Asap+1quote:
Alleen tegenwoordig doet/kan hij dat niet meer. Giallo ziet er niet uitquote:Op donderdag 16 september 2010 15:07 schreef Gillingham het volgende:
Ik heb 'm in ieder geval niet gezien (deze keer ben ik zeker), maar ik zag het aan het type film/lichtgebruik/sfeer.
Goed is anders idd, de oude waren een stuk beter, maar toch nog enigszins vermakelijkquote:Op donderdag 16 september 2010 15:11 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Alleen tegenwoordig doet/kan hij dat niet meer. Giallo ziet er niet uit
Ik vond het echt een afschuwelijke vertoningquote:Op donderdag 16 september 2010 15:12 schreef Asap het volgende:
[..]
Goed is anders idd, de oude waren een stuk beter, maar toch nog enigszins vermakelijk
Ah oeps, ik zie dat er een V bij staat op imdb... wel +- 2,400 votesquote:
quote:
Mean Girls.quote:Op donderdag 16 september 2010 15:54 schreef Asap het volgende:
"Gemene vrouwen" ook altijdhehe, sorry geen tijd om te antwoorden...
![]()
Ongelooflijk he?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
jeumig, wat goed van je
The dude Einstein Bronson +1
Er was toch geen plaatje?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:03 schreef Robar het volgende:
Ik zie het plaatje niet, geblokkeerd door de firewall
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:08 schreef SamuelofSEK het volgende:
[..]
Er was toch geen plaatje?
quote:Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef The_Substitute het volgende:
The Hurt Locker
The Town
North Country
The assassination of Jesse James...By the coward Robert Ford
SWAT
The Substitute +1quote:Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef The_Substitute het volgende:
Hurt Locker
The Town
North Country
The assassination of Jesse James...
SWAT
Geef dan of geen antwoord, of zeg gewoon iets als 15 films met Robert Deniro of zoietsquote:Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef ThaTim het volgende:
Midnight Run ( ik heb geen tijd voor nieuwe vraag)
Ik kan nog niet helemaal geloven dat ik je hiermee help, maar...quote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
The Matrix (Joe Pantoliano)
Memento (Joe Pantoliano)
What Happens in Vegas (Dennis Farina)
RocknRolla (Dennis Farina)
Beethoven (Charles Grodin)
Dan wordt ie lastig... Charles Grodin heeft niet veel bekende films... Moet ik even hard nadenkenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kan nog niet helemaal geloven dat ik je hiermee help, maar...
Ik denk dat ie bedoelt 5 films met Charles Grodin
Rosemary's babyquote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Filofax
Beethoven
Beethovens 2nd?
Eerst lijst bijvullenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef Kleurdoos het volgende:
van mij mag je :p
stel maar een vraag
Zelf punten bijtellen is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op donderdag 16 september 2010 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rosemary's baby
Heaven can't wait
Yeah, FireFox +1
Maar, maarquote:Op donderdag 16 september 2010 22:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zelf punten bijtellen is natuurlijk niet de bedoeling
Als het goed is dan komen die punten vanzelf wel naar je toe hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar, maar![]()
Dat mogen jullie voor mij doen eer ik een nieuwe vraag stel
Als ThaTim een keer opduikt jaquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als het goed is dan komen die punten vanzelf wel naar je toe hoor.
Die is hier vaak genoeg om dat punt alsnog uit te delen.. Als je zeker van je zaak bent, dan kun je gewoon een nieuwe vraag stellen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ThaTim een keer opduikt ja
Firefox1 +1quote:Op donderdag 16 september 2010 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rosemary's baby
Heaven can't wait
Yeah, FireFox +1
Kleurdoos +1quote:Op donderdag 16 september 2010 23:23 schreef Kleurdoos het volgende:
the green mile
about schmidt
Along came a spider
confessions of a teenage drama queen
The da vinci code
Hij is goed hoorquote:Op vrijdag 17 september 2010 07:11 schreef 7eVeNL het volgende:
[..]
Nie goe? Ben pas vanmiddag weer LAAT online, have fun.
Van de tweede betwijfel ik trouwens of het een still uit de film is, denk het niet, maar kon geen screencap vinden. Maar het is wel een heel bekende en goed gewaardeerde boom filmquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:59 schreef Bronson het volgende:
1. Léon![]()
2. --
3. Pan's Labyrinth![]()
4. The Lovely Bones?![]()
5. Lord of the Rings?ja, maar welke?
Ja, 2008.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:10 schreef Bronson het volgende:
4 is wel een recente film volgens mij?
Waar twee vechten om een plastic plant gaat een derde er mee vandoor. Patch scoort!quote:
Jezelf een punt toekennen...quote:Op donderdag 16 september 2010 22:53 schreef 7eVeNL het volgende:
Zo, het newbie gehalte op FMT is wel flink gestegen zeg![]()
Klopt, maar tegenwoordig als je newbies aanspreekt worden ze boos..quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:15 schreef hornage het volgende:
Maar daarom ben jij er toch? Om ze daarop te wijzen?
En als ze daarna huilend afhaken geef ik ze een vriendelijke knuffel en sus de boel
Toch?
Jij bent ook geen newbie, jij bent old schoolquote:
quote:
Let maar niet op mij, praatte tegen mezelf...quote:
Ik zit hier pas een half jaar he.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:17 schreef Patch het volgende:
[..]
Jij bent ook geen newbie, jij bent old school
Junior?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:18 schreef Patch het volgende:
[..]
Zo wordt er naar hem gescholden, maar dat is niet zijn naam...
quote:
da's zijn 2e naam...quote:
Voelt veel langerquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ik zit hier pas een half jaar he.
Dus als Bronson Old School is, wat ben jij dan?quote:
onze verloren filmmaker is terug !quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:23 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Wist niet dat dumbo nog een andere naam had
Patch wees me op de regels van FMT, dus ik mag nu flauwe grapjes over hem makenquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:23 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dus als Bronson Old School is, wat ben jij dan?
Prehistorisch
Alleen omdat je 't kan hebben....hoge bomen he?quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:25 schreef Patch het volgende:
[..]
Patch wees me op de regels van FMT, dus ik mag nu flauwe grapjes over hem maken
Sequencial + 1quote:
Aub geen antwoorden edittenquote:
Als newbie zijnde dacht ik een plaatje erbij moet kunnen, verandert niets aan het antwoord. Zal er voortaan gewoon afblijven...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:29 schreef Patch het volgende:
[..]
Aub geen antwoorden editten![]()
Dit is geen vrijkaart om me nu arrogant, een zeikerd en een ouwe te noemen
Klopt, maar dan als enig verschil dat de newbies mijn recycle-vragen sneller raden dan onze old schoolquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:28 schreef Asap het volgende:
Jumbo jr
Ik wou net zeggen, je valt in herhaling...
Superquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Als newbie zijnde dacht ik een plaatje erbij moet kunnen, verandert niets aan het antwoord. Zal er voortaan gewoon afblijven...
Harmonica trekt z'n wapen net niet snel genoeg...quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:37 schreef The_Substitute het volgende:
Swordfish?
John Travolta
Hugh Jackman
Halle Berry
Tja, van tevoren dacht je dat de Harries van Halle de toppunten van de film zouden zijn, maar na die monoloog van Travolta en die bullet-time explosie wist je dat ze ons alleen maar teleur zou kunnen stellenquote:
Moet 'tie wagen.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:42 schreef Patch het volgende:
Mocht ie sequels niet goed rekenen:
Flushed Away
Ik noem als voorlopig dieptepunt nog even de momenteel vaak vertoonde gay reclame met dat dansenquote:Hugh Jackman!
Meest overbodige naaktscene ooit, maar ik ga niet klagenquote:
Helemaal. Was zeker een truc om de rest af te leiden met Halle?quote:
Nee hoor, dan had ik wel een foto van tombolafan gepostquote:Op vrijdag 17 september 2010 09:51 schreef Bronson het volgende:
[..]
Helemaal. Was zeker een truc om de rest af te leiden met Halle?![]()
Die houd ik in gedachten.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had ik wel een foto van tombolafan gepost
Door een flesje met vloeistof toch? Waar drink me op staat.quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:53 schreef Patch het volgende:
Walt Disney's Alice in Wonderland: Alice is groot geworden, zit vast in een huis, door het eten van een koekje. Waardoor wordt ze weer klein?
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:55 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Door een flesje met vloeistof toch? Waar drink me op staat.
Geen cakjequote:Op vrijdag 17 september 2010 10:18 schreef Sequencial het volgende:
Ik kan me ook alleen de vloeistof herinneren. Een cakeje misschien?
De recente filmversie van Burton is baas trouwens
Knap! Wilde deze ook nog plaatsen:quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:52 schreef Patch het volgende:
[..]
Nee hoor, dan had ik wel een foto van tombolafan gepost
Oh nee, reltopic potentiequote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:40 schreef The_Substitute het volgende:
Laatste foto; is dat Chris Penn?
1,333 en wel een 3,8 als cijfer!quote:
Het zit je niet mee he?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef Asap het volgende:
Ok, ok wie naast Chris Penn nog een naam kan noemen, krijgt het punt...
Robin Williams !quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:05 schreef Asap het volgende:
Ok, ok wie naast Chris Penn nog een naam kan noemen, krijgt het punt...
Dat is meneer Mc. Dowellquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:14 schreef Asap het volgende:![]()
Niemand de laatste saw films gezien?
Onderstaande man speelt er ook in:
[ afbeelding ]
Eindelijk... de hoofdrolspeler was Gary Daniels (speelt ook in de Expendables, kleine rol)quote:
Geeft niet Asap, het ligt niet aan jou.quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:20 schreef Asap het volgende:
[..]
Eindelijk... de hoofdrolspeler was Gary Daniels (speelt ook in de Expendables, kleine rol)
De film is Fist of the North Star (Hokuto no Ken). En andere naam Costas Mandylor.
maar ik zei costas eerder, of telt t niet omdat ik zijn achternaam niet wist?quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:20 schreef Asap het volgende:
[..]
Eindelijk... de hoofdrolspeler was Gary Daniels (speelt ook in de Expendables, kleine rol)
De film is Fist of the North Star (Hokuto no Ken). En andere naam Costas Mandylor.
Patch +1
Tussenstand September 2010:
31 Bronson
29 ThaTim
28 The_Substitute
25 Kleurdoos
20 FireFox1
18 Patch
15 SamuelofSEK
11 Dragonfodder
11 Sequencial
8 Gillingham
8 InTrePidIvity
7 Flitspaal
7 Hornage
7 Asap
5 Hulkio
4 Mainport
3 ShaoliN
2 DeParo
2 lamers
2 tombolafan
2 Loodje
2 7eVeNL
1 PintuR
1 icemotion
1 roi
Gelukkigquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:21 schreef Bronson het volgende:
[..]
Geeft niet Asap, het ligt niet aan jou.
Sorry, maar moet streng zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 13:21 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
maar ik zei costas eerder, of telt t niet omdat ik zijn achternaam niet wist?
arrogante zeikerd !quote:
Patch +1quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 13:51 schreef SamuelofSEK het volgende:
Nou als ik naar wat screenshots kijk zie ik geen gelijkenis met het hier getoonde masker
quote:A helmet worn by the gladiator Skeletorious, used in Ridley Scott’s Oscar winning blockbuster movie Gladiator, starring Russell Crowe. This is one of the helmets worn by one of the gladiators to fight against Maximus in his first performance in the Moroccan arena. Made from fibreglass that has been decorated to look like forged metal, the helmet is in two parts that overlap and are joined either side with brown leather thong. The face plate has only two holes, which the gladiator would have seen out of, and both sections have been made to look distressed and battle worn from many years of use in the arena.
Ok, maar het lijkt erop alsof je me het punt toekende voor Jason Xquote:
quote:
Ja, dan moet je je avatar maar weer instellen hoor, nu is er geen duidelijk onderscheid als je twee posts onder elkaar zet!quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, maar het lijkt erop alsof je me het punt toekende voor Jason X
Bewegende webicons mogen niet meer op Fok, dus nu moet ik kiezen, en da's lastig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, dan moet je je avatar maar weer instellen hoor, nu is er geen duidelijk onderscheid als je twee posts onder elkaar zet!
Bewegende icons mogen wel, maar webicons nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Bewegende webicons mogen niet meer op Fok, dus nu moet ik kiezen, en da's lastig.
Owh, en wat is het verschil?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bewegende icons mogen wel, maar webicons niet
Als jij hem als webicon had, dan is ie verwijderd omdat alle webicons verwijderd zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Owh, en wat is het verschil?
Waarom kon mijn bewegende avatar niet blijven?
De stevige acteur is goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef Asap het volgende:
[..]
John Goodman?
Jason Schwartzman?
Johnny Depp?
Klopt, maar nog steeds stevig.quote:
Ha! Drukte hequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef Patch het volgende:
[..]
onze verloren filmmaker is terug !
Dumbo is zijn nickname, maar zo is hij niet geboren.
Waarvoor filmen? Als ik dat vragen mag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ha! Drukte he
Volgend weekend weer filmen.
En ik zou ook wel een hint willen
dubbele punten topic?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:09 schreef hornage het volgende:
We gaan toch niet vertellen dat ik het dubbele punten topic ga missen door het weekend
quote:
Lees de OP eens doorquote:
Lock, Stock and two smoking Barrels?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:10 schreef Patch het volgende:
Een hint:
Als je de titel neerlegt bij Scrabble =
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:12 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Lock, Stock and two smoking Barrels?
quote:
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford?quote:
48hfp utrecht, op het nffquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:03 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarvoor filmen? Als ik dat vragen mag.
Het gaat niet om een lange titel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford?
Serieus, een langere titel ken ik niet
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef ThaTim het volgende:
marylin hotchkiss's ballroom dancing and charm school?
dies ook best lang
Arachnaphobia?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Het gaat niet om een lange titel...
Past sowieso niet op een Scrabble-bord
De film bevat een fobie....
de spelling is niet ok, maar goed:quote:
Een van zijn eerste memorabele en hilarische rollenquote:
SBS 6..quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Een van zijn eerste memorabele en hilarische rollen
Vanavond op SBS 6
FMT-Slowchat - FOK! * The Movie * Summer 2010quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:03 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarvoor filmen? Als ik dat vragen mag.
Toevalligquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:28 schreef ThaTim het volgende:die film was mn moeder pas aan het kijken
PS: I love you
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:25 schreef Patch het volgende:
[..]
FMT-Slowchat - FOK! * The Movie * Summer 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |