Je slaat de spijker op zijn kop!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:16 schreef Impulse2010 het volgende:
..maar het lijkt wel of tegenwoordig die mensen geen kik meer mogen geven of het wordt al verkeerd opgevat
!!!!
Onvrijwillige inwendige stokslagen en zo...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:42 schreef Prachtig. het volgende:
Voorlopig treft je collega de juiste Marokkanen, maar als ze zo door blijft gaan zal ze ooit een groepje tegen komen die haar mooi een goede les zullen leren.
Groepen jongeren, misschien, maar het gedrag van de ene groep is niet anders als dat van de andere groep. Toch gooit de ene groep het op vooroordelen tegen hun afkomst, en bij de andere groep ligt het gewoon aan de leeftijd. Zelfde gedrag!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 17:10 schreef Xa1pt het volgende:
Het is niet ongewoon dat groepen zich gaan gedragen naar de vooroordelen.
Misschien komt dat wel omdat jij het specifiek over Marokkanen had.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:28 schreef Impulse2010 het volgende:
[..]
De titel was eigenlijk; vooroordelen onder jongeren. maar iemand wist het beter en heeft het veranderd zie ik.
eerst even lezen, voor je iets zegt....quote:Op zondag 19 september 2010 12:15 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien komt dat wel omdat jij het specifiek over Marokkanen had.
Je collega had het over slecht gedrag van jongeren en dat het specifiek voor deze jongeren een goede integratie in de weg staat.
Overigens, let ik in het bijzijn van allerlei groepen hangjongeren goed op mijn spullen. Je collega misschien ook wel, maar zie jij dat alleen als ze dat bij groepen Marokkaanse jongeren doet.
Dat is geen artikel ,maar een grotendeels sarcastische column. Er zijn wel betere manieren om te bepalen dat er veel Joden actief zijn in Hollywood. Bovendien doet het er weinig toe of de schrijver Joods is.quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:29 schreef FIFA2010 het volgende:
. Als een Joodse schrijver een artikel publiceert met de inhoud "Jews run Hollywood" en met feiten komt, wie ben jij dan om het zo makkelijk weg te wuiven met één woord "onzin"
:'
quote:Op zondag 19 september 2010 14:20 schreef _SILENCE_ het volgende:
Ontwetendheid of ignorantie veroorzaakt vooroordeel, vooroordeel veroorzaakt haat, haat veroorzaakt allerlei narigheiden.
Je vergeet dat er geen enkel vooroordeel was jegens deze mensen toen zij hier voor het eerst kwamen.quote:Op zondag 19 september 2010 14:20 schreef _SILENCE_ het volgende:
Ontwetendheid of ignorantie veroorzaakt vooroordeel, vooroordeel veroorzaakt haat, haat veroorzaakt allerlei narigheiden. Het geldt voor alle partijen vice versa![]()
![]()
Dan is zij wel een achterlijke trut. Uit de anekdote over de kebabzaak blijkt echter niet dat ze bevooroordeeld is.quote:Op zondag 19 september 2010 13:14 schreef Impulse2010 het volgende:
Kijk, deze meid doet het overdreven. Op een manier van; zie je hoe ik mijn hand op mijn tas leg? Ik hou je in de gaten hoor... jullie zijn niet te vertrouwen... Let wel: Ik heb het nu alleen over DEZE meid he. Dit doet ze niet alleen bij marrokkanen maar ook bij negers en alles wat geen kaas op zijn voorhoofd heeft staan.
Weer een knuppel die oorzaak en gevolg verwardquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:52 schreef 1453 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over bepaalde sociologische problemen die er zijn. Ze financieren en steunen bv geert wilders, die vervolgens marokkanen in verband brengt met terroristen. In samenwerking met de media lanceren ze hun volgende stereotype: maroc straatterroristen. Die vervolgens gebruikt worden door figuren als jij, snap je de manipulatie. Je vergelijkt een stel hangjeugd niet met terroristen. Vervolgens zeg je dat het de islam is waardoor ze zich misdragen en de evil cirkel is rond. Dit gebeurt continu sinds 9/11 om figuurtjes als jij te hersenspoelen en te laten haten.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |