quote:Met fotoOn Monday 25th October 2010, @GVerbaan said:
Jáá! Wij zijn verheugd te kunnen bevestigen dat vorige week donderdag, op 21-10-2010, de wonderschone mejuffrouw Odilia Lilibet haar grande entrée heeft gemaakt! Ze is prachtig, iedereen is gezond en we zijn zielsgelukkig! Bedankt voor alle felicitaties, Rob & Georgina http://bit.ly/cV1qrL
quote:Het eerste wat ik dacht is dat ze geen baby heeft gekregen maar een bejaardeOp maandag 25 oktober 2010 15:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Odilia Lilibet
Jeetje
Rijmt wel goed met Georgina![]()
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht is dat ze geen baby heeft gekregen maar een bejaarde
quote:Het is wel een ouderwets klinkende naam,maar als volwassene heeft ze hier wel wat aan,je zult als bejaarde maar zo'n kampnaam hebbenOp maandag 25 oktober 2010 21:52 schreef rena het volgende:
[..]
Het eerste wat ik dacht is dat ze geen baby heeft gekregen maar een bejaarde
quote:Ja, daar noem je ook wel een ander uiterste heOp dinsdag 26 oktober 2010 08:22 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Het is wel een ouderwets klinkende naam,maar als volwassene heeft ze hier wel wat aan,je zult als bejaarde maar zo'n kampnaam hebbenik vind het wel wat hebben
quote:Toni Collette Expecting Second Child
Toni Collette will soon have another new face in her own household.
The actress, who stars as a mom with multiple personality disorder in Showtime’s The United States of Tara, and her husband, musician Dave Galafassi, “are very happy to be expecting our second child together,” the couple tell PEOPLE exclusively.
The pair — wed in 2003 — are already parents to daughter Sage Florence, 2½.
Collette, 37, is due in the spring.
quote:No doubt about it, the band’s extended family continues to grow!
In an entry titled “Party of Five”, guitarist Tom Dumont, 42, announced Monday he is soon-to-be a dad-of-three — wife Mieke is expecting the couple’s third child this winter, according to the band’s official Web site.
The new baby will join big brothers Ace Joseph, 4½, and Rio Atticus, 2, at home.
In addition, bassist Tony Kanal and girlfriend Erin Lokitz expect their first child this winter, frontwoman Gwen Stefani is mom to sons Kingston, 4, and Zuma, 2, while Adrian Young is dad to son Mason, 8½.
quote:It's been the worst-kept celebrity secret for months now, and finally Mariah Carey has come clean: She's pregnant!
"Yes, we are pregnant. This is true," Carey, 41, said on the Today show Thursday morning as part of a sneak peek at a three-part Access Hollywood interview. The pregnancy is her first with husband Nick Cannon, 29.
Carey, who also told of a previous miscarriage, would not reveal her due date. She would only say "it's still early" and "expecting is great." Cannon concurred: "The greatest gift on earth is a child."
The news, of course, won't surprise those who have followed the couple's coy references to pregnancy and babies over the past few months. Rumors flew as the expanding singer seemed to bloom a little more every week, and both Cannon and Carey have spoken about their desire for children.
quote:Haha, dus toch, heb ik ook een keer een goeie gok gehad
quote:Niets mis met de naam Dilly...mijn moeder heette zoOp maandag 25 oktober 2010 15:56 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ken een reuze leuke Odilia - ik vind het dus een vrij normale naamMaar ik geloof dat het voorkomt dat men het afkort als Dilly.
quote:Op maandag 25 oktober 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
![]()
Nou bij Dilly zie ik wel een dik oud klein vrouwtje voor me.Dilly Tante Tilly. Dan liever nog maar Odilia.
quote:Dat is ook een andere generatieOp donderdag 28 oktober 2010 22:03 schreef trovey het volgende:
[..]
Niets mis met de naam Dilly...mijn moeder heette zo...ze had trouwens niet de naam Odilia.
quote:Kinderen Céline Dion hebben eindelijk een naam
Uitgegeven: 29 oktober 2010 09:57
Laatst gewijzigd: 29 oktober 2010 09:57
AMSTERDAM - Ze moest er bijna een week over nadenken maar Céline Dion heeft haar twee zoontjes dan toch eindelijk een naam gegeven. De zangeres en haar man noemen de knulletjes Eddy en Nelson. De tweeling is vernoemd naar personen die Dion en haar man inspireren.
"Eddy komt van Eddy Marnay, de producent van Dions eerste vijf platen", vertelt een woordvoerder van de 42-jarige zangeres aan het Amerikaanse People. "Hij was als een vader voor haar."
Nelson is vernoemd naar Nelson Mandela. De zangeres en haar man ontmoetten de voormalig president van Zuid-Afrika twee jaar geleden bij het begin van Dions toer in het Afrikaanse land.
"In de paar minuten die ze met hem doorbrachten, waren ze enorm onder de indruk van hem", legt de woordvoerder uit.
Céline Dion heeft drie kinderen samen met de 68-jarige René Angélil. Naast de tweeling, die zaterdag werd geboren, hebben ze nog een zoon, de 9-jarige René Charles. De tweeling werd donderdag ontslagen uit het ziekenhuis.
quote:Rene-charles vind ik zo'n verschrikkelijke combi.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:18 schreef lady-wrb het volgende:
dan is rené-charles er beter vanaf gekomen.
eddy en nelson
dat ze daar zo lang over hebben moeten nadenken
quote:Ja zou best kunnen ookOp vrijdag 29 oktober 2010 10:20 schreef Felixa het volgende:
Misschien wilden ze wachten tot ze uit het ziekenhuis waren en alles ok was met de tweeling.
quote:Before Celine Dion gave birth on Saturday, she sat down for an in-depth interview with a French news station. The interview was described as very "emotional" and Celine reportedly cried, a lot, which might have had to do with the fact that she admitted at the beginning of her pregnancy, she was meant to have triplets.
Celine admitted that several days after learning she was to have three babies, the third child's heart stopped beating and died. Though the loss was hard to take, Celine has tried to look at it positiviely:
"He chose to let go to give space to his brothers to grow."
Aw! Poor thing!
We're really sorry to hear this happened, but just like Celine, we choose to look at the silver lining. There are two little boys in the world now that love her to pieces!
quote:Ik vind de combi rené-charles, nelson en dan eddy een beetje een afglijdende baan hebben....van poepchique naar "gewoontjes", alsof het kinderen zijn uit gezinnen met een verschillend (van hoog naar laag) inkomen.Op vrijdag 29 oktober 2010 10:18 schreef lady-wrb het volgende:
dan is rené-charles er beter vanaf gekomen.
eddy en nelson
dat ze daar zo lang over hebben moeten nadenken
quote:Misschien werden ze moe bij de gedachte 3 dubbele namen te moeten roepen?Op vrijdag 29 oktober 2010 19:16 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik vind de combi rené-charles, nelson en dan eddy een beetje een afglijdende baan hebben....van poepchique naar "gewoontjes", alsof het kinderen zijn uit gezinnen met een verschillend (van hoog naar laag) inkomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |