Ja, bepaalde soort intelligentie. De rest blijft dan achterwegenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh, dat ga ik ook niet, maar bij geneeskunde had ik zo'n idee toch wel dat je daar wel redelijke slimheid voor moest bevatten.
Welkomquote:
Idd, zit een verschil tussen intelligentie en slimheid. Of snuggerheidquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, bepaalde soort intelligentie. De rest blijft dan achterwegen
-nquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Behalve de looks blijkt!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ninjawhat?quote:
Und where is da?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Behalve de looks blijkt!
Niemand wil trouwens bij mij housewarmen.
Wie?quote:
Ik had het geluid net op tijd uitgezet!quote:
SMS JE MOEDER + POSTCODE naar 2120!quote:
Ik had het er vandaag nog met een meisje over, bijna alle studentenverenigingen van Amsterdam hebben een overschot aan geneeskunde-studentenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Ja weet ik veel, ik zit heul een andere kant op en ken niemand die dat doet.
Goed planquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij z'n bek moet houden tijdens de seks.
Oh, dat was hetquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
SMS MOEDER + JE POSTCODE NAAR 2120
DEZE MOEDERS WACHTEN THUIS OP JOU
En bedankt hé?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
We moeten nog eerst naar Noor.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Behalve de looks blijkt!
Niemand wil trouwens bij mij housewarmen.
Die met Kelly die het weerbericht doet is ook fantastischquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik vond die van webcamseks.nl leuker. Maar ik ben hem wkijt.
Heb je al een kaal plekje op je achterhoofd?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik moet stoppen met computeren van Mark. Doei.![]()
Doe hem de groeten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:35 schreef Heroinjunk het volgende:
Nee neem zelf maar mee, als cadeau.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:36 schreef -SG- het volgende:
[..]
We moeten nog eerst naar Noor.
Dus Noor, deze week lijkt me wel goed. Zorg jij voor bier en eten, want ja wij drinken wel veul he. Geld heb je toch zat.
Voel eens midden op je hoofd, ongeveer 5 cm vanaf je haargrens? Zit daar zo'n kuiltje precies ter grootte van Marks duim? Ja hé?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:35 schreef Heroinjunk het volgende:
De uitzondering op de regel dan maar?quote:
Meenemen en dan zelf opdrinken.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Nee neem zelf maar mee, als cadeau.
GMTA!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Voel eens midden op je hoofd, ongeveer 5 cm vanaf je haargrens? Zit daar zo'n kuiltje precies ter grootte van Marks duim? Ja hé?
BB was je voorquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:37 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Voel eens midden op je hoofd, ongeveer 5 cm vanaf je haargrens? Zit daar zo'n kuiltje precies ter grootte van Marks duim? Ja hé?
Trustequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Da's gemeen. Maar ik ga slapen want mijn ogen doen zeer. Ciaooo
Slaap zacht!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
trusssstteeeequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb al een house verwarming die doet het prima!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:39 schreef Bravebart het volgende:
Housewarmings zijn voor noobs trouwens.
* heeft ook nog geen housewarming gedaan
HAhhAhAhAhAHAHAhahHA!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:40 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb al een house verwarming die doet het prima!
Ah dan kan ik zo vredig gaan schlafenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |