Heerser Herald.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:08 schreef Salatrel het volgende:
en dan zelf zichtbaar zijn in het raam![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben bang dat "ze" omdraait en dat we dan een of andere half omgebouwde vent zien ofzo
En zelfs dat wordt voor sommige vrouwen sterk afgeraden!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
je moet ook niet gewoon een legging dragen maar met een jurkje of lang shirt wat over je kont valt
Je moet er het figuur voor hebben. En het moet bij je passenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En zelfs dat wordt voor sommige vrouwen sterk afgeraden!!
gewoon een legging dragen staat gewoon nietquote:
draag dan geen leggingquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:12 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
gewoon een legging dragen staat gewoon niet
een legging met een jurkje staat leuk, alleen een legging is gewoon niet modieusquote:
Dragen vrouwen die ook dan? Ik zie daar alleen van die tjappies mee lopenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:34 schreef Symphonic het volgende:
Ik zie liever dat dan die broeken waar het kruis op de knieën hangt.
Vind ik echt veel irritanter.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:35 schreef Salamando het volgende:
[..]
Dragen vrouwen die ook dan? Ik zie daar alleen van die tjappies mee lopen
What is this I don't even.quote:
Lame.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
je moet ook niet gewoon een legging dragen maar met een jurkje of lang shirt wat over je kont valt
Lekker warm in de laarzenquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
een drollenvanger. voor vrouwen die wel poepen
Daar is al een topic van.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:48 schreef Underverse het volgende:
Ik zie wel graag meer pics van die lekkere kontjes!
van die jumpsuits?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:36 schreef Zwappel het volgende:
Ik zag ergens ook vrouwen in een soort huispak achtig iets van een soort van pyamastof, zag je ook de rondingen perfect in![]()
Iemand plaatjes van wat ik bedoel?
Ligt er aan hoe je het draagt ofcourse.quote:
Ja, maar.. Over mooie kontjes kan ik niet klagenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:29 schreef AciD_Nightmare het volgende:
Wat een kanon!!
TS SHAME ON YOU!!
Je had toch wel wat lekkerdere foto's kunnen schieten
Pics!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het draagt ofcourse.
ik ben aan het zoeken maar kan nog niets vinden, als je me even een pm stuurt dan weet ik je account en zal ik het je de volgende keer laten zienquote:
Pics ter verduidelijking. Verras me.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:58 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
van die jumpsuits?
[..]
Ligt er aan hoe je het draagt ofcourse.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |