The Substitute +1quote:Op donderdag 16 september 2010 17:35 schreef The_Substitute het volgende:
Hurt Locker
The Town
North Country
The assassination of Jesse James...
SWAT

Geef dan of geen antwoord, of zeg gewoon iets als 15 films met Robert Deniro of zoietsquote:Op donderdag 16 september 2010 17:56 schreef ThaTim het volgende:
Midnight Run ( ik heb geen tijd voor nieuwe vraag)

Ik kan nog niet helemaal geloven dat ik je hiermee help, maar...quote:Op donderdag 16 september 2010 20:11 schreef FireFox1 het volgende:
The Matrix (Joe Pantoliano)
Memento (Joe Pantoliano)
What Happens in Vegas (Dennis Farina)
RocknRolla (Dennis Farina)
Beethoven (Charles Grodin)

Dan wordt ie lastig... Charles Grodin heeft niet veel bekende films... Moet ik even hard nadenkenquote:Op donderdag 16 september 2010 21:06 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Ik kan nog niet helemaal geloven dat ik je hiermee help, maar...
Ik denk dat ie bedoelt 5 films met Charles Grodin

Rosemary's babyquote:Op donderdag 16 september 2010 21:52 schreef InTrePidIvity het volgende:
Filofax
Beethoven
Beethovens 2nd?

Eerst lijst bijvullenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:20 schreef Kleurdoos het volgende:
van mij mag je :p
stel maar een vraag

Zelf punten bijtellen is natuurlijk niet de bedoelingquote:Op donderdag 16 september 2010 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Rosemary's baby
Heaven can't wait
Yeah, FireFox +1

Maar, maarquote:Op donderdag 16 september 2010 22:27 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Zelf punten bijtellen is natuurlijk niet de bedoeling

Als het goed is dan komen die punten vanzelf wel naar je toe hoor.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:38 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Maar, maar![]()
Dat mogen jullie voor mij doen eer ik een nieuwe vraag stel

Als ThaTim een keer opduikt jaquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Als het goed is dan komen die punten vanzelf wel naar je toe hoor.

Die is hier vaak genoeg om dat punt alsnog uit te delen.. Als je zeker van je zaak bent, dan kun je gewoon een nieuwe vraag stellen.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als ThaTim een keer opduikt ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |