quote:
Ja, dan moet je je avatar maar weer instellen hoor, nu is er geen duidelijk onderscheid als je twee posts onder elkaar zet!quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:00 schreef Patch het volgende:
[..]
Ok, maar het lijkt erop alsof je me het punt toekende voor Jason X
Bewegende webicons mogen niet meer op Fok, dus nu moet ik kiezen, en da's lastig.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Ja, dan moet je je avatar maar weer instellen hoor, nu is er geen duidelijk onderscheid als je twee posts onder elkaar zet!
Bewegende icons mogen wel, maar webicons nietquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:13 schreef Patch het volgende:
[..]
Bewegende webicons mogen niet meer op Fok, dus nu moet ik kiezen, en da's lastig.
Owh, en wat is het verschil?quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:14 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bewegende icons mogen wel, maar webicons niet
Als jij hem als webicon had, dan is ie verwijderd omdat alle webicons verwijderd zijnquote:Op vrijdag 17 september 2010 14:15 schreef Patch het volgende:
[..]
Owh, en wat is het verschil?
Waarom kon mijn bewegende avatar niet blijven?
De stevige acteur is goed.quote:Op vrijdag 17 september 2010 14:16 schreef Asap het volgende:
[..]
John Goodman?
Jason Schwartzman?
Johnny Depp?
Klopt, maar nog steeds stevig.quote:
Ha! Drukte hequote:Op vrijdag 17 september 2010 09:24 schreef Patch het volgende:
[..]
onze verloren filmmaker is terug !
Dumbo is zijn nickname, maar zo is hij niet geboren.
Waarvoor filmen? Als ik dat vragen mag.quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:00 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Ha! Drukte he
Volgend weekend weer filmen.
En ik zou ook wel een hint willen
dubbele punten topic?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:09 schreef hornage het volgende:
We gaan toch niet vertellen dat ik het dubbele punten topic ga missen door het weekend
quote:
Lees de OP eens doorquote:
Lock, Stock and two smoking Barrels?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:10 schreef Patch het volgende:
Een hint:
Als je de titel neerlegt bij Scrabble =
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:12 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
Lock, Stock and two smoking Barrels?
quote:
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford?quote:
48hfp utrecht, op het nffquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:03 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarvoor filmen? Als ik dat vragen mag.
Het gaat niet om een lange titel...quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:14 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
[..]
The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford?
Serieus, een langere titel ken ik niet
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef ThaTim het volgende:
marylin hotchkiss's ballroom dancing and charm school?
dies ook best lang
Arachnaphobia?quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:16 schreef Patch het volgende:
[..]
Het gaat niet om een lange titel...
Past sowieso niet op een Scrabble-bord
De film bevat een fobie....
de spelling is niet ok, maar goed:quote:
Een van zijn eerste memorabele en hilarische rollenquote:
SBS 6..quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:20 schreef Patch het volgende:
[..]
Een van zijn eerste memorabele en hilarische rollen
Vanavond op SBS 6
FMT-Slowchat - FOK! * The Movie * Summer 2010quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:03 schreef Bronson het volgende:
[..]
Waarvoor filmen? Als ik dat vragen mag.
Toevalligquote:Op vrijdag 17 september 2010 15:28 schreef ThaTim het volgende:die film was mn moeder pas aan het kijken
PS: I love you
quote:Op vrijdag 17 september 2010 15:25 schreef Patch het volgende:
[..]
FMT-Slowchat - FOK! * The Movie * Summer 2010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |