Ik ben bezig met een controversieel boekquote:
Precies.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef Sjeen het volgende:
De richtlijn is niet de leeftijd van de man, maar die van de vrouw...
Ze kreeg onlangs een uitnodiging van een FOK!ker om naar Londen te komen. Ik ken zijn ouders, die betalen in paarden.quote:
Ja, maar die krijgen een nat poesje van opgepompte lichamen. Het enige dat bij mij is opgepompt is mijn egoquote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oh, volgens "Oh Oh Cherso" zijn Haagse meisjes erg makkelijk, trouwens.
En je buik.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:48 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ja, maar die krijgen een nat poesje van opgepompte lichamen. Het enige dat bij mij is opgepompt is mijn ego
Daarom trap ik m zelf al in. Heb jij nog een zusje van 20?quote:
Dit staat wel denk ik in mn cabrio. Ze hoeft verder niet te pratenquote:
En je hoofd.quote:
Ja. Een hele goeiequote:Op donderdag 16 september 2010 16:55 schreef Peter het volgende:
Heb je ook al een haarstukje besteld?
Te oordelen naar wat ik op straat hoor een soort oorkanker, bij voorkeur uit een mobiele telefoon.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef Stefan het volgende:
Ja. Een hele goeie
Iets anders, wat voor muziek luisteren meisjes van 20?
http://www.top40.nl/index.aspx?&jaar=2010&maand=9&week=37quote:Op donderdag 16 september 2010 16:58 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Te oordelen naar wat ik op straat hoor een soort oorkanker, bij voorkeur uit een mobiele telefoon.
Shit je hebt me door. Maar een Golden retriever heeft die geen inruilwaarde?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:58 schreef KPD-AlterEgo het volgende:
Stefan, jij hebt helemaal geen vriendin.
Jammer dat je er zelf in bent gaan geloven...
Maar dan moet je haar wel eerst in een zak stoppen.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:01 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
[..]
450 euro, dat was echt fantastisch!
Die is ook niet te versmaden, trouwens.quote:Op donderdag 16 september 2010 17:00 schreef Stefan het volgende:
http://www.top40.nl/index.aspx?&jaar=2010&maand=9&week=37
Hmmm, ken er niet veel. Die Katie Perrie schijnt wel hip te zijn.
idd, wat een faaltopicquote:Op donderdag 16 september 2010 16:44 schreef Sjeen het volgende:
De richtlijn is niet de leeftijd van de man, maar die van de vrouw...
Da's ook een idee. Maar hoe leg ik thuis dan die cabrio uit?quote:Op donderdag 16 september 2010 19:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zou er juist eentje voor erbij nemen... Vrouwtjes van 20 kunnen niet koken. Dan neuk je buiten de deur én krijg je thuis gewoon lekker eten.
Ik heb een mobiele telefoon van haar gekregen. Denk je dat een etentje voor 2 een leuk bedankje is? Bij de FEBO kan wel toch, met een 20 jarige?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:21 schreef Maanvis het volgende:
Myraela vind ik wel bij jou passen.
Lijkt me wel, dan mag ze daarna jouw pittige gehakstaaf opeten of niet ;Pquote:Op donderdag 16 september 2010 22:26 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik heb een mobiele telefoon van haar gekregen. Denk je dat een etentje voor 2 een leuk bedankje is? Bij de FEBO kan wel toch, met een 20 jarige?
Met joppiesaus.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Lijkt me wel, dan mag ze daarna jouw pittige gehakstaaf opeten of niet ;P
Cadeautje natuurlijk.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:15 schreef Stefan het volgende:
[..]
Da's ook een idee. Maar hoe leg ik thuis dan die cabrio uit?
1 van die sprookjes die mannen zichzelf vertellenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Stefan het volgende:
Overigens suggereerde mn vriendin dat het tijd werd dat ik word ingeruild maar dat vind ik nogal kortzichtig. Bij mannen doet leeftijd er niet toe.
Als ze maar een cabrio hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:41 schreef Stefan het volgende:
.. Bij mannen doet leeftijd er niet toe.
Je weet dat goedkope haarstukjes beter zijn he? Tenminste volgens de Top Gear test. Je moet wel een goede cabrio nemen voor het beste resultaat. Eentje met een windscherm achter.quote:Op donderdag 16 september 2010 16:57 schreef Stefan het volgende:
Ja. Een hele goeie
Iets anders, wat voor muziek luisteren meisjes van 20?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |