Gaan jullie ook nog even stemmen? Dan kan ik in het weekend een datum prikken etcquote:
Meest briljante programma ooit. En zeer educatief, leer iedere week weer nieuwe woorden en afkortingenquote:
Oh, nou ja. Ik wil binnenkort toch een keer langs mijn oude huis, ff aanbellen en vragen of ze nog post gekregen hebben voor mij. (weet redelijk zeker dat ik alles heb overgezet maar je weet maar nooit of je iets ben vergeten).quote:Op donderdag 16 september 2010 22:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jups Leo Rog heeft zn boeltje verkocht aan twee gasten die de kiosk voortzetten en een cateringbedrijf dr bij doen.
O ja, strakjes oke.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gaan jullie ook nog even stemmen? Dan kan ik in het weekend een datum prikken etc
Wat een baggerweer he ! Ik doe er ook altijd lang over hoor voordat ik ze er weer aanzet, ligt er maar net aan hoezeer ik de knoop nodig heb en of hij in het zicht valtquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:42 schreef Barretje80 het volgende:
ik loop al 3 weken met 2 knopen in de zakken van m'n jas.. die moet ik er nog steeeds aan naaien
wat een weertje weer!!
Zoiets over slaap en humeur wilde ik ook posten. Helaas de andere kant op zeg maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Trouwens , wat een beetje slaap al niet met je humeur kan doen, ik heb als een blok geslapen!
Hoezo "ben bang"? Je wilde het toch graag?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:17 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben bang dat ik binnenkort gewoon op eigen kracht aan de beurt ben LCMaar evengoed bedankt voor het aanbod.
En ik weet niet of welke planeet de zon op dit moment schijnt, maar dat is hier kennelijk erg ver vandaan
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:44 schreef tuintegel het volgende:
Trouwens , wat een beetje slaap al niet met je humeur kan doen, ik heb als een blok geslapen!
Veel plezier vanavond!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
hier schuift de regen voorbij iin het linker raam en zie ik in het rechterraam al weer blauwe stukken hemel!
En een beetje slaap zou wel fijn zijn..
heb vannacht edcht belachelijk gedroomt.. dat ik m'n volleybal shirt was vergeten voor de wedstrijd vanavond en dat ik maar niet weg kwam om em op te halen,dat de tegenstanders allemaal verkleed waren als een soort vogels, om vervolgens toen ik weg was er uuuuren over te doen om terug te komen om bij m'n terug komst te merken dat de wedstrijd voor bij is, dat " we" verloren hebben en dat iedereen weg is..![]()
weird..
en veel niet toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:01 schreef Flappekz het volgende:
Ja, ik ga maar eens in de benen. Wil veel gaan doen vandaag
*geeft R_B een aai over z'n bolletje..*quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmmmm.... tegenslag hier op het werk..kan ik niet mee omgaan
Is het ernstig?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmmmm.... tegenslag hier op het werk..kan ik niet mee omgaan
En je laatste backup is zeker ook niet van gisteren?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:38 schreef Flappekz het volgende:
Godver.... volgens mij is de harde schijf van mn laptop overleden.... mn schoolspullen
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En je laatste backup is zeker ook niet van gisteren?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*geeft R_B een aai over z'n bolletje..*
(krijgt flashback) "komt wel goed hoor"
Nee hoor, tenminste, ... niet echt. Ja voor mij zelf omdat ik een strebertje benquote:
Ik denk 't nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:56 schreef GotC het volgende:
Wat denk je zelf?![]()
EDIT - Flap dus, op GotC dr laptop
Stelletje honden!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef tuintegel het volgende:
Wat een rotlui bestaan er toch bah bah bah , drie gelijke krassen over mijn auto .. Blegh!
Denk dat ze een sleutel hebben gebruikt ipv een briefjequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Atreidez het volgende:
Bah, wat een teringstreekEn geen briefje te vinden natuurlijk..
Geen sleutelquote:
Oeh dat hebben we hier ook. Ik probeer ook altijd niet voor de uitrit van onze poort te parkeren omdat de kids daar altijd een bocht moeten maken met hun fiets cq skateboard of andere dingen. Niet dat het veel uitmaakt om hem bij het schooltje te zetten want dan krijg ik weer balafdrukken op mijn lak en/of deuken. Als ik mij zo eens bedenk woon ik eigenlijk heel kut mbt schade aan mijn autoquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik denk dat het een fiets is geweest ofzo , ze zijn nog lager als mijn handgreep van de deur ... Kinderen hier in de straat fietsen en steppen overal tussendoor ... Wie weet is het nog weg te poetsen , ze zijn niet diep namelijk.
Tja mediamarkt zal ze niet los hebben , de mycom in de stad misschien?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Weet iemand waar ik harde schijven voor laptops kan kopen, liefst hier in de buurt?
Volgens hun site hebben ze maar 1 type, veel te klein, en die is ook in slechts 2 van hun 25 winkels voorradig ....quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tja mediamarkt zal ze niet los hebben , de mycom in de stad misschien?
Op de Mient tegenover Chinees Ruby zit een computerwinkeltje , dat ook repareert enzo , misschien daar? Weet alleen niet hoe deze heet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens hun site hebben ze maar 1 type, veel te klein, en die is ook in slechts 2 van hun 25 winkels voorradig ....
Heb al! MyCom ff gebeld, ze hebben nog 1 500GB sata liggen, meteen maar ff gereserveerd.quote:
Ja maar ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een harde schijf voor zijn laptop, duh!
Zo zei hij het nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:51 schreef tuintegel het volgende:
Je bedoelt welke van de zoveel soorten
Kijk, jij snapt mequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:51 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je bedoelt welke van de zoveel soorten
Oh maar er zijn vrouwen die mij wel in één keer begrijpen hahahahaquote:
Een beetje discussie is nooit weg toch? Het moet niet alleen maar ja en amen zijn vind ikquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Oh maar er zijn vrouwen die mij wel in één keer begrijpen hahahaha
Tuurlijk, discussies zijn leukquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een beetje discussie is nooit weg toch? Het moet niet alleen maar ja en amen zijn vind ik
Té vroegquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
waar zullen we nu eens over discusieren??
het opklimmen van de economie zonder bevoegd kabinet?
oftewel,het gaat beter met het land zonder regels en bemoeienissen van de overheid??
(Of is het nog te vroeg voro deze discussie??)
Heb er hier op me buro nog 1 liggen van 160gb, extra gratis als je wil.. Overigens kan je een software crash hebben, dan hoef je de hd niet te vervangenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:43 schreef Flappekz het volgende:
Heb al! MyCom ff gebeld, ze hebben nog 1 500GB sata liggen, meteen maar ff gereserveerd.
Nu nog ff een manier vinden om te kijken of ik stiekem nog wat van mn kapotte schijf kan halen
politiek is altijd eem mooi onderwerp voor een discussie..quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:00 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Té vroegLaten we eerst maar afwachten wie de nieuwe regering gaat vormen
.
En politiek ligt gevoelig he , dat weet je.... dat in combinatie met deze botte bijl, wellicht dat ik me redelijk afzijdig hou
En dan nu pauze !
Ik snapte het ook wel. Maar dit was te mooi he.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:53 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Kijk, jij snapt me
[..]
Oh maar er zijn vrouwen die mij wel in één keer begrijpen hahahaha
Hd wordt ook niet gezien met install-dvd van win7, en niet in mn bios...en hij tiktquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:01 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Heb er hier op me buro nog 1 liggen van 160gb, extra gratis als je wil.. Overigens kan je een software crash hebben, dan hoef je de hd niet te vervangen
we houden je graag dom R_Bquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik snapte het ook wel. Maar dit was te mooi he.
Geloof niet dat ik hier over zou kunnen discussieren. Dit punt is nou iets waar ik eigenlijk niet over nadenk.quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:59 schreef Barretje80 het volgende:
waar zullen we nu eens over discusieren??
het opklimmen van de economie zonder bevoegd kabinet?
oftewel,het gaat beter met het land zonder regels en bemoeienissen van de overheid??
(Of is het nog te vroeg voro deze discussie??)
Als hij tikt vrees ik voor je dat het met zo'n caseje ook niet meer lukt, maar succesquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:06 schreef Flappekz het volgende:
Hd wordt ook niet gezien met install-dvd van win7, en niet in mn bios...en hij tikt
160 is te klein, maar thx voor het aanbod!
Eens ! en gelukkig zijn vrouwen hier beter in als mannenquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:55 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Een beetje discussie is nooit weg toch? Het moet niet alleen maar ja en amen zijn vind ik
Gezeik ook toen met die korpschef die een vrouw moest zijn, terwijl er een man klaarstond met de juiste CV en papieren ... Ik vind dat dus echt triestquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:12 schreef Barretje80 het volgende:
haha We kunnen het ook wel HIER over hebben..
Ik krijg er nog iedere dag mail overquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:33 schreef tuintegel het volgende:
Ik heb wel wat wijzigingen doorgebracht ... ik was vergeten dat uk zwemles heeft op vrijdag, wel erg stom om te vergeten maar ok ...
hmm ik heb geloof ik ergens gemist welke bowling het moest zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:25 schreef nectarientje het volgende:
Er is nog geen datum, ik wacht nog op een aantal reacties![]()
Uiterlijk zondag ga ik beslissen welke datum we gaan doen. Ik heb niet echt bijster veel reacties gehad op welke bowlingbaan dus ik ga voor gemak en het Zuiderpark.
mijn mening staat er al hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:42 schreef Lovechild het volgende:
Ik ga die discussie even lezen, BarSpui jouw mening vast
![]()
En over bowlingschoenen: ik word er altijd een beetje melig van dat je dan allemaal op dezelfde schoenen loopt. "Kijk, ik heb nieuwe schoenen. Is het wat? Oh, jij hebt ze ook. Gaaf zijn ze he?!"
tijd zat?? ik ben al 30!quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:05 schreef tuintegel het volgende:
In het geval van Barretje ben ik het met haar eens , ze heeft een te interessante baan en studie om zomaar opzij te schuiven straks ... Daarnaast maak je een kind samen dus paps kan ook prima zorg dragen voor het kind.
Je weet al wel zeker dat je kinderen wil Bar? Of denk je daar nu nog niet teveel over na? Je hebt nog tijd zat als ik van je nickname uitga.
Tegenwoordig kan je tot je 70e kinderen krijgen, dus idd tijd zatquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:05 schreef tuintegel het volgende:
In het geval van Barretje ben ik het met haar eens , ze heeft een te interessante baan en studie om zomaar opzij te schuiven straks ... Daarnaast maak je een kind samen dus paps kan ook prima zorg dragen voor het kind.
Je weet al wel zeker dat je kinderen wil Bar? Of denk je daar nu nog niet teveel over na? Je hebt nog tijd zat als ik van je nickname uitga.
hmm daar ben ik gedeeltelijk mee eens..quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:04 schreef MissMSX het volgende:
Vrouwen pakken dingen vaak anders aan dan mannen en wil je geen manwijf zijn dan pas je niet in het straatje van de gevestigde mannelijke orde.
Met je 70e hoef je die irritante puberteit niet mee te maken, met een beetje gelukquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan je tot je 70e kinderen krijgen, dus idd tijd zat
Ligt aan de man he,.... ik zeg nooit ja en amenquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:17 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Eens ! en gelukkig zijn vrouwen hier beter in als mannen
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:34 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik krijg er nog iedere dag mail overDus vandaar, ook voor Ronnie de mededeling dat hij nog tot zondag heeft om te wijzigen
Als ik het met iemand altijd oneens ben is hij het wel........quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:59 schreef Lovechild het volgende:
Ja, je mening heb ik intussen gelezen.
Mijn mening ligt erg gelijk aan die van Maanvis en Weltschmerz. Maar dat verbaast waarschijnlijk niet
Ik zou je volledig steunen in je carriere hoor!quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mijn mening staat er al hoor
Dat mannen ook een beetje mee moeten helpen met het faciliteren van de carriere van de vrouw..
Bij mij enzit dat wel goed.. wat dat betreft zou een relatie met R_B er niet in zitten
ohh.. in DAT geval...quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zou je volledig steunen in je carriere hoor!, sterker nog, ... als het kan zou ik zo huisman worden en voor de kindjes zorgen
:)
Ik denk ook wel dat het erg wisselt per branche, lees: het aantal vrouwen en het type vrouw dat er rondloopt. In de technische hoeken heb je vaak vrouwen die 'one of the guys' zijn, maar juist omdat ze geen man zijn liggen ze wel goed in de groep. In andere branches lopen weer meer 'one of the girls' vrouwen rond en die passen weer niet in een groep met mannen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:11 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm daar ben ik gedeeltelijk mee eens..
offshore krijg ik juist een hoop voor elkaar OMDAT ik een vrouw ben en het op mijn eigen ( vrouwelijke) manier doen...
Als het zou kunnen lijkt het me zelfs super. Huishouden moet ik nu ook doen dus als ik daar dan de hele dag de tijd voor zou hebbenquote:
Volgens mij na je 35e al.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Maar na je veertigste is de kans op een gezond kind toch kleiner? Of heb ik nu weer een klok / klepel verhaal in mijn hoofd?
Ik kan dat gevoel wel plaatsen. Soms heb ik echt zoiets van 'ik wil ook kids' om vervolgens enige tijd later te bedenken; 'ik wil geen kinderen'. Ik denk dat wanneer puntje bij paaltje komt die beslissing bij mijn partner komt te liggen. Wil zij kids, vind ik het best.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Volgens mij na je 35e al.
Sowieso wordt je vruchtbaarheid na je 25e al minder. Niet dat ik daar wat van gemerkt heb![]()
Ik kan me er overigens over verbazen dat je rond je 30e nog niet weet of je kinderen wilt of niet. Niet als aanval of verwijt naar jou, Barretje, hoor. Voor mij was dat zo duidelijk dat ik dacht dat het of "ja" of "nee" was, niet "kweetniet"
Maar je bent voor allevier toch bewust gegaan , ik bedoel het is niet zo van : Oops I did it again? haha .quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Sowieso wordt je vruchtbaarheid na je 25e al minder. Niet dat ik daar wat van gemerkt heb![]()
Nu ga je uit van geen kinderen hebben?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:19 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Als het zou kunnen lijkt het me zelfs super. Huishouden moet ik nu ook doen dus als ik daar dan de hele dag de tijd voor zou hebben... daarna lekker koken en wachten tot mijn VROUW thuiskomt om zo samen van mijn kookkunsten te gaan genieten, super!
Euh...nee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:28 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Maar je bent voor allevier toch bewust gegaan , ik bedoel het is niet zo van : Oops I did it again? haha .
Nu op dit moment...ja, immers ik ben alleen dus van kids kan niet eens sprake zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:30 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Nu ga je uit van geen kinderen hebben?
Maar wel een heel leuk stukje onoplettendheidquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:35 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Euh...nee.
Van nr 3 ben ik zwanger geworden terwijl ik een spiraaltje had. Toen wilden we wel een derde kind, maar we waren er nog niet over uit wanneer. Ik op dat moment, M wilde wachten tot nr 2 op school zat. Ik grap weleens dat ik mezelf zwanger heb gewenst![]()
En nr 4, tja...dat was ongeveer 0,10 sec onoplettendheid
Tsjja.. voor mij is het dusinderdaad " kweetniet"quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:23 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik kan me er overigens over verbazen dat je rond je 30e nog niet weet of je kinderen wilt of niet. Niet als aanval of verwijt naar jou, Barretje, hoor. Voor mij was dat zo duidelijk dat ik dacht dat het of "ja" of "nee" was, niet "kweetniet"
Ja hoor , kom maar opquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsjja.. voor mij is het dusinderdaad " kweetniet"
Soms vind ik ze leuk.. dan weer niet.. mocht het ineens zo zijn ( jaja de wonderen zijn de wereld niet uit en het enige wat ECHT helpt tegen zwanger worden is geen sex hebben) dan komt dat kindje er ook gewoon.. Rond m'n 40ste zal er wel een knoop in komen ofzo..
Ik heb gewoon niet zo'n nest drang.. en weet niet of ik al dat gedoe nou wel wil.. ik vind kleine kinderen gewoon geen reet aanik vind het leuk als ze bijdehand gaan doen en ze een beetje zelfstandig zijn.. als ze een jaartje of 3 zijn ofzo?? ( ik heb echt geen idee wanneer ze leuk worden)
LC je jongste dochter en jongste zoon vind ik leuk.. oudste dochter en zoon dan weer niet (niet persoonlijk, maar de leeftijd) , en dan weer als ze 12 zijn ofzo.. dus.. iemand parttime kinderen ruilen??
Nee van je eigen kind niet, althans ik ben idolaat van mijn dochter dus ik zal er wel gewoon blind voor zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:51 schreef nectarientje het volgende:
Dat van die leeftijdsvoorkeuren herken ik wel maar ik ga er stiekem vanuit dat je dat niet meer zo ziet als het je eigen kinderen zijn. Toch LC en TT?
Ik ben ook idolaat van jouw dochter..... ligt gewoon aan je dochter!quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:55 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nee van je eigen kind niet, althans ik ben idolaat van mijn dochter dus ik zal er wel gewoon blind voor zijn. Eigenlijk is er niet zozeer een leeftijd die mijn voorkeur heeft , ik vind kinderen echt heel leuk .
Lief! daarover gesproken , ik ga haar uit school halen!quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben ook idolaat van jouw dochter..... ligt gewoon aan je dochter!
Aah thanksquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar wel een heel leuk stukje onoplettendheid
Terwijl die van 7 en 9 een stuk zelfredzamer zijn dan die van 4 en 2quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Tsjja.. voor mij is het dusinderdaad " kweetniet"
Soms vind ik ze leuk.. dan weer niet.. mocht het ineens zo zijn ( jaja de wonderen zijn de wereld niet uit en het enige wat ECHT helpt tegen zwanger worden is geen sex hebben) dan komt dat kindje er ook gewoon.. Rond m'n 40ste zal er wel een knoop in komen ofzo..
Ik heb gewoon niet zo'n nest drang.. en weet niet of ik al dat gedoe nou wel wil.. ik vind kleine kinderen gewoon geen reet aanik vind het leuk als ze bijdehand gaan doen en ze een beetje zelfstandig zijn.. als ze een jaartje of 3 zijn ofzo?? ( ik heb echt geen idee wanneer ze leuk worden)
LC je jongste dochter en jongste zoon vind ik leuk.. oudste dochter en zoon dan weer niet (niet persoonlijk, maar de leeftijd) , en dan weer als ze 12 zijn ofzo.. dus.. iemand parttime kinderen ruilen??
Het is in principe niet best wanneer een moeder niet idolaat is van haar eigen kind.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik ben ook idolaat van jouw dochter..... ligt gewoon aan je dochter!
Wat doe je dan 'hier'?? Hup ga installeren!!quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:17 schreef Flappekz het volgende:
Zo, in ieder geval weer online...soort van....
Nu fijn alles opnieuw installeren
Jaja, druk bezig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:34 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Wat doe je dan 'hier'?? Hup ga installeren!!
ennuhhhh... zonnetje komt door!!
Oh.. ik moet nog steeds een nieuwe router kopen....quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:35 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Jaja, druk bezig.
Nu eerst mn wireless eens aan de praat zien te krijgen
Gelukkig is dat ook niet het gevalquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Het is in principe niet best wanneer een moeder niet idolaat is van haar eigen kind.
Internettelefoniequote:Op vrijdag 17 september 2010 15:45 schreef nectarientje het volgende:
ik moet nog steeds een nieuwe vaste telefoon..
GotC, als we er woensdag aan denken en nog energie overhebben: telefoon voor necta!
Ik durf lekker welquote:Op vrijdag 17 september 2010 16:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Nog iets meer dan een kwartier en dan rijd ik alles en iedereen weer omver dus blijf binnen
Zie je hem ook al fietsen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Ik zie je straks wel fietsen![]()
![]()
VROEM VROEM
Weinig kans, * Atreidez is straks met de At Mobiel richting Zmeer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:04 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik zie je straks wel fietsen![]()
![]()
VROEM VROEM
Wat mijn oudste dochter nu nog wel doet maar als ze 12 is vast niet meer, is zingen dat ik de liefste moeder ben die ze ooit heeft gehad, dat ze zou willen dat ik nog bij haar was als ze dood zou gaan en dat ze blij is als ze altijd bij me mag zijn.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Lol ik ken er maar 1 over schoonmoedersquote:Op vrijdag 17 september 2010 21:40 schreef Jill-RMC het volgende:
Ja, denk dat als ze de puberleeftijd bereikt ze wel andere liedjes voor je in petto heeft
naja.. spinnen kunnen niet zwemmenquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:03 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Zo lekker in bed naar arachnophobia kijken! Altijd leuk
Kun je die van mij ook meteen meenemenquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:40 schreef Flappekz het volgende:
Goedemorgen!
Zo mn autootje ff wegbrengen voor een mooie was- en poetsbeurt
quote:Het valt wel op dat het om en om is. Regen, zon, regen, zon, regen, zon.... Morgen weet ik al dat ik weggooiponcho aanmoet en overmorgen hoeft dat niet.
Ik stap wel in de auto en gebruik deze als parapluquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:21 schreef SolidasRock het volgende:
Oke, in jouw geval is het:
[..]
En een schoon huis!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:41 schreef GotC het volgende:
Zo, ik werd net lieflijk wakker gemaakt door m'n vader zeg![]()
'Goeiemorgen! Onze nieuwe meubels komen morgen, dus die stoel van ons die je wilde, die mag je weer hebben! We zijn er over 20 min!'
Huis binnen 20 min helemaal aan kant gemaakt, gedoucht, aangekleed en ze kwamen precies aan![]()
Dus nu weer een extra (belachelijk dure) stoel in huis
Wees blijquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:45 schreef GotC het volgende:
Ja! Alleen had ik effe niet ingerekend dat ik dit binnen 10 min zou kunnen/willen doen
Hij heeft vast wel een keertje tijd voor je. 40 euro voor wassen en poetsen, binnen- en buitenkant (in mijn geval)quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:00 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Kun je die van mij ook meteen meenemen.
Goedemorgen trouwens !
Wegzuipen die koppijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:55 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Mogguh!
Is het mooi weer,....voel ik koppijn opkomen
Morgen.. Hou nog even vol! Morgen komt er een datum uitrollenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:42 schreef melanie_the_miss het volgende:
Ik heb de datumprikker volledig ingevuld!!!
Ik moet wel zeggen, hoe sneller een datum hoe beter want ik ga geen mogelijke datums leeghouden
Ik wil wel heeeeeeeeel graag bowlen
Vanzelf?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:07 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Morgen.. Hou nog even vol! Morgen komt er een datum uitrollen
Er zijn 2 data's met hetzelfde aantal ja-zeggersquote:
Jij gaat nu eerst je bed in. Hup!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:50 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Moet er een aanpassing komen? Roep maar hoor, dan wijzig ik wel
quote:
Stiekem een beetje gaan oefenen hequote:
Als het stiekem was geweest, hadden we het vast niet gepostquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Stiekem een beetje gaan oefenen he![]()
Have fun!
Net of dat nodig isquote:Op zaterdag 18 september 2010 17:57 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Stiekem een beetje gaan oefenen he![]()
Have fun!
Wat ben jij scherp! Stop eens met roken johquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:04 schreef Flappekz het volgende:
Als het stiekem was geweest, hadden we het vast niet gepost
Euhm....tja.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:05 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat ben jij scherp! Stop eens met roken joh
Is echt voor t eerst dat ik dat hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:08 schreef Lovechild het volgende:
Weten jullie dat het morgen autovrije zondag is? Vind het bizar dat dat totaal langs mij heen kan gaan, zoiets.
Dit dus. Autovrije zondag...mijn reet.quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:11 schreef tuintegel het volgende:
Ik wist het ook niet en morgen ontken ik het , moet toch weg namelijk
Die is toch al autovrij?quote:Op zaterdag 18 september 2010 18:23 schreef Lovechild het volgende:
Nou ja, zolang je niet door de binnenstad hoeft is er ook niks aan de hand.
Klein stukje maar , naast het gedeelte wat al autovrij isquote:Op zaterdag 18 september 2010 18:34 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Blijkbaar niet :-)
Nee, ze breiden het morgen uit geloof ik.
Uiteraardquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je hebt gewoon verloren natuurlijk
Precies. Ik krijg het altijd voor elkaar om in de eerste beurt 9 pins om te gooienquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:39 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Je hebt gewoon verloren natuurlijk
Dat kan ik ook goedquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies. Ik krijg het altijd voor elkaar om in de eerste beurt 9 pins om te gooien
En dat is slecht?quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:44 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Precies. Ik krijg het altijd voor elkaar om in de eerste beurt 9 pins om te gooien
Jij bent dan ook de reden dat ik gewoon meega. Topentertainment heb je me beloofdquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:58 schreef tuintegel het volgende:
Ik kan totaal niet bowlen , gooi stuiterballen , gutterballs of zelfs een enkele keer heb ik hem naar achteren losgelaten de bal. Maar ik vind het zo leuk ! Dus ik bak er niks van , maar een lol dat ik ermee heb
.
Ik meen mij iemand te herinneren die dat idee ook hadquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:57 schreef Atreidez het volgende:
GoeieavondWat een mooi dagje was het, echt supergeluk gehad
En pfff, al die mensen die stiekum gaan oefenen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 21:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de reden dat ik gewoon meega. Topentertainment heb je me beloofd
Ok okquote:Op zaterdag 18 september 2010 21:59 schreef tuintegel het volgende:
Ik meen mij iemand te herinneren die dat idee ook had
Nu word er een druk op mij gelegd , daar kan ik niet aan voldoen hoor , dalijk gooi ik ineens ontzettend goed en word ik gewoon nummer 1quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:02 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Precies, ik verwacht ook vuurwerk van tegel
Dat is ook vuurwerkquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:06 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Nu word er een druk op mij gelegd , daar kan ik niet aan voldoen hoor , dalijk gooi ik ineens ontzettend goed en word ik gewoon nummer 1.
Wie zijn er nog meer al gaan oefenen dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:03 schreef Atreidez het volgende:
Ok ok
Pffff, al die mensen die gaan oefenen zonder mij mee te vragen
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:08 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wie zijn er nog meer al gaan oefenen dan?
Wil je ook mee!quote:
Maar dan versla ik jullie allemaalquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:11 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wil je ook mee!![]()
Ik ga morgen een datum prikken en de bowling bellen etc![]()
Jill, laat jij dan morgen ook nog even weten of je meegaat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las eind oktober ofzo en dat weekend ben ik precies vrij![]()
Sorry Atje, volgende keer?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:03 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ok ok
Pffff, al die mensen die gaan oefenen zonder mij mee te vragen
Ik gok dat volgende keer al de meet is, maar kennelijk ben ik niet de enige die bowled als een 12 jarige, dus ik maak me niet zo'n zorgen eigenlijkquote:
Een 12-jarige.....quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:18 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Ik gok dat volgende keer al de meet is, maar kennelijk ben ik niet de enige die bowled als een 12 jarige, dus ik maak me niet zo'n zorgen eigenlijk
Zal ik vragen om een baan met van die hekjes?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:18 schreef Atreidez het volgende:
Ik gok dat volgende keer al de meet is, maar kennelijk ben ik niet de enige die bowled als een 12 jarige, dus ik maak me niet zo'n zorgen eigenlijk
Benen wijd, bal met twee handen vasthouden en rollen maar!quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:22 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Ik weet serieus niet eens of ik nou met rechts of met links gooi.....
Charmant hahahaquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:23 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Benen wijd, bal met twee handen vasthouden en rollen maar!
quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:24 schreef Atreidez het volgende:
Er is altijd wel 1 arm die sterker is als de andere
Dan zou ik daarmee vol voor de bal gaanquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:24 schreef Atreidez het volgende:
Er is altijd wel 1 arm die sterker is als de andere
Aldus Jaap Kooijmanquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik neem mijn eigen ballen wel mee
In een speciaal zakje?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:27 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik neem mijn eigen ballen wel mee
Nee absoluut niet! Dan is wel het leuke ervanaf , ooit zal ik het namelijk kunnenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:20 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Zal ik vragen om een baan met van die hekjes?
Misschien de ballen van AA eens proberenquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:31 schreef tuintegel het volgende:
Nee absoluut niet! Dan is wel het leuke ervanaf , ooit zal ik het namelijk kunnen
Dat zijn denk ik wel ballen in de categorie ' het hoeft niet hard, maar wel zuiver'quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:33 schreef Atreidez het volgende:
Misschien de ballen van AA eens proberen
Goede tipquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:33 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Misschien de ballen van AA eens proberen
Ben je er voorzichtig mee dan? Niet laten vallen enzo?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:36 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Goede tip. A_A mag ik jouw ballen proberen ?
Ik zal ze behandelen alsof ze van mijzelf zijnquote:Op zaterdag 18 september 2010 22:38 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Ben je er voorzichtig mee dan? Niet laten vallen enzo?
Zullen we eerst oefenen?quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:40 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik zal ze behandelen alsof ze van mijzelf zijn
Hoe komt dit nou tot stand??quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn vriendjeslijst
[ afbeelding ]
Vriendjesgraaf van augustus 2010quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:46 schreef Ronnie_bravo het volgende:
[..]
Hoe komt dit nou tot stand??
quote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 23:03 schreef nectarientje het volgende:
[..]Geef nou maar toe, je vindt het best lekker
Het is dat je kerremus zegt, maar dinsdag is prinsjesdag natuurlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 23:09 schreef Nystiq het volgende:
Kom net van de kermis, was niet eens zo druk
Zo, in een rechte lijn een sandwich van Barretje en mijzelf voor Atreidez...De bofkont.quote:Op zaterdag 18 september 2010 22:44 schreef admiraal_anaal het volgende:
Mijn vriendjeslijst
[ afbeelding ]
Ik sta er niet bij.quote:
In dat geval ga jij nooit meer zonder mij naar nectarientje toe.quote:Op zondag 19 september 2010 08:57 schreef MissMSX het volgende:
Het doet mij iets teveel lijken op boebiedoe's wie neukt wie lijstje inclusief plaatje
Mag jij nog wel zonder Miss deze kant op dan?quote:Op zondag 19 september 2010 09:01 schreef AirwiN het volgende:
In dat geval ga jij nooit meer zonder mij naar nectarientje toe.![]()
Natuurlijk, daarin verandert niks. Tijd voor een spruitjesdate?quote:Op zondag 19 september 2010 10:37 schreef nectarientje het volgende:
Mag jij nog wel zonder Miss deze kant op dan?
quote:Op zondag 19 september 2010 10:37 schreef nectarientje het volgende:
En gelukkig voor ons werk jij gewoon lekker overdag![]()
Nog even wachten tot ik de spruitjes weer goed kan klaarmakenquote:Op zondag 19 september 2010 10:41 schreef AirwiN het volgende:
Natuurlijk, daarin verandert niks. Tijd voor een spruitjesdate?
"Spruitjes" als koosnaampje, die is dan weer nieuw.quote:Op zondag 19 september 2010 10:44 schreef nectarientje het volgende:
Nog even wachten tot ik de spruitjes weer goed kan klaarmaken
Ik ga graag voor het onverwachtequote:Op zondag 19 september 2010 10:47 schreef AirwiN het volgende:
"Spruitjes" als koosnaampje, die is dan weer nieuw.
Dat beangstigt mij iedere keer weer.quote:Op zondag 19 september 2010 10:47 schreef nectarientje het volgende:
Ik ga graag voor het onverwachte
En toch blijf je terugkomen..quote:
Wat denk je zelf na mijn megapostquote:Op zondag 19 september 2010 10:56 schreef Lovechild het volgende:
Zeg...kan ik nog wijzigingen doorvoeren op datumprikker?
Ik vroeg het toch vóór je megapost?quote:Op zondag 19 september 2010 10:59 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Wat denk je zelf na mijn megapost![]()
Als zaterdag kan ik alleen vroeg in de ochtend/middag dus helaasquote:Op zondag 19 september 2010 10:59 schreef nectarientje het volgende:
**BOWLING**
Zoals iedereen wel gezien heeft, zijn er twee data erg populair met 70% score. Allereerst wil ik dan ook even zeggen dat ik trots ben dat we zo'n goed resultaat hebben kunnen neerzetten. Dan, de vrijdag heeft niet de voorkeur van een flink aantal mensen dus ik wil voorstellen op de zaterdag te gaan bowlen.
Zaterdag 30 oktober
R_b heeft al aangegeven dat er voor hem eventueel wel een mouw aan te passen is om toch nog even langs te komen.
Melanie, gezien je ingeplande uitbraksessie op zondag denk ik niet dat jij veel te schuiven hebt he?
Jill en a_a: laat mij even weten of jullie er bij kunnen/willen zijn op deze dag.
GotC: je hebt 'liever niet', is daar nog iets aan om te praten?
Summer laat in een later stadium weten of zij mee kan gaan.
Voorstel:
We zijn met ongeveer 12 personen (ik ga er vanuit dat er nog wel mensen gaan afvallen) dus 2 banen voor 2 uur doen? Ik vind zelf een uurtje bowlen altijd een beetje loos (zeker met zoveel mensen) maar als jullie dat genoeg vinden, is dat uiteraard ook prima! Ik mik op 20.00-22.00, gaat het voor iemand te laat zijn als het onverhoopt later wordt?
Mijn eerste belpoging gaat de bowling in het Zuiderpark zijn, mochten die niet kunnen ga ik op zoek naar alternatieven. In het ergste geval zijn alle banen in heel Den Haag volgeboekt en moeten we toch naar de refo's in Gorinchem![]()
Zoiets?
Nou, daar zou ik nu direct aan mee kunnen doenquote:Op zondag 19 september 2010 11:08 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Als zaterdag kan ik alleen vroeg in de ochtend/middag dus helaas
Ik ga deelnemen aan een zombiedance
Je kan altijd ter plekke nog een baan afzeggen he, kosteloosquote:Op zondag 19 september 2010 11:13 schreef nectarientje het volgende:
Oh wacht, ik was M van LC helemaal vergetenDan gaan we met 2 banen ook niet echt lekker uitkomen..
Je moet reserveren, dus er mogen helemaal geen mensen afvallenquote:Op zondag 19 september 2010 10:59 schreef nectarientje het volgende:**BOWLING**
We zijn met ongeveer 12 personen (ik ga er vanuit dat er nog wel mensen gaan afvallen)
2 uur stevig doorbowlen is dodelijkquote:Op zondag 19 september 2010 11:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Je moet reserveren, dus er mogen helemaal geen mensen afvallen![]()
Ach, als je 3 banen hebt kan iedereen gewoon stevig doorbowlen. Ook weleens leuk.
We hebben tuintegel mee he, zij gaat zorgen voor het entertainment tussendoor dus je kan ook af en toe even achterover leunen en kijken naar de capriolen van tuintegelquote:
Wanneer moet er gereserveerd worden? Nu al? Necta weet waarom Summer nu niet kan besluiten, ik moet daar ook rekening mee houden. Hou ons 2 maar op "misschien".quote:Op zondag 19 september 2010 11:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ach, als je 3 banen hebt kan iedereen gewoon stevig doorbowlen. Ook weleens leuk.
Ik denk dat je nu dan niet meer met de ballen van a_a mag spelen nu je dit gezegd hebt..quote:Op zondag 19 september 2010 11:25 schreef tuintegel het volgende:
Twee uur gotengooien gaat jullie vervelen hoor. Maar wie weet voelt iemand zich geroepen om het me te leren
. Ik gooi altijd met een stuiterbal...
quote:Op zondag 19 september 2010 11:17 schreef Lovechild het volgende:
[..]
quote:Op zondag 19 september 2010 11:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
Je kan altijd ter plekke nog een baan afzeggen he, kosteloos
Ok, dan spreken we dat af.quote:Op zondag 19 september 2010 11:30 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Ik denk dat je nu dan niet meer met de ballen van a_a mag spelen nu je dit gezegd hebt..
En Solid, afzeggen kan altijd. Ik ga nu uit van 3 banen en een week vooraf check ik even wie/wat/waar/hoe
Dan zou ik zorgen dat je 30 oktober weer bent gestopt, voor je met de bowlingbalfungus van andere mensen in je mond zit.quote:Op zondag 19 september 2010 11:49 schreef MissMSX het volgende:
En bah, ik ben weer aan het nagelbijten geslagen
quote:Op zondag 19 september 2010 11:49 schreef MissMSX het volgende:
30 oktober staat genoteerd. Onder voorbehoud
En bah, ik ben weer aan het nagelbijten geslagen
quote:Op zondag 19 september 2010 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik zorgen dat je 30 oktober weer bent gestopt, voor je met de bowlingbalfungus van andere mensen in je mond zit.
quote:Op zondag 19 september 2010 12:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan zou ik zorgen dat je 30 oktober weer bent gestopt, voor je met de bowlingbalfungus van andere mensen in je mond zit.
Soms helpt datquote:Op zondag 19 september 2010 14:31 schreef Lovechild het volgende:
Kijk, daar had ik ff eerder over moeten klagen
quote:Op zondag 19 september 2010 14:36 schreef nectarientje het volgende:
Zoo, ik heb gereserveerd op naam van nectarientje
Reageren ze dan niet verbaasd als je het op nectarientje reserveert?quote:Op zondag 19 september 2010 14:36 schreef nectarientje het volgende:
Zoo, ik heb gereserveerd op naam van nectarientje
Zaterdag 30 oktober, 20.00-22.00, 3 banen
Mja, de bowlingbaanmadam reageerde wat verbaasd en vroeg voor de zekerheid nog even of het voor een speciale gelegenheid was . 'Uitje van de stichting' lag op het puntje van m'n tongquote:
ja shit.. Even bellen nog danquote:Op zondag 19 september 2010 14:53 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO.....misschien had je dan wel korting gekregen
Ja, of een verzekering moeten afsluitenquote:Op zondag 19 september 2010 14:53 schreef Jill-RMC het volgende:
LMAO.....misschien had je dan wel korting gekregen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |