Heb je Clara gekocht?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb zelden zo lang erover gedaan om een koop af te ronden
Hij is echt een held, of niet dan? Jokertje is goed, maar Matsoe Matsoe is gewoon een held. Stil en dodelijk.quote:
]quote:
Ohjee, even een datum prikken dan maar morgenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je zou nog een keer voor me koken, maar die uitnodiging laat ook al maanden op zich wachten
Da's de huiskoe. Kwaliteits melk!quote:
Net als een meet bij jou, die uitnodiging staat al dagen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:19 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Je zou nog een keer voor me koken, maar die uitnodiging laat ook al maanden op zich wachten
Zal ik, zal ik?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:21 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Da's de huiskoe. Kwaliteits melk!
Ohja. Ehm. Ik doe binnenkort een keer op zeer waarschijnlijk een donderdag mijn verjaardagsfeestje voor Amsterdammers, dan mag je ook komen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Net als een meet bij jou, die uitnodiging staat al dagen!
Moeeeeeeeeeeeeeequote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ik, zal ik?
JAAAAAAAAAAAAAA!
Ik dacht altijd dat dat een teek wasquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zal ik, zal ik?
JAAAAAAAAAAAAAA!
Prima! Presentquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ohja. Ehm. Ik doe binnenkort een keer op zeer waarschijnlijk een donderdag mijn verjaardagsfeestje voor Amsterdammers, dan mag je ook komen!
Grote teek dan.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:23 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ik dacht altijd dat dat een teek was
Jokertje is grappig met z'n hoofd, maar die uitspraken van die gast. Echt.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hij is echt een held, of niet dan? Jokertje is goed, maar Matsoe Matsoe is gewoon een held. Stil en dodelijk.
Ja, dan moet ik eerst werken enzo en weer semi vroeg weg. Maargoed, waarschijnlijk kom ik wel eventjes langs. Immers zou het ook zonde zijn als ik geen thee kan drinken in je "nieuwe" huis.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:22 schreef Merel1808 het volgende:
[..]
Ohja. Ehm. Ik doe binnenkort een keer op zeer waarschijnlijk een donderdag mijn verjaardagsfeestje voor Amsterdammers, dan mag je ook komen!
een vrouw is net als een kerstboom. Eerst versier je hem, dan haal je je troep eruit een steek je hem in de fikquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Jokertje is grappig met z'n hoofd, maar die uitspraken van die gast. Echt.![]()
Dat was Jokertje niet, dat was de enige normale.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een vrouw is net als een kerstboom. Eerst versier je hem, dan haal je je troep eruit een steek je hem in de fik
Ofzoiets.
Eerst versieren, dan aftuigen en dan op straat flikkerenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:25 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
een vrouw is net als een kerstboom. Eerst versier je hem, dan haal je je troep eruit een steek je hem in de fik
Ofzoiets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |