abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88149653
ik heb sind ik het heb gelezen alleen maar Would I lie to you in mn hoofd van Rene-Charles en Eddie en Nelson
pi_88150089
Arizona uit Greys Anatomy heeft een dochtertje gebaard.
quote:
It’s a girl for Jessica Capshaw and husband Christopher Gavigan!

The couple are now the proud parents of daughter Eve Augusta, born Wednesday, Oct. 20.

“The family is thrilled to welcome their newest addition,” her rep tells PEOPLE exclusively.

The Grey’s Anatomy star, 33 — the daughter of actress Kate Capshaw and stepdaughter of Steven Spielberg — already has a son, 3-year-old Luke, with her husband Gavigan, the CEO of non-profit Healthy Child, Healthy World.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_88150185
Eve is wel leuk :Y

Bij Augusta moet ik hieraan denken:

pi_88154954
quote:
10s.gif Op donderdag 28 oktober 2010 15:15 schreef rena het volgende:
Het is EINDELIJK bevestigd:
[..]

hoezo eindelijk?? die foto's waar ze zo dik is zijn van maanden geleden toen er werd gespeculeerd dat ze zwanger zou zijn..,,,ze is nu net pas3 maanden zwanger want ze is pas in het voorjaar uitgeteld..en ze was voor haar zwangerschap gewoon kilo's aangekomen...en ik verwacht dat er nog vele kilo's zullen volgen

3 maanden zwanger ):O
en hier de cover van haar nieuwe kerstalbum -----> lang leve de fotoshop

[ Bericht 29% gewijzigd door sherezade op 30-10-2010 22:24:49 ]
pi_88155283
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef sherezade het volgende:

[..]

hoezo eindelijk?? die foto's waar ze zo dik is zijn van maanden geleden toen er werd gespeculeerd dat ze zwanger zou zijn..,,,ze is nu net pas3 maanden zwanger want ze is pas in het voorjaar uitgeteld..en ze was voor haar zwangerschap gewoon kilo's aangekomen...en ik verwacht dat er nog vele kilo's zullen volgen

Ook een miskraam tussendoor gehad dacht ik.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_88155603
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ook een miskraam tussendoor gehad dacht ik.
Dat is spijtig voor haar maar dan nog,,, de eerste 3 maanden van je zwangerschap kom je nauwelijks aan gewicht bij.....de baby is met een 12 weken zwangerschap nog geen 6 cm ...
dus ik weet niet wat zij gedaan heeft... :?
  zaterdag 30 oktober 2010 @ 22:42:44 #182
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_88155868
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:34 schreef sherezade het volgende:

[..]

Dat is spijtig voor haar maar dan nog,,, de eerste 3 maanden van je zwangerschap kom je nauwelijks aan gewicht bij.....de baby is met een 12 weken zwangerschap nog geen 6 cm ...
dus ik weet niet wat zij gedaan heeft... :?
Onder het mom van 'ik ben zwanger en moet eten voor twee' heerlijk schuldgevoelvrij losgegaan? :)
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_88155935
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:42 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Onder het mom van 'ik ben zwanger en moet eten voor twee' heerlijk schuldgevoelvrij losgegaan? :)
maak er maar van'' ik ben zwanger en moet eten voor 4'' in haar geval
pi_88156122
Het gerucht is dat ze is aangekomen door vruchtbaarheidsbehandelingen. Zou dat mogelijk kunnen zijn? (Heb hier geen ervaring mee)

Maar het zou me niets verbazen als ze al langer zwanger is en dit zeggen om een wat rustigere bevalling te hebben (de commotie daarom bedoel ik dan, die de bevalling zelf ;) )
pi_88156331
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef kvd het volgende:
Het gerucht is dat ze is aangekomen door vruchtbaarheidsbehandelingen. Zou dat mogelijk kunnen zijn? (Heb hier geen ervaring mee)

Jep, kun je enorm van aankomen.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_88156364
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef kvd het volgende:

Maar het zou me niets verbazen als ze al langer zwanger is en dit zeggen om een wat rustigere bevalling te hebben (de commotie daarom bedoel ik dan, die de bevalling zelf ;) )
dat weet ik verder ook niet met die behandelingen, we merken het vanzef wel als ze bevallen is :)
pi_88161498
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef kvd het volgende:

Jaa van zulke behandelingen kan je inderdaad enorm veel van aankomen
pi_88165591
quote:
Op zaterdag 30 oktober 2010 22:17 schreef sherezade het volgende:

[..]

Lezen is moeilijk he? Ze hebben het eindelijk ZELF bevestigd ipv alleen al die geruchten. Mensen kunnen ook gewoon vet worden.
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_88184252
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 oktober 2010 22:51 schreef kvd het volgende:
Het gerucht is dat ze is aangekomen door vruchtbaarheidsbehandelingen.
Hm, op E! News was dat ze op de natuurlijke manier zwanger was geraakt? Maar goed. Niet dat het onze zaak is ofzo...

quote:
Ian Ziering, Wife Expecting First Child
Congratulations are in order for Ian Ziering and his wife Erin!

The couple is expecting a baby girl in April, the Beverly Hills, 90210 star tells PEOPLE exclusively.

“Erin and I are very excited to be parents. It’s something we both have always wanted,” Ziering, 46, says. “[Erin] is four-and-a-half months along, and we both are beyond excited.”

The couple were married in May.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_88184533
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 20:14 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Hm, op E! News was dat ze op de natuurlijke manier zwanger was geraakt? Maar goed. Niet dat het onze zaak is ofzo...
[..]

ze wordt al ruim 1,5 jaar gespot bij vruchtbaarheidsklinieken. Het is ook niet onze zaak, maar het zou wel kunnen verklaren waarom ze dus al zo was aangekomen voordat ze zwanger was. Alleen maar mooi voor hun dat er een kindje aankomt
pi_88208597
Lily Allen is haar kindje verloren

quote:
Lily Allen loses baby
She and boyfriend Sam Cooper have asked for privacy at a "deeply distressing time," the Fear singer's spokesman said.

The singer previously had a miscarriage when she was dating Chemical Brothers star Ed Simons in 2008.
Lily's spokesman said: "It is with great sadness that we have to confirm that Lily Allen and Sam Cooper have lost their baby.

"The couple ask that their privacy be respected and that they be left alone at this deeply distressing time. No further comment will be made."

Lily, 25, was around six months pregnant.

Lily, daughter of comedian and actor Keith Allen, started dating 32-year-old Sam, a builder, last year.

She had begun to effectively wind up her music career to prepare for motherhood but in the summer she performed at the Wireless festival in London.

She set up a vintage clothing business, Lucy In Disguise, with her elder sister, Sarah Owen. Lily has released two best-selling albums - Alright, Still and It's Not Me, It's You - and a number of hit singles including The Fear and Smile.

She announced she was pregnant during the summer after being given the all-clear at her three-month scan.
pi_88208652
quote:
9s.gif Op maandag 1 november 2010 14:08 schreef Butterfly91 het volgende:
Lily Allen is haar kindje verloren
[..]

ach jee wat sneu zeg!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  maandag 1 november 2010 @ 14:24:33 #193
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_88209161
;( sneu voor ze zeg.. na 6 maanden ga je daar denk ik niet meer vanuit...
  maandag 1 november 2010 @ 14:30:03 #194
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_88209355
Triest, zit je zo ongeveer op de magische grens dat het kindje het kan redden als het geboren wordt, gaat het toch nog mis... :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 14:43:04 #195
43556 miss_dynastie
pi_88209748
Jee, wat verdrietig :{
  † In Memoriam † maandag 1 november 2010 @ 15:08:58 #196
135305 beequeen
Lost.
pi_88210610
Arme Lily, echt sneu. En 6 maanden, alles zit erop en eraan. :'(
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'