quote:
Wanneer komt er een BBQ om dit te vieren?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:14 schreef Rossdale het volgende:
Lapo snipen is zieken en dus banwaardig als ik Morph zijn logica kan volgen.
Dus HOERA! Ban voor AQuila-kloon numero 450
Dit dus.quote:Op donderdag 16 september 2010 14:04 schreef Pettigrew81 het volgende:Had hij niet beloofd dat niet meer te doen?
Niet dat ik ook maar een post van hem of AQ serieus neem
Geen idee, wanneer is het feest bij jou thuis?quote:Op donderdag 16 september 2010 14:15 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Wanneer komt er een BBQ om dit te vieren?
Ik heb het interieur al bij elkaar nu de woning nogquote:Op donderdag 16 september 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Geen idee, wanneer is het feest bij jou thuis?
Dat klinkt wel heel vrolijk...quote:Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Petti's Pancake Party wordt het dan
Petti's Pretty Pancake Palace Party... with Wii MotionPlus®quote:
quote:
Ik ruik een GOTY, ik zal ze even bellen bij Nintendoquote:Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef Fallen het volgende:
[..]
Petti's Pretty Pancake Palace Party... with Wii MotionPlus®
Spanky's Spannende Speklapjes Spectakel?quote:Op donderdag 16 september 2010 16:19 schreef koei het volgende:
Ik vind Petti's Pancake Palace Party erg vrolijk klinken, maar ik zou dan toch de voorkeur hebben voor een iets centraler gelegen paleisje...
Mn huisgenoot heeft laatst een boek vol dirty jokes gekocht voor een paar knaken, erg aan te raden!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef koei het volgende:
En wat een belachelijk speelgoed hebben ze tegenwoordig. Ik heb komende week de verjaardag van mn neefje, en de week daarna de verjaardag van mn nichtje dus ik was op speelgoedjacht. Ze verkopen nu hamsters op batterijen waarbij je dus allerlei hamsteraccesoires kan kopen. Denk hierbij aan zo'n grote kooi met buizen, maar ook zo'n hamsterbal en een hamsterauto... Alles a minimaal 10 euro per stuk natuurlijk... Koop dan alles in het echt, dat is een stuk goedkoper en leuker...
Maar goed, ik heb voor mn nichtje een Littlest Petshop figuurtje (stond op de verlanglijst, grotere sets zijn ook belachelijk duur) en voor mn neefje een hamer die geluid maakt als je ermee slaat. Van de week nog even kijken voor iets 'nuttigs' erbij en ik ben klaar voor de eerste twee verjaardagen. Nog maar zeven te gaan dan de aankomende periode...
Oeh, dat klinkt ook wel als iets erg leuks!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Spanky's Spannende Speklapjes Spectakel?
Ehm, de ene wordt 1 jaar oud, de ander 7. Beiden kunnen nog niet lezen... Ik denk dat een boek vol dirty jokes toch niet echt een heel geschikt kado isquote:Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Mn huisgenoot heeft laatst een boek vol dirty jokes gekocht voor een paar knaken, erg aan te raden!
7 jaar en niet kunnen lezenquote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef koei het volgende:
Ehm, de ene wordt 1 jaar oud, de ander 7. Beiden kunnen nog niet lezen... Ik denk dat een boek vol dirty jokes toch niet echt een heel geschikt kado is
Opvoedkundig geschikt! Je weet wat ze zeggen: a dirty mind is a joy forever, dus je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen!!quote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef koei het volgende:
[..]
Ehm, de ene wordt 1 jaar oud, de ander 7. Beiden kunnen nog niet lezen... Ik denk dat een boek vol dirty jokes toch niet echt een heel geschikt kado is
Maar wat is jouw dienst of product wat je dan levert? Dat blijft onduidelijkquote:Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef koei het volgende:
[..]
Oeh, dat klinkt ook wel als iets erg leuks!
of Koei's kolosale kokindjes Knaller (de K is nog best een lastige letter...)
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
quote:Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef Tain het volgende:
onaangekondigde screenshot van Bungie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Hele grote kokindjes... Geen idee hoe ik daar aan ga komen maar ik kon niks beters bedenken met de K...quote:Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar wat is jouw dienst of product wat je dan levert? Dat blijft onduidelijk
En sorry dat ik niet centraler woonMaar dan moet ik zo ver van mijn werk wonen
wtfquote:
quote:
Nee want dat ging niet goed de laatste keerquote:Op donderdag 16 september 2010 17:57 schreef koei het volgende:
Aquila, ga jij nog een wormstoernooi organiseren?
Nu alquote:
Yepquote:
bofkont.quote:
Fixedquote:
code rood code rode, slakken spoor op komstquote:Op donderdag 16 september 2010 20:05 schreef GameBabe het volgende:
Als dat een foto van Flodder is, doe mij dan meteen even zijn telefoonnummer
Dat is toch alleen bij een foto van mij??quote:Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef badboynova het volgende:
[..]
code rood code rode, slakken spoor op komst
Jaaaaaa Sniperrrrrquote:Op donderdag 16 september 2010 20:32 schreef Poit het volgende:
[..]
Dat is toch alleen bij een foto van mij??
Nee Poit is a snifferrrrrrr, miauw.quote:
Hij is een aandachthoer en heeft zo ongelofelijk weinig zelfvertrouwen en triest zelfbeeld dat hij zelfs blij is met negatieve aandacht.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef Nebo het volgende:
Ik heb een theorie over waarom Flodder snipert...
Ik denk dat hij gewoon met trots kijkt hoe wij aan het awesomesaucen zijn op een plekje dat hij heeft gemaakt.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:47 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hij is een aandachthoer en heeft zo ongelofelijk weinig zelfvertrouwen en triest zelfbeeld dat hij zelfs blij is met negatieve aandacht.
Kijk uit! Anders komt Flodder straks met de Beatles of John Lennon aankakken.quote:Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Nebo het volgende:
Ik vind het heerlijk, vandaag prachtig gechilld op de uithof op dit album
geen justin bieberquote:Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Kijk uit! Anders komt Flodder straks met de Beatles of John Lennon aankakken.
Heeft jouw vriendin je weer een wax beurtje gegevenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geen balhaar, balhaar, balhaar ooooooohhhhhhh
Of heeft hij geen ballen?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heeft jouw vriendin je weer een wax beurtje gegeven
Op 2:00quote:Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Geen balhaar, balhaar, balhaar ooooooohhhhhhh
Ik kijk zelden tot nooit tvquote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef koei het volgende:
Kijk jij geen Oh Oh Cherso PoitMooie TV is dat!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
Normaal haat ik die dingen echt tot de max maar die gasten vind ik opzich nog wel tof op die sniper na.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef koei het volgende:
Kijk jij geen Oh Oh Cherso PoitMooie TV is dat!
Heb jij geen vrije dagen op je werkquote:
Maar hy had geen seal of aprovelquote:Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
Wel geinig dat Heintje al zijn spellen verkoopt. De helft is van mij![]()
Als ik een spel uit had kon ik het 9 van de 10 keer meteen doorsturen naar hem
quote:Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef badboynova het volgende:
[..]
Maar hy had geen seal of aprovel
Nu niet meer, hij zit in een verhuisdoos.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Heb je die aan de muur hangen?
Doe wel voorzichtig!quote:Op donderdag 16 september 2010 22:37 schreef badboynova het volgende:
[..]
Nu niet meer, hij zit in een verhuisdoos.
quote:
Als ik dood benquote:Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:
[..]
, ooit gaat het geld opleveren.
Mogen we helpenquote:
Zo verwacht ik nog wel een aantal reacties iddquote:
Is er weer gerammeld met de stront emmer ofzo, nu je er weer bent.quote:Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef Flodder450 het volgende:
"Some kind of innocence is measured out in years"
Deed me denken aan Koei en Gamebabe
Aan deel 1?quote:Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef Morthill het volgende:
verdomme, ik moet echt geen Mass Effect meer spelenben nu gewoon weer verslaafd
Daar moet je ook van profiteren, geen last van hebbenquote:Op donderdag 16 september 2010 22:09 schreef Poit het volgende:
Wijd Openstaande Klets Natte Ochtend Kut
OOOOH!!
Nooit last van
Heb je al eens hard opgelezen wat er staat?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:00 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Daar moet je ook van profiteren, geen last van hebben
Ochtendseks is sowieso een mannending denk ik... doe mij maar gewoon 's avonds, hoewel siestaseks toch wel echt op nummer 1 staat
Bij ODST was je bang voor die dingen hequote:Op donderdag 16 september 2010 22:59 schreef badboynova het volgende:
Aq ik heb weer hunters gevonden, dat word dus weer rennen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
quote:Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef koei het volgende:
De beste seks is sowieso zondagmiddagseks. Gewoon een hele zondag in bed doorbrengen, heerlijk!
Of op een random andere dag natuurlijkquote:Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef koei het volgende:
De beste seks is sowieso zondagmiddagseks. Gewoon een hele zondag in bed doorbrengen, heerlijk!
Ik snap hem niet, seks voor een middagslaapje iigquote:Op donderdag 16 september 2010 23:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Heb je al eens hard opgelezen wat er staat?
Alleen de gedachte alleen al... DIE LUUUUCHT!
Wordquote:Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef koei het volgende:
Goeie tijden!quote:Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef koei het volgende:
Nee, je moet kiezen. De hele dag seks, of een halve met voetbal erbij...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:04 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hoe zit het dan met de voetbal, wij mannen mogen nooit voetbal kijken en sex hebben op zondag.
Voetbal lijkt me een prima uitrustmomentje voor tussendoorquote:Op donderdag 16 september 2010 23:08 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, je moet kiezen. De hele dag seks, of een halve met voetbal erbij...
Heb jij 90 minuten rust nodig dan?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Voetbal lijkt me een prima uitrustmomentje voor tussendoor
Ligt eraan... Ik heb een ex gehad die fanatiek Ado supporter was en die was echt niet te genieten als Ado verloor. En iedereen die voetbal een beetje volgt weet dat dat heel vaak gebeurt...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:10 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Voetbal lijkt me een prima uitrustmomentje voor tussendoor
Er is ook rust tijdens een voetbalwedstrijd, dat zou jij als man moeten wetenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:12 schreef badboynova het volgende:
[..]
Heb jij 90 minuten rust nodig dan?
Mannen die fanatiek voetbal supporter zijnquote:Op donderdag 16 september 2010 23:12 schreef koei het volgende:
[..]
Ligt eraan... Ik heb een ex gehad die fanatiek Ado supporter was en die was echt niet te genieten als Ado verloor. En iedereen die voetbal een beetje volgt weet dat dat heel vaak gebeurt...
Ja, dat sowieso... Mannen die zelf voetballen is prima, maar mannen die alleen maar al het voetbal willen kijken snap ik echt niet...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Mannen die fanatiek voetbal supporter zijn
Fixedquote:Op donderdag 16 september 2010 23:15 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, dat sowieso... Mannen die zelf voetballen is prima, maar mannen snap ik echt niet...
Paardenmeisjes *brrrrrrquote:Op donderdag 16 september 2010 23:18 schreef Nebo het volgende:
Het is eigenlijk net als vrouwen die in de oneindigheid met paarden bezig zijn en er nooit overheen groeien
Paardenmeisjequote:Op donderdag 16 september 2010 23:24 schreef koei het volgende:
[..]
Paardenmeisjes *brrrrrr
Ik heb er in principe de aanleg voor, was regelmatig op Duindigt en andere renbanen te vinden met mn vader, had jaarlijks een lang weekend mijn eigen pony in ponyparkslagharen en heb een aantal rijlessen gehad met mn nichtjes, maar moest eigenlijk niks van paarden hebben. Was op de renbaan ook meer bezig met het uitdenken van goktactieken (dit paard heeft vorige keer gewonnen, deze is veel groter dan de anderen en deze ruiter heeft een leuke naam). Zo'n kleine pony was nog wel leuk, maar ook niet om op te rijden of om te kammen, maar om gewoon om mee te wandelen (ik voorop met paardensnoepjes en de pony erachteraan wandelend). Nee, doe mij maar gewoon katten en knaagdieren, dat zijn wel toffe beesten!
Paardrijden is best tof, maar dan niet op een manege of zo. Gewoon op een grote open ranch, met heuvels en geen gebaande paden.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:24 schreef koei het volgende:
[..]
Paardenmeisjes *brrrrrr
Ik heb er in principe de aanleg voor, was regelmatig op Duindigt en andere renbanen te vinden met mn vader, had jaarlijks een lang weekend mijn eigen pony in ponyparkslagharen en heb een aantal rijlessen gehad met mn nichtjes, maar moest eigenlijk niks van paarden hebben. Was op de renbaan ook meer bezig met het uitdenken van goktactieken (dit paard heeft vorige keer gewonnen, deze is veel groter dan de anderen en deze ruiter heeft een leuke naam). Zo'n kleine pony was nog wel leuk, maar ook niet om op te rijden of om te kammen, maar om gewoon om mee te wandelen (ik voorop met paardensnoepjes en de pony erachteraan wandelend). Nee, doe mij maar gewoon katten en knaagdieren, dat zijn wel toffe beesten!
En aan het einde van de dag lekker een bbq en je paard opetenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Paardrijden is best tof, maar dan niet op een manege of zo. Gewoon op een grote open ranch, met heuvels en geen gebaande paden.
Waarom je paard opetenquote:Op donderdag 16 september 2010 23:32 schreef disjfa het volgende:
[..]
En aan het einde van de dag lekker een bbq en je paard opetenDan is het een goede dag. Pijn aan de bips en een lekker hapje in de buik.
Je zat in jouw theorie op een ranchquote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom je paard opetendat is niet handig als je moet kamperen in een woestijn. Ik ga geen 100km lopen een dag later. Eet dan wel gewoon kameel of zo.
Die moet je toch al uithollen om in te schuilen als er een zandstorm komt.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:34 schreef Morthill het volgende:
[..]
Waarom je paard opetendat is niet handig als je moet kamperen in een woestijn. Ik ga geen 100km lopen een dag later. Eet dan wel gewoon kameel of zo.
not reallyquote:Op donderdag 16 september 2010 23:35 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je zat in jouw theorie op een ranchDan pak je gewoon de bolide naar huis na het avondmaal.
Dude, nee, ben je gekquote:Op donderdag 16 september 2010 23:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die moet je toch al uithollen om in te schuilen als er een zandstorm komt.
Een paard uithollen? Wat voor programma's kijk jij?quote:Op donderdag 16 september 2010 23:40 schreef Nebo het volgende:
[..]
Die moet je toch al uithollen om in te schuilen als er een zandstorm komt.
i know, maar in 15 minuten moet ik dan 3 keer.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Er is ook rust tijdens een voetbalwedstrijd, dat zou jij als man moeten weten
Keizerrijk slaat terugquote:Op donderdag 16 september 2010 23:44 schreef koei het volgende:
[..]
Een paard uithollen? Wat voor programma's kijk jij?
Voetbal+ voetbal shirt= aankleden.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef koei het volgende:
Waarom zou je je weer aankleden BBN? Dat is sowieso een beetje zinloos als je thuis blijft...
Inderdaad, en uitkleden is ook zinloos daar je toch al de hele dag bezig bent...quote:Op donderdag 16 september 2010 23:47 schreef koei het volgende:
Waarom zou je je weer aankleden BBN? Dat is sowieso een beetje zinloos als je thuis blijft...
God staat alleen seks op zondag toe?quote:Op vrijdag 17 september 2010 08:39 schreef Rossdale het volgende:
Mijn ouders hadden vroeger 2 paarden. Heb toen ik klein was dan ook regelmatig op een paard gereden. Best tof haar zolang het inderdaad niet domme kunstjes op een manege is. Gewoon in volle galop door het weiland heen gaan is echt tof
En trouwens... keuze tussen voetbal of seks op de zondagmiddag? Nee F1 of seks. Het ene weekend is het formule 1 en het weekend daarop is er tijd voor gefriemel. Alsof de planning van de sport er op gemaakt is
Elke week een keer is toch wel de bedoelingquote:Op vrijdag 17 september 2010 08:45 schreef Rossdale het volgende:
2 keer per maand lijkt me ruim voldoende
Ultimate Survival, en het was een kameel.quote:Op donderdag 16 september 2010 23:44 schreef koei het volgende:
[..]
Een paard uithollen? Wat voor programma's kijk jij?
nee dat is alleen in films.quote:Op vrijdag 17 september 2010 10:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Elke week een keer is toch wel de bedoeling
Dat was star warsquote:Op vrijdag 17 september 2010 10:33 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ultimate Survival, en het was een kameel.
Baasquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:21 schreef Fipotje het volgende:
Ik zeg voetbal kijken sex doe ik tijdens het werk!
dat was woensdag, vandaag studeren, net uit de UB en zo richting college.quote:
brrrrrquote:Op vrijdag 17 september 2010 12:25 schreef Morthill het volgende:
[..]
dat was woensdag, vandaag studeren, net uit de UB en zo richting college.
ik moet een vak volgen over filmquote:
Lamlulquote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 12:53 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lamlul!
Wel volgende week kat. Al zal het toch slim zijn om eerst naar de dierenarts te gaan en bepaalde dingen te laten controleren
lolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:19 schreef AQuila360 het volgende:
[ afbeelding ]
Starlet op de kop getikt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SUP!quote:
Wat voor games?quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef Fallen het volgende:
I like to move it, move it...
Move... is best wel awesome.
alleen demo's... ik ben blut...quote:
quote:Op vrijdag 17 september 2010 16:38 schreef Fallen het volgende:
I like to move it, move it...
Move... is best wel awesome.
Ik heb er alweer één achter de rug en kan volgende week mijn eerste twee opdrachten alweer inleverenquote:Op vrijdag 17 september 2010 17:34 schreef Morthill het volgende:
Pff, volgende week alweer mijn eerste presentatie houden, collegejaar is net begonnen zeg.
opdrachten inleveren doe ik ook al een week, volgende week nog iets van drie, maar daar heb ik niet zo'n moeite mee.quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:37 schreef Nebo het volgende:
[..]
Ik heb er alweer één achter de rug en kan volgende week mijn eerste twee opdrachten alweer inleveren
Presenteren is je weak point?quote:Op vrijdag 17 september 2010 17:45 schreef Morthill het volgende:
[..]
opdrachten inleveren doe ik ook al een week, volgende week nog iets van drie, maar daar heb ik niet zo'n moeite mee.
jaquote:
Het duurde wel even voordat duidelijk was wat een ik boks isquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:34 schreef koei het volgende:
En je hebt niet expres gedaan alsof je er helemaal niks van snapte? "dus je stopt een film in zo'n apparaat en dan kom je zelf in de film?"
quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:52 schreef SpankmasterC het volgende:
Kak, het regent en ik moet eten halen
Schwing! Ultra-porno!quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:52 schreef Morthill het volgende:
Vanaf 29-10 snel internetOverstappen op 60Mbit
Mja ik zal er maar aan moeten geloven... ik ga wel lopen, de Digros zit hier toch paar minuutjes vandaan...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
Hell yeahquote:
Ik eet al drie dagen van die AH-maaltijdsaladesquote:
gvd, hoeveel kilo's moet die gast kwijtgeraakt zijn voor die rolquote:Op vrijdag 17 september 2010 19:44 schreef Nebo het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/paramount/thefighter/
Wat ziet Bale er oud en vermagerd uit hier zeg
En ja ik ken zijn rollen dus kom nu niet met plaatjes die ik al ken
Net als voor The Machinist. Kolere, wat een geraamte is ie daarquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:20 schreef Morthill het volgende:
[..]
gvd, hoeveel kilo's moet die gast kwijtgeraakt zijn voor die rolJe moet het er maar voor over hebben
en Amy Adams in ondergoed
Zal wel onder strenge begeleiding van een arts gaanquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:24 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Net als voor The Machinist. Kolere, wat een geraamte is ie daar
[ afbeelding ]
Sla en die dingen dus?! Nja dat noem ik geen avond etenquote:Op vrijdag 17 september 2010 20:17 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik eet al drie dagen van die AH-maaltijdsaladesdingen zijn best goed te doen
Aansteller. Het is gewoon heel goed te eten en best voedzaam. Vooral de garnalen met chilisaus en de teriyaki zijn zeer te versmadenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:21 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sla en die dingen dus?! Nja dat noem ik geen avond eten!
Hij is erg mooi tot nu toe. Begrijp niet dat ik er niet eerder van gehoord hebquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:14 schreef koei het volgende:
Dat is wel een erg toffe film Nebo! Je kan het erger treffen!
Die met de geitenkaas en ham die je nog moet bakken is ookquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Aansteller. Het is gewoon heel goed te eten en best voedzaam. Vooral de garnalen met chilisaus en de teriyaki zijn zeer te versmaden
quote:
Je hebt er idd een paar in het segment waar je het vlees nog moet bakken. De Thai Beef is er een van.quote:
Nja aansteller, ik vind het niet echt avond etenquote:Op vrijdag 17 september 2010 23:27 schreef Sigmund666 het volgende:
[..]
Aansteller. Het is gewoon heel goed te eten en best voedzaam. Vooral de garnalen met chilisaus en de teriyaki zijn zeer te versmaden
Tis prima voer en gezond ook nog.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:08 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nja aansteller, ik vind het niet echt avond eten. Niet dat ik de laatste paar dagen veel avondeten op heb
Dat hoor je mij ook niet zeggen hequote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tis prima voer en gezond ook nog.
Omdat het een show is met de beste buschauffeur van Nederland, volgens mij heb ik daar niet veel te zoeken.quote:Op zaterdag 18 september 2010 00:44 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat hoor je mij ook niet zeggen he! Madiwodovrijdag show met de beste buschauffer van Nederland, waarom zit jij daar niet Morthill
Maar hoe gezond is het werkelijk? Er gaat vast wel vitamine C verloren.Ik zeg niet dat het ongezond is, alleen dat sowieso gezonder kanquote:Op zaterdag 18 september 2010 00:37 schreef Morthill het volgende:
[..]
Tis prima voer en gezond ook nog.
Hangt er vanaf welke maaltijdsalade je dan ook pakt. Er zitten in elk geval de hele bassale en redelijk gezonde dingen in die een mens gewoon standaard moet hebben op een dag.quote:Op zaterdag 18 september 2010 01:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar hoe gezond is het werkelijk? Er gaat vast wel vitamine C verloren.Ik zeg niet dat het ongezond is, alleen dat sowieso gezonder kanMaar ja dat kost dan weer tijd
Nu is je kans, pak een stuk touw en zoek een een boomquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:29 schreef Flodder450 het volgende:
Kut
een maat van mij heeft gister een heel erg erg MSN gesprek doorgestuurd naar mn ouders
waaar ik deel aan nam
in verhouding was ik nog lang niet zo erg
kijken hoe dat uitpakt
Bakjes voer is toch bijna nooit gezondquote:Op zaterdag 18 september 2010 01:05 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Maar hoe gezond is het werkelijk? Er gaat vast wel vitamine C verloren.Ik zeg niet dat het ongezond is, alleen dat sowieso gezonder kanMaar ja dat kost dan weer tijd
Whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wat doe je mijn ogen aan, nu kan ik 5 minuten minder fappen in mijn leven.quote:
Wat een gebeuren in jou regioquote:Op zaterdag 18 september 2010 08:29 schreef Flodder450 het volgende:
Kut
een maat van mij heeft gister een heel erg erg MSN gesprek doorgestuurd naar mn ouders
waaar ik deel aan nam
kijken hoe dat uitpakt
Het is maar wat je goed vindt. Ik heb keelpijn, hoofdpijn, mijn laptop heeft weer kuren, ik moet zo een hele dag werken, er is een vervelende dame die vandaag haar laatste werkdag heeft en per se nog eens wat wil gaan drinken, dus ik ga er niet onderuit komen om vandaag iets af te spreken, ik heb kut geslapen en morgen word ik alweer 20 jaar oud.quote:
Snel! Bel Hart van Nederland! Dit is vast veel belangrijker dan Mw. Van Santen die de 5000e appeltaart heeft gebakken!quote:Op zaterdag 18 september 2010 08:29 schreef Flodder450 het volgende:
Kut
waaar ik deel aan nam
kijken hoe dat uitpakt
Je bent gewoon zenuwachtig voor je verjaardagquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is maar wat je goed vindt. Ik heb keelpijn, hoofdpijn, mijn laptop heeft weer kuren, ik moet zo een hele dag werken, er is een vervelende dame die vandaag haar laatste werkdag heeft en per se nog eens wat wil gaan drinken, dus ik ga er niet onderuit komen om vandaag iets af te spreken, ik heb kut geslapen en morgen word ik alweer 20 jaar oud.
Neehoor, ik verwacht toch geen visite en moet studeren. Heb er gewoon totaal geen zin in eigenlijkquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:44 schreef Poit het volgende:
[..]
Je bent gewoon zenuwachtig voor je verjaardag
Verkapte ik-wil-morgen-gefeliciteerd-worden-postquote:Op zaterdag 18 september 2010 09:32 schreef Nebo het volgende:
[..]
Het is maar wat je goed vindt. Ik heb keelpijn, hoofdpijn, mijn laptop heeft weer kuren, ik moet zo een hele dag werken, er is een vervelende dame die vandaag haar laatste werkdag heeft en per se nog eens wat wil gaan drinken, dus ik ga er niet onderuit komen om vandaag iets af te spreken, ik heb kut geslapen en morgen word ik alweer 20 jaar oud.
Ik ben geen Flodderquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:07 schreef Morthill het volgende:
[..]
Verkapte ik-wil-morgen-gefeliciteerd-worden-post
Als ie dood is?quote:Op zaterdag 18 september 2010 10:34 schreef Rossdale het volgende:
Vanaf morgen is Nebo ook een -tigger en komt hij er nooooit meer vanaf
vanaf morgen zijn 17 jarige meisjes ook off limits voor hemquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:34 schreef Rossdale het volgende:
Vanaf morgen is Nebo ook een -tigger en komt hij er nooooit meer vanaf
17 jarig meisjes zijn nooit off limitquote:Op zaterdag 18 september 2010 10:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
vanaf morgen zijn 17 jarige meisjes ook off limits voor hem
Voor mij wel hoorquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:00 schreef Poit het volgende:
[..]
17 jarig meisjes zijn nooit off limit
Jij bent een 17 jarig meisjequote:Op zaterdag 18 september 2010 11:09 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Voor mij wel hoorMaar ik denk dat jongens meer off limit zijn
Maar dan mag je alsnog niet vreemdgaanquote:
Awesome, tof onderzoekquote:
? ik dacht dat het gewoon off limits was!quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar dan mag je alsnog niet vreemdgaanAl zijn meisjes soms geen vreemdgaan, maar ik snap de criteria nog niet zo
Gooi je het op een relatiequote:Op zaterdag 18 september 2010 11:13 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Maar dan mag je alsnog niet vreemdgaanAl zijn meisjes soms geen vreemdgaan, maar ik snap de criteria nog niet zo
En alsnog ben ik off limit voor jou
Voor jongetjes om met meisjes te zoenen wel jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:15 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? ik dacht dat het gewoon off limits was!
Flauw hequote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Voor jongetjes om met meisjes te zoenen wel jaen andersom stiekem ook wel denk ik... al zou ik er niet zo'n probleem mee hebben als mijn vriend voor een weddenschap ofzo met een andere gozer zoent, al is dat makkelijk praten want dat doen de meeste gasten toch niet
Andersom hoor ik vaak het meedoen criterium
Maar eigenlijk stond seks met een vrouw wel op de to do list voordat ik weer een relatie kreeg, schijnt heel tof te zijn ofzo
[..]
Flauw he
Nee, niet flauw, erg makkelijk..quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:26 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Voor jongetjes om met meisjes te zoenen wel jaen andersom stiekem ook wel denk ik... al zou ik er niet zo'n probleem mee hebben als mijn vriend voor een weddenschap ofzo met een andere gozer zoent, al is dat makkelijk praten want dat doen de meeste gasten toch niet
Andersom hoor ik vaak het meedoen criterium
Maar eigenlijk stond seks met een vrouw wel op de to do list voordat ik weer een relatie kreeg, schijnt heel tof te zijn ofzo
[..]
Flauw he
Die tip kreeg ik van een vriendin, maar ja ik krijg elke keer een relatie en dan komt het er niet vanquote:
Het schijnt maatschappelijk gewenst te zijn, en ik ben bang dat jij de eerste bent die me in de kut schopt als ik vreemd zou gaan...quote:
En hard ookquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik van een vriendin, maar ja ik krijg elke keer een relatie en dan komt het er niet vanEn het is ook niet zo makkelijk als een gast oppikken in de kroeg, dan hoef je alleen maar "he neuken" te roepen
[..]
Het schijnt maatschappelijk gewenst te zijn, en ik ben bang dat jij de eerste bent die me in de kut schopt als ik vreemd zou gaan...
Werkt vaker dan je denktquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik van een vriendin, maar ja ik krijg elke keer een relatie en dan komt het er niet vanEn het is ook niet zo makkelijk als een gast oppikken in de kroeg, dan hoef je alleen maar "he neuken" te roepen
Jij doet toch alles kei maar dan ook echt kei hard.quote:
euh, ja, nu je het zegt..quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:48 schreef badboynova het volgende:
[..]
Jij doet toch alles kei maar dan ook echt kei hard.
Niet met het goede been zekerquote:
Bij mensen van het andere geslacht wel ja... maar sowieso is als vrouw een man in bed krijgen totaal geen kunst...quote:
Het is pas een kunst om hem weer uit het bed te krijgen.quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet met het goede been zeker
[..]
Bij mensen van het andere geslacht wel ja... maar sowieso is als vrouw een man in bed krijgen totaal geen kunst...
ligt eraan met wie je vreemd gaatquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:50 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Niet met het goede been zeker
Als het mij lukt bij vrouwen moet het jou ook lukkenquote:[..]
Bij mensen van het andere geslacht wel ja... maar sowieso is als vrouw een man in bed krijgen totaal geen kunst...
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:53 schreef badboynova het volgende:
[..]
Het is pas een kunst om hem weer uit het bed te krijgen.
quote:
Ik snap de connectie tussen een starlet een een mof niet echtquote:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:55 schreef Poit het volgende:
[..]
![]()
Gewoon zeggen als vrouw dat je van hem houd, is hij zo weg
Samen stappen binnenkortquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:54 schreef Poit het volgende:
[..]
ligt eraan met wie je vreemd gaat
[..]
Als het mij lukt bij vrouwen moet het jou ook lukken
Agh, elke stad heeft tegenwoordig toch een gaybar, hoe moeilijk kan het daar zijn?quote:Op zaterdag 18 september 2010 11:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Of dat je op zijn beste vriend valt
[..]
Samen stappen binnenkortGaan we alle vrouwen af
Ga je ook mee dan?quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:05 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, elke stad heeft tegenwoordig toch een gaybar, hoe moeilijk kan het daar zijn?
Werkt ook aardig jaquote:Op zaterdag 18 september 2010 11:57 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Of dat je op zijn beste vriend valt
Ja dahag, prik je me weer helemaal lek.. Dacht ut..quote:[..]
Samen stappen binnenkortGaan we alle vrouwen af
Tot het moment dat je mee mag doen.. Dat vind ik stiekem toch best wel een beetje leuk..quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:08 schreef SpankmasterC het volgende:
En toch ben ik niet zo gek op lesbische vrouwen, ik denk echt iedere keer: "leuk zo twee van die enorm mooie meisjes, maar dr moet gewoon een piemel in!"
Vind het wat dat betreft ook echt niet sexy als twee vrouwen met elkaar gaan zoenen tijdens het uitgaan, eerder heel oppervlakkig dan aantrekkelijk...
Ik val ook gewoon totaal niet op vrouwen, dus daardoor zal het ook nooit meer worden dan "interessant om een keer te doen" en daardoor oppervlakkig...quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:08 schreef SpankmasterC het volgende:
En toch ben ik niet zo gek op lesbische vrouwen, ik denk echt iedere keer: "leuk zo twee van die enorm mooie meisjes, maar dr moet gewoon een piemel in!"
Vind het wat dat betreft ook echt niet sexy als twee vrouwen met elkaar gaan zoenen tijdens het uitgaan, eerder heel oppervlakkig dan aantrekkelijk...
Ik zal niet meer prikken, mag in dan wel een zoentjuh in je baard gevenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Ga je ook mee dan?
[..]
Werkt ook aardig ja
[..]
Ja dahag, prik je me weer helemaal lek.. Dacht ut..
Kleintje dan..quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef GameBabe het volgende:
Ik zal niet meer prikken, mag in dan wel een zoentjuh in je baard geven
Pff ze zouden je vriendin maar zijn...quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef Reintji het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_modellen_test.html
Damn
quote:
Yes, dan gaat er een piemel in, dujs ben ik weer tevreden!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:09 schreef Poit het volgende:
[..]
Tot het moment dat je mee mag doen.. Dat vind ik stiekem toch best wel een beetje leuk..
Maar zoenende vrouwen doen mij ook vrij weinig inderdaad..
Ik heb het dan ook niet over jou, meer over van die meisjes die zichzelf als biseksueel voordoen om interessant gevonden te worden door jongens...quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:14 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Ik val ook gewoon totaal niet op vrouwen, dus daardoor zal het ook nooit meer worden dan "interessant om een keer te doen" en daardoor oppervlakkig...
Nopequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:19 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Pff ze zouden je vriendin maar zijn...
[..]
Is je baard trouwens alweer korter dan je haar
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef Reintji het volgende:
Damn
Sinds wanneer gaat er een piemel in tijdens het zoenenquote:Op zaterdag 18 september 2010 12:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Yes, dan gaat er een piemel in, dujs ben ik weer tevreden!
[..]
Ik heb het dan ook niet over jou, meer over van die meisjes die zichzelf als biseksueel voordoen om interessant gevonden te worden door jongens...
rot, succes!quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nou.. Op naar de dierenarts om de hond in te laten slapen![]()
sterktequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
quote:Op zaterdag 18 september 2010 12:15 schreef Reintji het volgende:
Damn
sterktequote:Op zaterdag 18 september 2010 12:23 schreef Nick-GizMo het volgende:
Het schijnt een stuk zachter ofzo te zijn, "een geweldige ervaring" om maar even te quoten... Zelf lijkt het me ook wat suf, maar ja je kan pas oordelen als je het een keer gedaan hebt is mijn mottoquote:Op zaterdag 18 september 2010 13:23 schreef koei het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen hoe seks met een vrouw leuker kan zijn dan met een man... je mogelijkheden zijn gewoon beperkter. Twee mannen samen hebben nog meer mogelijkheden...
Je hebt toch een vuist?quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:23 schreef koei het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen hoe seks met een vrouw leuker kan zijn dan met een man... je mogelijkheden zijn gewoon beperkter. Twee mannen samen hebben nog meer mogelijkheden...
quote:
quote:
Je blijft onverbeterlijk kansloos op internetquote:
Shhhht!!quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:40 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Je blijft onverbeterlijk kansloos op internetmaar het shock effect als je dan de echte Poit leert kennen blijft geniaal
Maar twee mannen kunnen ook elkaar alleen maar een beetje in de poeperd nemen. Jullie vrouwen kunnen scharen en shit.quote:Op zaterdag 18 september 2010 13:51 schreef koei het volgende:
Een vuist heb je ook bij gewone man-vrouw seks. Dat is dus geen toegevoegde waarde. Je levert netto alleen maar in...
Dan neem je toch een ombinddildo, is dat probleem weer opgelost..quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:05 schreef koei het volgende:
ScharenVolgens mij valt dat gewoon praktisch niet te doen, in ieder geval op een comfortabele manier. Plus dat je dan nog maar 1 actie hebt, scharen. Andersom scharen is niet echt anders ofzo, terwijl je als man de gever of de ontvanger kan zijn, en dus twee keer zoveel mogelijkheden hebt!
Geen rosbief?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:12 schreef lkb9000 het volgende:
Broodje bacon kaas en eiersalade, hmmmm!
Ja, maar dat klopt dus niet. Als je lesbische seks wil hebben, dan moet je geen nep man erbij nemen, dan kun je blijkbaar toch beter hetero-seks hebben! Tenminste, als er geen liefdesrelatie is tussen de deelnemers.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Dan neem je toch een ombinddildo, is dat probleem weer opgelost..
Niet jezelf in zo'n slachtofferspositie zetten hoor
sowieso beter heterosexquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:18 schreef koei het volgende:
[..]
Ja, maar dat klopt dus niet. Als je lesbische seks wil hebben, dan moet je geen nep man erbij nemen, dan kun je blijkbaar toch beter hetero-seks hebben! Tenminste, als er geen liefdesrelatie is tussen de deelnemers.
Ik heb hier nog wel een eitje voor je liggenquote:
QFT!quote:
Euh, jij, ik en het zusje van De Kok?quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:24 schreef GameBabe het volgende:
[..]
QFT!
Toch maar gewoon een triootje doen dan om de best of both worlds te combineren
12:00 PM is at afternoon because 12:00 AM is the beginning of the day. So 12:00 PM has to be in the afternoon.quote:Op zaterdag 18 september 2010 14:47 schreef koei het volgende:
Even een domme vraag:
Er is iets van November 29 at 12:00am - November 30 at 12:00am. Is dit in het Nederlands dan iets op 30 november, of iets op 29 november? Wat zien ze met deze Amerikaanse uitspraak precies als het begin van de dag? is 12:00am nog de vorige dag, of net het begin van de nieuwe dag?
quote:Once you go black, you gonna need a wheelchair.
Ik doe mee!quote:
Bedoel je nu ME 1 steeds?quote:Op zaterdag 18 september 2010 15:35 schreef Morthill het volgende:
zo, weer paar uurtjes in de UB doorgebracht, nu tijd voor de huishoudelijke klusjes en dan weer Mass Effect aanslingeren
si senorequote:
25 seconde reclamequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:01 schreef AQuila360 het volgende:
http://www.pu.nl/pu-tv/Power_Unlimited_10_2010.aspx?id=121
Wie kent hem niet de baas der bazen!
Heb je ook die dlc gedaan?quote:
Welke je ook bedoelt, mijn antwoord is minstens twee keerquote:
Dat je zijn zusje doet prima, maar ik denk dat de combi met mij erbij wat gezeik oplevertquote:Op zaterdag 18 september 2010 14:30 schreef Poit het volgende:
[..]
Euh, jij, ik en het zusje van De Kok?
Ik ben ook niet van de Golden Showers neequote:Op zaterdag 18 september 2010 16:37 schreef GameBabe het volgende:
[..]
Dat je zijn zusje doet prima, maar ik denk dat de combi met mij erbij wat gezeik oplevertEn ik hou niet zo van gezeik, en al zeker niet icm seks...
En zusjes, gouden combinatiequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |