Neh, die woont met mij in Smurfendorpquote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Die woont daar toch al
*Huh huh huh*
Is net als fietsenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef Bamba het volgende:
Moest weer even denken hoe ik ook alweer een nieuw topic moest openen
Echt?quote:
In de zin van, "dat verleer je nooit"quote:Op donderdag 16 september 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Ik open een topic altijd met mn vingers, en fiets met mn voeten
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik had jullie toch hoger ingeschat
quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Ik open een topic altijd met mn vingers, en fiets met mn voeten
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar m'n tenen zijn te groot voor m'n toetsenbord
Ja, dat wij nou veel groter dan jij zijn betekent niet dat we op hoger niveau denken heurquote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik had jullie toch hoger ingeschat
Lekker! Vooral met de feestdagen vind ik het ook altijd lekker om vrij te zijn!!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik had op mijn werk verlof aangevraagd voor de tweede week december en de maandag na kerst (dat in het weekend valt) en ik heb het gekregen
Lekker een weekje op vakantieeee!
Ja, ik baal er zo van dat kerst op zaterdag en zondag valtquote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lekker! Vooral met de feestdagen vind ik het ook altijd lekker om vrij te zijn!!
Greys!
Lekker! Al een idee waar jullie naartoe gaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik had op mijn werk verlof aangevraagd voor de tweede week december en de maandag na kerst (dat in het weekend valt) en ik heb het gekregen
Dat is wel een bummer idd! Dat zouden ze hetzelfde moeten regelen als in België. Daar krijgen ze op een maandag vrij als er een feestdag in het weekend valt.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik baal er zo van dat kerst op zaterdag en zondag valt
Het gaat waarschijnlijk Egypte wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker! Al een idee waar jullie naartoe gaan?
Ik heb de week tussen kerst en oud en nieuw vrij, lekker cocoonen bij de kerstboom.![]()
En als ik de overuren ga maken die ik nu aan zie komen dan kan ik de week ervoor ook nog wel vrij pakken.
Oooooh, echt waar? Dat zou wel echt beter zijn, ja!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is wel een bummer idd! Dat zouden ze hetzelfde moeten regelen als in België. Daar krijgen ze op een maandag vrij als er een feestdag in het weekend valt.
Lekker wat zonne-energie opdoen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk Egypte worden
Heb je oh oh chersooo niet gekeken?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was zou ik je een antwoord geven!
Idd en net zoveel feestdagen als in België zou ook leuk zijn. Daar zijn ze ook om iedere scheet vrijquote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooh, echt waar? Dat zou wel echt beter zijn, ja!
OMGquote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dan was Cat heul vaak vrijquote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en net zoveel feestdagen als in België zou ook leuk zijn. Daar zijn ze ook om iedere scheet vrij
Prutser.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMGGedverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Wijdopenstaandekletsnatteochtendkutquote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en net zoveel feestdagen als in België zou ook leuk zijn. Daar zijn ze ook om iedere scheet vrij
Je bent zelluf een prutserquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Bamba![]()
Ik ben lekker de week na kerst vrij
quote:
quote:
Sowieso kan niemand hier daar nu last van hebbenquote:
Allemachtig Q, je weet me echt nog steeds te verbazenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wijdopenstaandekletsnatteochtendkut
Prutsersmurfquote:
Idd, 1 mei. Is Robin z'n verjaardagquote:Op donderdag 16 september 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Op de dag van de arbeid zijn ze vrij
Hoezoquote:Op donderdag 16 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemachtig Q, je weet me echt nog steeds te verbazen![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMGHad ik dat moeten weten ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan ben ik bij deze blij dat ik te oud ben om dat soort dingen bij te houden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
WOKNAK!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Sowieso kan niemand hier daar nu last van hebben
quote:
Je hebt echt Oh Oh Cherso niet gezien hè, kersboompie.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik dat moeten weten ja?
Nou, dan ben ik bij deze blij dat ik te oud ben om dat soort dingen bij te houden
Oh, ik wel. Volgende keer toch beter opletten, aangezien we overhoord wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt echt Oh Oh Cherso niet gezien hè, kersboompie.
Nee, ik had wat andere dingen te doenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Van dat soort beschrijvingen zou je toch acuut sex voor eeuwig afschrijven?quote:
Ja, na het versieren aftuigen en in de fik steken?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:25 schreef APK het volgende:
[..]
Je zat zeker te multi tasken?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:27 schreef Goodbye het volgende:
Oh, ik wel. Volgende keer toch beter opletten, aangezien we overhoord worden
Betekent het dát?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, na het versieren aftuigen en in de fik steken?
Ssssssst!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou, niet zozeer overhoren, wij gingen gezamenlijk over ons nek bij het woord woknokquote:Op donderdag 16 september 2010 22:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, ik wel. Volgende keer toch beter opletten, aangezien we overhoord worden
Natuurlijk, ik ben een vrouw jeweetquote:
quote:
quote:
Doe een gokquote:
Dat doen ze in Floradorpquote:Op donderdag 16 september 2010 22:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Tombo, heb jij al PM?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik had wat andere dingen te doen
Maar ik ga zo met een half oog de Thailand Trouble kijken
En een borrel nemen, ik ben er aan toe.
Hij noemt mij ook al prutser, snap jij het?quote:
Noes! Niet tante Ing dumpen!quote:
Ik denk dat Greys best een PINO isquote:Op donderdag 16 september 2010 22:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, ik had wat andere dingen te doen
Maar ik ga zo met een half oog de Thailand Trouble kijken
En een borrel nemen, ik ben er aan toe.
[..]
Van dat soort beschrijvingen zou je toch acuut sex voor eeuwig afschrijven?
Gatverdamme
Nou vertel.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik denk dat Greys best een PINO is
Dan is nu dus ook proefondervindelijk bewezen dat vrouwen de helft missen als ze aan het multitasken zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:29 schreef Goodbye het volgende:
Natuurlijk, ik ben een vrouw jeweet
Vind jij Greys een PINO?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is nu dus ook proefondervindelijk bewezen dat vrouwen de helft missen als ze aan het multitasken zijn.
neequote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou vertel.
De P staat voor... preuts? Ben ik warm?
Als ik het maar snap.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef Goodbye het volgende:
Hij noemt mij ook al prutser, snap jij het?
De relevante zaken mis ik niet. Wat ongeveer betekent dat je Oh Oh Cherso niet hoeft te volgenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:31 schreef APK het volgende:
[..]
Dan is nu dus ook proefondervindelijk bewezen dat vrouwen de helft missen als ze aan het multitasken zijn.
Maar ik wil heul niet in de badkamer logeren.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noes! Niet tante Ing dumpen!![]()
Cahat, ze heeft een nieuwe badkamert waar wij mogen logeren![]()
Rustig aan johquote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op
Dat komt ook nog ja straks. Denk ik.
Of anders morgen
PM?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh hou op
Dat komt ook nog ja straks. Denk ik.
Of anders morgen
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik werd ineens heel erg heet, dus ik denk....laat ik eens hier loeren om te zien of ik hier een reden voor dit feit aantref en wat ziet mijn oog? Ik word gewokt. Dus nu brandt een ander mijn kont en mag ik op de blaren zitten
Ja, ik zou niet durven eerder een datum te noemen aan mijn date.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Rustig aan joh
Sowieso kunnen we pas plannen als het boek binnen is, dus pas als je dat op de post hebt gedaan hoef je te rennen ensow
Ja, ik moest diverse acties afronden vandaag/vanavond waaronder ook de Dating game.quote:
Tweede baan, dat PR gedoequote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik moest diverse acties afronden vandaag/vanavond waaronder ook de Dating game.
Oh, Cat en Tombo, niet miepen, jullie hebben wél PM gehad daarover vandaag
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef nokwanda het volgende:
Ik werd ineens heel erg heet, dus ik denk....laat ik eens hier loeren om te zien of ik hier een reden voor dit feit aantref en wat ziet mijn oog? Ik word gewokt. Dus nu brandt een ander mijn kont en mag ik op de blaren zitten
Ja en? Daarin stond de belofte dat er vanavond nóg een PM zou volgen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, ik moest diverse acties afronden vandaag/vanavond waaronder ook de Dating game.
Heuj, ik miep heul niet, ik stel je gerust!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:34 schreef Greys het volgende:
[..]
ook nietquote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Is het iets akeligs?
Dan ben ik het niet
Nokmanda zal mijn kontje straks zalvend als de paus toespreken. Dan doe ik net alsof ik een kleine jongen benquote:
Die komt ook.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja en? Daarin stond de belofte dat er vanavond nóg een PM zou volgen.
Ik kijk naar links: en zie Yoko haar bevallige bipsje poetsen. Zou je soms niet willen dat je een kat was Nokje?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nokmanda zal mijn kontje straks zalvend als de paus toespreken. Dan doe ik net alsof ik een kleine jongen ben
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nokmanda zal mijn kontje straks zalvend als de paus toespreken. Dan doe ik net alsof ik een kleine jongen ben
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Noes! Niet tante Ing dumpen!![]()
Cahat, ze heeft een nieuwe badkamert waar wij mogen logeren![]()
Er waren ook uitspraken gedaan over de inhoud. Ik neem geen genoegen met minder.quote:
Dan heeft hij helemaal gelijk, ik ben ook geen *object*quote:Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
ook niet
Maar ik geloof dat APK je geen Potentieel Interessant Neuk Object vindt
WTF joh.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Je hebt er zin an he, Nok?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ooh saai wijf ben je ookquote:Op donderdag 16 september 2010 22:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan heeft hij helemaal gelijk, ik ben ook geen *object*
Slaap lekker voor straks!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik ga nog even lezen en daarna slapen. Morgen laatste dagje werken, dan heeeeeeeeeerlijk weekend![]()
Doeeei
Meet Nokwandaquote:
Als die hond van je het touwtje weer heeft uitgescheten denk ik?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:41 schreef Qwea het volgende:
Greys, wanneer hebben we nou die voorbinddildo meeting?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Rollenspel met de naam "Het Vaticaan"quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als die hond van je het touwtje weer heeft uitgescheten denk ik?Wel ff afspoelen dan, als ie zo opdroogd heb je kans op inwendige wondjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Als die hond van je het touwtje weer heeft uitgescheten denk ik?Als ie dat heeft gedaan.... wil je dan dat ik er een foto van maak?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ie dat heeft gedaan.... wil je dan dat ik er een foto van maak?
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kijk naar links: en zie Yoko haar bevallige bipsje poetsen. Zou je soms niet willen dat je een kat was Nokje?
Stil? Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:42 schreef Bamba het volgende:
[..]
Stille wateren hebben diepe gronden, of niet dan?
Eeeeeeeeh....quote:
Ja want die harde stukken snijden nogal zo! Wel lekker als je een puskut wil... lekkere die poepdelen in je wondenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel ff afspoelen dan, als ie zo opdroogd heb je kans op inwendige wondjes
Moedig haar nou niet aan.quote:
Zou het ook maar IETS uithalen als ik 'nee dank je' zei, Q?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Als ie dat heeft gedaan.... wil je dan dat ik er een foto van maak?
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Stil? Valt wel mee toch?
Of vond je me in het eggie stil?
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze hadden ons moeten dumpen in die villa in Cherso...met Nok en Q op 1 kamert
Tuurlijk schatje!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zou het ook maar IETS uithalen als ik 'nee dank je' zei, Q?
Ze doet het toch welquote:
Ah gelukkigquote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Aangezien je je seksleven niet openbaar op het forum gooit, ben je daar wel stil in
![]()
Voor de rest was je niet stil nee
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
Aangezien je je seksleven niet openbaar op het forum gooit, ben je daar wel stil in
![]()
Nou, laatst vroeg ze zich ancders nog af of ze me in haar broekje moest laten glurenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef Bamba het volgende:
[..]
![]()
Mijn zadel kan squirten.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja want die harde stukken snijden nogal zo! Wel lekker als je een puskut wil... lekkere die poepdelen in je wonden
Serieus, dan kunnen die Prinsesjes en Weetikveelwietjes wel inpakkenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef Ingetje79 het volgende:
Ze hadden ons moeten dumpen in die villa in Cherso...met Nok en Q op 1 kamert
*proest*quote:Op donderdag 16 september 2010 22:46 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ze doet het toch wel![]()
* denkt nog aan die desbetreffende PM
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Ah gelukkig
Ik heb voornamelijk 'nee hoor, valt mee!' gezegd die dag geloof ik, aangezien er 23 keer aan me gevraagd is of ik het niet koud had
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And so the lion fell in love with the lamb
En Jokahtjuuuhquote:Op donderdag 16 september 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, dan kunnen die Prinsesjes en Weetikveelwietjes wel inpakken![]()
Maar jij wilde liever voelen toch?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, laatst vroeg ze zich ancders nog af of ze me in haar broekje moest laten gluren
Gebeurd dat nou vaak? En geef je dan de voorkeur eraan dat je er op zit op het moment van?quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:46 schreef nokwanda het volgende:
[..]het mijne is ook wel wat saaier dan mijn posthistory doet vermoeden
![]()
Dat zijn sowiezo grietjes van niks. En dom! Kromme tenen tv is datquote:Op donderdag 16 september 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Serieus, dan kunnen die Prinsesjes en Weetikveelwietjes wel inpakken![]()
Kijken hoefde niet perse, voelen nam ik ook genoegen meequote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar jij wilde liever voelen toch?
Die Elize valt nog wel mee en Barrrrbie vind ik echtquote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zijn sowiezo grietjes van niks. En dom! Kromme tenen tv is dat
Ik lul er alleen graag over. hihi, ik zei lulquote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
. In mijn posthistory is helemaal geen seks te bekennen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik lul er alleen graag over. hihi, ik zei lul
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik lul er alleen graag over. hihi, ik zei lul
Dagelijks momenteel en nee, ik hou liever een beetje afstand.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Gebeurd dat nou vaak? En geef je dan de voorkeur eraan dat je er op zit op het moment van?
Mijn kloon is ergerquote:Op donderdag 16 september 2010 22:48 schreef Bamba het volgende:
[..]
. In mijn posthistory is helemaal geen seks te bekennen
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:47 schreef Bamba het volgende:
[..]
idd!
Nee écht nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die versta ik écht nietquote:
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Saai ben je hoorquote:Op donderdag 16 september 2010 22:50 schreef APK het volgende:
[..]
Dagelijks momenteel en nee, ik hou liever een beetje afstand.
Heb jij een kloon nodig dan om gore praat te verspreiden op het forum?quote:
Ik ook niet...en meneer I. ook nietquote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee écht niet
[..]
Die versta ik écht niet
Nee hoor poepje. Gewoon een beetje saai.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb geen kloon en kom buiten F&F eiks nergens.
Ben ik nou een n00b?
Ho ho.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik nou een n00b?
Je hebt ook in ESF gepost tochquote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef Ingetje79 het volgende:
Ben ik nou een n00b?
Nee, eigenlijk nietquote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef Bamba het volgende:
[..]
Heb jij een kloon nodig dan om gore praat te verspreiden op het forum?
Ze bleef niet slapen toch?quote:
Ik heb MM gisteren helemaal onder gesquirt. Ik miste alleen de de handdoek voor het waterboarden.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb jij het nou al eens geleerd inmiddels?
Ik dacht dat DML (ook) op vakantie was?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
Hoest eiks met DML en dml?
Ik zie haar nooit meer hier....en Elies ook niet
Elies moet wel mee naar DTHquote:Op donderdag 16 september 2010 22:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik dacht dat DML (ook) op vakantie was?
En Elies heeft wel nog gereageerd op de verjaarskaartjes-pm
Had je 'em wel gewaarschuwd?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb MM gisteren helemaal onder gesquirt. Ik miste alleen de de handdoek voor het waterboarden.
Waarschuw jij ook iemand dat je hem gaat martelen?quote:
Ja! hebben we al een datum!quote:
Scherp +1quote:Op donderdag 16 september 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt ook beter wakker zijn op zich, bij het komen
Dat maakt het genot groter.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:56 schreef Qwea het volgende:
Waarschuw jij ook iemand dat je hem gaat martelen?
Komen in je slaap is ook lekker hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kunt ook beter wakker zijn op zich, bij het komen
Als ik dit allemaal zo'n beetje lees:quote:Op donderdag 16 september 2010 22:56 schreef tombolafan het volgende:
APK, ga je ook mee met de FFSC naar DTH?
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Als ik dit allemaal zo'n beetje lees:![]()
Over het algemeen zijn ze allemaal vrij lief en bedeesd hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Maar in het echt zijn we een stel autisten die elkaar niet aan durven te kijken en zichzelf achter hun mac menu verstoppen. Hevig wachtend totdat de dag weer voorbij is! En als toch iemand het lef heeft om ons aan te spreken, dan vallen we in een diep dal waarin we alleen nog maar kunnen stuiptrekken, kwijlen en schreeuwen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
Wil je pizza's? Of zand?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ze allemaal vrij lief en bedeesd hoor.
Zélfs Nok en Q
Klinkt als werken.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar in het echt zijn we een stel autisten die elkaar niet aan durven te kijken en zichzelf achter hun mac menu verstoppen. Hevig wachtend totdat de dag weer voorbij is! En als toch iemand het lef heeft om ons aan te spreken, dan vallen we in een diep dal waarin we alleen nog maar kunnen stuiptrekken, kwijlen en schreeuwen.
Nu ga je wel mee toch?
Hoeren, bomen, rouwkransen, taarten, schuttingen, loodgieters, noem maar op! Make your choice!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe maar een eh... wat had je ook alweer nog meer in de aanbieding?
quote:
Ik durf geen antwoord te geven, want ik ken je, dan stuur je hetquote:Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeren, bomen, rouwkransen, taarten, schuttingen, loodgieters, noem maar op! Make your choice!
Een loodgieter met een taart!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Ik durf geen antwoord te geven, want ik ken je, dan stuur je het![]()
Ik val zo mee. Mij vindt je in een hoekje met een stapeltje poezen op schoot en traantjes in mijn ogen. Ik ben een watje en een huillie.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Over het algemeen zijn ze allemaal vrij lief en bedeesd hoor.
Zélfs Nok en Q
Zoiets zou ik nooit doen mevrouw Greys!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik durf geen antwoord te geven, want ik ken je, dan stuur je het![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:07 schreef APK het volgende:
Of een loodgieterstaart:
[ afbeelding ]
Ach, grote bek online maar peperkoeken hartjes in het echt.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:57 schreef APK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Er zijn best veel varianten als je op 'Plumber Cake' zoekt.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:08 schreef Greys het volgende:
En hup, daar gaat je trek in slagroom
HéBamba!quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:27 schreef Bamba het volgende:
Wat is Enrique hierzeg! Lekker nummer ook
Ja, maar ja, jij moest het weer weggevenquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:16 schreef Muis006 het volgende:
Laaast Christmas I gave you my heart
Zit daar dan ook glucosamine en chondroitine in?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:50 schreef Qwea het volgende:
Onderzoek: pillen artrose helpen niet
Zou dat inhouden dat het dan ook dus voor honden niet helpt?
Dag pollewopquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar ja, jij moest het weer weggeven.
Ondankbaar iemand.
Mogguh muis
Hoest met Muis? Zegguh, had jij geen pupje? Ik zie geen foto'squote:
Ja die heb ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoest met Muis? Zegguh, had jij geen pupje? Ik zie geen foto's
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja die heb ik
O @#$! ik zou Pagan en Strega nog mailen
Ik upload ze wel even
Ja dat is zijn "quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:50 schreef tombolafan het volgende:
op die een-na-laatste hoeft ie alleen nog een aureooltje
Ja, je kan weer hardlopen?quote:
Neequote:
Belt hij zeker met T-Mobilequote:Op vrijdag 17 september 2010 10:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
NeeMaar hij zit lekker stevig
MM heeft de makelaar gebeld... issie buiten het pand. AAAARGH. Ze zou het doorgeven dat hij MM moest terug bellen
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeren, bomen, rouwkransen, taarten, schuttingen, loodgieters, noem maar op! Make your choice!
God, wat een schatje!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:48 schreef Muis006 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En zo was 'ie eerst:
[ afbeelding ]
Ja! Hij is af en toe ondeugend (het blijft een terriër he) maar dit ras hecht heel erg aan gezelschap, dus hij wil altijd bij je zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:40 schreef Strega het volgende:
[..]
God, wat een schatje!![]()
![]()
![]()
Is hij ook echt zo lief als hij er uit ziet?
Wat een heerlijk hondje, Percy!
Is Mister Maes weg?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Maes het volgende:
Hoi
Al huizennieuws Q?? Ik ben nieuwsgierig, verkouden en onbestorven weduwe
Stoerquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:55 schreef Strega het volgende:
Ik heb gisteravond iets gedaan wat ik nog nooit heb gedaan.
Ik heb een trui gekocht voor een hond, mijn oude Othello van 16 jaar.
Hij heeft het altijd koud, hij had al wel een jas...maar als het goed gaat morgen of dinsdag ook een trui.
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij het heerlijk gaat vinden!
Liefquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:55 schreef Strega het volgende:
Hij heeft het altijd koud, hij had al wel een jas...maar als het goed gaat morgen of dinsdag ook een trui.
[ afbeelding ]
Nee. En ik heb MM een ultimatum gegeven want die is zo laks als de kut van trien. (geen idee wie trien is trouwens.) Als Mike niet is teruggebeld om 16u, belt mike. Heb ik om 16:15 van beide niks gehoord bel ik die gozer zelfquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:31 schreef Maes het volgende:Hoi
Al huizennieuws Q?? Ik ben nieuwsgierig, verkouden en onbestorven weduwe
Ik wilde voor Baloe een jas kopen ivm artrose. Ik kreeg een hele lading van MM over me heenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:55 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Je kunt het proberen. Plantenspuit er op elke keer als hij/zij iets doet wat niet mag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:08 schreef sararaats het volgende:
vraag: kun je een poezel het hangen in gordijnen, vliegenramen, de was, ... afleren?
ik weet niet goed waar ik het moest plaatsen
Coming right up.quote:
jaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:49 schreef Qwea het volgende:
Ik mag het van MM niet openbaar posten omdat de makelaar kan meelezen. Greys, Ml-etje en Maes hebben pm.
De rest moet maar ff aangeven of ze een pm willen of niet
Muizellll!quote:
Die gaat toch elke 10 minuten?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:04 schreef DanseMacabre het volgende:
Toblerone! Ik haat de trein naar Eindhoven.
En er zit geen supermarkt in je dorp?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muizellll!
Ik kom net bij de Xenos vandaan enze
hadden
geen
Toblerone
![]()
![]()
![]()
Whutwhutwhut! Bij welke ben je geweest?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Muizellll!
Ik kom net bij de Xenos vandaan enze
hadden
geen
Toblerone
![]()
![]()
![]()
N00bje, bij Xenos hebben ze van die extra grote Tobleronequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En er zit geen supermarkt in je dorp?
Geen supermarkt die de goedkope Xenos Toblerone heeft.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En er zit geen supermarkt in je dorp?
Die in Roermond, in dat retailcentrum bij de A73.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Whutwhutwhut! Bij welke ben je geweest?
Tomblorona snapt het echt niet he?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
N00bje, bij Xenos hebben ze van die extra grote Toblerone
Ai, shaken dus.quote:
Ik word al misselijk bij het ideequote:Op vrijdag 17 september 2010 16:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Tomblorona snapt het echt niet he?![]()
Die kleine reepjes hadden ze trouwens wel maar daar begin ik niet aan.
Waaaaat? Lust je geen Toblerone?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik word al misselijk bij het idee
Tuurlijk welquote:
Ik eet zo'n reep ook niet in één keer op hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik eet zo'n reep ook niet in één keer op hoor.
VreetbeerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Is Mister Maes weg?
Oh ja! Ik weet het! Naar Spanje!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik eet zo'n reep ook niet in één keer op hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
Die is een spa-beerquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben geen vreetbeer, Loveless is dat
Ja, da's Loveless.quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:42 schreef DeZwabber het volgende:
ik ben geen vreetbeer, Loveless is dat
Tip: erover kotsen is dan niet handig. Iesch extra werk.quote:
quote:
Mijn geheim is écht geheim, heeft niks met fok te maken maar ik kan het niet maken er hier iets over te zeggen. Sorry maar helaas.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:25 schreef Maes het volgende:
Geheimpjes moet je niet verklappen anders is het geen geheimpje meer. Dat neemt niet weg dat ik heel erg nieuwsgierig ben naar jullie geheimen.
Nee Q. als jij het zegt is het geen geheim. En zelfs geen verrassing.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:29 schreef Qwea het volgende:
Ik heb ook iets geheims gedaan. Ik heb mn eigen gekontvingert!
Ooh kut, nu heb ik het verklapt
Geheimen zijn voor homo'squote:Op vrijdag 17 september 2010 17:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee Q. als jij het zegt is het geen geheim. En zelfs geen verrassing.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:36 schreef Ml-etje het volgende:
Q! ben al misselijk van de M&M's als jij nou even je kwek euh vingers stil houdt kan ik ze binnen houden![]()
*klik*quote:
Jupquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
wat voor M&M's had je? Die met pinda's?
Alleen de frietjes zijn een probleempje.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
*klik*
Waarom heb ik het idee dat ik na dit filmpje nooit meer mac wil?
Waar het dus basic op neer komt, is dat je alles bij de mac in principe prima kan eten, maar dat je de patat beter achterwege kan latenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |