abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 16 september 2010 @ 13:52:01 #1
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_86496603

Poit: De oldbie in de slowchat. Ziet zich als pater familias van de slowchat en is dit eigenlijk ook. Heeft een klein vierkant gedeukt autootje genaamd Viefje waar meer aan mankeert dan aan een lelijke kreupele bejaarde met chronische diarree: het kopje is hard, de rest kun je drinken.
Cruise.Elroy: De teruggevonden slowchatter. Heeft de weg naar de slowchat weer gevonden en hoeft daardoor niet zoals newbies onderaan aan te sluiten. Deze rode kerel staat bekend om zijn memorabele afbeeldingen van mensen in carnavalskostuum en autorijders.
Rossdale: De slowchatter die af en toe eens binnen komt hupsen en daarna weer even afwezig is. Had de bril van Spanky gestolen en is erg blij dat hij zijn modrechten kwijt is. Snurkt wel, dankzij de beschuldigingen van Koei.
Lyzio: De boerse slowchatter. Viert fanatiek vasteloavend ofzoiets en is coach van iets. Heeft de Mexicaanse griep meegenomen van zijn vakantie. Koning der koningen door in het bezit te zijn van een heuze tap! Oprichter van het LBF! ALL HAIL!
koei: De leukste slowchatter, aldus haarzelf. Zorgt altijd voor een vrolijke noot en is de favoriete gesprekspartner van bronstige mannen (ook wel bekend als Poit). Maakt daarnaast ook hele mooie OP's, heeft een woeste verzameldrang van allerlei games- en niet-gamesgerelateerde troepjes en verzint slechte eigenschappen over Rossdale. Stemt ook op onzinnige partijen en wil samen met een andere rechtse rakker een dierenknuffelaars-partij oprichten...! Heeft borsten!
Pettigrew81: De workaholic slowchatter. Heeft drie of twee baantjes en heeft daarnaast nog tijd over voor zijn haat/liefde-verhouding met AQuila. Mocht je pillen nodig hebben, dan is hij je man!
disjfa: De oudste slowchatter. Met zijn bijna veertig jaren heeft hij AQuila in shock gebracht. Houdt van mensen beledigen en heeft een grote collectie vreemde plaatjes. Heeft een haat-liefde verhouding met Lyzio en is daarnaast de grootste snurker uit de SC, hoewel Rossdale een goede tweede is!
Reintji: De recreatieve slowchatter. Maakt toffe X-ray foto's en is daarmee wereldberoemd geworden. De Tshirts zouden voor veel geld te koop zijn bij Lennie.
Edwinuss: De apartste slowchatter. In de letterlijke betekenis van het woord. Verzint regelmatig verhalen over filmpjes van vreemdgaande vriendinnen, katten die stikken in kabels en huisgenoten die hem bedreigen. Heeft tevens de neiging om slappe beats te maken en is fanatiek UI bouwer. Heeft na Lennie en Petti ook besloten zijn nick aan te passen maar toch weer niet.
Fallen: De mysterieuze slowchatter. Gaat hardlopen op zondagochtend vroeg en zet slakjes overeind bij de padvinderij. Heeft irl HIMYM-momenten in de supermarkt inclusief het bijbehorende FAIL.
lkb9000: De slowchatter met tunnel. Heeft een eigen tunnel waar hij geld doorheen stopt en waar Poit jaloers op is. Doet een kunstzinnige opleiding en is dan ook een beetje 'apart'. Gaat raar doen na het eten van truffels.
Tain: De terug van weggeweest slowchatter! Is na een lange afwezigheid plots weer opgedoken en werkt nu als ambtenaar 'kneiterhard'! Tevens zit er een steekje los bij hem en vooral wat steekjes in zijn knie en wordt hij regelmatig voor knulliebullie uitgemaakt. Is er wel op vooruit gegaan door Amsterdam te verlaten voor Den Haag.
SpankmasterC: De slowchatter die zegt altijd bezig te zijn maar dat eigenlijk nooit is. Heeft als vreemde hobby het in de magnetron opwarmen van dode kraaien en staat voor alles open behalve voor poep opvangen in een zakje en daar vieze dingen mee doen. Meester Freddie! Heeft geen borsten.
Misan: De heel erg slowchatter die niet zo heel erg slowchatter meer is. Is verhuisd naar Nebo en heeft daarna de GAM SC aan de kant gezet :'(
Socialdisorder: De lange slowchatter. Met zijn 3,91 is deze reus meer dan groot, hij is GIGANTISCH!! Daarnaast houdt ie erg van gesprekken met zn vriendinnetje hier in de SC voeren, en van slechte muziek!
Nebo: De hattrick slowchatter. Heeft na vele pogingen eindelijk een nieuw SC-topic aan mogen maken en scoorde vlak daarna ook gelijk een hattrick. Mag alleen nog maar aangelengde tequila's drinken.
GameBabe: de insider-slowchatter met haar eigen gamebedrijfje. Dankzij haar nickname krijgt ze bijna de complete mannelijke GAM-SC achter haar aan, die ze maar amper voor kan blijven omdat ze overtuigd vegetariërster is. Heeft inmiddels een klantenkaart bij Poit, wat haar een leuke korting op zijn diensten achter het station oplevert. Heeft borsten!
RitseB: De broekie slowchatter, zijn leeftijd wordt door disjfa gecompenseerd. Zet dit jaar zijn eerste stapjes in de grote enge wereld en kent truukjes om voor 5 cent gratis koffie te krijgen. Heeft zich erg snel omhooggeneukt in de crew en kan daardoor met Rossdale's knopjes spelen.
CraniuM: De eeuwige slowchatter. Deze jongen met hoofdletter M op het einde ja. De nieuwste en meest afwezige SC'er die er op dit moment is. Hij heeft meteen zijn stempel gedrukt door in no time een topic vol te kankeren met Edwinuss. Blijft voor altijd in de SC zegt hij maar is alweer een tijdje niet gesignaleerd.
De_Kok: De culinaire slowchatter. Zit onder de plak bij Poit en heeft een veel te grote TV voor z'n kamer. Daarnaast heeft hij ook nog een kneiter geil zusje waarvan hij geen foto's wil posten maar die wel gemakkelijk op Facebook is terug te vinden. Is beroemd om zijn 'kwaliteiten' in SingStar.
Gamer_V: De verdwaalde slowchatter. Vraagt zich af wat hij hier eigenlijk doet en heeft een stiekem fetisj voor tvp's. Niemand weet hoe Victor precies heet, maar bijnamen als Vladimir en Valentijn heeft hij des te meer. Is betrapt op breezers in de winkel kopen voor 'anderen'. Is ook de geestelijk vader van "Kipgezicht", de vrees voor alle kleine zusjes!
SummerBreeze: De breezerslet slowchatter. Is de breezerslet van SD en heeft een decolleté waar de Grand Canyon jaloers op is. Naast lustobject op zowel werk als de SC wordt ze gezien als de wijze lieve vrouw waarmee je geen ruzie wilt maken. Of dit komt daar haar foxy voorkomen of het feit dat ze een GVR als vriend heeft is niet duidelijk. Heeft borsten!
Lani: De vrouwelijke slowchatter. Houdt van Christian Bale met zo min mogelijk kleding aan, maar lieve ratjes zijn een goed alternatief. Neemt Poit niet mee op vakantie en woont in een huisje aan de rand van het bos. Heeft borsten!
Morpheus2002: De bazige slowchatter. Is ondanks zijn misleidende naam niet pas zeven jaren oud, maar al 19 jaar ouder. Draagt geen witte sokken naar het werk en zegt nog niet kaal te worden, maar aangezien hij ICT-er is heeft iedereen daar zo zijn twijfels bij...
Sigmund666: De oude meuk slowchatter. Deze man met baard uit Maastricht weet vaak de vinger op de zere plek te leggen bij kinderen uit de brugklas. Deze duivelsaanbidder is achievementhoer pur sang, hij speelt met gemak meerdere games per week uit.
badboynova: De domme slowchatter: koopt een slee op het moment dat het stopt met sneeuwen en heeft een usericon die je pas herkent na uitleg.
Nick-GizMo: De goene slowchatter. Woont in de buurt van het oude huis van Yvon Jaspers. Hij houdt van illegale meuk downloaden, maar mag er niet over praten. Nick werkt op de groenteafdeling van een landelijke supermarkt en is daarom letterlijk het groentje van de club.
PaRoDiUzZ: De kunstige slowchatter. Hij heeft een voorliefde voor oude baggergames (lees: Final Fantasy en andere RPG's :r) en heeft vrouwelijk gezelschap waarmee hij naar de film gaat maar verder niet over uit wil wijden.
Sharpdressedman: De bestolen slowchatter. Deze onfortuinlijke man heeft persoonlijk ondervonden dat dieven geen Xbots zijn en liever de rest van het huis leegpikken dan een 360 mee te nemen. De boeven hebben gewonnen met verstoppertje spelen.
Morthill:De zure slowchatter. Heeft na het verlaten van FOK!games eindelijk z'n dwarszittende tampon kunnen verwijderen en doet inmiddels een poging om te genieten van het leven. Studeert iets en is, naast studiebol, het kuttelikkertje van menig docent.
Pheno: Deze slowchatter vlucht maar al te graag naar het verre oosten, alwaar hij met zijn grote blanke gestalte als oude wijsgeer wordt ontvangen en vereerd. Heeft een ongezonde obsessie met pinguïns en probeert iedereen te overtuigen dat hij ouder is dan Disjfa, waar natuurlijk niemand in trapt. Wil samen met een rund zorgen voor de "Partij ter Promotie van Bescherming van Arctische Diersoorten, Waaronder en niet Gelimiteerd tot Pinguins", beter bekend als de PPBADWGP.
Frankii: De muzikale slowchatter en tevens held van Poit. Heeft de gave om vrouwen te laten smelten door het eerste akkoord van Wonderwall te spelen, hierbij gebruikt hij het liefst een akoestische gitaar inclusief dooie muis. Spreekt ook graag gênante voicemails in bij zusjes.
SoldMayor: Present! :+
Solique: De omkoopbare slowchatter. Is bereid zijn stem te verkopen in ruil voor een plaats in deze OP. Een plaats die hij zonder dat ook wel had gekregen, maar dat zegt koei er uiteraard niet bij.

Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"

Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.

Vijf klopjes en drie hevige shakes voor de mannen!

DE OP IS HIER TE VINDEN
  donderdag 16 september 2010 @ 13:54:11 #2
187674 Sigmund666
Do not feed the Residents
pi_86496666
Lapo snipen :r
U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
pi_86496856
Weer LaPo snipen :r
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_86496862
Ik heb een foto van flodder gevonden!!!
Op woensdag 30 juli 2014 17:12 schreef Nebo het volgende:
Jouw lul is jongvolwassen en in de bloei van zijn leven Spankster.
pi_86496878
pi_86496883
Snipertje :7
pi_86496913
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:00 schreef SpankmasterC het volgende:
Snipertje :7
_O-
Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
pi_86497018
:')
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 16 september 2010 @ 14:04:53 #10
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86497022
:')Had hij niet beloofd dat niet meer te doen?

Niet dat ik ook maar een post van hem of AQ serieus neem
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_86497336
Lapo snipen is zieken en dus banwaardig als ik Morph zijn logica kan volgen.

Dus HOERA! Ban voor AQuila-kloon numero 450 *O*
Please sir. When moon? When Mustang?
  donderdag 16 september 2010 @ 14:15:09 #12
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86497371
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:14 schreef Rossdale het volgende:
Lapo snipen is zieken en dus banwaardig als ik Morph zijn logica kan volgen.

Dus HOERA! Ban voor AQuila-kloon numero 450 *O*
Wanneer komt er een BBQ om dit te vieren? :D
  donderdag 16 september 2010 @ 14:18:23 #13
187674 Sigmund666
pi_86497503
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:04 schreef Pettigrew81 het volgende:
:')Had hij niet beloofd dat niet meer te doen?

Niet dat ik ook maar een post van hem of AQ serieus neem
Dit dus.
pi_86497906
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:15 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Wanneer komt er een BBQ om dit te vieren? :D
Geen idee, wanneer is het feest bij jou thuis? :P
  donderdag 16 september 2010 @ 14:37:07 #15
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86498251
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:28 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Geen idee, wanneer is het feest bij jou thuis? :P
Ik heb het interieur al bij elkaar nu de woning nog :P

Maar als het zover is komt er absoluut een housewarming party :)
pi_86499087
Petti's Pancake Party wordt het dan _O-
  donderdag 16 september 2010 @ 14:58:22 #17
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86499115
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:57 schreef Rossdale het volgende:
Petti's Pancake Party wordt het dan _O-
Dat klinkt wel heel vrolijk... :D
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_86499152
Klinkt als een Wii-game :D
  donderdag 16 september 2010 @ 15:00:36 #19
187674 Sigmund666
pi_86499208
Petti's Pancake Palace :D
  donderdag 16 september 2010 @ 15:04:45 #20
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86499354
quote:
Op donderdag 16 september 2010 14:59 schreef Rossdale het volgende:
Klinkt als een Wii-game :D
Petti's Pretty Pancake Palace Party... with Wii MotionPlus®
pi_86499421
Komt daar ook een Move versie van?
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  donderdag 16 september 2010 @ 15:14:16 #22
187674 Sigmund666
pi_86499730
Zo. Nieuwe blurayspeler gekocht :D
(enige kleine minpuntje is helaas wel dat er geen eject op de afstandsbediening zit, maar ach, als ik in slaap flikker gaat het ding toch fijn uit :) )
  donderdag 16 september 2010 @ 15:15:11 #23
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_86499756
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:06 schreef Tain het volgende:
Komt daar ook een Move versie van?
  donderdag 16 september 2010 @ 15:42:20 #24
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86500710
quote:
Op donderdag 16 september 2010 15:04 schreef Fallen het volgende:

[..]

Petti's Pretty Pancake Palace Party... with Wii MotionPlus®
Ik ruik een GOTY, ik zal ze even bellen bij Nintendo :D
pi_86501995
Ik vind Petti's Pancake Palace Party erg vrolijk klinken, maar ik zou dan toch de voorkeur hebben voor een iets centraler gelegen paleisje...
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_86502197
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:19 schreef koei het volgende:
Ik vind Petti's Pancake Palace Party erg vrolijk klinken, maar ik zou dan toch de voorkeur hebben voor een iets centraler gelegen paleisje...
Spanky's Spannende Speklapjes Spectakel?
pi_86502200
En wat een belachelijk speelgoed hebben ze tegenwoordig. Ik heb komende week de verjaardag van mn neefje, en de week daarna de verjaardag van mn nichtje dus ik was op speelgoedjacht. Ze verkopen nu hamsters op batterijen waarbij je dus allerlei hamsteraccesoires kan kopen. Denk hierbij aan zo'n grote kooi met buizen, maar ook zo'n hamsterbal en een hamsterauto... Alles a minimaal 10 euro per stuk natuurlijk... Koop dan alles in het echt, dat is een stuk goedkoper en leuker...

Maar goed, ik heb voor mn nichtje een Littlest Petshop figuurtje (stond op de verlanglijst, grotere sets zijn ook belachelijk duur) en voor mn neefje een hamer die geluid maakt als je ermee slaat. Van de week nog even kijken voor iets 'nuttigs' erbij en ik ben klaar voor de eerste twee verjaardagen. Nog maar zeven te gaan dan de aankomende periode...
pi_86502270
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef koei het volgende:
En wat een belachelijk speelgoed hebben ze tegenwoordig. Ik heb komende week de verjaardag van mn neefje, en de week daarna de verjaardag van mn nichtje dus ik was op speelgoedjacht. Ze verkopen nu hamsters op batterijen waarbij je dus allerlei hamsteraccesoires kan kopen. Denk hierbij aan zo'n grote kooi met buizen, maar ook zo'n hamsterbal en een hamsterauto... Alles a minimaal 10 euro per stuk natuurlijk... Koop dan alles in het echt, dat is een stuk goedkoper en leuker...

Maar goed, ik heb voor mn nichtje een Littlest Petshop figuurtje (stond op de verlanglijst, grotere sets zijn ook belachelijk duur) en voor mn neefje een hamer die geluid maakt als je ermee slaat. Van de week nog even kijken voor iets 'nuttigs' erbij en ik ben klaar voor de eerste twee verjaardagen. Nog maar zeven te gaan dan de aankomende periode...
Mn huisgenoot heeft laatst een boek vol dirty jokes gekocht voor een paar knaken, erg aan te raden!
pi_86502690
Kuttopic :r
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
pi_86502974
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:23 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Spanky's Spannende Speklapjes Spectakel?
Oeh, dat klinkt ook wel als iets erg leuks!

of Koei's kolosale kokindjes Knaller (de K is nog best een lastige letter...)

quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:25 schreef SpankmasterC het volgende:

[..]

Mn huisgenoot heeft laatst een boek vol dirty jokes gekocht voor een paar knaken, erg aan te raden!
Ehm, de ene wordt 1 jaar oud, de ander 7. Beiden kunnen nog niet lezen... Ik denk dat een boek vol dirty jokes toch niet echt een heel geschikt kado is :')
pi_86503073
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:38 schreef koei het volgende:
Ehm, de ene wordt 1 jaar oud, de ander 7. Beiden kunnen nog niet lezen... Ik denk dat een boek vol dirty jokes toch niet echt een heel geschikt kado is :')
7 jaar en niet kunnen lezen :{ wat is er gebeurd met de opvoeding? Op zijn minst een eerste leesboekje moet toch wel kunnen. Dat hoor je al te krijgen als je 5 bent of zo.
pi_86503238
pi_86503319
quote:
[..]
Opvoedkundig geschikt! Je weet wat ze zeggen: a dirty mind is a joy forever, dus je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen!!
pi_86503339
  donderdag 16 september 2010 @ 16:46:37 #35
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_86503361
quote:

[..]

Oeh, dat klinkt ook wel als iets erg leuks!

of Koei's kolosale kokindjes Knaller (de K is nog best een lastige letter...)
[..]

Maar wat is jouw dienst of product wat je dan levert? Dat blijft onduidelijk :P

En sorry dat ik niet centraler woon ;( Maar dan moet ik zo ver van mijn werk wonen (8>
pi_86503394
:o onaangekondigde screenshot van Bungie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_86503707
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:47 schreef Tain het volgende:
:o onaangekondigde screenshot van Bungie
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
pi_86504043
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:46 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Maar wat is jouw dienst of product wat je dan levert? Dat blijft onduidelijk :P

En sorry dat ik niet centraler woon ;( Maar dan moet ik zo ver van mijn werk wonen (8>
Hele grote kokindjes... Geen idee hoe ik daar aan ga komen maar ik kon niks beters bedenken met de K...
pi_86504773
quote:
Op donderdag 16 september 2010 16:43 schreef SpankmasterC het volgende:
[ afbeelding ]
wtf :D
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_86505664
Wiikend!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
pi_86505721
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:24 schreef DJ_ het volgende:

[..]

wtf :D
:+
pi_86505742
Aquila, ga jij nog een wormstoernooi organiseren?
pi_86505805
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:57 schreef koei het volgende:
Aquila, ga jij nog een wormstoernooi organiseren?
Nee want dat ging niet goed de laatste keer :P
pi_86505838
Het enige toffe aan werken via een detachering/uitzendbureau is het opsturen van je urenstaatjes :9
pi_86506188
Zo, ook koei is aan de Move!

Alleen een beetje jammer dat je alle demo's moet installeren -O-
pi_86506387
quote:
Op donderdag 16 september 2010 17:54 schreef AQuila360 het volgende:
Wiikend!
Nu al :(?!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_86507417
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:20 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nu al :(?!
Yep

En 4 dagen lang _O_
pi_86508223
quote:
Op donderdag 16 september 2010 18:55 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Yep

En 4 dagen lang _O_
bofkont.
xboxlive: dnova79
Psn: dnova79
als god komt, kreunt hy dan (6)
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_86508430
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:18 schreef badboynova het volgende:

[..]

Kutkop
Fixed :9
pi_86510031
Zo vandaag ontbeten/gelunched/gedineerd bij een tweesterrenrestaurant :P voorlopig eet ik helemaal niets meer...

Helaas nog niet toegekomen aan alle dingen die ik nog moest doen...

Als dat een foto van Flodder is, doe mij dan meteen even zijn telefoonnummer :9~
Chase down your passion like it's the last bus of the night.
If you think you can, you can! If you think you can't, you're right!
Problems are only opportunities with thorns on them.
pi_86510259
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:05 schreef GameBabe het volgende:

Als dat een foto van Flodder is, doe mij dan meteen even zijn telefoonnummer :9~
code rood code rode, slakken spoor op komst :+
AQuila360: Hij heeft wel gelijk, BBnova, door jou is de 360 reeks ten onder gegaan(ALWEER)
pi_86511035
pi_86511319
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:10 schreef badboynova het volgende:

[..]

code rood code rode, slakken spoor op komst :+
Dat is toch alleen bij een foto van mij??
pi_86513708
quote:
Op donderdag 16 september 2010 20:32 schreef Poit het volgende:

[..]

Dat is toch alleen bij een foto van mij??
Jaaaaaa Sniperrrrr
pi_86514042
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:27 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Jaaaaaa Sniperrrrr
Nee Poit is a snifferrrrrrr, miauw.
pi_86514733
Woord van het jaar: woknok :')
pi_86514775
Ik heb een theorie over waarom Flodder snipert...
DavidDuchovny: Alle programma's op SBS 6 zijn van grootse kwaliteit
pi_86514898
Maar laat ik die maar even niet delen *O*
pi_86514924
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:45 schreef Nebo het volgende:
Ik heb een theorie over waarom Flodder snipert...
Hij is een aandachthoer en heeft zo ongelofelijk weinig zelfvertrouwen en triest zelfbeeld dat hij zelfs blij is met negatieve aandacht.
pi_86515055
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:47 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Hij is een aandachthoer en heeft zo ongelofelijk weinig zelfvertrouwen en triest zelfbeeld dat hij zelfs blij is met negatieve aandacht.
Ik denk dat hij gewoon met trots kijkt hoe wij aan het awesomesaucen zijn op een plekje dat hij heeft gemaakt.
pi_86515325
Ik vind het heerlijk, vandaag prachtig gechilld op de uithof op dit album *O*
  donderdag 16 september 2010 @ 21:59:12 #62
187674 Sigmund666
pi_86515586
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:54 schreef Nebo het volgende:
Ik vind het heerlijk, vandaag prachtig gechilld op de uithof op dit album *O*
Kijk uit! Anders komt Flodder straks met de Beatles of John Lennon aankakken. :o
pi_86515627
quote:
Op donderdag 16 september 2010 21:59 schreef Sigmund666 het volgende:

[..]

Kijk uit! Anders komt Flodder straks met de Beatles of John Lennon aankakken. :o
geen justin bieber
pi_86515707
Geen balhaar, balhaar, balhaar ooooooohhhhhhh
pi_86515918
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Heeft jouw vriendin je weer een wax beurtje gegeven :Y)
pi_86515961
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:04 schreef badboynova het volgende:

[..]

Heeft jouw vriendin je weer een wax beurtje gegeven :Y)
Of heeft hij geen ballen? :o
pi_86516055
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:01 schreef Nick-GizMo het volgende:
Op 2:00 :D

En koei.. Wat de neuk is een nokwok? Een wokrestaurant die ermee gestopt is?
pi_86516158
Wijd Openstaande Klets Natte Ochtend Kut

OOOOH!!

Nooit last van :N
pi_86516326
Kijk jij geen Oh Oh Cherso Poit :o Mooie TV is dat!
pi_86516452
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef koei het volgende:
Ik kijk zelden tot nooit tv :N
Maar als dat er in voorkomt blijkt het maar weer dat ik top tv mis.. ;(

Trouwens, google images, woknok, 2e plaatje
SPOILER
pi_86516539

_O-
pi_86516997
Er bestaat ook gewoon mondspray van het merk Odol. Is nog steeds te koop in de supermarkt :')
pi_86517080
Er is ook toly gel voor je handen :')
pi_86517171
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:12 schreef koei het volgende:
Normaal haat ik die dingen echt tot de max maar die gasten vind ik opzich nog wel tof op die sniper na.
pi_86517248
Wel geinig dat Heintje al zijn spellen verkoopt. De helft is van mij :P

Als ik een spel uit had kon ik het 9 van de 10 keer meteen doorsturen naar hem :D
pi_86517329
quote:
Op donderdag 16 september 2010 19:18 schreef badboynova het volgende:

[..]

bofkont.
Heb jij geen vrije dagen op je werk :o !!
pi_86517336
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:30 schreef AQuila360 het volgende:
Wel geinig dat Heintje al zijn spellen verkoopt. De helft is van mij :P

Als ik een spel uit had kon ik het 9 van de 10 keer meteen doorsturen naar hem :D
Maar hy had geen seal of aprovel :P
pi_86517506
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:32 schreef badboynova het volgende:

[..]

Maar hy had geen seal of aprovel :P
_O-

Heb je die aan de muur hangen? :P
pi_86517584
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:36 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

_O-

Heb je die aan de muur hangen? :P
Nu niet meer, hij zit in een verhuisdoos.
pi_86517627
:z
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:37 schreef badboynova het volgende:

[..]

Nu niet meer, hij zit in een verhuisdoos.
Doe wel voorzichtig!
pi_86517902
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:38 schreef AQuila360 het volgende:
:z
[..]

Doe wel voorzichtig!
:Y , ooit gaat het geld opleveren.
pi_86517927
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:43 schreef badboynova het volgende:

[..]

:Y , ooit gaat het geld opleveren.
Als ik dood ben :')
pi_86517974
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:44 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Als ik dood ben :')
Mogen we helpen :9
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_86518145
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:45 schreef disjfa het volgende:

[..]

Mogen we helpen :9
Zo verwacht ik nog wel een aantal reacties idd :P
pi_86518163
disjfa :W
  donderdag 16 september 2010 @ 22:49:38 #86
270524 Flodder450
99% slechtheid, 1% plankton
pi_86518183
"Some kind of innocence is measured out in years"
Deed me denken aan Koei en Gamebabe :D
pi_86518266
verdomme, ik moet echt geen Mass Effect meer spelen :') ben nu gewoon weer verslaafd _O-
pi_86518280
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:49 schreef Flodder450 het volgende:
"Some kind of innocence is measured out in years"
Deed me denken aan Koei en Gamebabe :D
Is er weer gerammeld met de stront emmer ofzo, nu je er weer bent.
pi_86518640
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:51 schreef Morthill het volgende:
verdomme, ik moet echt geen Mass Effect meer spelen :') ben nu gewoon weer verslaafd _O-
Aan deel 1?

Die vond ik niet heel goed ;(
pi_86518707
Aq ik heb weer hunters gevonden, dat word dus weer rennen :')
pi_86518737
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:09 schreef Poit het volgende:
Wijd Openstaande Klets Natte Ochtend Kut

OOOOH!!

Nooit last van :N
Daar moet je ook van profiteren, geen last van hebben ;)

Ochtendseks is sowieso een mannending denk ik... doe mij maar gewoon 's avonds, hoewel siestaseks toch wel echt op nummer 1 staat O+
pi_86518779
De beste seks is sowieso zondagmiddagseks. Gewoon een hele zondag in bed doorbrengen, heerlijk!
pi_86518801
Bitches ik ga ff P&W kijken
pi_86518816
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:00 schreef GameBabe het volgende:

[..]

Daar moet je ook van profiteren, geen last van hebben ;)

Ochtendseks is sowieso een mannending denk ik... doe mij maar gewoon 's avonds, hoewel siestaseks toch wel echt op nummer 1 staat O+
Heb je al eens hard opgelezen wat er staat?
Alleen de gedachte alleen al... DIE LUUUUCHT!
pi_86518904
quote:
Op donderdag 16 september 2010 22:59 schreef badboynova het volgende:
Aq ik heb weer hunters gevonden, dat word dus weer rennen :')
Bij ODST was je bang voor die dingen he :D

Ik ga morgen beginnen ik denk gewoon op normal
pi_86518919

Lekker op de tosti!
SPOILER
pi_86518949
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef koei het volgende:
De beste seks is sowieso zondagmiddagseks. Gewoon een hele zondag in bed doorbrengen, heerlijk!
-O- Hoe zit het dan met de voetbal, wij mannen mogen nooit voetbal kijken en sex hebben op zondag.
pi_86518976
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:01 schreef koei het volgende:
Of op een random andere dag natuurlijk ;)

quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:02 schreef Poit het volgende:

[..]

Heb je al eens hard opgelezen wat er staat?
Alleen de gedachte alleen al... DIE LUUUUCHT!
Ik snap hem niet, seks voor een middagslaapje iig :)
pi_86518989
:9~
pi_86519020
quote:
Op donderdag 16 september 2010 23:05 schreef Poit het volgende:
[ afbeelding ] :9~
:9
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.