HEUH BENNY DIT ZIJN SERIEUZE PROBLEMEN WAAR MENSEN ZICH DRUK OVER MAKEN DUS IK VIND HET HELEMAAL NIET GRAPPIG ALS JE DAAR ZO OVER PRAAT!!!!een!!11!!!quote:Op maandag 31 januari 2011 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Prachttopic, toch?!
[..]
Wat is er zo grappig aan?
Succesquote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
Ik heb morgen een toets Latijn, tekstvragen bekende teksten. *bibberbibber*
Ohw..quote:Op maandag 31 januari 2011 19:07 schreef Lutte het volgende:
Ik heb morgen een toets Latijn, tekstvragen bekende teksten. *bibberbibber*
Je weet nooit waar onze gebrekkig (lees: geen) Nederlands sprekende docente mee op de proppen komt.quote:
Waarom zo vroeg?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:10 schreef honkeytonk het volgende:
Ik moet morgen om half 8 op school zijn
Arme jij!quote:
Ik moet morgen dan gewoon om 6 uur opstaanquote:Op maandag 31 januari 2011 19:14 schreef Lutte het volgende:
[..]
Arme jij!
Ik hoef de enige sportdag dit jaar niet mee te doen, want dan vertrekken wij al naar Rome (de andere reizen vertrekken een dag later).
Je hebt die teksten uit je hoofd geleerd?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:11 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je weet nooit waar onze gebrekkig (lees: geen) Nederlands sprekende docente mee op de proppen komt.
Heb van alle vijf de teksten de stilistische middelen uit mijn hoofd geleerd, en de congruentievragen die ongetwijfeld gaan komen moeten met het woordenboek erbij wel lukken. Nog één of twee meningvragen (Ik vind het gedicht prachtig en erg ontroerend. *vingers gekruist*) en klaaar!
En thanks honkeytonk.
WTF?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet morgen dan gewoon om 6 uur opstaan
Zes uur... Dan maar vroeg naar bed en koffie in de morgen!quote:Op maandag 31 januari 2011 19:15 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik moet morgen dan gewoon om 6 uur opstaan
Dankjequote:
Ik lust geen koffiequote:Op maandag 31 januari 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Zes uur... Dan maar vroeg naar bed en koffie in de morgen!
De teksten niet! De dingen die erin zitten (anafoor, alliteratie, chiasme, hyperbaton, enz.) en de teksten weet ik vaag waar ze over gaan. Maar op het proefwerk krijgen we de Latijnse teksten, en dan inhoudelijke vragen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt die teksten uit je hoofd geleerd?Daar krijg je vragen over?
Bij mij ook hoor.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dankje![]()
[..]
Ik lust geen koffieEen kopje thee gaat er heel wat beter in bij mij
Oooooooohw zoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
De teksten niet! De dingen die erin zitten (anafoor, alliteratie, chiasme, hyperbaton, enz.) en de teksten weet ik vaag waar ze over gaan. Maar op het proefwerk krijgen we de Latijnse teksten, en dan inhoudelijke vragen.
quote:Op maandag 31 januari 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Bij mij ook hoor.Ben echt een theemuts, minstens vier kopjes per dag.
Had afgelopen week caramelkoffie gemaakt... VIES! Maar mama had thee dus ik had even gewisseld.
Aawh wat lief.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:19 schreef iBenny het volgende:
Ik drink alleen s middags als ik uit school kom 2 kopjes thee
S avonds drinks ik warme choco met koffiedrinkende ouders meequote:Op maandag 31 januari 2011 19:21 schreef Lutte het volgende:
[..]
Aawh wat lief.![]()
Ik uit school twee en 's avonds twee.En 's ochtend mjølk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |