En dat is op de kindertelevisiequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:04 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Alcoholisme, levercirrose, icterus.
Geen idee. Net voor de middelste reclame als de HIV's/FB link in beeld is.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Link met min/sec? Kijken of ik het herken
Vrouwen keinat van just bieber, dus je ziet wel goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:05 schreef xyzyx het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ga daar niet eens de moeite voor nemen om mezelf op te geven omdat ik waarschijnlijk meer rode lichten te zien krijg als tijdens een gemiddeld ritje door zwolle
Verdomme.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:04 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik weet welke je bedoeltEcht vlaaaaak voor de reclame
Maar geen idee welke plaat het is
Ik kreeg laatst een mailtje of ik voor 100 euro in Take Me Out wilde, maar dan moest ik wel in simpele lingerie mijn billen laten 'bevoelen'quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, ze drukken al weg als ze m'n schoenzolen zien ;o
Dan mag je nog niet wegdrukken..quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:06 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, ze drukken al weg als ze m'n schoenzolen zien ;o
Je draait hem vet vaak?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verdomme.Ik draai hem vet vaak maar ik weet het eeeecht niet.
Maar thanks anyway, ik ga wel even naar het MUZ ik zoek een liedje topic.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje of ik voor 100 euro in Take Me Out wilde, maar dan moest ik wel in simpele lingerie mijn billen laten 'bevoelen'
100 euro nog wel, wat gulquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst een mailtje of ik voor 100 euro in Take Me Out wilde, maar dan moest ik wel in simpele lingerie mijn billen laten 'bevoelen'
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Alleen 14 jarige meisjes, dus dan zit ik bij de verkeerde doelgroep.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Vrouwen keinat van just bieber, dus je ziet wel goed
Bij Bart's schoenmaat gelden aparte regels.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Dan mag je nog niet wegdrukken..
Ik herinner me nog dat meisje waarvan de knop het niet deed en die zat toen als laatste keihard op die knop te bashen en helemaal hopeloos in het rond te kijken waarom hij het niet deed
Voor jou doen, precies goedquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Alleen 14 jarige meisjes, dus dan zit ik bij de verkeerde doelgroep.
Misschien tijd voor een programma: Kom je met mij spelen?
Linkje? Shazam doet het bij bijna alle liedjes welquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Verdomme.Ik draai hem vet vaak maar ik weet het eeeecht niet.
Maar thanks anyway, ik ga wel even naar het MUZ ik zoek een liedje topic.
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a3.xmlquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Linkje? Shazam doet het bij bijna alle liedjes wel
Ze zeggen dat mensen met grote voeten ook een grote lul hebben.. Of heeft hij maatje 35?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij Bart's schoenmaat gelden aparte regels.
quote:Voor het programma Take me out zijn wij op zoek naar billen.
Je staat in basic lingerie en wordt van achteren gefilmd. De jongen krijgt een blinddoek om en gaat voorzichtig aan de billen voelen. Dat moet je dus wel oke vinden! verder: er zal niet close up op de billen gefilmd worden, dus niets onsmakelijks!
Heb jij een paar goeie billen, dikke of dunne en wil je wel zo makkelijk 100 euro verdienen stuur dan snel een mailtje naar ***
We hopen van jullie te horen.
Ik heb het tegendeel gezien in de sauna. Man van 2,50 meter en een piemel van 5 cm ofzo.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:10 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Ze zeggen dat mensen met grote voeten ook een grote lul hebben.. Of heeft hij maatje 35?
Wat hield je tegen? Klinkt als een goeie deal!quote:
Dat wordt wat later; "Zeg dokter, heb ik u niet eens gezien in Take Me Out? In lingerie? Terwijl er aan uw billen gevoeld werd?"quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wat hield je tegen? Klinkt als een goeie deal!
Dat je daar naar kijktquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb het tegendeel gezien in de sauna. Man van 2,50 meter en een piemel van 5 cm ofzo.
Je bedoelt het intro liedje?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:10 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)_Oh_Cherso_s1_a3.xml
En dan zeg jij, Maar meneer de patient, wat doet u nu?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat wordt wat later; "Zeg dokter, heb ik u niet eens gezien in Take Me Out? In lingerie? Terwijl er aan uw billen gevoeld werd?"
Dat is waar!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:09 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij Bart's schoenmaat gelden aparte regels.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:10 schreef Heroinjunk het volgende:
Hallo.
Bart, ik zou niet wegdrukken hoor.
Slet!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:12 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik zou het voor 150 euro hebben gedaan.
... dude srsly?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:13 schreef xyzyx het volgende:
[..]
Je bedoelt het intro liedje?
Shazam en soundhound vinden hem allebei niet.. Denk dat het een liedje gemaakt is speciaal voor de serie..![]()
Wel aanstekelijk liedje ja
Ok, dat danquote:
Jep.. staat dat er geen close matches zijn.. Soundhoud komt normaal nog wel met liedjes die er op lijken..quote:
Ik moet zeggen dat ik in de sauna niet echt naar tieten etc loop te kijken. Soms moet je nou eenmaal wel, maar meestal heb ik er de behoefte niet voorquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:13 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Dat wordt wat later; "Zeg dokter, heb ik u niet eens gezien in Take Me Out? In lingerie? Terwijl er aan uw billen gevoeld werd?"
Ik 9 uur, afschaffen zulke tijden.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Merel1808 het volgende:
Is het al zo laat!
Ik ga snel tukken, morgen al om 1 uur op school de uni zijn!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:17 schreef Merel1808 het volgende:
Is het al zo laat!
Ik ga snel tukken, morgen al om 1 uur op school de uni zijn!
We willen jou er gewoon niet bij hebben!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeg, waarom komt kano in jouw huis, en nodig je mij niet uit?
Ik moest keiharde deals sluiten met kano.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:18 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Zeg, waarom komt kano in jouw huis, en nodig je mij niet uit?
Eerder dat je dat kan zienquote:
Ik heb zelden zo lang erover gedaan om een koop af te rondenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik moest keiharde deals sluiten met kano.
Maar je mag wel eens m'n huisje komen inspecteren hoor
Je zou nog een keer voor me koken, maar die uitnodiging laat ook al maanden op zich wachtenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:18 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik moest keiharde deals sluiten met kano.
Maar je mag wel eens m'n huisje komen inspecteren hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |