Dat komt dan omdat ze de stofzuigerzak zijn vergeten te verwisselen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
100 euro dat er morgen nog steeds grofweg evenveel CO2 in de atmosfeer zit
Ja, dat zal de reden zijn dat er morgen niets gebeurtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat komt dan omdat ze de stofzuigerzak zijn vergeten te verwisselen.
Tsja, vroeger zag men duivels en kwamen engelen helpen, nu zijn het aliens... Kwestie van een toename in vrije tijd en technologie...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef loop het volgende:
Toch vraag ik me af hoe lang deze informatiestroom gaat duren, het wordt ook niet minder ofzo vergeleken met veel hippie crap uit de jaren '60, niet alleen blijven er van die bizarre theorieen komen om je helemaal gek te maken (laten we wel wezen, er zijn zat mensen die er voor korte tijd in geloven) er zijn steeds meer mensen die het lezen en vervolgens met anderen erover gaan praten.
Nu is het alleen nog maar het westen, over 5 jaar midden-oosten, 10 jaar Azië en 15 jaar Z-Afrika? Zo zie ik het voor me als die continenten hun infrastructuur zover hebben dat het internet en daarmee deze fantasieën gemeengoed worden.
Maar zijn aliens dan ook leuker? Want een duivel was tenminste nog duidelijk evil en engelen waren zo duidelijk de goodguys.. nu zijn het vaak van die geslachtsloze grijze wezens met emotieloze ogen, wat moet ik er toch van denken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tsja, vroeger zag men duivels en kwamen engelen helpen, nu zijn het aliens... Kwestie van een toename in vrije tijd en technologie...
Dat is juist het mooiste, 1 klap, twee vliegen. Afhankelijk van je instelling heb je goede aliens (zoals in dit topic) en slechte (al lijkt die stroming minder te worden heb ik het idee...)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef loop het volgende:
[..]
Maar zijn aliens dan ook leuker? Want een duivel was tenminste nog duidelijk evil en engelen waren zo duidelijk de goodguys.. nu zijn het vaak van die geslachtsloze grijze wezens met emotieloze ogen, wat moet ik er toch van denken.
Dus jouw instelling is dat de aarde morgen mag vergaan en dat alle mensen dood gaan, immers als er aliens zouden komen die alle CO2 kunnen verwijderen uit de atmosfeer blijft er te weinig over om van te leven. Welke zijn de slechte aliens volgens jou, daar wil ik wel meer over lezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef The_stranger het volgende:
Dat is juist het mooiste, 1 klap, twee vliegen. Afhankelijk van je instelling heb je goede aliens (zoals in dit topic) en slechte (al lijkt die stroming minder te worden heb ik het idee...)
Wie zegt dat ze alles weghalen? Als ze zo slim zijn dat ze onze planeet weten te bereiken en ook dat er kennelijk teveel CO2 is, dan zijn ze vast en zeker ook wel in staat om te bepalen hoeveel van dat spul ze moeten verwijderen om het weer goed te maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:29 schreef loop het volgende:
[..]
Dus jouw instelling is dat de aarde morgen mag vergaan en dat alle mensen dood gaan, immers als er aliens zouden komen die alle CO2 kunnen verwijderen uit de atmosfeer blijft er te weinig over om van te leven. Welke zijn de slechte aliens volgens jou, daar wil ik wel meer over lezen.
Laat staan dat ze zo slim zijn om ons niet te helpen, de mens is tenslotte nog te oorlogszuchtig, we staan er niet voor open .. blahquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:34 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze alles weghalen? Als ze zo slim zijn dat ze onze planeet weten te bereiken en ook dat er kennelijk teveel CO2 is, dan zijn ze vast en zeker ook wel in staat om te bepalen hoeveel van dat spul ze moeten verwijderen om het weer goed te maken.
Dat gaat niet gebeuren volgens de OP, ze komen alleen ff de CO2 weghalen, daar bij is het ook een "voorzichtige voorspelling" - omdat er niets gaat gebeurenquote:Maar goed, morgen wordt een dag als alle anderen, geen "first contact" of wat dan ook ...
Wat zie je dan als de CO2 niet meer in de lucht zit ... wordt de lucht dan paars ipv blauw ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:12 schreef vosss het volgende:
MENSEN LOOP NAAR BUITEN KIJK OM JE HEEN JE ZIET AL BIJNA GEEN CO2 MEER IN DE LUCHT DOE JE OGEN OPEN HET IS BEGONNEN!!!!!
DAN MOET JE JE OGEN OPEN DOEN LOLOLOLOLOLOLOLOL!!11!1!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:25 schreef Bastard het volgende:
Dus vandaag gaan we aliens zien.. of project blue beam.![]()
Of niks
Of.. dat ze helemaal niet tegen een stof kunnen die algemeen is hier op aarde.. zuurstof.. vallen ze bij bosjes naar beneden straksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:56 schreef UncleScorp het volgende:
Hopelijk komen ze niet tot het besef dat niet CO2 het probleem is van deze planeet, maar wel de mens ...
Correctie: de mens is onwetend en daardoor angstigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:02 schreef KroodjeBip het volgende:
Laat staan dat ze zo slim zijn om ons niet te helpen, de mens is tenslotte nog te oorlogszuchtig, we staan er niet voor open .. blah
O ja, dat was hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Correctie: de mens is onwetend en daardoor angstig
Dude ze hebben toch geen tijd afgesproken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar blijven die hippies nou? Waar zijn die aliens die ons meleu komen redden?
De aarde zoals het is geworden wat het is vandaag de dag is gebeurt zonder invloed van buitenaf behalve de "natuurlijke" verschijnselen zoals kometen en meteorieten enzo maar als er dan opeens een (artificiele/bewuste) invloed is die er daarna niet meer is dan wordt het leven op aarde anders dan het zou horen te zijn, dan klopt het gewoon niet meer. Alhoewel ik me soms wel eens afvraag of het wel een meteoriet was die destijds veel leven heeft weggevaagd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:34 schreef Maurice76 het volgende:
Wie zegt dat ze alles weghalen? Als ze zo slim zijn dat ze onze planeet weten te bereiken en ook dat er kennelijk teveel CO2 is, dan zijn ze vast en zeker ook wel in staat om te bepalen hoeveel van dat spul ze moeten verwijderen om het weer goed te maken.
qft / agreequote:Maar goed, morgen wordt een dag als alle anderen, geen "first contact" of wat dan ook ...
HET IS NOG STEEDS DE DERTIENDE HOOR ZE KOMEN!1!!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar blijven die hippies nou? Waar zijn die aliens die ons meleu komen redden?
Ik heb ook geen spellingscontrole, heb nu IE in gebruik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze hebben bij jou iig de spellingcontrole uitgezet.
Verdorie.. nu je het zegtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze hebben bij jou iig de spellingcontrole uitgezet.
Gast, dat is een en al methaan gek!1!! NIET DOEN!1!1!!!1!!!!1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:13 schreef neo2000 het volgende:
Goed, om de Co2 tekorten aan te vullen iedereen gisteren Chilli con Carne gegeten?
Koop je toch een leuk nieuw jurkje?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wanneer komen ze nou? Mijn kleren raken uit de mode van al dat wachten
Nou kan ik nog niet lekker verder gaan met het verzieken van het meleu
Voor jou zeker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Koop je toch een leuk nieuw jurkje?![]()
http://www.oneworld.nl/Ni(...)meet_CO2_in_de_lucht
Nou, dan blijf je toch lekker voor paal lopen in je ouderwetse kleding!quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dan blijf je toch lekker voor paal lopen in je ouderwetse kleding!
Wat vind je van deze:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Correctie: de mens is onwetend en daardoor angstig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |