Moeilijk te zeggen, want ik krijg de vinger nog niet helemaal op de zere plek. Ik neig naar de mogelijkheid dat ze van te voren al gecreëerd zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:04 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Ik heb het meer over de foto's waarvan jij zegt; 'die paaltjes lijken wel plastic' en 'die vrouw heeft haar handen in haar zakken'. Díe dingen dus. Bedoel je dan dat het hele plaatje fake is, of dat ze het gedeeltelijk bewerkt hebben? Want je maakt mij niet wijs dat ze in een afbeelding van een lege straat alles vol shoppen met mensen om ons in de maling te nemen.
Wat wil je nu bewijzen met je plaatjes?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:19 schreef oompaloompa het volgende:
ok dan wat te denken van deze niet-fotoshop:
[ afbeelding ]
In de bus op de achtergrond is een gijzeling bezig die uiteindelijk meer dan een dag duurt en waar 7 mensen bij omkomen.
Dat mensen soms verbazend kunnen reageren tijdens rampen of heftige gebeurtenissen vermoed ik. Dat is tenmiste het eerste wat mij te binnen schiet.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wat wil je nu bewijzen met je plaatjes?
Dat mensen in ongewone situaties ook ongewone/gewone dingen kunnen doen...quote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 16 september 2010 20:20 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Als dat het bewijs is waarop je baseer dat het een fotoshop is, wat vind je dan van de touristische foto waarin 8 meisjes poseren voor een gijzeling, terwijl op de achtergrond nog meer mensen vrolijk kiekjes aan het maken zijn.quote:Op donderdag 16 september 2010 19:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nou.. die foto is wat mij betreft zo nep als de ziekte. 2 mensen op de achtergrond zijn in paniek aan het rennen anderen staan er weer zwaar dood en relaxed bij.
Nadat ik een aantal van jouw posts las, ben ik tot de conclusie gekomen dat die zere plek waarschijnlijk een 'gebroken vinger' aan jouw zijde is en dat alles waar je op wijst een beetje pijn doet.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:16 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Moeilijk te zeggen, want ik krijg de vinger nog niet helemaal op de zere plek. Ik neig naar de mogelijkheid dat ze van te voren al gecreëerd zijn.
Doei!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nadat ik een aantal van jouw posts las, ben ik tot de conclusie gekomen dat die zere plek waarschijnlijk een 'gebroken vinger' aan jouw zijde is en dat alles waar je op wijst een beetje pijn doet.Ik hou het voor gezien, succes allemaal.
Dan laat je een cruciaal punt weg, wederom omdat het je goed uitkomt.quote:Op donderdag 16 september 2010 20:23 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
[..]
Als dat het bewijs is waarop je baseer dat het een fotoshop is, wat vind je dan van de touristische foto waarin 8 meisjes poseren voor een gijzeling, terwijl op de achtergrond nog meer mensen vrolijk kiekjes aan het maken zijn.
Hehe..quote:Op donderdag 16 september 2010 20:25 schreef Apuleius het volgende:
[..]
Nadat ik een aantal van jouw posts las, ben ik tot de conclusie gekomen dat die zere plek waarschijnlijk een 'gebroken vinger' aan jouw zijde is en dat alles waar je op wijst een beetje pijn doet.Ik hou het voor gezien, succes allemaal.
Exactly!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:25 schreef Oblivion het volgende:
Maar goed, zolang niemand naar de scherpe lijnen van die man zijn haar en die ass van de politieman kijken, hoef je ook geen discussie te houden over het gedrag van mensen tijdens zo'n drama.
Waarnaar? Filmpje of foto's?quote:Op donderdag 16 september 2010 20:30 schreef Oblivion het volgende:
[..]
http://www.freedomfiles.org/war/pentagon.htm
Ga je mee kijken?
Zeg maar gerust een film!quote:Op donderdag 16 september 2010 20:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Waarnaar? Filmpje of foto's?
quote:Now, imagine for a minute that your surname is “Aalyigh”. Would you not try contacting (in over 8 years) the ‘offending’ 9/11 memorials and have them correct their listings? Who are the “Aalyigh”s? Or perhaps we should ask : why are the “Aalyigh”s to be found only in selected memorials? Is there indeed anyone called “Aalyigh” on this planet apart from Diana Aalyigh (Die-In-A-Lie?) and Justin Aalyigh (Just- In-A-Lie?). One may be tempted to surmise that some brave whistleblower was trying to tell us some truth about 9/11: “it’s all AALYIGH”.
Haha... niet zo'n trek in at the moment.quote:
Ik heb ook veel foto's zelf gemaakt waar scherpe randen op staan :/quote:Op donderdag 16 september 2010 20:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dan laat je een cruciaal punt weg, wederom omdat het je goed uitkomt.![]()
Als eerste zag ik aan die foto dat bepaalde objecten nep, plastic, synthetisch, te gladjes ogen. Als je dan verder gaat kijken constateer je nog meer opmerkelijke zaken en dan leg je het verband tussen die zaken en dan kom je tot de conclusie dat die foto flink bewerkt, zo niet nep is.
ik weet niet van welke website het komt, maar in je screenshot staat een knop waar mensen zelf dingen toe kunnen voegen...quote:Op donderdag 16 september 2010 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Trouwens ook apart om te zien dat de diverse memorial sites het na 9 jaar maar niet met elkaar eens kunnen worden:
September11th Memorial: 3,181
http://www.sept11thmemorial.com/all_names.asp
CNN Memorial: 2,985
http://edition.cnn.com/SP(...)s/by-name/index.html
FOX Memorial: 2,812
http://www.foxnews.com/story/0,2933,62779,00.html
http://www.foxnews.com/story/0,2933,62151,00.html
America Forever Memorial: 2,467
http://www.freewebs.com/god_bless_america/page10.htm
En soms missen er namen of zijn er namen toegevoegd aan de lijsten: Als voorbeeld de Aalyigh's:
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Haha... niet zo'n trek in at the moment.![]()
Jammer....zeer interessant, en geen gewauwel dit keer.quote:[b]Op donderdag 16 september 2010 20:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
Haha... niet zo'n trek in at the moment.![]()
Had ik gezien idd, maar dan nog is het opmerkelijk dat die rare namen zijn toegevoegd. Zoals in de quote wordt aangehaald... mogelijk als "easter egg". Niet dat ik het daar meteen mee eens ben overigensquote:Op donderdag 16 september 2010 20:56 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
ik weet niet van welke website het komt, maar in je screenshot staat een knop waar mensen zelf dingen toe kunnen voegen...
Over welke foto heb je het?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef Ticker het volgende:
Goeie soep
Wat in mijn ogen alleen maar meer de knulligheid aantoont danwel de amateuristische snelheid waarmee is gewerkt.
Niet echt een master plan, zoals vele van ons vermoeden.
Vorige paginaquote:
Tja het ligt er zo dik bovenop bij die foto dat het gewoon een soep is. Maar goed..quote:
Mijn soep?quote:Op donderdag 16 september 2010 21:12 schreef Ticker het volgende:
Goeie soep
Wat in mijn ogen alleen maar meer de knulligheid aantoont danwel de amateuristische snelheid waarmee is gewerkt.
Niet echt een master plan, zoals vele van ons vermoeden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |