Ligt er aan. Evolueert de groene mos al naar een intelligente samenleving?quote:Op donderdag 16 september 2010 10:08 schreef neo2000 het volgende:
Nemen ze dan direct hier ook de badkamer mee? Is wel weer nodig inmiddels.
Aarde en Intelligente Samenleving ? => that does not computequote:Op donderdag 16 september 2010 11:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt er aan. Evolueert de groene mos al naar een intelligente samenleving?
Dat mogen we zelf doen.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:18 schreef Relko het volgende:
Laat ze het corrupte systeem maar schoonmaken, daar hebben we teminste wat aan.
quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef Maurice76 het volgende:
Waarom zie ik nu ineens een beeld voor me, van een enorme "maid" die met een stofzuiger de dampkring opzuigt? Zo eentje met een doornenkroontje op d'r hoofd
Klik eens op het tweede linkje in de openingspost?quote:Op donderdag 16 september 2010 12:57 schreef Maurice76 het volgende:
Waarom zie ik nu ineens een beeld voor me, van een enorme "maid" die met een stofzuiger de dampkring opzuigt? Zo eentje met een doornenkroontje op d'r hoofd
quote:Op donderdag 16 september 2010 09:23 schreef jogy het volgende:
http://www.prweb.com/releases/2010/09/prweb4491804.htm
Korte vertaling.
In zijn nieuwste versie van het boek Challenges of change geeft de schrijver Stanley A. Fulham een voorzichtige voorspelling dat zijn vriendjes de Transcendors onze C02 gaan opzuigen omdat we anders haske dood gaan. Ze maken geen contact verder. Oh en het zou zo maar kunnen zijn dat ze de 13de niet komen maar dan toch zeker wel ergens dit jaar. Hij is op deze informatie gekomen door meerdere bronnen maar zijn hoofdbron is dus een channeling. Hij is overigens wel een gepensioneerde Norad Officier en heeft ook regelmatig nog contact met zijn oude homies.
Maar voor de zekerheid: Klik
Cool, mits vlammenwerpers.quote:Op donderdag 16 september 2010 12:34 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat mogen we zelf doen.
[ afbeelding ]
Maar wel op BioDiesel natuurlijk.quote:
Ahh, die had ik inderdaad nog niet gezienquote:Op donderdag 16 september 2010 13:15 schreef jogy het volgende:
Klik eens op het tweede linkje in de openingspost?
Nee. Maar dan hadden ze het zelf al schoongemaakt als ze intelligent waren uiteraard. Want in die bende wil geen intelligent wezen leven.quote:Op donderdag 16 september 2010 11:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Ligt er aan. Evolueert de groene mos al naar een intelligente samenleving?
Ja, als je het zo brengt klinkt het opeens allemaal zo tof niet meer.quote:Op vrijdag 17 september 2010 00:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Cool. Zuig even 80% van onze atmosfeer op zodat we met een vijfde van de huidige atmosferische druk te maken hebben, zodat we allemaal geen lucht meer krijgen.
Wat nou "quote:Op vrijdag 17 september 2010 09:34 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ja, als je het zo brengt klinkt het opeens allemaal zo tof niet meer.![]()
Uiteraard Jogy, uiteraard.quote:Op donderdag 16 september 2010 13:23 schreef jogy het volgende:
[..]
Maar wel op BioDiesel natuurlijk.
quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat nou ""? De CO2 beslaat voor 80% van onze atmosfeer. Haal dat weg en je hebt nog maar een atmosferische druk van 20%.
(of hap ik nou?)quote:N2 Stikstof 78,08%
O2 Zuurstof 20,95%
Ar Argon 0,93%
CO2 Kooldioxide 0,038%
Ik mis je 'pauperesque' ondertitel. Vond ik altijd wel tov.quote:Op vrijdag 17 september 2010 11:15 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Wat nou ""? De CO2 beslaat voor 80% van onze atmosfeer. Haal dat weg en je hebt nog maar een atmosferische druk van 20%.
Ow kutquote:Op vrijdag 17 september 2010 18:16 schreef Resistor het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aardatmosfeer
[..]
(of hap ik nou?)
Terugveranderen?quote:Op vrijdag 17 september 2010 18:27 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Ik mis je 'pauperesque' ondertitel. Vond ik altijd wel tov.
Mwah. Sentiment heeft ook wel wat. Tevens, deze is nieuwer.quote:
Bron: http://www.reuters.com/article/idUS166901+15-Sep-2010+PRN20100915quote:One of them, ICBM launch officer Captain Robert Salas, was on duty during one missile disruption incident at Malmstrom Air Force Base and was ordered to never discuss it. Another participant, retired Col. Charles Halt, observed a disc-shaped object directing beams of light down into the RAF Bentwaters airbase in England and heard on the radio that they landed in the nuclear weapons storage area. Both men will provide stunning details about these events, and reveal how the U.S. military responded.
Mja dat bericht gaat over een persconferentie over het fenomeen dat er ongeïndentificeerde objecten nucleare silo's onklaar maakten tot aan 2003, dus niet iets wat onlangs is begonnen zegmaar.quote:Op donderdag 23 september 2010 21:19 schreef semexo het volgende:
De eerste berichten komen al binnen:
[..]
Bron: http://www.reuters.com/article/idUS166901+15-Sep-2010+PRN20100915
Ik ga gauw morgen nog even lekker opruimen. Komen ze in een net huisjequote:
Space-cakequote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga gauw morgen nog even lekker opruimen. Komen ze in een net huisje
Zouden ze cake lusten?
Aliens: "Ah, dus dit is zo'n vervuilende crematie..? Daar komt dus al die Co2 vandaan!"quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga gauw morgen nog even lekker opruimen. Komen ze in een net huisje
Zouden ze cake lusten?
Je hebt het nu toch niet over mijn bakkunsten toch?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:05 schreef neo2000 het volgende:
* neo2000 popcorn pakt alvast.
[..]
Aliens: "Ah, dus dit is zo'n vervuilende crematie..? Daar komt dus al die Co2 vandaan!"
Dan denk ik dat ik toch voor de zekerheid maar het advies van Lavenderr op ga volgen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:03 schreef neo2000 het volgende:
Cake.. Begrafenissen/crematies..
Maar goed, ik kan er pas echt over meepraten als ik je cake geproefd heb dan. Of het begrafenis-kwaliteits--cake is of niet. Aliens zullen wel denken.. Komen ze eens langswippen, zit ik weer in de bank. Met een plak cake.
Hebben wij in ieder geval een dagje in 'hoger sferen' Mazaruquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik toch voor de zekerheid maar het advies van Lavenderr op ga volgen.
Morgen even langs de coffeeshop.
[ afbeelding ]
Dat komt dan omdat ze de stofzuigerzak zijn vergeten te verwisselen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
100 euro dat er morgen nog steeds grofweg evenveel CO2 in de atmosfeer zit
Ja, dat zal de reden zijn dat er morgen niets gebeurtquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:29 schreef jogy het volgende:
[..]
Dat komt dan omdat ze de stofzuigerzak zijn vergeten te verwisselen.
Tsja, vroeger zag men duivels en kwamen engelen helpen, nu zijn het aliens... Kwestie van een toename in vrije tijd en technologie...quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 17:47 schreef loop het volgende:
Toch vraag ik me af hoe lang deze informatiestroom gaat duren, het wordt ook niet minder ofzo vergeleken met veel hippie crap uit de jaren '60, niet alleen blijven er van die bizarre theorieen komen om je helemaal gek te maken (laten we wel wezen, er zijn zat mensen die er voor korte tijd in geloven) er zijn steeds meer mensen die het lezen en vervolgens met anderen erover gaan praten.
Nu is het alleen nog maar het westen, over 5 jaar midden-oosten, 10 jaar Azië en 15 jaar Z-Afrika? Zo zie ik het voor me als die continenten hun infrastructuur zover hebben dat het internet en daarmee deze fantasieën gemeengoed worden.
Maar zijn aliens dan ook leuker? Want een duivel was tenminste nog duidelijk evil en engelen waren zo duidelijk de goodguys.. nu zijn het vaak van die geslachtsloze grijze wezens met emotieloze ogen, wat moet ik er toch van denken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:48 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Tsja, vroeger zag men duivels en kwamen engelen helpen, nu zijn het aliens... Kwestie van een toename in vrije tijd en technologie...
Dat is juist het mooiste, 1 klap, twee vliegen. Afhankelijk van je instelling heb je goede aliens (zoals in dit topic) en slechte (al lijkt die stroming minder te worden heb ik het idee...)quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:52 schreef loop het volgende:
[..]
Maar zijn aliens dan ook leuker? Want een duivel was tenminste nog duidelijk evil en engelen waren zo duidelijk de goodguys.. nu zijn het vaak van die geslachtsloze grijze wezens met emotieloze ogen, wat moet ik er toch van denken.
Dus jouw instelling is dat de aarde morgen mag vergaan en dat alle mensen dood gaan, immers als er aliens zouden komen die alle CO2 kunnen verwijderen uit de atmosfeer blijft er te weinig over om van te leven. Welke zijn de slechte aliens volgens jou, daar wil ik wel meer over lezen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:58 schreef The_stranger het volgende:
Dat is juist het mooiste, 1 klap, twee vliegen. Afhankelijk van je instelling heb je goede aliens (zoals in dit topic) en slechte (al lijkt die stroming minder te worden heb ik het idee...)
Wie zegt dat ze alles weghalen? Als ze zo slim zijn dat ze onze planeet weten te bereiken en ook dat er kennelijk teveel CO2 is, dan zijn ze vast en zeker ook wel in staat om te bepalen hoeveel van dat spul ze moeten verwijderen om het weer goed te maken.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:29 schreef loop het volgende:
[..]
Dus jouw instelling is dat de aarde morgen mag vergaan en dat alle mensen dood gaan, immers als er aliens zouden komen die alle CO2 kunnen verwijderen uit de atmosfeer blijft er te weinig over om van te leven. Welke zijn de slechte aliens volgens jou, daar wil ik wel meer over lezen.
Laat staan dat ze zo slim zijn om ons niet te helpen, de mens is tenslotte nog te oorlogszuchtig, we staan er niet voor open .. blahquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:34 schreef Maurice76 het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze alles weghalen? Als ze zo slim zijn dat ze onze planeet weten te bereiken en ook dat er kennelijk teveel CO2 is, dan zijn ze vast en zeker ook wel in staat om te bepalen hoeveel van dat spul ze moeten verwijderen om het weer goed te maken.
Dat gaat niet gebeuren volgens de OP, ze komen alleen ff de CO2 weghalen, daar bij is het ook een "voorzichtige voorspelling" - omdat er niets gaat gebeurenquote:Maar goed, morgen wordt een dag als alle anderen, geen "first contact" of wat dan ook ...
Wat zie je dan als de CO2 niet meer in de lucht zit ... wordt de lucht dan paars ipv blauw ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:12 schreef vosss het volgende:
MENSEN LOOP NAAR BUITEN KIJK OM JE HEEN JE ZIET AL BIJNA GEEN CO2 MEER IN DE LUCHT DOE JE OGEN OPEN HET IS BEGONNEN!!!!!
DAN MOET JE JE OGEN OPEN DOEN LOLOLOLOLOLOLOLOL!!11!1!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:25 schreef Bastard het volgende:
Dus vandaag gaan we aliens zien.. of project blue beam.![]()
Of niks
Of.. dat ze helemaal niet tegen een stof kunnen die algemeen is hier op aarde.. zuurstof.. vallen ze bij bosjes naar beneden straksquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:56 schreef UncleScorp het volgende:
Hopelijk komen ze niet tot het besef dat niet CO2 het probleem is van deze planeet, maar wel de mens ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |