Heb je Clara gekocht?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo lang erover gedaan om een koop af te ronden
Hij is echt een held, of niet dan? Jokertje is goed, maar Matsoe Matsoe is gewoon een held. Stil en dodelijk.quote:
]quote:
Ohjee, even een datum prikken dan maar morgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je zou nog een keer voor me koken, maar die uitnodiging laat ook al maanden op zich wachten
Da's de huiskoe. Kwaliteits melk!quote:
Net als een meet bij jou, die uitnodiging staat al dagen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je zou nog een keer voor me koken, maar die uitnodiging laat ook al maanden op zich wachten
Zal ik, zal ik?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's de huiskoe. Kwaliteits melk!
Ohja. Ehm. Ik doe binnenkort een keer op zeer waarschijnlijk een donderdag mijn verjaardagsfeestje voor Amsterdammers, dan mag je ook komen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net als een meet bij jou, die uitnodiging staat al dagen!
Moeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ik, zal ik?
JAAAAAAAAAAAAAA!
Ik dacht altijd dat dat een teek wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ik, zal ik?
JAAAAAAAAAAAAAA!
Prima! Presentquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ohja. Ehm. Ik doe binnenkort een keer op zeer waarschijnlijk een donderdag mijn verjaardagsfeestje voor Amsterdammers, dan mag je ook komen!
Grote teek dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat een teek was
Jokertje is grappig met z'n hoofd, maar die uitspraken van die gast. Echt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is echt een held, of niet dan? Jokertje is goed, maar Matsoe Matsoe is gewoon een held. Stil en dodelijk.
Ja, dan moet ik eerst werken enzo en weer semi vroeg weg. Maargoed, waarschijnlijk kom ik wel eventjes langs. Immers zou het ook zonde zijn als ik geen thee kan drinken in je "nieuwe" huis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ohja. Ehm. Ik doe binnenkort een keer op zeer waarschijnlijk een donderdag mijn verjaardagsfeestje voor Amsterdammers, dan mag je ook komen!
een vrouw is net als een kerstboom. Eerst versier je hem, dan haal je je troep eruit een steek je hem in de fikquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jokertje is grappig met z'n hoofd, maar die uitspraken van die gast. Echt.![]()
Dat was Jokertje niet, dat was de enige normale.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een vrouw is net als een kerstboom. Eerst versier je hem, dan haal je je troep eruit een steek je hem in de fik
Ofzoiets.
Eerst versieren, dan aftuigen en dan op straat flikkerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een vrouw is net als een kerstboom. Eerst versier je hem, dan haal je je troep eruit een steek je hem in de fik
Ofzoiets.
Spannend verhaal welquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik keek net heel snel en toen riep ik hardop WOW maar toen kwam hij goed in beeld en keek ik goed en wastie fucking lelijk. Wel met een leuk shirt maar omg
Hahaha ja echt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ofzoiets.
Ja maar weetjequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jokertje is grappig met z'n hoofd, maar die uitspraken van die gast. Echt.![]()
Ja, dat is Matsoe Matsoe.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat was Jokertje niet, dat was de enige normale.
Ik heb een jongen in mijn practicumgroepje en die is echt fokking lekker, van alle kanten. Maar hij is echt DOM! Zo jammerquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:Ik keek net heel snel en toen riep ik hardop WOW maar toen kwam hij goed in beeld en keek ik goed en wastie fucking lelijk. Wel met een leuk shirt maar omg
Ojaquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Eerst versieren, dan aftuigen en dan op straat flikkeren
Wtfquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat een teek was
Hoe kun je dom zijn als je geneeskunde doet?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een jongen in mijn practicumgroepje en die is echt fokking lekker, van alle kanten. Maar hij is echt DOM! Zo jammer
Nee, twitter is net als pubquote:
quote:
quote:
Slim kwa intelligentie, maar zeldzaam dom in alle andere dingenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoe kun je dom zijn als je geneeskunde doet?Daar zijn toch lotingen voor bedacht?
Ohja, dat kan natuurlijk ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Slim kwa intelligentie, maar zeldzaam dom in alle andere dingen
Wel een mooi lichaamquote:
Geneeskunde is niet echt een studie voor de helderste lichtjes hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Hoe kun je dom zijn als je geneeskunde doet?Daar zijn toch lotingen voor bedacht?
Ga er maar niet vanuit dat iemand opeens slim is als hij of zij een WO opleiding doet. Misschien kan die persoon goed studeren maar daar blijft het soms ook wel bijquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:28 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Geneeskunde is niet echt een studie voor de helderste lichtjes hoor
Dan liever wat hersens in m'n kopquote:
Ik dacht dat die gast op Matsoe Matsoe sloeg.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat was Jokertje niet, dat was de enige normale.
Gewoon zeggen dat hij z'n bek moet houden tijdens de seks.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:26 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik heb een jongen in mijn practicumgroepje en die is echt fokking lekker, van alle kanten. Maar hij is echt DOM! Zo jammer
Ik doet mee jatoch!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja eechttttttttIk wil hem neerschieten
Neuh, dat ga ik ook niet, maar bij geneeskunde had ik zo'n idee toch wel dat je daar wel redelijke slimheid voor moest bevatten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:28 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ga er maar niet vanuit dat iemand opeens slim is als hij of zij een WO opleiding doet. Misschien kan die persoon goed studeren maar daar blijft het soms ook wel bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |