Hehe eindelijk volk, ik praat zo veel in mijzelfquote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Rave_NL het volgende:
He, dit topic was me nog niet opgevallen...
Zo lekker spontaan ook..quote:Op donderdag 16 september 2010 21:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Hehe eindelijk volk, ik praat zo veel in mijzelf
Ja echt niet leuk zoveelquote:Op donderdag 16 september 2010 21:48 schreef Rave_NL het volgende:
Mits ze ophouden met kaarten verzamelen..
Idd alleen jammer van de onnodige gele kaartenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Stirner het volgende:
Gaat best lekker so far.. De betere kansen en heerlijk om te zien hoe die keeper en defensie de kluts kwijt zijn als ze wat druk zetten.
Ik zie ons wel gelijk spelen of zelfs winnen.
Dan merk je gewoon dat we nauwelijks ervering in europa hebben. Die italianen zijn daar veel gehaaider in...quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Paul het volgende:
[..]
Idd alleen jammer van de onnodige gele kaarten
quote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar kan ik het hier zien? Op Eredivisie Live 1 is hier zo'n 'classic match'.
Heel gehaaid, maar zich wel als zenuwachtige pupillen laten opjagen bij elke bal die bij hun achterin belandt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:56 schreef gepparidoga het volgende:
[..]
Dan merk je gewoon dat we nauwelijks ervering in europa hebben. Die italianen zijn daar veel gehaaider in...
Hier klikkenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:55 schreef CaptainCookie het volgende:
Waar kan ik het hier zien? Op Eredivisie Live 1 is hier zo'n 'classic match'.
Inderdaad, Italianen worden altijd zo overgewaardeerd, 'die zijn zo geslepen' etc. nou zet die Italiaanse verdedigers eens in de Eredivisie, kan Gijpie iedere Maandag genoeg beelden laten zien van achterlijke fouten, vreselijk slechte lange ballen die nergens terechtkomen, en zo onrustig als wat. Maar in Nederland moet je dan ook wel alles beheersen als CV wil je slagen.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef Stirner het volgende:
[..]
Heel gehaaid, maar zich wel als zenuwachtige pupillen laten opjagen bij elke bal die bij hun achterin belandt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |