Neh, die woont met mij in Smurfendorpquote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef APK het volgende:
[..]
Die woont daar toch al
*Huh huh huh*
Is net als fietsenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:06 schreef Bamba het volgende:
Moest weer even denken hoe ik ook alweer een nieuw topic moest openen
Echt?quote:
In de zin van, "dat verleer je nooit"quote:Op donderdag 16 september 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Ik open een topic altijd met mn vingers, en fiets met mn voeten
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik had jullie toch hoger ingeschat
quote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt?
Ik open een topic altijd met mn vingers, en fiets met mn voeten
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Bamba het volgende:
[..]
Maar m'n tenen zijn te groot voor m'n toetsenbord
Ja, dat wij nou veel groter dan jij zijn betekent niet dat we op hoger niveau denken heurquote:Op donderdag 16 september 2010 22:08 schreef Goodbye het volgende:
Ik had jullie toch hoger ingeschat
Lekker! Vooral met de feestdagen vind ik het ook altijd lekker om vrij te zijn!!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik had op mijn werk verlof aangevraagd voor de tweede week december en de maandag na kerst (dat in het weekend valt) en ik heb het gekregen
Lekker een weekje op vakantieeee!
Ja, ik baal er zo van dat kerst op zaterdag en zondag valtquote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Bamba het volgende:
[..]
Lekker! Vooral met de feestdagen vind ik het ook altijd lekker om vrij te zijn!!
Greys!
Lekker! Al een idee waar jullie naartoe gaan?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
Ik had op mijn werk verlof aangevraagd voor de tweede week december en de maandag na kerst (dat in het weekend valt) en ik heb het gekregen
Dat is wel een bummer idd! Dat zouden ze hetzelfde moeten regelen als in België. Daar krijgen ze op een maandag vrij als er een feestdag in het weekend valt.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, ik baal er zo van dat kerst op zaterdag en zondag valt
Het gaat waarschijnlijk Egypte wordenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Lekker! Al een idee waar jullie naartoe gaan?
Ik heb de week tussen kerst en oud en nieuw vrij, lekker cocoonen bij de kerstboom.![]()
En als ik de overuren ga maken die ik nu aan zie komen dan kan ik de week ervoor ook nog wel vrij pakken.
Oooooh, echt waar? Dat zou wel echt beter zijn, ja!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:17 schreef Bamba het volgende:
[..]
Dat is wel een bummer idd! Dat zouden ze hetzelfde moeten regelen als in België. Daar krijgen ze op een maandag vrij als er een feestdag in het weekend valt.
Lekker wat zonne-energie opdoen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Het gaat waarschijnlijk Egypte worden
Heb je oh oh chersooo niet gekeken?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik wist wat het was zou ik je een antwoord geven!
Idd en net zoveel feestdagen als in België zou ook leuk zijn. Daar zijn ze ook om iedere scheet vrijquote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oooooh, echt waar? Dat zou wel echt beter zijn, ja!
OMGquote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Dan was Cat heul vaak vrijquote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en net zoveel feestdagen als in België zou ook leuk zijn. Daar zijn ze ook om iedere scheet vrij
Prutser.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:13 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMGGedverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Wijdopenstaandekletsnatteochtendkutquote:Op donderdag 16 september 2010 22:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaquote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef Bamba het volgende:
[..]
Idd en net zoveel feestdagen als in België zou ook leuk zijn. Daar zijn ze ook om iedere scheet vrij
Je bent zelluf een prutserquote:
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Bamba![]()
Ik ben lekker de week na kerst vrij
quote:
quote:
Sowieso kan niemand hier daar nu last van hebbenquote:
Allemachtig Q, je weet me echt nog steeds te verbazenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wijdopenstaandekletsnatteochtendkut
Prutsersmurfquote:
Idd, 1 mei. Is Robin z'n verjaardagquote:Op donderdag 16 september 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja
Op de dag van de arbeid zijn ze vrij
Hoezoquote:Op donderdag 16 september 2010 22:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemachtig Q, je weet me echt nog steeds te verbazen![]()
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMGHad ik dat moeten weten ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, dan ben ik bij deze blij dat ik te oud ben om dat soort dingen bij te houden
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
WOKNAK!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:22 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[..]
Sowieso kan niemand hier daar nu last van hebben
quote:
Je hebt echt Oh Oh Cherso niet gezien hè, kersboompie.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Had ik dat moeten weten ja?
Nou, dan ben ik bij deze blij dat ik te oud ben om dat soort dingen bij te houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |