Juwaidsquote:Op donderdag 16 september 2010 21:13 schreef horned_reaper het volgende:
De game van Utrecht is een stuk spannender als bij PSV....
Vaak ook met van die emmertjes om eventueel brandende fakkels in te doven.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:16 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Blijft geinig dat in bepaalde landen, de brandweer op de sintelbaan staat
Zoiets ?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Die tackle viel mee.Net een speler van Besiktas die met 2 gestrekte benen kwam invliegen, terwijl de tegenstander op de grond lag
Hehe eindelijk volk, ik praat zo veel in mijzelfquote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Rave_NL het volgende:
He, dit topic was me nog niet opgevallen...
Zo lekker spontaan ook..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe eindelijk volk, ik praat zo veel in mijzelf
Ja echt niet leuk zoveelquote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef Rave_NL het volgende:
Mits ze ophouden met kaarten verzamelen..
Idd alleen jammer van de onnodige gele kaartenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Stirner het volgende:
Gaat best lekker so far.. De betere kansen en heerlijk om te zien hoe die keeper en defensie de kluts kwijt zijn als ze wat druk zetten.
Ik zie ons wel gelijk spelen of zelfs winnen.
Dan merk je gewoon dat we nauwelijks ervering in europa hebben. Die italianen zijn daar veel gehaaider in...quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd alleen jammer van de onnodige gele kaarten
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar kan ik het hier zien? Op Eredivisie Live 1 is hier zo'n 'classic match'.
Heel gehaaid, maar zich wel als zenuwachtige pupillen laten opjagen bij elke bal die bij hun achterin belandt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef gepparidoga het volgende:
[..]
Dan merk je gewoon dat we nauwelijks ervering in europa hebben. Die italianen zijn daar veel gehaaider in...
Hier klikkenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar kan ik het hier zien? Op Eredivisie Live 1 is hier zo'n 'classic match'.
Inderdaad, Italianen worden altijd zo overgewaardeerd, 'die zijn zo geslepen' etc. nou zet die Italiaanse verdedigers eens in de Eredivisie, kan Gijpie iedere Maandag genoeg beelden laten zien van achterlijke fouten, vreselijk slechte lange ballen die nergens terechtkomen, en zo onrustig als wat. Maar in Nederland moet je dan ook wel alles beheersen als CV wil je slagen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef Stirner het volgende:
[..]
Heel gehaaid, maar zich wel als zenuwachtige pupillen laten opjagen bij elke bal die bij hun achterin belandt.
Rond de 100 dacht ikquote:Op donderdag 16 september 2010 22:14 schreef Hathor het volgende:
Iets bekend van hoeveel er meegereist zijn?
En foto's maken dat je janktquote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef Paul het volgende:
Zou echt zonde zijn als we niet winnen
Als we verliezen of gelijk spelen ga ik huilen
JA MAAR ZE MOTTEN WEL SCOREEEEEEEEEEEEEENquote:
idd gewoon winnen, verdorie waarom wil hij er nou niet in, ze hebben ook mindere kansen de 2e helft. Zondequote:Op donderdag 16 september 2010 22:29 schreef gepparidoga het volgende:
Vooraf zou ik al blij zijn met een punt, nu zit er eigenlijk gewoon wel meer in!
ik ga huilen als we winnenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:18 schreef Paul het volgende:
Zou echt zonde zijn als we niet winnen
Als we verliezen of gelijk spelen ga ik huilen
Liverpool is niet wat het geweest is...Utrecht is zeker thuis niet kansloos.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:11 schreef Paul het volgende:
Ik ben een beetje blij, Liverpool verlies je uit en thuis. Napoli win je heel misschien thuis.
Deze hadden we gewoon moeten winnen met 0-1
Napoli speelde ook niet in zijn sterkste opstelling, volgens mij. Coach is niet zo'n fan van de EL.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:51 schreef Hathor het volgende:
Onderschatten wij onszelf nou als competitie of overschatten we die buitenlandse leagues nou zo? Ik vond dat Napoli maar een schijtploeg, en dat is dan Italiaanse subtop. Utreg had meer verdiend.
onervarenheid speelt parten.. deze wedstrijd kon wel een cruciaal zijn voor utrecht..quote:Op donderdag 16 september 2010 23:00 schreef horned_reaper het volgende:
Utrecht had kunnen winnen.... maar toch mogen ze trots zijn!
het is idd belangrijk om vooral de eerste wedstrijden punten te pakken.. want als je 2 wedstrijden verliest.. staat je pet er ook naar in de wedstrijden die daarop komen gaan!quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie dit Utrecht gewoon in staat om thuis minimaal 7 punten te pakken... dan heb je op zijn minst al 8 punten dus dan heb je een hele goede kans om door te gaan
7 punten in thuiswedstrijden is max. niet min.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef TheVulture het volgende:
Ik zie dit Utrecht gewoon in staat om thuis minimaal 7 punten te pakken... dan heb je op zijn minst al 8 punten dus dan heb je een hele goede kans om door te gaan
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
9 punten in thuiswedstrijden is max. niet min.
Dat klopt wel. Ik ga voorlopig uit van 5 of 6 punten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar realistisch gezien is 7 punten wel de max.
Gaat Napoli het ons zo lastig maken?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:01 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, maar realistisch gezien is 7 punten wel de max.
Weet ik niet, die coacht neemt die hele EL niet zo serieus dus ik vraag het me af.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:17 schreef Rave_NL het volgende:
[..]
Gaat Napoli het ons zo lastig maken?
Hij kan het wel niet zo serieus nemen, maar als ze dreigen af te gaan in Europa dan staat hij onder druk van de fanatieke aanhang gewoon binnen een paar dagen op straat. (Zeker als het in de competitie ook niet geweldig gaat)quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:49 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Weet ik niet, die coacht neemt die hele EL niet zo serieus dus ik vraag het me af.
Nee ik snap dat ook niet en vind het ook de grootste onzin, maar toch speelt hij in de EL niet in de sterkste opstelling. Of hij heeft de Fc een beetje onderschat en gedacht het te kunnen klaren met wat 2e keuzes.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:51 schreef Stirner het volgende:
[..]
Hij kan het wel niet zo serieus nemen, maar als ze dreigen af te gaan in Europa dan staat hij onder druk van de fanatieke aanhang gewoon binnen een paar dagen op straat.
Alsof mensen in Napels het pikken dat je hun club te kijk zet in Europa.
In Napels zouden ze het gewoon als een schande zien als je deze poule niet overleeft. Ik denk dat de kritiek vandaag ook niet mild is geweest na het belabberde spel van gisteravond.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:52 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee ik snap dat ook niet en vind het ook de grootste onzin, maar toch speelt hij in de EL niet in de sterkste opstelling. Of hij heeft de Fc een beetje onderschat en gedacht het te kunnen klaren met wat 2e keuzes.
Klopt, zeker met die aanhang die hebben eigenlijk écht nog wat te zeggen binnen de club. Niet altijd op de 'normale' manier maar ze dwingen wel bepaalde dingen af, en als je de club ten schande zet of je presteert niet dan heb je daar een groot probleem, dus ik vond het ook opmerkelijk van die trainer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:55 schreef Stirner het volgende:
[..]
In Napels zouden ze het gewoon als een schande zien als je deze poule niet overleeft. Ik denk dat de kritiek vandaag ook niet mild is geweest na het belabberde spel van gisteravond.
Ik hoop voor de trainer dat hij beseft dat hij ook in Europa nog flink aan de bak moet om te overleven. Voor FCU was de onderschatting natuurlijk prettig, maar éénmalig denk ik.
Ik heb ook wel het idee dat - met name achterin - de organisatie ook nog totaal niet staat en dat ze zeker nog wel zullen groeien in de loop van het seizoen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:58 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Klopt, zeker met die aanhang die hebben eigenlijk écht nog wat te zeggen binnen de club. Niet altijd op de 'normale' manier maar ze dwingen wel bepaalde dingen af, en als je de club ten schande zet of je presteert niet dan heb je daar een groot probleem, dus ik vond het ook opmerkelijk van die trainer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |