quote:Matt Damon and his wife Luciana Barrosa are seeing pink - again!
“It’s a girl,” Matt told OK! at last night's premiere of Hereafter in New York City. He added they can't wait to welcome their fourth daughter.
I’m thrilled. I just love my kids so much,” Matt said. “I’m anxious to meet her.”
Leuk zeg, allemaal meidenquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:50 schreef rena het volgende:
Matt Damon en zijn vrouw krijgen nog een meisje. 4 meiden dan in totaal
[..]
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 10:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Leuk zeg, allemaal meiden1 is van haar voorgaande man en 3 dan van Matt toch?
Bron: shownieuwsquote:Dochter voor Gallyon van Vessem
Beschuit met roze muisjes in het huis van SBS-presentatrice Gallyon van Vessem en haar echtgenoot Greg de Jong. Ze zijn de trotse ouders geworden van een kerngezonde dochter. Het kleine meisje kwam vannacht ter wereld en heeft de naam Julie Francisca gekregen.
Zullen we de meest recente foto erbij plaatsen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 08:50 schreef rena het volgende:
Matt Damon en zijn vrouw krijgen nog een meisje. 4 meiden dan in totaal
[..]
Ik moest gniffelen om het tijgerprintje, en dan ook van dat spandex spul, althans zo lijkt hetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:57 schreef kvd het volgende:
[..]
Zullen we de meest recente foto erbij plaatsen?
[ afbeelding ]
quote:Alwien Tulner bevallen van tweede kind
Actrice Alwien Tulner is zondag bevallen van dochter Luka.
Haar volle naam is Luka Liv Finn Jansen, meldt Shownieuws. Moeder en kind maken het goed. Alwien en haar vriend Jochem hebben al dochter Julia van vier.
quote:Alicia Keys bevallen
Zangeres Alicia Keys is bevallen van haar eerste kindje.
Volgens mediatakeout.com is Alicia sinds vandaag de trotse moeder van een jongetje, die de naam Egypt Dean heeft gekregen. Alicia beviel in het speciale VIP-gedeelte van het St-Luke's Roosevelt Hospital in New York, maar desondanks konden een paar zusters kennelijk toch hun mond niet houden... Moeder en kind maken het goed.
Het is het eerste kind voor Alicia, haar man Swizz Beatz heeft twee zoons uit eerdere relaties.
quote:Neil Patrick Harris Welcomes Twins Gideon Scott and Harper Grace
It’s a boy and a girl!
Neil Patrick Harris and partner David Burtka are officially fathers. The actors welcomed twins — a son, Gideon Scott, and a daughter, Harper Grace — on Tuesday, Oct. 12, the How I Met Your Mother star announced on Twitter Friday.
“All of us are happy, healthy, tired, and a little pukey,” he wrote.
Harris, 37, announced that he and Burtka, 35, were becoming parents in August. “We’re super excited/nervous/thrilled. Hoping the press can respect our privacy,” he wrote on Twitter at the time.
According to reports, the babies were born with the help of a surrogate.
At the Emmy Awards that month, Harris said he was getting excited about his new role — and doing research. “I’m trying to read as much as I can, and prep as much as I can,” he said at the time. “But there’s only so much you can do because each baby is super individual and totally their own person.”
Mwah als een stad kan (London, Paris), dan dit ook welquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:18 schreef Purdey het volgende:
Dus het zoontje van Alicia Keys heet 'Egypt Dean'?![]()
Egypte?
Haha, ik vind het allemaal best hoor. Het is euh.. Apart te noemenquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mwah als een stad kan (London, Paris), dan dit ook wel
quote:ACTRICE RICKY KOOLE BEVALLEN VAN ZOON
Actrice en zangeres Ricky Koole is bevallen van een zoon. Dat meldt haar vriend Leo Blokhuis vandaag op zijn Twitter.
"Otis Benjamin Blokhuis is gisteren geboren. Te vroeg maar helemaal gezond. @Rickykoole maakt het goed. En ik ben trots en ontroerd", aldus de wandelende muziekencyclopedie. Het is hun eerste kindje.
De 38-jarige Ricky Koole speelde Noor Rademaker in de NET5-serie 'Verborgen Gebreken'. Dit jaar was ze druk met de opnames van de film Sonny Boy waarin ze de vrouwelijke hoofdrol speelt. De film is in januari 2011 in de bioscoop te zien.
Ik aan een huisdier, kat of hondquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:26 schreef ivetje het volgende:
Otis, weer 1. Volgens mij heeft aukje of marieke van ginneken er ook zo1. Ik blijf denken aan de roltrappen
Zijn twitter: http://twitter.com/lancearmstrongquote:It looks as though congratulations are in order for Lance Armstrong & girlfriend Anna Hansen!
The seven-time Tour de France champ announced the birth of his fifth child on Twitter early Monday morning (October 18).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |