Correctie: de mens is onwetend en daardoor angstigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 08:02 schreef KroodjeBip het volgende:
Laat staan dat ze zo slim zijn om ons niet te helpen, de mens is tenslotte nog te oorlogszuchtig, we staan er niet voor open .. blah
O ja, dat was hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Correctie: de mens is onwetend en daardoor angstig
Dude ze hebben toch geen tijd afgesproken?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar blijven die hippies nou? Waar zijn die aliens die ons meleu komen redden?
De aarde zoals het is geworden wat het is vandaag de dag is gebeurt zonder invloed van buitenaf behalve de "natuurlijke" verschijnselen zoals kometen en meteorieten enzo maar als er dan opeens een (artificiele/bewuste) invloed is die er daarna niet meer is dan wordt het leven op aarde anders dan het zou horen te zijn, dan klopt het gewoon niet meer. Alhoewel ik me soms wel eens afvraag of het wel een meteoriet was die destijds veel leven heeft weggevaagd.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:34 schreef Maurice76 het volgende:
Wie zegt dat ze alles weghalen? Als ze zo slim zijn dat ze onze planeet weten te bereiken en ook dat er kennelijk teveel CO2 is, dan zijn ze vast en zeker ook wel in staat om te bepalen hoeveel van dat spul ze moeten verwijderen om het weer goed te maken.
qft / agreequote:Maar goed, morgen wordt een dag als alle anderen, geen "first contact" of wat dan ook ...
HET IS NOG STEEDS DE DERTIENDE HOOR ZE KOMEN!1!!!!quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waar blijven die hippies nou? Waar zijn die aliens die ons meleu komen redden?
Ik heb ook geen spellingscontrole, heb nu IE in gebruik.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze hebben bij jou iig de spellingcontrole uitgezet.
Verdorie.. nu je het zegtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:56 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ze hebben bij jou iig de spellingcontrole uitgezet.
Gast, dat is een en al methaan gek!1!! NIET DOEN!1!1!!!1!!!!1quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:13 schreef neo2000 het volgende:
Goed, om de Co2 tekorten aan te vullen iedereen gisteren Chilli con Carne gegeten?
Koop je toch een leuk nieuw jurkje?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 18:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wanneer komen ze nou? Mijn kleren raken uit de mode van al dat wachten
Nou kan ik nog niet lekker verder gaan met het verzieken van het meleu
Voor jou zeker?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Koop je toch een leuk nieuw jurkje?![]()
http://www.oneworld.nl/Ni(...)meet_CO2_in_de_lucht
Nou, dan blijf je toch lekker voor paal lopen in je ouderwetse kleding!quote:
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 19:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou, dan blijf je toch lekker voor paal lopen in je ouderwetse kleding!
Wat vind je van deze:quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Correctie: de mens is onwetend en daardoor angstig
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |