Gaan jullie ook nog even stemmen? Dan kan ik in het weekend een datum prikken etcquote:
Meest briljante programma ooit. En zeer educatief, leer iedere week weer nieuwe woorden en afkortingenquote:
Oh, nou ja. Ik wil binnenkort toch een keer langs mijn oude huis, ff aanbellen en vragen of ze nog post gekregen hebben voor mij. (weet redelijk zeker dat ik alles heb overgezet maar je weet maar nooit of je iets ben vergeten).quote:Op donderdag 16 september 2010 22:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jups Leo Rog heeft zn boeltje verkocht aan twee gasten die de kiosk voortzetten en een cateringbedrijf dr bij doen.
O ja, strakjes oke.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gaan jullie ook nog even stemmen? Dan kan ik in het weekend een datum prikken etc
Wat een baggerweer he ! Ik doe er ook altijd lang over hoor voordat ik ze er weer aanzet, ligt er maar net aan hoezeer ik de knoop nodig heb en of hij in het zicht valtquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:42 schreef Barretje80 het volgende:
ik loop al 3 weken met 2 knopen in de zakken van m'n jas.. die moet ik er nog steeeds aan naaien
wat een weertje weer!!
Zoiets over slaap en humeur wilde ik ook posten. Helaas de andere kant op zeg maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Trouwens , wat een beetje slaap al niet met je humeur kan doen, ik heb als een blok geslapen!
Hoezo "ben bang"? Je wilde het toch graag?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:17 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben bang dat ik binnenkort gewoon op eigen kracht aan de beurt ben LCMaar evengoed bedankt voor het aanbod.
En ik weet niet of welke planeet de zon op dit moment schijnt, maar dat is hier kennelijk erg ver vandaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |