Ja, bepaalde soort intelligentie. De rest blijft dan achterwegenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:30 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Neuh, dat ga ik ook niet, maar bij geneeskunde had ik zo'n idee toch wel dat je daar wel redelijke slimheid voor moest bevatten.
Welkomquote:
Idd, zit een verschil tussen intelligentie en slimheid. Of snuggerheidquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, bepaalde soort intelligentie. De rest blijft dan achterwegen
-nquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Behalve de looks blijkt!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ninjawhat?quote:
Und where is da?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:32 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Behalve de looks blijkt!
Niemand wil trouwens bij mij housewarmen.
Wie?quote:
Ik had het geluid net op tijd uitgezet!quote:
SMS JE MOEDER + POSTCODE naar 2120!quote:
Ik had het er vandaag nog met een meisje over, bijna alle studentenverenigingen van Amsterdam hebben een overschot aan geneeskunde-studentenquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:29 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]Ja weet ik veel, ik zit heul een andere kant op en ken niemand die dat doet.
Goed planquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:29 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat hij z'n bek moet houden tijdens de seks.
Oh, dat was hetquote:Op vrijdag 17 september 2010 00:34 schreef Mexicaantje. het volgende:
SMS MOEDER + JE POSTCODE NAAR 2120
DEZE MOEDERS WACHTEN THUIS OP JOU
En bedankt hé?quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:31 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |