abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87686903
quote:
Céline Dion opgenomen in ziekenhuis
Uitgegeven: 18 oktober 2010 18:16
Laatst gewijzigd: 18 oktober 2010 18:15

AMSTERDAM - Céline Dion is maandagochtend opgenomen in een ziekenhuis in Florida. De 42-jarige zangeres moet begin volgende maand bevallen van een tweeling en is uit voorzorg naar het ziekenhuis gebracht.
Dion werd opgenomen om een vroeggeboorte te voorkomen. Zo staat in een verklaring van het ziekenhuis, aldus het Amerikaanse People.

Eerdere berichten dat de Canadese zangeres speciale eisen zou stellen worden door het ziekenhuis tegengesproken. "Deze geruchten kloppen niet. Céline en René hebben alleen oog voor de gezondheid van hun baby's."

Eerder dit jaar maakten de twee bekend dat ze twee jongens verwachten. Het paar heeft al een 9-jarige zoon, René Charles.

Hij werd na een ivf-bevruchting geboren. Ook de huidige zwangerschap is ontstaan na reageerbuisbevruchting.

pi_87687001
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:26 schreef ivetje het volgende:
Otis, weer 1. Volgens mij heeft aukje of marieke van ginneken er ook zo1. Ik blijf denken aan de roltrappen :P
(Marieke heeft een Otis)

en aan de liften...

....of gewoon aan Otis Redding
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:24:22 #103
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87687078
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:21 schreef kvd het volgende:

[..]

Oké. Ze moet begin volgende maand bevallen? Dus ze is niet eens een maand te vroeg? :? Dat betekend dat ze 39 weken zwanger is? Waarom zouden ze dan een vroeggeboorte willen voorkomen, ze mag dan toch gewoon bevallen..? Remmen gaan ze dan ook echt niet meer doen hoor....
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_87687462
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:24 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oké. Ze moet begin volgende maand bevallen? Dus ze is niet eens een maand te vroeg? :? Dat betekend dat ze 39 weken zwanger is? Waarom zouden ze dan een vroeggeboorte willen voorkomen, ze mag dan toch gewoon bevallen..? Remmen gaan ze dan ook echt niet meer doen hoor....
volgens mij staat het er niet helemaal goed, van wat ik zo lees op internet is begin november de grens waarop de kindjes geboren mogen worden, eerder zou de gezondheid niet echt ten goede komen zeg maar
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:32:52 #105
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87687513
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:31 schreef kvd het volgende:

[..]

volgens mij staat het er niet helemaal goed, van wat ik zo lees op internet is begin november de grens waarop de kindjes geboren mogen worden, eerder zou de gezondheid niet echt ten goede komen zeg maar
Oh, zo. Ja, dat is wat logischer. :P Ze zullen idd eerder te vroeg dan te laat ter wereld komen.
pi_87687752
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:32 schreef Enfermera het volgende:

[..]

Oh, zo. Ja, dat is wat logischer. :P Ze zullen idd eerder te vroeg dan te laat ter wereld komen.
Nog specifieker, eind november, begin december is ze uitgerekend

oooohhhh....google is my best friend ;)
  maandag 18 oktober 2010 @ 20:52:05 #107
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87688450
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:37 schreef kvd het volgende:

[..]

Nog specifieker, eind november, begin december is ze uitgerekend

oooohhhh....google is my best friend ;)
Oke.. Maar dan is ze nu al over de 30 weken heen, als ik het goed zeg... Dat is in ieder geval al onwijs mooi :) Hoe langer hoe beter natuurlijk, maar de 30-weken grens bereiken is altijd goed :Y
pi_87689870
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 15:57 schreef rena het volgende:
Lance Armstrong is weer vader geworden, van een meisje genaamd Olivia Marie Armstrong dit keer.
[..]

Zijn twitter: http://twitter.com/lancearmstrong
Mooie naam. O+
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 09:47:07 #109
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_87703474
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 20:52 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Oke.. Maar dan is ze nu al over de 30 weken heen, als ik het goed zeg... Dat is in ieder geval al onwijs mooi :) Hoe langer hoe beter natuurlijk, maar de 30-weken grens bereiken is altijd goed :Y
Ik ben 6 december uitgerekend en 33 weken zwanger.... half november zou voor mij de 37 weken grens zijn waarop het "mag", maar ik ben niet zwanger van een tweeling en die worden over het algemeen wat eerder geboren, dus ik heb niet het idee dat de berichtgeving over de ziekenhuisopname werkelijk alarmerend is.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 12:10:46 #110
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_87707619
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 09:47 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik ben 6 december uitgerekend en 33 weken zwanger.... half november zou voor mij de 37 weken grens zijn waarop het "mag", maar ik ben niet zwanger van een tweeling en die worden over het algemeen wat eerder geboren, dus ik heb niet het idee dat de berichtgeving over de ziekenhuisopname werkelijk alarmerend is.
Ohja. Ja precies...
Nou is het wel vaak zo dat tweelingen minder ruimte hebben en dus soms ook wat kleiner zijn, misschien is dat ook een reden dat ze opgenomen is. Of er zijn al complicaties bij moeder maar willen ze dat niet zeggen, als je al een stuk ouder bent is de kans op complicaties ook groter. Nouja. :P Hoop in ieder geval dat alles goed gaat en ze niet al te vroeg ter wereld komen :s)
pi_87733417
quote:
Baby No. 4 on the Way for Cake Boss Buddy Valastro
There’s another bun in the oven for TLC’s Cake Boss star Buddy Valastro. He and wife Lisa are expecting baby no. 4 in February, they tell PEOPLE.

“Lisa and I are thrilled to be welcoming our fourth child into the world,” says Valastro, 33, who is dad to Sofia, 7, Buddy, 6, and Marco, 3.

“Our three children are looking forward to adding a new brother or sister.”

The pregnancy will be a storyline on the latest season of Cake Boss, airing Mondays at 9 p.m
pi_87733491
quote:
Eva Herzigová Expecting Second Child
Model mama Eva Herzigová is expanding her family.

The Czech beauty is four months pregnant with her second child with partner Gregorio Marsiaj. The new baby, due next spring, will join big brother George, 3.

“Gregorio and I are thrilled with the wonderful news,” Herzigová tells PEOPLE exclusively. “Our son George is being really sweet, asking all different questions about the baby and talking to my belly.”

The model, 37, was spotted shopping for her new arrival on Monday at a Bonpoint boutique in London.
pi_87742920
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 22:28 schreef kvd het volgende:

[..]

Wie :?
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
pi_87743783
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 09:44 schreef rena het volgende:

[..]

Wie :?
Buddy...zijjn foto staat nog op de eerste pagina. Buddy is van Cakeboss op Discovery Channel, de voorste man op de foto

Maar ik ben nogal een discovery channel persoon (alle discoveries), dus het kan zijn dat niet veel mensen hem kennen realiseer ik me nu....
pi_87752157
quote:
Renzo Kazŕn wordt weer vader
Renzo en Mara Kazŕn krijgen een tweede kindje. Mara, die vorig jaar november haar eerste zoontje Kian baarde, is eerder zwanger geworden dan werd verwacht. Broer Oscar: ?Ze wilden wel heel graag een tweede. Maar dat het zo snel zou gaan? Enfin, ze zijn dolblij en Mara voelt zich supergoed. Ze is helemaal niet misselijk of zo.?

Als Mara met zwangerschapsverlof gaat, zal de zus van Renzo en Oscar, Lara, de magische taken overnemen. „Ze wil geen carričre in het goochelen. Maar ze vindt het super als ze af en toe mag invallen.”

Met vader Hans gaat het na zijn hartinfarct en bypassoperatie heel goed. „Hij is weer lekker aan het bewegen, en let op met wat hij eet”, vertelt Oscar.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_87755274
quote:
Beyonce Knowles better brush up on her lullabies.
The 29-year-old singer is pregnant with her first child, the new Us Weekly reports.

Despite the happy news, no one was more surprised than the singer herself.

"B was shocked. She loves kids, but she wasn't ready to be a mother just yet," says a source of the singer, who married rapper Jay-Z in 2008. "She really wanted to get her album done and tour the world again."

Still, another insider says that the singer, who is in her first trimester, realizes that "this is a gift from God and she's so happy."

Friends of the couple are already expressing their well-wishes for the parents-to-be.

"Jay has been all about family since I met him, and he's always going to be," record executive Kevin Liles, who has known the rapper for years, tells Us. "I wish them the best."

Knowles' sister Solange -- and mom to Julez, 6 -- agrees.

"She's got the most beautiful heart," she tells Us of her big sis. "She'll be a great mom."
  woensdag 20 oktober 2010 @ 15:46:58 #117
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_87756022
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 14:11 schreef ChatGirl het volgende:

[..]

Zussen Lara en Mara :X
pi_87756753
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:46 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Schoonzussen, toch?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 16:11:04 #119
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_87756973
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:05 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Schoonzussen, toch?
Ja, sorry, te snel gelezen!
pi_87758636
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:46 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

Dat ze schoonzussen zijn weet je nu dus ;) maar Mara heet eigenlijk Maartje.
Don't you love her madly?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 17:14:01 #121
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_87759700
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 16:48 schreef Lovechild het volgende:

[..]

Dat ze schoonzussen zijn weet je nu dus ;) maar Mara heet eigenlijk Maartje.
:D
Heb je ook nog een familiestamboom voor me?
pi_87765866
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 17:14 schreef Spees_Eend het volgende:

[..]

:D
Heb je ook nog een familiestamboom voor me?
Nee joh, dat vind je gewoon als je Google loslaat op Magic Unlimited. Al wist ik wel dat Mara haar artiestennaam is, ik wist ook niet hoe haar echte naam is.
Don't you love her madly?
pi_87828024
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 15:28 schreef Butterfly91 het volgende:

[..]

Is alweer ontkend door Beyonce's moeder...
  vrijdag 22 oktober 2010 @ 13:34:53 #124
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_87829369
Khloe Kardashian staat nog niet tussen de zwangere.
Wordt Januari 2011 verwacht.
pi_87839648
quote:
Op vrijdag 22 oktober 2010 13:34 schreef SacreCoeur het volgende:
Khloe Kardashian staat nog niet tussen de zwangere.
Wordt Januari 2011 verwacht.
sinds wanneer? Is het nu bevestigd? In september was ze volgens eigen zeggen nog niet zwanger en bezig met vruchtbaarheidstestjes.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')