Gaan jullie ook nog even stemmen? Dan kan ik in het weekend een datum prikken etcquote:
Meest briljante programma ooit. En zeer educatief, leer iedere week weer nieuwe woorden en afkortingenquote:
Oh, nou ja. Ik wil binnenkort toch een keer langs mijn oude huis, ff aanbellen en vragen of ze nog post gekregen hebben voor mij. (weet redelijk zeker dat ik alles heb overgezet maar je weet maar nooit of je iets ben vergeten).quote:Op donderdag 16 september 2010 22:53 schreef Jill-RMC het volgende:
[..]
Jups Leo Rog heeft zn boeltje verkocht aan twee gasten die de kiosk voortzetten en een cateringbedrijf dr bij doen.
O ja, strakjes oke.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef nectarientje het volgende:
[..]
Gaan jullie ook nog even stemmen? Dan kan ik in het weekend een datum prikken etc
Wat een baggerweer he ! Ik doe er ook altijd lang over hoor voordat ik ze er weer aanzet, ligt er maar net aan hoezeer ik de knoop nodig heb en of hij in het zicht valtquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:42 schreef Barretje80 het volgende:
ik loop al 3 weken met 2 knopen in de zakken van m'n jas.. die moet ik er nog steeeds aan naaien
wat een weertje weer!!
Zoiets over slaap en humeur wilde ik ook posten. Helaas de andere kant op zeg maar.quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:44 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Trouwens , wat een beetje slaap al niet met je humeur kan doen, ik heb als een blok geslapen!
Hoezo "ben bang"? Je wilde het toch graag?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:17 schreef Atreidez het volgende:
Ik ben bang dat ik binnenkort gewoon op eigen kracht aan de beurt ben LCMaar evengoed bedankt voor het aanbod.
En ik weet niet of welke planeet de zon op dit moment schijnt, maar dat is hier kennelijk erg ver vandaan
quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:44 schreef tuintegel het volgende:
Trouwens , wat een beetje slaap al niet met je humeur kan doen, ik heb als een blok geslapen!
Veel plezier vanavond!quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:43 schreef Barretje80 het volgende:
hier schuift de regen voorbij iin het linker raam en zie ik in het rechterraam al weer blauwe stukken hemel!
En een beetje slaap zou wel fijn zijn..
heb vannacht edcht belachelijk gedroomt.. dat ik m'n volleybal shirt was vergeten voor de wedstrijd vanavond en dat ik maar niet weg kwam om em op te halen,dat de tegenstanders allemaal verkleed waren als een soort vogels, om vervolgens toen ik weg was er uuuuren over te doen om terug te komen om bij m'n terug komst te merken dat de wedstrijd voor bij is, dat " we" verloren hebben en dat iedereen weg is..![]()
weird..
en veel niet toch?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:01 schreef Flappekz het volgende:
Ja, ik ga maar eens in de benen. Wil veel gaan doen vandaag
*geeft R_B een aai over z'n bolletje..*quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmmmm.... tegenslag hier op het werk..kan ik niet mee omgaan
Is het ernstig?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:47 schreef Ronnie_bravo het volgende:
Hmmmm.... tegenslag hier op het werk..kan ik niet mee omgaan
En je laatste backup is zeker ook niet van gisteren?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:38 schreef Flappekz het volgende:
Godver.... volgens mij is de harde schijf van mn laptop overleden.... mn schoolspullen
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:54 schreef nectarientje het volgende:
[..]
En je laatste backup is zeker ook niet van gisteren?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:49 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
*geeft R_B een aai over z'n bolletje..*
(krijgt flashback) "komt wel goed hoor"
Nee hoor, tenminste, ... niet echt. Ja voor mij zelf omdat ik een strebertje benquote:
Ik denk 't nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:56 schreef GotC het volgende:
Wat denk je zelf?![]()
EDIT - Flap dus, op GotC dr laptop
Stelletje honden!quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:52 schreef tuintegel het volgende:
Wat een rotlui bestaan er toch bah bah bah , drie gelijke krassen over mijn auto .. Blegh!
Denk dat ze een sleutel hebben gebruikt ipv een briefjequote:Op vrijdag 17 september 2010 12:05 schreef Atreidez het volgende:
Bah, wat een teringstreekEn geen briefje te vinden natuurlijk..
Geen sleutelquote:
Oeh dat hebben we hier ook. Ik probeer ook altijd niet voor de uitrit van onze poort te parkeren omdat de kids daar altijd een bocht moeten maken met hun fiets cq skateboard of andere dingen. Niet dat het veel uitmaakt om hem bij het schooltje te zetten want dan krijg ik weer balafdrukken op mijn lak en/of deuken. Als ik mij zo eens bedenk woon ik eigenlijk heel kut mbt schade aan mijn autoquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:07 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Ik denk dat het een fiets is geweest ofzo , ze zijn nog lager als mijn handgreep van de deur ... Kinderen hier in de straat fietsen en steppen overal tussendoor ... Wie weet is het nog weg te poetsen , ze zijn niet diep namelijk.
Tja mediamarkt zal ze niet los hebben , de mycom in de stad misschien?quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:25 schreef Flappekz het volgende:
Weet iemand waar ik harde schijven voor laptops kan kopen, liefst hier in de buurt?
Volgens hun site hebben ze maar 1 type, veel te klein, en die is ook in slechts 2 van hun 25 winkels voorradig ....quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:29 schreef tuintegel het volgende:
[..]
Tja mediamarkt zal ze niet los hebben , de mycom in de stad misschien?
Op de Mient tegenover Chinees Ruby zit een computerwinkeltje , dat ook repareert enzo , misschien daar? Weet alleen niet hoe deze heet...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:31 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Volgens hun site hebben ze maar 1 type, veel te klein, en die is ook in slechts 2 van hun 25 winkels voorradig ....
Heb al! MyCom ff gebeld, ze hebben nog 1 500GB sata liggen, meteen maar ff gereserveerd.quote:
Ja maar ...quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Een harde schijf voor zijn laptop, duh!
Zo zei hij het nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:51 schreef tuintegel het volgende:
Je bedoelt welke van de zoveel soorten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |