quote:EversStaatOp538
Kan snel gaan: Kane-nieuws! Dinand & Lucy zijn zojuist trotse ouders geworden van een jongetje. Namens de hele 538-crew: van harte!
quote:Ja ik lees het all over & gister zelfs in de fancy van m'n zusje dus ik neem aan dat 't waar isOp vrijdag 22 oktober 2010 18:18 schreef kvd het volgende:
[..]
sinds wanneer? Is het nu bevestigd? In september was ze volgens eigen zeggen nog niet zwanger en bezig met vruchtbaarheidstestjes.
quote:Vind het wel een mooi gewicht hoor voor twee prematuurtjes.Céline Dion is a mom again – times two!
The singer gave birth to fraternal twin boys on Saturday, Oct. 23 at a Florida hospital at 11:11 a.m. and 11:12 a.m., her rep tells PEOPLE exclusively.
“Celine, René and their son René-Charles are thrilled,” says her rep.
One of the boys weighed in at 5 lbs., 4 oz., with the other at 5 lbs., 10 oz.
The twins are healthy, says her rep, but will spend the next few days in an incubator because they were born premature.
“Celine is resting now and they plan to discuss what to name the boys when she wakes up,” the rep adds.
“René-Charles has been to the hospital to visit his brothers and is just so excited they are here.”
quote:Gelukkig dat die eerste eindelijk geen enig kind meer is, volgens mij zou dat verkeerd zijn afgelopen als enig kind.Op zaterdag 23 oktober 2010 23:30 schreef rena het volgende:
Celine Dion is bevallen van de tweeling!
[..]
Vind het wel een mooi gewicht hoor voor twee prematuurtjes.
quote:Stella, leuke naam.Matt Damon and Wife Welcome Daughter Stella Zavala
Matt Damon and his wife Luciana have their hands full.
The couple, already raising three children, welcomed a girl, Stella Zavala Damon, on Wednesday, Oct. 20 in New York.
“Mom and baby are both healthy,” Damon’s rep tells PEOPLE. “The whole family is thrilled.”
Damon, who turned 40 earlier this month, and Luciana, 35, wed in 2005 and have two children together — Isabella, 4, and Gia, 2. Luciana also has a daughter, Alexa, 11, from a previous marriage.
Damon’s next film is Hereafter, which opens Oct. 22.
quote:Isabella en Stella vind ik wel een erg stomme combi
quote:Je vergeet AlexaOp zondag 24 oktober 2010 18:50 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Isabella, Gia, Stella, het is een beetje een herhaling van hetzelfde trucje.
quote:Odilia LilibetOp maandag 25 oktober 2010 15:48 schreef Mone het volgende:
Georgina verbaan bevallen!
http://twitter.com/#!/GVerbaan
quote:LiliputOp maandag 25 oktober 2010 15:51 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
De naam wisten we nog niet.
Odilia Lilibet of zoals ik op twitter las Oilily Babyvet
quote:Dilly?Op maandag 25 oktober 2010 15:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat zou de roepnaam zijn van iemand die Odilia heet?
Of echt Odilia...
quote:.Zoontje voor John Vooijs
Uitgegeven: 25 oktober 2010 15:34
Laatst gewijzigd: 25 oktober 2010 15:41
AMSTERDAM - John Vooijs is vader geworden van een zoon. Dat heeft producent Stage Entertainment maandag bevestigd. Het jongetje kwam 14 oktober ter wereld en kreeg de naam Liam Jazz.
© ANP
Moeder van de baby is Johns Spaanse vrouw Miri. Vooijs is momenteel te zien in de musical We Will Rock You.
John en Mimi ontmoetten elkaar achter de schermen bij de musical Tarzan, die in april 2007 in première ging. Twee jaar geleden stapten ze in het huwelijksbootje.
In augustus maakte het stel bekend in verwachting te zijn van een eerste kindje. Liam Jazz werd iets te vroeg geboren, maar maakt het heel goed. De ouders zijn dolblij met hun aanwinst.
Vooijs was onder meer te zien in de musicals Tarzan, Joseph and the Amazing Technicolor Dreamcoat en Mamma Mia!
Sinds september speelt hij de hoofdrol van Freddie Mercury in de Queen-musical We Will Rock You
quote:Ik ken een reuze leuke Odilia - ik vind het dus een vrij normale naamOp maandag 25 oktober 2010 15:53 schreef Spees_Eend het volgende:
Wat zou de roepnaam zijn van iemand die Odilia heet?
Of echt Odilia...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |