy for you and imma let you finish but Metje Blaak is one of the best whores of all time, ONE OF THE BEST WHORES OF ALL TIME!quote:
Pleasequote:Op donderdag 23 september 2010 17:31 schreef NotYou het volgende:
[..]
Yo Amber Rose, I'm really happy for you and imma let you finish but Metje Blaak is one of the best whores of all time, ONE OF THE BEST WHORES OF ALL TIME!
[ afbeelding ]
Welke foto??quote:Op vrijdag 24 september 2010 00:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als vieze TS ooit een foto maakt van het kontje van mijn vriendin is hij nog niet jarig
Wees maar niet bang die dikke kont past toch niet op de fotoquote:Op vrijdag 24 september 2010 00:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
Als vieze TS ooit een foto maakt van het kontje van mijn vriendin is hij nog niet jarig
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |