Ik had geprobeerd chocolademelk tequote:Op maandag 31 januari 2011 19:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
S avonds drinks ik warme choco met koffiedrinkende ouders mee
's ochtends neem ik altijd ontbijtgranen -met melk- en soms zo'n ice-coffee
Ohw, die vind ik niet eens lekkerquote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had geprobeerd chocolademelk te
maken maar het was cacao in plaats van van die Nesquick korrels... Klonters, drama, suiker vergeten...
quote:En ik ook, muesli met rozijnen het liefst.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik had geprobeerd chocolademelk te
maken maar het was cacao in plaats van van die Nesquick korrels... Klonters, drama, suiker vergeten...
En ik ook, muesli met rozijnen het liefst.
Kan ik mij wel voorstellenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef tdrone het volgende:
[..]
uhu ik hoop wel dat ik binnen kom want het gaat superdruk worden kennelijk
Slagroom waarop?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:28 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ohw, die vind ik niet eens lekker
Zo'n pak mokka chocomel en die verwarmen. Slagroom erop. hoppa!
[..]
Ik zeg niks...
Lieve lieve hunks... Ik. Zie. Geen. UI's.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:25 schreef honkeytonk het volgende:
Lutte! Wat vind jij eigenlijk van mijn nieuwe UI!?![]()
Ohja, en theem oet je niet met suiker drinken
Daarom. Postte. Ik. Ze. Net. Apart.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lieve lieve hunks... Ik. Zie. Geen. UI's.
waarom niet?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Lieve lieve hunks... Ik. Zie. Geen. UI's.
nou de kastelein van de kroeg waar ik altijd kom daar zei dat er mac 45000 mensen in kunnen maar dat bij de andere steden (in canada/oostenrijk) meer dan 300000 man warenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kan ik mij wel voorstellenDie drukte.
Je kan ze toch wel zien als ik ze los post!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zit 95% van de tijd op mijn iPod.
Ja maar dan zie ik ze niet in de context en kan ik niet oordelen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Je kan ze toch wel zien als ik ze los post!
Okequote:Op maandag 31 januari 2011 19:41 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja maar dan zie ik ze niet in de context en kan ik niet oordelen.
Ik zei het toch!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:40 schreef iBenny het volgende:
Lutte, dat nummer van de 3Js he.. ik dacht gister dat blijft niet zo hangen, maar ik heb hem nu al een tijdje in mijn kop hangen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |