quote:Je gaat toch niet met bier gooien?Op woensdag 13 oktober 2010 14:45 schreef Netsplitter het volgende:
Bier gooien moet je ook repeteren zeker.
Nou, dan kun je dus beter met bier gooien dan het opdrinkenquote:Op vrijdag 22 oktober 2010 18:18 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Je gaat toch niet met bier gooien?![]()
Als ik ga spelen met alcohol op kan ik niet meer vertellen welke van de 34 snaren ik op welk moment moet spelen ben ik inmiddels achter. Geen succes dus
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:44 schreef Lutte het volgende:
Hai honkeytonk.
Ik dacht echt even dat ik in het 'Probeer hier zo lang mogelijk niet te posten'-topic in MEN zat.
Dunno, ik moest wel lachen.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Zou deze post een records zijn?![]()
Een zeer onzinnig topic.
Dankjequote:Op maandag 31 januari 2011 18:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dunno, ik moest wel lachen.![]()
Je bent goed bezig met je topics.
Vast wel! Heb ik afgelopen week nog een pareltje van jouw hand gemist?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
DankjeIk leer het nog wel! Ooit. Denk ik.
Geen idee. Ik heb afgelopen week 2 topics gemaakt.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:48 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vast wel! Heb ik afgelopen week nog een pareltje van jouw hand gemist?
Maar die kende je alquote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb afgelopen week 2 topics gemaakt.
Advies nodig
En deze:
Tong80! Wees een keer origineel!
Vooral deze is erg goed
Ik was hier alquote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hee! Jij ook hier!? Wat een toeval!
Volgens mij alleen deze nog. Die ik net geopend heb.quote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
* tdrone komt jullie vervelen
je had er toch nog een HT
Die tweede was ik nog bij, de eerste ga ik even lezen!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geen idee. Ik heb afgelopen week 2 topics gemaakt.
Advies nodig
En deze:
Tong80! Wees een keer origineel!
Vooral deze is erg goed
Hee tdrone!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
heyhoiquote:Op maandag 31 januari 2011 18:50 schreef tdrone het volgende:
Die eerste is niet leukquote:Op maandag 31 januari 2011 18:51 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die tweede was ik nog bij, de eerste ga ik even lezen!
Hai Benny trouwens!!
Ohjaquote:Op maandag 31 januari 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
je had toch nog dat ene topic in FB
quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef o.us het volgende:
Was even vergeten dat ik deze SC had aangemaakt toen dit forum nog achter de schermen zat.
Fout in de FAQ. Diequote:Op maandag 31 januari 2011 18:54 schreef tdrone het volgende:
[..]
je had toch nog dat ene topic in FB
Prachttopic, toch?!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:55 schreef tdrone het volgende:
[..]
wat een pareltje weer van jou hand
Wat is er zo grappig aan?quote:
HEUH BENNY DIT ZIJN SERIEUZE PROBLEMEN WAAR MENSEN ZICH DRUK OVER MAKEN DUS IK VIND HET HELEMAAL NIET GRAPPIG ALS JE DAAR ZO OVER PRAAT!!!!een!!11!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Prachttopic, toch?!
[..]
Wat is er zo grappig aan?
Succesquote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
Ik heb morgen een toets Latijn, tekstvragen bekende teksten. *bibberbibber*
Ohw..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
Ik heb morgen een toets Latijn, tekstvragen bekende teksten. *bibberbibber*
Je weet nooit waar onze gebrekkig (lees: geen) Nederlands sprekende docente mee op de proppen komt.quote:
Waarom zo vroeg?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
Ik moet morgen om half 8 op school zijn
Arme jij!quote:
Ik moet morgen dan gewoon om 6 uur opstaanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Arme jij!
Ik hoef de enige sportdag dit jaar niet mee te doen, want dan vertrekken wij al naar Rome (de andere reizen vertrekken een dag later).
Je hebt die teksten uit je hoofd geleerd?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet nooit waar onze gebrekkig (lees: geen) Nederlands sprekende docente mee op de proppen komt.
Heb van alle vijf de teksten de stilistische middelen uit mijn hoofd geleerd, en de congruentievragen die ongetwijfeld gaan komen moeten met het woordenboek erbij wel lukken. Nog één of twee meningvragen (Ik vind het gedicht prachtig en erg ontroerend. *vingers gekruist*) en klaaar!
En thanks honkeytonk.
WTF?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet morgen dan gewoon om 6 uur opstaan
Zes uur... Dan maar vroeg naar bed en koffie in de morgen!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet morgen dan gewoon om 6 uur opstaan
Dankjequote:
Ik lust geen koffiequote:Op maandag 31 januari 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zes uur... Dan maar vroeg naar bed en koffie in de morgen!
De teksten niet! De dingen die erin zitten (anafoor, alliteratie, chiasme, hyperbaton, enz.) en de teksten weet ik vaag waar ze over gaan. Maar op het proefwerk krijgen we de Latijnse teksten, en dan inhoudelijke vragen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt die teksten uit je hoofd geleerd?Daar krijg je vragen over?
Bij mij ook hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Ik lust geen koffieEen kopje thee gaat er heel wat beter in bij mij
Oooooooohw zoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
De teksten niet! De dingen die erin zitten (anafoor, alliteratie, chiasme, hyperbaton, enz.) en de teksten weet ik vaag waar ze over gaan. Maar op het proefwerk krijgen we de Latijnse teksten, en dan inhoudelijke vragen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor.Ben echt een theemuts, minstens vier kopjes per dag.
Had afgelopen week caramelkoffie gemaakt... VIES! Maar mama had thee dus ik had even gewisseld.
Aawh wat lief.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
Ik drink alleen s middags als ik uit school kom 2 kopjes thee
S avonds drinks ik warme choco met koffiedrinkende ouders meequote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aawh wat lief.![]()
Ik uit school twee en 's avonds twee.En 's ochtend mjølk.
Ik had geprobeerd chocolademelk tequote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
S avonds drinks ik warme choco met koffiedrinkende ouders mee
's ochtends neem ik altijd ontbijtgranen -met melk- en soms zo'n ice-coffee
Ohw, die vind ik niet eens lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had geprobeerd chocolademelk te
maken maar het was cacao in plaats van van die Nesquick korrels... Klonters, drama, suiker vergeten...
quote:En ik ook, muesli met rozijnen het liefst.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had geprobeerd chocolademelk te
maken maar het was cacao in plaats van van die Nesquick korrels... Klonters, drama, suiker vergeten...
En ik ook, muesli met rozijnen het liefst.
Kan ik mij wel voorstellenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhu ik hoop wel dat ik binnen kom want het gaat superdruk worden kennelijk
Slagroom waarop?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die vind ik niet eens lekker
Zo'n pak mokka chocomel en die verwarmen. Slagroom erop. hoppa!
[..]
Ik zeg niks...
Lieve lieve hunks... Ik. Zie. Geen. UI's.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte! Wat vind jij eigenlijk van mijn nieuwe UI!?![]()
Ohja, en theem oet je niet met suiker drinken
Daarom. Postte. Ik. Ze. Net. Apart.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lieve lieve hunks... Ik. Zie. Geen. UI's.
waarom niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lieve lieve hunks... Ik. Zie. Geen. UI's.
nou de kastelein van de kroeg waar ik altijd kom daar zei dat er mac 45000 mensen in kunnen maar dat bij de andere steden (in canada/oostenrijk) meer dan 300000 man warenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan ik mij wel voorstellenDie drukte.
Je kan ze toch wel zien als ik ze los post!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit 95% van de tijd op mijn iPod.
Ja maar dan zie ik ze niet in de context en kan ik niet oordelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kan ze toch wel zien als ik ze los post!
Okequote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik ze niet in de context en kan ik niet oordelen.
Ik zei het toch!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Lutte, dat nummer van de 3Js he.. ik dacht gister dat blijft niet zo hangen, maar ik heb hem nu al een tijdje in mijn kop hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |